نوشته شده توسط : ساحل

مقایسه سیستم تلفنی voip و سانترال
در پست پیش به شناسایی سیستم های voip و گونه ها کاربرد آنها پرداختیم حال سعی داریم دو نوع سیستم voip و سانترال بپردازیم

پیشنهاد راه اندازی سیستم voip برای کل سازمان ها حتی در scale کوچک به انگیزه امکانات مدیریتی توصیه میشود

انجام کنفرانس ها بدون احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه
تلفن بین المللی مجانی در بستر اینترنت
اتصال ساده به crm ها چون دیتابیس voip از mysql میباشد به راحتی با crm های مختلف ارتباط پایدار میکند
گسترش و اضافه کردن کاربر در این سیستمها به‌سادگی اتمام پذیر است و برخلاف سیستمهای اسبق بیچارگی به سیم‌کشی مجدد برای هر کاربر وجود ندارد.
همه سیستم های voip امکان مدیریتی مشابه : گزارش گیری از همه کاربران پیغام گذاشتن برای آنها ارسال فکسهای واصله به ایمیل. سیستم گزارش گیری در voip بسیار شفاف بوده و می‌توان خروجی های گوناگون از ان گرفت pdf excel نگریستن انلاین و… .در حالیکه سانترال گزارش گیری رایجی ندارد

مزایای VOIP نسبت به سانترال


قابلیت برنامه‌نویسی بر روی گوشی‌های تلفنی مثل گوشی موبایل شما میتوانید حتی با گوشی به اتفاق خارج از سازمان پاسخگوی درونی خود باشید
امکان ارائه شماره تلفن‌های داخلی به شمار بالا
تلفن گویا نیرومند در voip محدودیت کانال نداریم و حتی با 200 تماس همهنگام این تلفن گویا برایشان پخش میشود ولی در سانترال پاناسونیک پس از شمار مشخصی باید برای ارتقا ان خرج پرداخت کرد
عدم محدودیت در بکارگیری یک برند خاص در سیستم سانترال برای کارایی پسندیده توصیه میشود کل تجهیزات مشابه گوشی ها از یک برند باشند اما با استفاده از voipچون بر اساس استاندارد sip پیشه میکنید این محدودیت هستی ندارد .
در چهره جابجایی شما می‌توانید شماره داخلی خود را به دفتر جدید خود انتقال دهید. این رویداد بدون هیچ‌گونه تغییر در سیستم voip، به راحتی قابل‌اجراست. ولی در سیستم سانترال امکان جا به جایی کارمند پیوسته با تلفن به راحتی شدنی نیست. زیرا با جا به جایی شخص به جای سایر لازم است شماره ی درونی مجددا در دستگاه وارد شود چرا که در voip کل چیز روی تلفن تعریف شده و کاربر هرجایی برود با پیوست ان تلفت به درونی خویش و سایر تنظیمات دسترسی پیدا میکند



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

با یک روش ساده شما می‌توانید بصورت همزمان چند خط آنلاین تلگرام را در اختیار داشته باشید.

بسیاری از کاربران از چند خط تلفن بهره می‌برند و یکی از مشکلات آنها استفاده همزمان از چند خط در تلگرام است. اما این نرم افزار روش‌هایی را برای برطرف کردن این مشکل برای کاربران فضای مجازی آماده کرده است. شما می‌توانید با استفاده از دو روش زیر خطوط دیگر تلفن همراه خود را آنلاین در اختیار داشته باشید.

 

در روش اول می‌توانید از نسخه وب استفاده کنید

در این روش کاربران با استفاده از نسخه وب تلگرام که همانند نسخه دسکتاپ عمل می‌کند است روی مرورگر انتخابی خود تلگرام آنلاین داشته باشند. کاربران می‌توانند به‌جز نسخه نصب شده روی کامپیوتر، با مرورگر از نسخه وب نیز بهره‌مند شوند. برای استفاده از نسخه وب به آدرس web.telegram.org زیر بروید شماره همراه خود را ثبت و منتظر ارسال کد تایید از سوی اپراتور اصلی تلگرام باشید. کد دریافتی را وارد کنید و اکانت خود را فعال کنید.

 

استفاده همزمان از چند خط در تلگرام , تلگرام آنلاین

استفاده همزمان از چند خط در تلگرام

 

در روش روش دوم از نسخه پرتابل استفاده کنید

اکثر برنامه‌ها و نرم‌افزارهای جدید از نسخه پرتابل بهرهمند هستند. شبکه اجتماعی تلگرام نیز از این قائده مستثنا نیست. اگر می‌خواهید این نسخه تلگرام را دریافت کنید به سایت desktop.telegram.org رفته و بر روی گزینه Portable Version For Windows کلیک کنید تا دانلود نسخه پرتابل انجام شود. سپس فایل دانلود شده را اجرایی کنید.

 

استفاده همزمان از چند خط در تلگرام , تلگرام آنلاین

نرم افزار تلگرام

 

منبع:yjc.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

بازگرداندن ایمیل های gmail, ترفندهای جیمیل

آموزش کامل بازگرداندن ایمیل ارسال شده در جیمیل

 

گاهی اوقات شما ایمیلی را برای رئیس خود می‌فرستید و بعد از فرستادن متوجه می‌شوید که ایمیل فرستاده شده محتویات مناسبی ندارد و یا اصلاً از فرستادن آن پشیمان می‌شوید. شاید بتوان گفت 90 درصد افراد گاهی اوقات خواسته‌اند که ایمیل فرستاده شده را برگردانند و یا آن را حذف کنند قبل از این که توسط گیرنده باز شود. باید بگوییم که سرویس جیمیل حدود 8 سال پیش این قابلیت را در تنظیمات خود قرار داده است ولی خیلی از ما نمی‌دانیم چگونه باید با این قابلیت کار کنیم! ما به شما یاد می‌دهیم چگونه ایمیل‌های فرستاده شده خود را برگردانید.

 

قدم اول: در صفحه باز شده جیمیل خود، چرخ دنده تنظیمات در سمت راست و بالا را باز کنید.

 

بازگرداندن ایمیل های gmail, ترفندهای جیمیل

 

قدم دوم: در قسمت تنظیمات لبه General را باز کرده و به پایین صفحه بروید تا گزینه Undo Send را ببینید. بعد از پیدا کردن آن روی مربع جلوی Enable Undo Send کلیک کنید تا این گزینه فعال شود.

 

بازگرداندن ایمیل های gmail, ترفندهای جیمیل

روش بازگرداندن ایمیل ارسال شده

 

قدم سوم: در این مرحله شما می‌توانید مشخص کنید تا چند ثانیه بعد از فرستادن ایمیل می‌توانید ایمیل را برگردانید یا حذف کنید. به صورت پیش فرض تا 10 ثانیه فرصت به کاربر داده خواهد شد که ایمیل را بازگرداند ولی شما می‌توانید آن را تا 30 ثانیه هم افزایش دهید.

 

بازگرداندن ایمیل های gmail, ترفندهای جیمیل

بازگرداندن ایمیل های gmail

 

دفعه بعدی که ایمیلی را برای فردی فرستادید، در کنار تاییدیه فرستادن ایمیل گزینه Undo برای شما در جعبه مستطیلی زرد رنگ نمایش داده می‌شود. بنابراین اگر متوجه شدید که نکته‌ای را از ایمیل فرستاده شده از قلم انداخته‌اید یا آن را اشتباه فرستاده‌اید؛ می‌توانید روی Undo کلیک کرده و ایمیل شما از اول باز می‌شود و شما می‌توانید ویرایش‌های لازم برای ایمیل را انجام دهید و آن را دوباره بفرستید یا اصلاً از فرستادن آن منصرف شوید.

منبع:digiro.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بیشتر کاربران رایانه های رومیزی اثناء خرید یا ارتقا سیستم، وقت زیادی صرف رسیدگی مشخصات کیس (case) کامپیوتر خود نمی کنند. چه بسا دلیلش این باشد که به آن فقط به عنوان جعبه ای شامل قطعات مشکل افزاری می نگرند؛ در این دیدگاه کیس تکه خیلی مهمی نیست، بلکه این مشکل افزارهای درون آن هستند که می توانند بسیار جذاب بوده و خریداران کمی حرفه ای تر در مورد به کارگیری مشکل افزارهای قوی چه خواب ها که نمی بینند!

اگر شما نیز اینگونه فکر می کنید، در اشتباهید! کیس کامپیوتر زیاد هم مهم است. اگر به فکر خرید یک رایانه رومیزی جدید ، یا پیشروی کردن رایانه کهنه خویش هستید ، اولین سوالی که به ذهنتان خطور می کند نباید این باشد (که معمولا هست!): “سریعترین پردازنده ای که استطاعت خرید آن را دارم چیست؟” در عوض ، باید پرسید: “چه گونه کیسی دربایستن دارم؟”

تبلیغات
اپتیموم وی اینفلوئنسر مارکتینگ تبلیغات اینستاگرام
کیسی که شما خریداری می کنید مشخص کننده مشخصات و سایز رایانه شماست؛ تعیین کننده مشکل افزارهایی که می توانید درون آن تعبیه کنید، نوع سیستم خنک کننده ای که برای قطعات استفاده کنید و همین طور میزان سر و صدایی که کامپیوترتان تولید خواهد کرد.

پس با این مقدمه، اجازه بدهید در این نوشتار در مورد نکاتی که کاربران مستحضر و باهوش باید در باره خرید کیس جدید بدان پروا کنند گسترده تر بحث کنیم.

خدای من! چه کیس بزرگی!

این امر بدیهی است که اندازه کیس باره استفاده برای رایانه، معین می کند که بی گمان و اندازه کامپیوتر شما چه قدر خواهد بود. این مسئله کاملا پدیدار است ، نه؟ با این حال گاهی اوقات دوستانم را می بینم که برای کامپیوتر خویش کیسی خریداری کرده اند که از عقیده سایز و ابهت کاملا برای نیازهای آنها نامناسب است. بیایید با متر نواری سازش کنیم! (قبل از خرید لااقل بدانیم برای کیس خود روی میز یا تو محل تعبیه کیس در میز رایانه، چه قدر فضا در کمر بستن داریم)چون هیچ استاندارد واقعی اندازه در باره کیس های معمول بازار هستی ندارد (حداقل نه در ابعاد خارجی) ، و چون صرفا تکیه بر اندازه گیری ابعاد با چشمها همیشه جواب نمی دهد.

 

با در ذهن داشتن نکته بالا، اجازه دهید در مورد نکته ای گفتگو کنیم که کمی ظریف تر است: ابعاد درونی کیس. اگر چه کیس هایی با ابعاد بیگانه ارشد معمولا فضای اکثریت هم در تو خویش برای نصب قطعات دارند، اما نحوه پیکربندی فضای داخلی تاثیر شگرفی بر نوع سیستمی که می توانید جمع و جور کنید خواهد داشت.

در پایین برخی از پرسش هایی که شما باید برای کسب اطلاعات مربوط به فضای داخلی کیس رایانه از فروشنده بپرسید آورده شده است:

– کیس قادر به پشتیبانی از چه نوع مادربردهایی می باشد؟ (رایج ترین گونه ها مادربرد عبارتند از: Mini-ITX, MicroATX و ATX)

– آیا این کیس به اندازه کافی محل نگه داری درایو داخلی و خارجی برای سخت افزارهای مورد احتیاج من دارد؟

– اگر می خواهید از درایو حالت جامد (SSD) استفاده کنید، آیا کیس باره عقیده مکانی برای پشتیبانی از این گونه دیسک ها دارد یا خیر؟

– در کیس چندتا فن خنک کننده می طاقت نصب کرد؟ حداکثر سایز هر فن چه قدر است؟

– آیا کیس برای کارت گرافیک موردنظر من پسندیده است؟ و آیا محلی برای پیشروی کردن پدران تعبیه شده است؟

– آیا کیس به طریق ای مناسب توانا به خنک کردن و تهویه گرمای ناشی از پردازنده کامپیوترم هست، و آیا محلی برای بالارفتن آتی تعبیه شده است؟

پاسخ به چهار سوال اول بسیار راحت است چون بر بنیاد مشخصات عمومی ارائه شده هر کیس (درج شده روی جعبه محصول) می طاقت به سرعت به پذیرش خویش رسید. با این حال پذیرش سریع به دو مورد آخری کمی مشکل تر است چرا که این موارد معمولا به وضوح در مشخصات درج نشده است. توصیه می کنم که شما به چهره آنلاین (با سرچ شماره و مدل کیس باره نظر در گوگل+ بیان کلمه reviews در انتهای عبارت جستجو) به بررسی مدل باره عقیده پرداخته و نگاهی هم به سرنوشت نقد ها و بررسی کاربران بیاندازید. شدنی است دقیقا همه مواردی را که در ذهن دارید پیدا نکنید، ولی احتمالا کاربری را پیدا خواهید کرد که سخت افزاری مشابه شما نصب کرده (یا کوشش به نصب آنها نموده است) و نتیجه اش را می بینید که کامیاب شده یا خیر.

حواستان به خنک کننده ها باشد!

برخورداری از سیستم خنک کننده مناسب برای کامپیوتر شما امریست ضروری. با این حال پروا داشته باشید که زمانی که من می گویم “مناسب” من به این معنی نیست که سیستمی جمع کنید که توله خرسهای قطبی در آن دما به خواب زمستانی فرو روند! (مزاح کردم!

:: بازدید از این مطلب : 51

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

گوگل داکس، بدون نرم افزار و آنلاین کارتان را راه می اندازد

 

سرویس گوگل داکس چیست؟

گوگل داک یک برنامه رایگان مبتنی بر وب است که می توان در آن به طور آنلاین اسناد و صفحات گسترده را ایجاد، ویرایش و ذخیره کرد. شما می توانید در هر جایی که هستید از طریق یک کامپیوتر که به اینترنت متصل است به این اسناد دسترسی پیدا کنید.

 

کاربران Google Docs می توانند اسناد و صفحات گسترده را با فونت های مختلف ایجاد، ویرایش و آپدیت کنند، متن ها را با فرمول ها ترکیب کنند از جداول و تصاویر استفاده کنند و … کاربران می توانند روی این موضوع کنترل داشته باشند که چه کسانی این فایل ها را مشاهده کنند.

 

گوگل داکس را باید یک ابزار ویرایش فایل‌های متنی قدرتمند دانست که دسترسی به فایل‌ها را در بستر اینترنت مهیا می‌کند.

گوگل داکس ، بدون نرم افزار و آنلاین کارتان را راه می اندازد.

این قابلیت هم مثل دیگر سرویس هایی که گوگل ایجاد کرده، بسیار کاربردی است بطوری که شما می توانید اکسل و پاورپوینت مورد نظرتان را آنلاین تولید و به اشتراک بگذارید.

 

گوگل داکس یک ابزار حرفه ای ذخیره فایل است که هم تنها برای یک نفر و هم برای استفاده گروهی چند نفر کاملا مناسب است. این ابزار قابلیت های ویرایش زیادی به همراه قابلیت هایی برای کارهای گروهی در اختیار شما قرار میدهد.

 

در ادامه شما را با چند قابلیت دیگر گوگل داکس آشنا می کنیم :

 

کار روی فایل‌های ورد به صورت گروهی در گوگل داکس

اگر با همکاران و دوستان خود مشغول ویرایش یک فایل ورد هستید، بهتر است این کار را در سرویس گوگل داکس پیگیری کنید چرا که با وجود قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری فایل و همگام‌سازی، بسیار ساده و راحت می‌توان کار را ادامه داد. کافی است از منوی File و گزینه‌ی Share استفاده کنید و پس از وارد کردن جیمیل دوستان و همکاران خود، نوع دسترسی هر شخص را تنظیم کنید.

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

اشتراک‌گذاری فایل و همگام‌سازی به صورت گروهی در گوگل داکس

 

اگر قرار است همه قادر به ویرایش فایل باشند، حالت Can edit را برای همه انتخاب کنید و اگر شخصی صرفاً ناظر و بیننده است، حالت Can view‌ را برای وی در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌توان روی یک فایل آنلاین، همیشه و همه‌جا و از حساب‌های مختلف تغییراتی ایجاد کرد.

 

ذخیر‌ه‌سازی خودکار فایل :

برخلاف مایکروسافت آفیس، لازم نیست به خاطر نگرانی بابت از دست رفتن تغییرات ایجاد شده، به صورت پیاپی فایل را ذخیره کنید. از آنجایی که گوگل داکس بعد از ایجاد هر فایل آن را به صورت خودکار در گوگل درایو ذخیره کرده و همچنین بعد از اعمال هر تغییر، سریعا نسخه جدید را جایگزین نسخه قبلی می‌کند، دکمه‌ای تحت عنوان “Save” به منظور ذخیره‌سازی دستی درونش وجود ندارد.

 

تمپلت های رایگان گوگل داکس

شما می توانید از تمپلت های گزارشی، رزومه و غیره که از قبل آماده شده است استفاده کنید؛ همه این تمپلت ها کار شما را خیلی بهتر می کنند و کار شما را راحتتر می کنند.

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

 تمپلت های گزارشی، رزومه و غیره در گوگل داکس

 

ببینید دیگران چه تغییراتی انجام داده‌اند:

سندی را در گوگل داکز باز کرده و از منوی فایل گزینه See revision history را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود تا سند شما در حالت متفاوتی قرار داده شود و در سمت راست یک بخش کناری اضافه می‌شود. در این قسمت لیست زمان‌هایی که تغییرات روی سند انجام شده و کسی که آن تغییرات را اعمال کرده قابل مشاهده است. با این روش می‌توانید ببینید چه کسی تغییرات و ویرایش‌ها را روی سند انجام داده است.

 

اما علاوه بر آنچه در بالا گفته شد، می‌توانید با انتخاب هر آیتم در لیست تغییرات کنار صفحه، آن مورد را به عقب برگردانید یعنی تغییر یاد شده را نادیده بگیرید. اگر شخص دیگری که روی سند شما کار می‌کند، ساعت‌ها کار سخت شما را با تغییرات نادرست از بین برده، براحتی می‌توانید با لغو تغییرات آن شخص، فایل‌ خود را به حالت اولیه برگردانید.

 

تایپ صوتی به زبان فارسی در گوگل داکس:

تایپ کردن برای بسیاری از کاربران آن‌قدر دردسرساز و وقتگیر است که بسیاری از کاربران آرزو دارند یک نرم‌افزار صحبت‌هایشان را به‌صورت مکتوب در نرم‌افزارهای ویرایشگر متنی تایپ کند. خوشبختانه این نیاز به لطف خدمات رایگان و بسیار مناسب گوگل رفع شده و امروز کاربران فارسی زبان نیز هرجای دنیا که باشند می‌توانند بدون نیاز به صفحه‌کلید فارسی و بدون خسته کردن انگشتان خود صحبت کرده و صحبت‌های خود را به‌صورت متن تایپ شده روی صفحه‌نمایش مشاهده کنند.

این قابلیت در سرویس گوگل داک فعال شده و کاربران با استفاده از مرورگر کروم و یک میکروفن مناسب و البته دسترسی به اینترنت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. 

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

تایپ صوتی به زبان فارسی در گوگل داکس

 

دسترسی آسان به گوگل داکس از طریق گوشی و تبلت و ...:

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، گوگل داکس یک وب‌اپلیکیشن است و برای دسترسی به آن فقط اینترنت و مرورگر لازم است. اما برای استفاده‌ی بهتر می‌توان از اپلیکیشن اندروید یا iOS آن استفاده کرد که بسیار سبک و سریع عمل می‌کند. در مقابل برای استفاده کردن از Word می‌بایست مجموعه‌ی آفیس را نصب کرد که زمان زیادی می‌طلبد.

 

توجه کنید که Google Docs از طریق Google Drive نیز در دسترس است و در واقع اگر فایلی در فضای ابری گوگل درایو ذخیره شده باشد و از نوع ورد باشد، می‌توان آن را با گوگل داکس باز کرد. حتی باز کردن فایل‌های PDF و عکس و تبدیل این موارد به فایل ورد قابل‌ ویرایش نیز ممکن است.

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

گوگل داکس یک وب‌اپلیکیشن است و برای دسترسی به آن فقط اینترنت و مرورگر لازم است

 

پشتیبانی از انواع فایل‌های متنی در Google Docs :

گوگل داکس قابلیت باز کردن فایل‌های مختلفی مثل docx و dox و PDF‌ و txt و برخی انواع دیگر را دارد. به علاوه اگر از گوگل داکس استفاده کرده‌اید و می‌خواهید فایل نهایی را به صورت داکیومنت Word مایکروسافت و با فرمت docx ذخیره کنید، نیازی به نرم‌افزارهای تبدیل فایل نیست. کافی است از منوی File و گزینه‌ی Download as استفاده کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/googledocs-service01-features.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

 نحوه فعال کردن میکروفون در ویندوز

 

در این مطلب شما را با روش های فعال و غیر فعال کردن میکروفن و وبکم در گوگل کروم ، ویندوز 8 و 10 آشنا می کنیم:

 

چگونه میکروفون را در گوگل کروم فعال کنیم:

برای فعال کردن میکروفون در گوگل کروم، ابتدا باید مرورگر خود را آپدیت کنید و سپس باید قدم به قدم موارد زیر را انجام دهید:

وارد منو Settings شوید.

به بخش Show Advanced Settings بروید

سپس وارد Privacy شوید

و حالا مربع کنار گزینه Enable ‘OK Google’ to start a voice search را تیک بزنید تا میکروفون صوتی گوگل فعال شود.

 

اگر شما از میکروفن و وبکم اکسترنال استفاده میکنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که زمانی که به آن ها نیازی نیست کابل اتصالی آن ها را از لپ تاپ و کامپیوتر خود بکشید. اما در لپ تاپ ها میکروفن و وب کم بصورت درونی یا built-in بسته شده اند بنابراین باید به صورت نرم افزاری آن ها را غیر فعال کنید.

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال کردن میکروفون در گوگل کروم

 

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن از طریق فعال و Device Manager

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن از طریق Device Manager یکی از راه های سریع و ساده در ویندوز میباشد. اما با این کار کاملا امن نیست. نرم افزار های مخرب پیشرفته حتی میتوانند بدون رضایت شما تنظیمات اعمال شده را بازگردانی کنند با این وجود این ایده بد نیست که بدانید چگونه میکروفن و وب کم خود را از طریق مدیریت دستگاه ها در ویندوز غیر فعال کنید.

بر روی دکمه استارت کلیک راست کنید.

سپس از لیست باز شده Device Manager را انخاب کنید.

کلید Windows +R را فشار داده و در فیلد Open عبارت devmgmt.msc را وارد کرده و Enter را فشار دهید.

در لیست موجود منوی کشوی Imaging Devices (یا Cameras) را باز کنید.

دیوایس مورد نظر   Integrated Camera  دیده میشود، بر روی آن کلیک راست کنید.

بر روی Disable  کلیک کنید.

بر روی Yes کلیک کنید.

اگر میخواهید دوباره وب کم خود را فعال کنید، فقط کافیست مراحل بالا را انجام داده و به جای Disable بر روی Enable کلیک کنید.

 

غیر فعال کردن میکروفن

مانند مراحل بالا به Device Manager مراجعه کنید.

در لیست موجود منوی کشویی گزینه Audio inputs and outputs را باز کرده و از لیست باز شده بر روی گزینه  Internal Microphone کلیک راست کنید.

بر روی Disable  کلیک کنید.

سپس yes را انتخاب کنید.

اگر  دوباره خواستید میکروفن خود را فعال کنید، فقط کافیست مراحل بالا را انجام داده و به جای Disable بر روی Enable کلیک کنید

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن 

 

فعال کردن دوربین لپ تاپ در ویندوز 8

بسیاری از دستگاه هایی که ویندوز 8 روی آنها نصب شده است دوربین دارند. شما می توانید دوربین را به روش زیر در ویندوز 8 فعال کنید.

نشانگر موس خود را به سمت راس پایین صفحه ببرید تا نوار ابزار برای شما نمایش داده شود.

از آنجا گزینه ی “Start” را انتخاب کنید تا به منوی Start منتقل شوید.

در سمت راست منوی “Start” روی جعبه ی بنفش برنامه ی “Camera” کلیک کنید.

زمانیکه اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن از شما خواسته می شود, روی گزینه ی “Allow” کلیک کنید.

اگر می خواهید حالت دوربین را به دوربین فیلم برداری تغییر دهید, از گوشه ی سمت راست صفحه, روی گزینه ی “Video” کلیک کنید.

 

فعال کردن دوربین در ویندوز 10

عده ای از کاربران ممکن است با طریقه راه اندازی و باز کردن دوربین در ویندوز 10 آشنایی نداشته باشند، زیرا ویندوز 10 نسبت به نیاکان خود تغییر زیادی داشته است. در حقیقت، یافتن دوربین در منوی استارت ویندوز 10 راحت است. اما ممکن است پس از باز کردن برنامه دوربین (Camera app) با خطای مجوز نیاز است (We need your permission) مواجه شوید.

 

در این مورد لازم است که دوربین لپ تاپ را از تنظیمات ویندوز روشن کنید.

برای باز کردن کنترل پنل (Settings) ویندوز 10 از طرق زیر می توان اقدام کرد:

روش استاندارد استفاده از آیتم منوی Settings در استارت ویندوز 10 است.

روش دیگر کلیک راست روی دکمه استارت ویندوز 10 و زدن دستور Control panel است.

روش سوم زدن کلید میانبر یا شورت کات Win + X برای باز شدن منوی دسترسی سریع و زدن دستور Control panel است.

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال کردن دوربین در ویندوز 10

 

ساده ترین و سریع ترین روش زدن کلید میانبر ترکیبی Win + I کیبورد است تا مستقیما کنترل پنل ویندوز 10 باز شود.

بعد از باز کردن کنترل پنل یا Settings ویندوز 10 روی آیکون Privacy کلیک کنید.

حال از ستون سمت چپ پنجره جدیدی که باز می شود، گزینه Camera را انتخاب کنید.

در سمت راست پنجره، سوئیچ روشن کردن دوربین در زیر گزینه Let apps use my camera hardware را به سمت راست بلغزانید تا روشن شود و در وضعیت ON قرار گیرد.

حال به پایین همین صفحه رفته و برنامه دسترسی به دوربین را نیز فعال کنید.

 

حالا به منوی استارت رفته و برنامه Camera را اجرا کنید. بایستی تصویر شما بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شود. این یک راهنمای آسان برای کسانی است که قادر به باز کردن دوربین در ویندوز 10 نیستند. اگر هنوز دوربین لپ تاپ کار نمی کند یا با خطای We can't find your camera مواجه می شوید، مرحله بعد را انجام دهید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/enable-microphone2-webcam.html



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وجود کلمه استوک (Stock) در کناره لپ تاپ، در واقع معرف یک خاصیت خاص برای این دستگاه است. این خاصیت در زبان لاتین و در بازارهای اروپایی به یک معنا و در بازارهای داخلی کشور ما به معنای دیگری است. در بازارهای اروپایی لپ تاپ استوک به معنای دستگاهی است که در انبار ذخیره شده است. ولی این عبارت در بازارهای داخلی مملکت ما عموماً برای کالاهای دست دوم و کارکرده بهره‌گیری می‌شود. بعد درستی آن است که لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم یا مستعمل کاملاً متفاوت است.

در بازارهای دنیا، عبارت لپ تاپ استوک یا انباری به لپ تاپی اختصاص داده می‌شود که به هر انگیزه فروش نرفته و در انبار باقی مانده است. با فرجام فصل فروش، ممکن است فروشگاه‌های کبیر به دلایلی چون منظور تخلیه انبار، عدم پرداخت مالیات دوباره و نیز افزایش نقدینگی برای تعبيه کالاهای جدید، محصولات موجود در انبار خویش را در حراج به فروش برسانند. اینها همان محصولاتی است که از آنها با اسم استوک یاد می‌شود. فقط نکته منفی‌ای که می‌توان برای این مدل‌ها برشمرد آن است که مدت زیادی از عرضه آنها گذشته است. برای نمونه یک فروشگاه که بیش از توان فروش خود از این مدل‌ها خریداری کرده اکنون برای اینکه جلوی ضرر را بگیرد آنها را در حراج با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساند. بنابراین اینکه در بازارهای درونی از لپ تاپ های دست دو و کارکرده با نام لپ تاپ استوک یاد می‌شود درست نیست.

لپ تاپ استوک چیست؟
تعریف دیگری از لپ تاپ استوک
تعریف دیگری نیز از لپ تاپ استوک وجود دارد که این تعریف به راستی به سبب سیاست‌های مشتری‌مدارانه بعضی فروشگاه‌ها در بازارهای جهانی ایجاد شده است. بسیاری از فروشگاههای بزرگ و زنجیره‌ای در سطح جهان، این حق را برای مشتریان خود قائل هستند که بتوانند کالاهای خریداری شده را الی ۳۰ روز پس از خرید به هر دلیلی یا حتی بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و مبلغ پرداختی را بازپس گیرند. کالاهایی که بدین صورت بازگردانده می‌شوند دیگر در فروشگاه‌ها جایی ندارند و با برچسب استوک به فروش می‌رسند. این محصولات مستقیماً به انبار فرستاده شده و بعد از اخذ یکتا از درجه‌بندی‌های A,B,C و D به فروش می‌رسند. پس برخلاف بازارهای داخلی مملکت ما، در بازارهای بین‌المللی یک لپ تاپ استوک، لپ تاپی است که:

بسته‌بندی لپ تاپ استوک مفتوح نشده است، دستگاه باره کاربرد قرار نگرفته و کاملا نو است. فقط در انبار باقی مانده است.

خرید کامپیوتر دست دوم کرج


فصل فروش لپ تاپ ماضی و این محصول کمابیش باستانی شده است. برای مثال مدت دو یا سه سال (کمتر یا بیشتر) از زمان عرضه اولیه آن گذشته باشد.
قیمت لپ تاپ استوک معمولاً نصف قیمتی است که در موعد عرضه اولیه و ورود به بازار داشته است.
مزایا، معایب و درجه‌بندی لپ تاپ استوک
بزرگترین برتری یک لپ تاپ استوک، ارزان‌تر بودن و مقرون‌بصرفگی آن در قیاس با یک لپ تاپ نو و آکبند است. ایرادی که بر این دستگاه‌ها از سوی بعضی کاربران وارد شده است ضخامت بالای آنها است. (لپ تاپ های استوک معمولا ظریف نیستند که البته نمی‌توان آنرا ایراد به حساب آورد زیرا این خاصیت به دلیل کیفیت بالای ساخت قطعات در این دستگاه‌ها، وجود مادربوردهای ۸ لایه و مقاومت بالای آن‌ها در استفاده‌های سنگین، طولانی مدت و درازا عمر بالاست). درجه بندی‌های معمول برای یک لپ تاپ استوک عبارت است از: لپ تاپ استوک با درجهA: دارای چگونگی ظاهری بسیار تمیز، فاقد خط وخش، بدون کارکرد یا کم‌کارکرد؛ درجه B: حائز خط و خش، ترک جزیی و کوچک، سالم و اصلی

ویژگی‌های لپ تاپ استوک
از آنجا که کاربر لپ تاپ استوک معمولا فردی است که مشغول در مراکز صنعتی و کارخانه است، صفحه نمایش این مدل لپ تاپ اکثرا از نوع مات و دارای رزولوشن بالاست تا موارد استاندارد شغل در کارخانه‌ها در این دستگاه‌ها رعایت شده باشد. (نکته: گرد از استانداردهای لپ تاپ برای پیشه در کارخانه، عدم رفلکس نور در صفحه نمایشگر است. این مسئله با هستی صفحه نمایشگر مات سایر وجود نخواهد داشت و کاربر نگران آن نخواهد بود.) ویژگی سایر این فرآورده به کارگیری Pointstick به جای موس است. با توجه به میزان آلودگی بالای کارخانه‌ها و شکیبیدن بالای کثیفی دستان کاربر از وجود موس در این دستگاه‌ها صرف‌نظر شده است و Pointstick جایگزین موس گشته است. نکته سایر درباره لپ تاپ استوک این است که این لپ تاپ بیشتر برای کارهای زیاد طولانی مدت در صنعت و صریح بودن همیشگی ساخته شده است. از همین رو از سیستم خنک کنندگی بسیار نیرومند بهره میبرد. بعضی از لپ تاپ های استوک از امکان کاربرد باتری دوم نیز برخوردارند که به گفته کارخانه سازنده این باتری دوم می‌تواند تا ۱۰ ساعت همیشگی بدون برق پیشه کند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی

شرکت Royole به تازگی از تبلت تاشوی خود پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، این شرکت طی ماه‌های اخیر به دور از هیاهو روی طراحی تبلت تاشوی خود متمرکز شده بود و سرانجام موفق به ساخت اولین تبلت تاشوی جهان با نام FlexPai شد . این درحالی است شرکت ساسونگ بیش از دو سال است که اعلام کرده اولین تبلت تاشوی جهان را به زودی عرضه خواهد کرد و همچنان روند ساخت این دستگاه سامسونگ در ابهام است.

 

 تبلت FlexPai یک محصول 7.8 اینچی است که کاربر می‌تواند با تا کردن ، آن را به یک محصول  4 اینچی تبدیل کنند و به راحتی مانند یک گوشی جمع‌وجور در جیب خود قرار دهد.

 

این محصول از صفحه نمایش AMOLED بهره می‌برد و به لطف این فناوری ضخامت کلی آن تنها 7.6 میلی‌متر است.

 

FlexPai از یک دوربین دوگانه با کیفیت 16 و 20 مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با تا کردن دستگاه، ازاین دوربین برای عکس‌های سلفی نیزاستفاده کند.

 

پردازنده این تبلت ازنوع snapdragon 8150 است که با حافظه رم 6 و یا 8 گیگابایت (با انتخاب کاربرتعیین می‌شود) به دست مشتری می‌رسد .میزان ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی این محصول نیز 128 و یا 512 گیگابایت است.

 

این تبلت جذاب از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال دستگاه به برق مستقیم،آن را دریک‌ساعت به میزان 80 درصد شارژ کنند.

 

قیمت پایه این دستگاه 1300 دلار است که این عدد باتوجه به میزان حافظه رم و ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات ، قابل افزایش است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews18335.html



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,تراشه ۵G مدیاتک

مدیر عامل شرکت مدیاتک به تازگی اعلام کرده است که تراشه ۵G مدیاتک در اواخر سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مدیاتک که یکی از شرکت‌های طراح محصولات نیمه‌هادی برای محصولات بی‌سیم، رسانه‌های دیجیتال و پردازنده در جهان است و دفتر مرکزی آن نیز در تایوان مستقر شده است، چند ماه پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد به منظور همگام شدن با سایر غول‌های تکنولوژی در توسعه فناوری نسل پنجم اینترنت همراه ۵G، از تراشه اختصاصی خود تحت عنوان هلیو ام ۷۰ (Helio M۷۰) رونمایی کرده و آن را سال دیگر در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازارهای جهانی روانه کند.

 

حالا ریک تسای، مدیرعامل این شرکت به تازگی از به تعویق افتادن زمان عرضه این تراشه خبر داده و گفته است که به احتمال زیاد این محصول در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

 

بر اساس اعلام این شرکت، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کردند که با این حساب، نخستین دستگاههای الکترونیکی مجهز به این تراشه ها نیز از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار خواهند آمد و علاقمندان به فناوری شبکه اینترنت ۵G باید تقریبا تا دو سال دیگر منتظر بمانند.

 

این طور که به نظر می‌رسد، مدیاتک قصد دارد با درنظر گرفتن بودجه و جذب سرمایه گذاری های کلان به تحقیق، توسعه و تولید در بخش تراشه و مودم های مربوط به فناوری شبکه ۵G ب‍پردازد و در رقابت تنگاتنگی که با سایر غول های تکنولوژی همچون اینتل، کوالکام و برودکام دارد، آنها را از به بیرون رانده و خود پیروز میدان شود.

 

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، قرار است این تراشه که مخصوص مودم‌های اینترنت ۵G است، در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۹ به طور رسمی توسط این شرکت رونمایی شود.  

 

مدیاتک همچنین طی همکاری با بزرگترین و مشهورترین اپراتورهای جهان توانسته است در توسعه فناوری نسل فعلی و کنونی اینترنت همراه ۴G بسیار تاثیرگذار باشد و  می‌توان گفت این شرکت تایوانی کارنامه درخشانی در زمینه تولید تراشه و گسترش فناوری اینترنت همراه و تسهیل برقراری ارتباط میان کاربران در جهان دارد.  

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews18359.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سیستم تلفنی voip ( برگرفته از Voice over internet protocol ) به معنای (انتقال مقارن مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا) که با نام IP تلفنی نیز متعلق به یاد می شود ، امکان به کارگیری اینترنت برای مکالمات تلفنی را فراهم می نماید .
چکیده: سیستم تلفنی VoIP( برگرفته از Voice over internet protocol ) به معنای (انتقال همهنگام مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا) که با اسم IP تلفنی نیز متعلق به یاد می شود ، امکان به کارگیری اینترنت برای مکالمات تلفنی را فراهم می نماید .

در مقابل به کارگیری خطوط تلفن سنتی ، VoIP از فن آوری دیجیتال کاربرد می نماید و نیازمند یک پیوستگی broadband نظیر DSL است . VoIP یک شیوه برای تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به دیتا های دیجیتال است که از راه اینترنت منتقل می شوند. یک شیوه مجازاً رایگان برای برقرای ارتباطات تلفنی در هر جای جهان تبدیل کند.

فقط بس است خرج ISP را بپردازید. قصد از این‌کار غلبه گام‌به‌گام بر چالش‌هایی است که انتقال شدامد صوتی را برروی بستر نه چندان باکیفیت شبکه‌های محلی با خطر روبه‌رو می‌سازد. از این‌رو پیمودن این مسیر، لازمه تضمین موفقیت پروژه های VoIP سازمانی است.

مکالمات تلفنی مبتنی بر IP، تفاوت‌های بنیادینی با ارتباطات دیتا دارند و کیفیت این مکالمات پیوستگی تنگاتنگی با تاثیر شبکه دارد. به‌طوری‌که هرگونه دیرکرد در تبادلات سطح شبکه، افت کیفیت محسوسی را به همراه خواهد داشت. التزام مدیران شبکه به ارتقای کارایی LAN، خطوط و تجهیزات دسترسی به شبکه گسترده، و به‌کارگیری ابزارهای مدیریت و مهار کیفیت، شرط کامیابی پروژه‌های VoIP استُ.

 

مزایای سیستم تلفنی voip :
از نقطه نظرهای متفاوتی می طاقت به بررسی مزایای این فناوری پرداخت که بالطبع تفریق هزینه‌های جاری، از جمله جذاب‌ترین ویژگی های این تکنولوژی است که برخی از انگیزه ها این فرمایش عبارتند از:

۱. بی نیازی از سیم کشی مجزا در سیستم تلفنی voip :
این فناوری از بستر شبکه برای ارتباطات تلفنی کاربرد می کند که هزینه ی کابل کشی مجزا را از میانی می برد. هم چنین در چهره جابجایی محل کاربر، سایر دردسر سیم کشی به محیط‌ جدید هستی نخواهد داشت.

۲. کنفرانس‌های صوتی و تصویری در سیستم تلفنی voip :
سازمان هایی که برای سپریدن امور خویش از برقراری کنفرانس ها در بستر VoIP بهره‌گیری می‌نمایند، از هزینه های برقراری ارتباطات تلفنی با توجه به مسافت های کاربران (حتی در ابعاد بین المللی) بازداری می کنند.

۳. یکی کردن دستگاه تلفن با کامپیوتر شخصی در سیستم تلفنی voip :
همانگونه که می دانید امروزه استفاده از نرم افزارهای تلفنی (SoftPhone) در سازمان‌ها و حتی سیستم های خانگی به چهره روزافزون در حال اشاعه می باشد. به کارگیری این نرم ابزارها تعویض برای IP-Phone به آمار میرود که فقط بیچارگی به Handset دارد. لذا بدین چهره می توانید از هزینه های موجود بکاهید.

۴. تماس کاربران بیرون از سازمان به صورت رایگان به هر نقطه از گیتی در سیستم تلفنی voip:
کاربران این سیستم از طریق اینترنت قادر به تماس با سازمان مورد عقیده خود می‌باشند. این خاصیت برای کارکنانی که خارج از پیرامون دفتر هستند، علاوه بر کسر هزینه ها مایه تسهیل تماس های تلفنی نیز می شود.

۵. گسترش راحت در سیستم تلفنی voip:
اشاعه و افزودن کاربر در این سیستم ها به سادگی سپریدن پذیر است و برخلاف سیستم های اسبق بیچارگی به سیم کشی مجدد برای هر کاربر وجود ندارد.

۶. مدیریت متمرکز و راحت درسیستم تلفنی voip:
مراکز تلفن مبتنی بر VoIP محیطی را تحت شبکه در گزین کردن کاربر پیمان می دهند که از طریق آن می‌تواند تنظیمات را تغییر داده، کاربر اضافه کرده و یا گزارش گیری نماید. همچنین از سایر مزیت های ویپ می طاقت به موارد پایین اشاره کرد:

ترکیب کارکردهای صدا و دیتا
کاهش هزینه های مربوط به پشتیبانی و نگه داری به علت یکی کردن شبکه داده و شبکه تلفنی
امکان ترکیب کردن محصولات فرآوری کنندگان مختلف (بدلیل به کارگیری استاندارها جهانی و عدم وابستگی به روش‌های پیاده سازی)
پویایی و پیشرفت روز افزون شبکه های ویپ
قابلیت برنامه نویسی آسان تر و گسترش و برآیند اینکه یکپارچگی با سیستم های مختلف
پشتیبانی از کلیه امکانات مخابراتی کنونی و حتی ارایه خدمات جدید، با هزینه‌ی زیاد ذیل و سهولت اجرایی بالا
امکانات سیستم تلفنی voip :
برخی امکانات این سیستم جدید به شرح زیر می‌باشد:

۱. امکان ارائه عدد تلفن‌های درونی به شمار بالا

با توجه به ظرفیت سیستم تلفنی که تاسیس شده است، می توانید تعداد مختلف درونی ها را داشته باشید.

۲. امکان گرفتن پیام صوتی (Voicemail)

با به کارگیری این سرویس، در صورت عدم امکان پاسخگویی کاربر، می نا برای او پیام گذاشت. کاربر در موعد دلخواه توانا به شنیدن این پیام بوده و امکان ارسال پیام به ایمیل وی نیز امکان پذیر خواهد بود.

۳. ضبط مکالمات

این امکان وجود دارد که تمامی مکالماتی که در بستر ویپ در سیستم شما صورت می‌گیرد، ضبط شده و در سیستم شما ذخیره گردند.

۴. تلفن های نرم افزاری (SoftPhone)

با نصب تلفن‌های نرم افزاری امکان دسترسی به داخلی‌های کاربران از طریق رایانه فراهم می‌باشد. با به کارگیری این خاصیت کاربرانی که خارج از پیرامون سازمان هستند، امکان بستگی با سازمان را همچنان خواهند داشت. در ضمن این امکان هستی دارد که از لپ تاپ یا موبایل به عنوان وسیله ارتباطی کاربرد کرد.

۵. فکس یا Fax to Email

با به کارگیری این ویژگی، قابلیت ارسال فکس های رسیده به ایمیل وجود خواهد داشت. بدین چهره خدمت ابهت به پیرامون زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد شد. از طرف دیگر اندوخته شدن اسنادی از این قبیل در ایمیل، دسترس پذیری آن ها را بالا می برد.

۶. VoiceMail to Fax

همانطور که پیشتر نیز اشاره شده، این امکان نیز گرد سایر از قابلیت هایی است که تکنولوژی VoIP در برگزیدن می گذارد که البته ملزم به وجود امکانات شبکه ای جهت ارسال کردن پیام های صوتی به ایمیل می باشد.

۷. Interactive Voice Response

این ویژگی (IVR) با تماس کاربران منوی صوتی را فراهم می کند لغایت برای پیوستگی به بخش باره عقیده عدد همان بخش را بر اساس پیامی که توزیع می شود وارد کند. برای مثال در اثناء تماس با سازمانی که حائز دسته هایی از قبیل فروش، پشتیبانی، مالی و… است، ابتدا پیامی برای مخاطب پخش می شود که برای ارتباط با هر دسته شماره ای اعلام می‌شود. سپس کاربر با برگزیدن شماره‌ها به تقسیم باره نظرش هدایت می شود.

۸. صف انتظار

با به کارگیری این ویژگی، در چهره اشغال بودن خط شما، تماس های مخاطبان شما از دست نرفته بلکه در صف پیمان دیتا می شوند الی به اثناء آزاد شدن شماره شما، تماس استوار شود.

۹. تنظیم ساعات اداری

این خاصیت هم یکی از موارد کاربردی در پیاده سازی سیستم های تلفنی سازمان ها به آمار میرود که در سیستم های بر پایه VoIP به راحتی قابل اتمام خواهد بود.

۱۰. گزارش گیری

استفاده از سیستم تلفنی voip در بستر اینترنت

این امکان وجود دارد که تمام تماس های کاربران به صورت گزارش در این سیستم ذخیره شود که در بازرسی بر تماس ها و ارائه گزارش هایی که بیانگر روش پاسخگویی و شمار تماس هاست، سودمند می باشد.

اجزاء مرکز سیستم تلفنی voip :
مرکز تلفن سنتی معمولا از سانترال تلفن آنالوگ، کابلهای تلفن و گوشی های آنالوگ ساختن می شود. در مقابل، مرکز تلفن VoIP دارای اجزاء ذیل است:

سرور VoIP : این سرور معمولا IP PBX خوانده می شود. به راستی یک سانترال است که به صورت IP شغل می کند. سرور VoIP از نظر اندازه معمولا بسیار کوچکتر از سانترال های آنالوگ است. مثلا یک کمپانی با ۵۰۰ درونی می تواند سروری حقیر داشته باشد که در رک (Rack ) نصب می شود.
تلفن های VoIP : این تلفن ها از تلفن های آنالوگ گرانتر هستند ولی امکانات آنها معمولا خیلی بیشتر است. این تلفن های با کابل شبکه به شبکه کامپیوتری متصل می شوند و با سرور ارتباط بر پیمان می کنند.
گیت وی VoIP : گیت وی VoIP دستگاهی است که مرکز تلفن VoIP را به خطوط آنالوگ شهری و یا خط E1 متصل می کند.
شبکه محلی (LAN ): شبکه محلی تمام اجزاء مرکز تلفن VoIP را به هم متصل می کند.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

صفحه پیغام مرورگر ,معنی خطاهای وب

بدون شک برای شما هم پیش آمده که گاه و بیگاه هنگام وبگردی تان با صفحه پیغام های خطای مرورگر روبرو شده باشید. در این مقاله سعی داریم به برخی از رایج ترین پیغام ها و معنی آنها بپردازیم تا ببینیم با دیدن هر یک چه باید انجام دهیم.

نکاتی که هر مرورگر نشان می دهد و کلمات صفحه پیغام خطای آنها با یکدیگر فرق می کند. صفحه ایراد گواهی یا اخطار بدافزار در هر مرورگری به شکلی متفاوت دیده می شود. اما انواع مختلف صفحه های ایراد و خطا تقریبا در همه مرورگرها معنا و مفهوم یکسانی را می رسانند.

اگر شما هم مرتبا با این پیام ها دست به گریبان هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره بدانیم.

ایراد گواهینامه یا certificate error

صفحه پیغام مرورگر ,معنی خطاهای وب

ایراد گواهی SSL یا خطای گواهینامه امنیتی نشانگر مشکل در رمزگذاری HTTPS سایت مورد استفاده است. شما این ایراد را تنها هنگامی مشاهده می کنید که می خواهید از یک سایت HTTPS استفاده کنید.

هنگامی استفاده از رمزگذاری HTTPS، وب سایت ها باید گواهینامه هایی را عرضه کنند که نشان دهنده هویت قانونی و اعتبار آنها است. این گواهینامه ها معمولا توسط شرکت های معتبر خدمات دهنده به صورت سالیانه برای وب سایت ها صادر می شوند. برای مثال وقتی سایت Google.com یک گواهینامه دریافت کرده و از HTTPS استفاده می کند، شرکت صادر کننده گواهینامه تایید می کند که گوگل یک شرکت حقیقی و صاحب دامنه Google.com است. لذا مستحق آن است که از این نام رسما استفاده کند.

هنگامی که شما با استفاده از HTTPS به google.com وصل می شوید، گوگل این گواهینامه را به مرورگرتان نشان می دهد. مرورگر کنترل می کند که این گواهینامه توسط یک مرکز خدمات دهنده معتبر صادر شده باشد و همچنین مدت زمان اعتبار آن نگذشته باشد.

هنگامی که شما پیغام خطای گواهینامه یا certificate error را می بینید، بدان معنی است که احتمالا و لزوما شما در حال استفاده از سایت قانونی و واقعی مرتبط با شرکت مورد نظرتان نیستید. برای مثال هنگامی که می خواهید با استفاده از اینترنت یک شبکه بیسیم عمومی سایت بانک تان را باز کنید و این خطا را می بینید، ممکن است که شبکه بیسیم مورد استفاده تان در حال سرقت اطلاعات باشد و سایتی شبیه به صفحه اصلی را به شما نشان می دهد و سعی در جعل آن دارد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که شاید دلیل نمایش این پیغام خطا، عدم موفقیت یا پیگیری سایت مورد نظر شما در تمدید سالیانه گواهینامه خود باشد. این احتمال هم وجود دارد که نتوانسته است تنظیمات آن را به خوبی انجام دهد. به هر حال، در صورت عدم اطمینان قطعی، هنگام مشاهده این صفحه نباید به کارتان ادامه داده و اطلاعات حساس تان را در این سایت وارد کنید.

اخطارهای فیشینگ و بدافزار

صفحه پیغام مرورگر ,معنی خطاهای وب

مرورگر شما همچنین گاهی به نمایش پیغام های خطا در خصوص فیشینگ و بدافزارها می پردازد. جدا از اینکه شما از فایرفاکس، کروم یا IE استفاده می کنید، مرورگرتان به صورت دوره ای و خودکار لیستی از وب سایت های خطرناک را دانلود می کند. هنگامی که شما بخواهید به یکی از سایت های درون این لیست وارد شوید، با پیام خطای اغلب تمام صفحه ای از طرف مرورگر روبرو می شوید.

دلیل قرار گرفتن سایت ها در چنین لیست هایی، وجود محتوای خطرناک همچون بدافزار در انها است. یا اینکه آنها سعی کرده اند که به شکل غیرقانونی سایت های واقعی دیگری را جعل کرده و رمزعبور، اطلاعات بانکی و دیگر داده های حساس کاربران را سرقت کنند.

در برخی موارد هم، یک وب سایت ممکن است به دلیل سرقت اطلاعات یا سعی در انجام فعالیت مجرمانه، به شکل موقت درون این لیست ها قرار گرفته باشد. اما هنگامی که مشکل را حل کرد، می تواند از چنین لیستی خارج شود. هنگام مشاهده این پیغام هم به هیچ وجه نباید کارتان را ادامه داده و وارد سایت مورد نظر شوید.

پیدا نشدن صفحه مورد نظر یا 404 Not Found

صفحه پیغام مرورگر ,معنی خطاهای وب

هنگام دسترسی به صفحات وب ممکن است با پیغام های گوناگونی از سوی سرور خدمات دهنده مواجه شوید. یکی از عمومی ترین پیام ها «404 Not Found» است که به معنی تلاش شما برای دسترسی به صفحه ای است که در حال حاضر وجود ندارد. حال ممکن است صفحه مورد نظر شما حذف شده باشد، یا اینکه شما آدرس آن را اشتباه وارد کرده باشید.

این پیغام های خطا معمولا توسط وب سرورها تولید شده و برای مرورگر شما ارسال می شوند. اگر شما چنین پیامی را مشاهده کردید، برای اطمینان بیشتر، آدرسی را که تایپ کرده اید، دوباره کنترل کنید. اگر هنگام کلیک روی لینکی با این پیام مواجه شدید، ممکن است لینک اشتباه باشد، یا اینکه صفحه مورد نظر قبلا حذف شده باشد.

صفحه های خطای شخصی سازی شده

صفحه پیغام مرورگر ,معنی خطاهای وب

صاحبان وب سایت با کمی ذوق و سلیقه می توانند صفحات پیام 404 Not Found یا هر خطای دیگری را روی سایت شان شخصی سازی کرده و به شکل دلخواه شان نمایش دهند. برای مثال در سایتی مانند HTG هنگام خطای 404 با صفحه ای الهام گرفته شده از بازی کلاسیک سوپر ماریو روبرو می شوید. یا اینکه در نارنجی وقتی که با صفحه خطای 404 روبرو شوید ، می بینید که کاراگاه گجت با دقت به دنبال حل مشکل است.

این صفحات هم از نظر معنی و مفهوم، تفاوتی با مورد قبلی ندارند، تنها برای انتقال احساس دوستانه تر و کمک به کاربر جهت ادامه کار، توسط مدیران و صاحبان سایت ها کمی دستکاری شده اند.

Server Not Found

صفحه پیغام مرورگر ,معنی خطاهای وب

پیغام پیدا نکردن سرور (Server Not Found) در فایرفاکس یا “Google Chrome could not find [website.com]” در مرورگر گوگل کروم نشان دهنده این است که مرورگر شما نتوانسته است وب سایت مورد نظرتان را پیدا کند.

حال ممکن است شما آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید، یا اینکه سایت مورد نظرتان وجود خارجی نداشته باشد. شاید هم DNS Server مورد استفاده تان در حال حاضر از دسترس خارج است، یا اینکه بخشی از تنظیمات کامپیوترتان (همچون فایروال، پروکسی یا...) به درستی انجام نشده اند.

Unable to Connect

صفحه پیغام مرورگر ,معنی خطاهای وب

خطای “Unable to connect” در فایرفاکس یا “Google Chrome could not connect to [website.com]” در گوگل کروم، تا حدی شبیه به مورد قبلی به نظر می رسند. اما معنای کاملا متفاوتی دارند.

اگر شما این پیغام خطا را ببینید، به این معنی است که مرورگر شما با موفقیت به DNS Server متصل شده است و توانسته هویت وب سایتی با این آدرس را تایید کند. اگر چه مرورگرتان هنگامی که سعی کرده به سرورهای این وب سایت متصل شده و آن را برای شما نمایش دهد، پاسخی دریافت نکرده است.

دلیل مشاهده این خطا ممکن است در دسترس نبودن خود وب سایت باشد یا اینکه برخی مشکلات کاربردی باعث آن شوند. شاید بخواهید برای اطمینان بیشتر از اینکه مشکل از خود وب سایت است و کامپیوتر و اینترنت شما ایرادی ندارد، سرویس هایی چون Down For Everyone Or Just For Me را هم امتحان کنید. این سرویس به شما می گوید که سایت مورد نظرتان تنها برای شما قابل استفاده نیست، یا اینکه هیچ فرد دیگری هم قادر به دیدن آن نیست. در قدم بعدی می توانید کنترل کنید که فایروال، پروکسی یا دیگر تنظیمات شبکه تان باعث چنین مشکلی نشده باشند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/error-browser1-meaning.html



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

سرویس گوگل پلاس, طراحی سایت

آیا شما تا به حال به سرویس گوگل پلاس سر زده اید ؟ از آن استفاده کرده اید ؟ با گوگل پلاس آشنایی دارید؟ آیا در سرویس گوگل پلاس اکانت دارید ؟ تقریبا یک سال و چند ماه پش بود که گوگل ، سرویس گوگل پلاس را با سروصدای زیاد و تبلیغات گسترده به راه انداخت و مورد استفاده کاربران دنیای مجازی اینترنت قرار داد.

طی این چند سال اخیر به شبکه های اجتماعی مجازی اهمیت بیشتری داده شده است و با استقبال شدید کاربران اینترنتی مواجه شده اند و گوگل هم نمی خواست از این قافله عقب بماند ، بنابراین با راه اندازی این سرویس بازار رقابت بین شبکه های اجتماعی مجازی را داغ تر کرد.

اما این سرویس گوگل ، نقاط ضعف هایی هم داشت .انتقاد و نقطه ضعفی که اکثر کاربران در رابطه با گوگل پلاس مطرح می سازند ، اضافه شدن یکسری کدهای نامفهوم به انتهای آدرس URL اکانتهای گوگل پلاس پس از ایجاد اکانت در این سرویس است.قسمت انتهایی آدرس اینترنتی که به اصطلاح به آن ” Vanity URLs” می گویند معمولا باید نام افراد حقیقی یا حقوقی مثل نام کمپانی ها و شرکت های تجاری باشد (درحقیقت باید همان UserName اکانت ساخته شده شما باشد ) ؛ که در سرویس گوگل پلاس این Vanity URL ها ؛ کدها و شماره های در ظاهر نامفهومی هستند.

برای درک بهتر موضوع از جانب شما ، مثالی می زنم.برای مثال شما دو شبکه اجتماعی مجازی بزرگ دنیا ؛ یعنی فیسبوک و توییتر را در نظر بگیرید.پس از ساخت اکانت در این دو شبکه اجتماعی ، در انتهای آدرس اینترنتی آن ها ؛ پس از خط مورب (/) ؛ نام اکانت شما به نمایش در می آید که این همان Vanity URL ها هستند. در حقیقت نام کاربری شما ، در انتهای آدرس باید قرار گیرد.مثلا :

www.facebook.com/UserName و www.twitter.com/UseName

حالا اگر شما به سراغ سرویس گوگل پلاس روید و اکانت خود را بسازید ؛ دیگر خبری از درج نام اکانت شما در انتهای آدرس اینترنتی URL نیست!و سرویس گوگل پلاس به صورت خودکار کدها و شماره هایی را در انتهای آدرس شما درج می نماید. چیزی شبه آدرس زیر:

plus.google.com/118417568775189468164

همان طور که مشاهده می فرمایید ، یکسری اعداد و ارقام نامفهوم در آخر URL ما ظاهر می شود.شاید به خودی خود این مسئله برای شما مشکل بزرگی نباشد اما به این قسمت فکر کنید که شما قصد ساخت یک کارت ویزیت کاملا حرفه ای را دارید و می خواهید علاوه بر ایمیل و شماره تلفن همراه خود ؛ آدرس (URL) شبکه های اجتماعی خود نظیر فیسبوک و توییتر و گوگل پلاس خود را نیز درج کنید.

طبیعتا درج آدرس سرویس گوگل پلاس شما با توجه به آن کدها و عدد های نامفهوم روی کارت ویزیت وجه جالبی به آن نمی بخشد و علاوه بر این که زیبایی کارت ویزیت شما را زیر سوال می برد و از زیبایی آن می کاهد ، فردی را هم که می خواهد از روی کارت ویزیت شما وارد سرویس گوگل پلاس شما شود ، به دردسر می اندازد !

اگر به دنبال آدرس های کوتاه و جذاب برای سرویس گوگل پلاس خود هستید ؛ و از کدها و ارقامی که در انتهای آدرس گوگل پلاس شما درج می شود خسته شده اید و ناراضی هستید ؛ کافیست وب سایت هایی که آدرس لینک گوگل پلاس را کوتاه می کنند و تغییر نام می دهند را پیدا کنید و از خدماتشان به رایگان بهره ببرید.

با یک سرچ ساده ؛ لیست فراوانی از ازاین وب سایت های خدماتی را پیدا خواهید کرد.تنوع و فراوانی این وب سایت ها به قدری زیاد است که اکثر کاربران ؛ بر سر دوراهی انتخاب یکی از این وب سایت ها جهت تغییر vanity URLs گوگل پلاس خود ؛ می مانند و برای انتخاب وب سایت بهتر ؛ دچار شک و تردید هستند.در اینجا قصد معرفی هشت عدد از وب سایت برتر ارائه دهنده این خدمات را دارم.

(۱)-معرفی وب سایت خدماتی “gplus.to”

سرویس گوگل پلاس, طراحی سایت

یکی از راحت ترین و ساده ترین وب سایت های ارائه دهنده خدمات یاد شده ؛ وب سایت “gplus.to” است.صفحه اصلی سایت را که باز کنید ؛ به سادگی برای شما توضیح داده شده است که نحوه کار چگونه است.شات تصویری کوچکی نیز در بالای صفحه سایت قرار داده شده تا کاربران آماتور هم نحوه انجام کار را به سادگی متوجه شوند.

در قسمت “Your Google+ ID” ، شما بایستی کد شناسه گوگل پلاس خود را درج نمایید و در قسمت “Nick Name” ؛ یک نام کاربری متشکل شده از حروف و اعداد را وارد نمایید.توجه داشته باشید که شما مجاز به استفاده ۳ الی ۲۵ کاراکتر در قسمت نام کاربری هستید.علاوه بر این امکانات ؛ پس از ثبت نام کاربری خود ؛ شما میتوانید از آدرس زیر وارد فید آر اس اس (خوراک آر.آس.آس) سرویس گوگل پلاس خود شوید: rss.gplus.to/username

(2)-معرفی وب سایت خدماتی “gPlusNick.com”

سرویس گوگل پلاس, طراحی سایت

وب سایت “gPlusNick” ، طراحی شاد و محیطی عام پسندانه تر دارد و اینترفیس کاربر پسندی دارد.این وب سایت نیز درست مانند وب سایت معرفی شده قبلی ، کار می کند.شما در قسمت “Google+ ID” ؛ شناسه گوگل پلاس خود را وارد می نمایید و در قسمت “Your Nick Name” نیز ، نام کاربری دلخواه خود را تایپ می کنید.

محدودیت کاراکتر های نام کاربری نیز ۲۵ کاراکتر می باشد که حداقل کاراکتر مجاز برای ساخت نام کاربری شما ، ۳ کاراکتر است ؛ توجه داشته باشید در صورتی که فقط از ۲ کاراکتر برای نام کاربری خود استفاده نمایید ؛ وب سایت طی یک هشدار خودکار ،  شما را از تعداد کاراکتر لازمه و مجاز آگاه می سازد.از امکانات اضافی و جالب توجه این وب سایت خدماتی ، می شود اشاره ای داشت به قسمت اعضای جدید! در این قسمت همانطور که از اسمش پیداست ، افرادی که به تازگی نام کاربری ساخته اند ، طی یک لیست برای عموم نمایش داده می شوند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/training-url2-google.html



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

احتمالا اگر اکنون وارد بازار شوید ملاحظه می کنید که بعضی از مغازه ها گونه ها و اقسام تخفیفات بر روی محصولاتشان قرار داده اند . حتی ممکن است ببینید که یک فروشنده بر روی یک برند بیش از بقیه پافشاری می کند . این ها نمونه های کاملی از پیشبرد فروش در عمل هستند .

پیشبرد فروش نوعی تکنیک بازاریابی کششی و مجموعه ای از فعالیت های کوتاه مدت است برای اینکه مخاطبان جذب محصول شما شوند . این پیشه برای فرآورده و برند شما ارزش محسوس برپایی می کند و آگاهی از برند شما را افزایش می دهد .

اگر محصول جدیدی وارد بازار کرده اید و یا محصولی که در بازار دارید پروا زیادی جلب نکرده می توانید به کمک این شیوه محصولاتتان را در میانی مخاطبانتان گسترش کنید .

شما می توانید از تکنیک های متنوعی مشابه تخفیف دادن یا تکنیک “یکی بخر ، دو الی ببر” و … با هدف جذب مشتری جدید ، حفظ مشتریان قبلی و رویارویی با رقبا بهره ببرید . برندها همچنین می توانند واسطه ها و پخش کنندگان کانال خویش را ترغیب کنند الی محصولات بیشتری از آن ها بخرند و فروش محصولات آن ها به مشتریان را افزایش دهند .

 

مزیت انحاء و ابزارهای پیشبرد فروش این است که هزینه زیادی در برندارند به خصوص زمانی که با هزینه های تبلیغاتی سنجش می شوند . بنابراین برای کسب و کارهای کوچک هم کاملا مفید و موثرند .

 

 

انواع پیشبرد فروش

دو تقسیم کلی برای این شیوه هستی دارد :

پیشبرد فروش مصرف کننده : هرگونه کار و جنبش پیشبرد فروش که شما اتمام می دهید لغایت خویش را به مشتری معرفی و آنها را دلگرمی به خرید کنید .
پیشبرد فروش بازرگانی : اگر فعالیت های پیشبرد فروش شما بر واسطه ها و توزیع کنندگان متمرکز باشد به آن پیشبرد فروش بازرگانی می گویند . در این انحاء توزیع کنندگان و واسطه ها را ترغیب می کنند الی اغلب بخرند و فروش محصولات کمپانی به مشتریانشان را افزایش دهند .
مثلا شما یک واسطه فروش تلویزیون هستید و کمپانی سونی به شما می گوید که اگر ۱۰۰ دستگاه تلویزیون بفروشید به شما ۱۰ درصد تخفیف خواهد داد . طبیعتا دلیل فروش تلویزیون های سونی در شما بیشتر می شود زیرا ۱۰ درصد فروش تلویزیون مبلغ زیادی می شود .

 

تکنیک های پیشبرد فروش
قبل از آنکه راهبرد پیشبرد فروش خود را مشخص کنید لازم است که در ارتباط با گونه مشتریان ، فهم نیازهای مشتری ، نحوه رفتار مصرف کننده ، نوع و ویژگی های محصول ، بودجه و نیز شرایط چشم وهمچشمی و سهم رقبا در بازار منظور اطلاعات کاملی کسب کنید و سپس راهبرد خویش را بر پایه آن ها طراحی کنید .

در زیر به برخی از تکنیک های پیشبرد فروش که در اکثر صنایع استفاده می شوند اشاره شده است . بعضی صنایع مشابه کالاهای FMCG ( کالاهای تند مصرف ) ، به علت گستردگی کسب و کار و رقابت شدید بسیاری از تکنیک ها را به چهره همهنگام پیشه می برند .

 

– فرمان دهید هر کدام از این تکنیک ها را عمیقا باره رسیدگی پیمان دهیم :

 

۱- تخفیف در بها محصول
رایج ترین شیوه پیشبرد فروش و پروموشن محصولات ، تخفیفات تجاری و تخفیفات مصرف کننده است . انسان ها دوست دارند که الی می توانند پولشان را ذخیره کنند . تخفیف دادن باعث ایجاد حس رضایتمندی مشتریان و شکل گیری تصویر مثبتی از برند شما در ذهن آن ها می شود . تخفیف دادن وانگهی می تواند موجب افزایش وفاداری مشتریان کنونی نیز شود .

وقتی مشتری کالایی را با تخفیف از شما می گیرد احساس می کند نسبت به مبلغی که پرداخته ارزش بیشتری متعلق به کالا یا خدمت نصیب او شده است . ولی باید مراقب بود که میزان تخفیف به گونه ای نباشد که بها جدید حس بی کیفیت بودن فرآورده را در ذهن مردم القا کند یا حاشیه هوده شما را سخت تفریق دهد .

تخفیفات پیشبرد فروش

برخی از رایج ترین این تخفیفات بر این پایه اند :

تخفیف درصدی : به صورت درصدی از قیمت بیان می شود . تخفیف ۵۰ درصد و بالاتر متعلق به برای کالاهای قدیمی که به سختی به فروش می رسند کاربرد دارد .
تخفیف قیمتی : در کنار قیمت اصلی کالا ، یک بها پیشنهادی نیز ارائه می شود . برای نمونه بها کالا ۳۰۰ هزار تومان است ولی فروشنده روی آن خط می کشد و قیمت ۲۲۰ هزار تومان را در جلوی آن می نویسد . اینگونه کالای تخفیف خورده در ذهن مشتری ارزشمندتر جلوه می کند .
تخفیف چندی : خرید شمار اغلب هر محصول تخفیف بیشتری را به همراه دارد و اینگونه مشتریان دلگرمی به خرید بیشتر می شوند . این تخفیف می تواند بر پایه اندازه خرید باشد ، مثلا بها صابون شدنی است ۲۰۰۰ تومان باشد ولی ۵ شماره صابون را بتوانید با قیمت ۷۵۰۰ تومان بخرید . روش دیگر این نوع تخفیف بر بنیاد حجم همه سفارشات در یک بازه زمانی مشخص است و از این روش می توانیم مشتری را به خویش وابسته نماییم .
تخفیف مناسبتی : تفریق قیمت به انگیزه مناسبت یا رویدادی ویژه مثلا عید نوروز .
تخفیف برای شناسایی : تخفیف برای کسانی که شما را به سایرین شناسایی می کنند . این طور می توانید مردم را برای شناسایی محصولاتتان به دیگران ترغیب کنید .
تخفیف نخستین خرید : برای کسی که برای بار نخست از شما خرید می کند تخفیف قائل شوید .
تخفیف معاوضه : کاهش بها برای خرید کالای نو در صورت تحویل گونه قدیمی آن کالا . این نوع تخفیف در صنعت خودروسازی رایج است اما در بازار دیگر کالاهای بادوام نیز دیده شده است .

همچنین بخوانید : استراتژی های بها گذاری در بازاریابی

 

 

بهترین استراتژی های فروش و بازاریابی چیست؟

۲- پیشبرد فروش در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی ابزار کاملی برای کارآفرینان و بازاریابان در سده ۲۱ هستند . بسط دادن یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی خرج ای دربرندارد اما برای شما صدها و حتی هزاران مشتری خفته را به ارمغان می آورد .

اما شما باید بدانید که چگونه از این شبکه ها به طور موثر سهم ببرید . به منظور سهم مندی از شبکه های اجتماعی برای پیشبرد فروش ، صرفا داشتن یک حساب کاربری و چشم براه پایدار گذاشتن برای ورود کاربران به صفحه شما کافی نیست .

استفاده از شبکه های اجتماعی در پیشبرد فروش

در اینجا برخی نکات ابتدایی برای کاربرد بهتر از شبکه های اجتماعی را بیان می نماییم :

صرفا یک لینک ساده را در پست های محصولات خویش قرار ندهید ؛ آن را با یک متن جذاب به اتفاق کنید لغایت کاربران را به کلیک بر روی لینک ترغیب کنید .
محتواها و مطالب جالب صفحات دیگران را در صفحه خویش به اشتراک بگذارید .
اطلاعاتی از محصول خود قرار دهید که ملت را به محصول و کسب و کار شما علاقه مند سازد . ( برای نمونه عکس یا ویدیویی که مراحل ساخت فرآورده شما را نشانه دهد ، ویدیویی که کالای شما را بررسی کند و … )
همواره نظرات و سوالات کاربران خود را استجابت دهید .
محتواهای ترغیب کننده و جالب در پست هایتان به اشتراک بگذارید ( مثلا عبارات علت تقسیم ، عکس های جذاب و … ) تا مخاطبان محتواهایتان را به اشتراگ بگذارند و بتوانید کاربران بیشتری به دست آورید .



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

ویروس باجگیر, بدافزار

ویروس پنهان‌کننده فایل‌ها

 

BackDoor-FHI بدافزار یا ویروسی است که اخیرا بسیار شایع شده, ویژگی خاص آن پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها در فلش و هاردهای اکسترنال شماست. مساله‌ای که البته راه‌حل‌هایی هم دارد.

 

به تازگی بدافزاری شیوع پیدا کرده که باعث پنهان شدن برخی از فایل‌ها و پوشه‌های حافظه‌های قابل حمل (از قبیل فلش، هارد اکسترنال و ...) می‌گردد. این تروجان که BackDoor-FHI نام دارد و همینطور بدافزارهایی با عملکرد مشابه نیز که در گذشته شناسایی شده‌اند، همچنین قادر به آلوده سازی منابع مشترک شبکه است. آلودگی هنگامی رخ می دهد که فایل اصلی بدافزار اجرا شود که معمولاً shortcut جعلی از فایل ها و پوشه های موجود در حافظه است.

 

BackDoor-FHI چگونه منتشر می شود؟

این بدافزار از روش‌های متفاوتی برای انتشار خود استفاده می‌کند که از آن جمله می‌توان به انتشار از طریق ایمیل، صفحات وب آلوده و هک شده، اشاره کرد. به محض اجرای فایل اصلی بدافزار، این تروجان خود را در مسیر  %UserProfile%\Application Data\[random]\[random].exe قرار می دهد و سپس چند کپی از خود را در محل های مختلفی همچون vagefile.sys[malware data file] - desktopfini[malware data file] - thLmbs.db، reYdme.tat[malware data file] - readme.tat[malware data file] -  ReChCLE.BIN[malware data file] قرار می دهد.

 

همچنین فایل‌های lnk که نامشان را از فایل های موجود در حافظه سیستم گرفته است، ایجاد می شوند. این کار پس از پنهان کردن فایل‌های اصلی صورت می گیرد. پسوندهای مورد توجه این بدافزار که اقدام به ایجاد shortcut از آنها و سپس پنهان کردن فایل اصلی می کند عبارتند از ، xls،   doc،   mp۳، ppt، dl و  db است.

 

تروجان سپس کد خود را در چند پروسس تصادفی inject کرده، سعی در برقراری ارتباط با host های آلوده می‌کند. ضمن اینکه URL های ذکر شده می تواند بر حسب نقاط جغرافیایی مختلف تغییر کند.    

 

ویروس باجگیر, بدافزار

جلوگیری از آلوده شدن به این بدافزار  BackDoor-FHL

 

علائم آلودگی به بدافزار BackDoor-FHL

اگر یک فایل یا پوشه با نام یکسان، در همان مکان ایجاد و فایل اصلی hidden شده باشد یا اگر فایل یا پوشه هم نام با فایل shortcut موجود باشد و hidden نشده باشد؛ به نظر می رسد که این فایل‌های shortcut به منظور هدایت کاربر به سمت بدافزار ایجاد شده اند. همچنین اگر فایل یا پوشه ای با نامی غیر از فایل shortcut باشد، امکان آن وجود دارد که shortcut آلوده باشد. در نهایت اگر کلید رجیستری زیر وجود داشته باشد، احتمال آلودگی وجود دارد.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\\Windows\CurrentVersion\Run"{۸DF۹EE۱۷-۸۴FF-E۹C۹-۹۰۱F-۱۸FC۵۹A۵DB۱E}" =%UserProfile%\Application Data \ [Random][random].exe /r

 

روش‌های جلوگیری از آلوده شدن به بدافزار BackDoor-FHL

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای روش های موثر و تایید شده برای جلوگیری از آلوده شدن به این بدافزار را یکی احتیاط در باز کردن ایمیل های ناشناس و لینک های ناشناخته معرفی می کند. همچنین به‌روزرسانی ویندوز و وصله‌های برنامه‌های کاربردی و آنتی ویروس ها و اعمال قوانین فیلترینگ مناسب و یا مسدود کردن دسترسی شبکه به URL  های ذکر شده هم می تواند در این زمینه موثر باشد.

 

ضمن اینکه با  فعال کردن Access Protection و تنظیم قوانین به نحوی که از تغییر ناخواسته attributes فایل ها و فولدرها جلوگیری شود هم از شیوه های موثر برای مقابله با این بدافزار است.

 

راهکار نمایش فایل‌های پنهان شده

در صورت آلودگی به این بدافزار، با آنکه خود بدافزار توسط تمامی آنتی ویروس‌های معتبر شناخته و پاک می‌شود ولی نشانه های آن باقی می ماند،  یعنی بسیاری از فایلهای شما پنهان می مانند و استفاده از لبه view منوی folder option نیز کار زمان بری است. اما می توانید برای اصلاح فایل های خود، از این دستور ذیل استفاده کنید.  

 

ابتدا برنامه command prompt را از بخش Accesories منوی استارت اجرا کنید؛ سپس عبارت روبرو را تایپ کنید: attrib -s -h -r "c:\*"  /S /D در نهایت توجه داشته باشید که باید به جای عبارت c:\ مسیری که قصد غیرفعال کردن فایلهای پنهان آن را دارید، وارد کنید.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/antivirus-methods1-hiding.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



کار با اینستاگرام, پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

 پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئوست که این امکان را به کاربران می‌دهد تا عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر نیز  به اشتراک گذارند. 

 

از دیگر امکانات این شبکه اجتماعی این است که کاربران  می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

 

به جز نسخه اندروید و آی او اس  اینستاگرام، نسخه  وب در کامپیوترهای شخصی نیز وجود دارد که  تقریبا تمام ویژگی‌های نسخه های دیگر  را داراست. شما  به عنوان کاربر  می‌توانید از طریق این  نسخه  از وضعیت اکانت اینستاگرام خود آگاه شوید. همچنین می توانید استوری دوستانتان را مشاهده کنید  و حتی برای سایر دوستانتان پیام بفرستید. علاوه بر این قابلیت جستجو، زبانه Explore و دسترسی به پروفایل شخصی و تنظیمات در نسخه مخصوص وب نیز وجود دارد.

 

به تازگی اینستاگرام در نسخه وب کامپیوتر، قابلیت ویژه‌ای ایجاد کرده که کاربران می توانند به طور مستقیم  در صفحه اینستاگرامشان پست بگذارند.

 

در ادامه با نحوه پست گذاشتن در این نسخه آشنا می شوید.

1-  پس از وارد شدن به اکانت اینستاگرام وارد صفحه خود شوید و روی آیکون دوربین و گزینه Upload photo کلیک کنید.

 

کار با اینستاگرام, پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

 نسخه وب اینستاگرام

 

2- پس از زدن گزینه Upload photo، وارد درایوهای کامپیوتر شوید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

 

کار با اینستاگرام, پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

 برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر

 

3- پس از انتخاب عکس مورد نظر، آن را تنظیم کنید و گزینه Next  را بزنید.

 

کار با اینستاگرام, پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

کار با اینستاگرام

 

4-در مرحله بعدی در قسمت مشخص شده با رنگ سبز، متن مورد نظر خود را بنویسید و گزینه Next را بزنید.

 

کار با اینستاگرام, پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

 

5-در این مرحله مشاهده می‌کنید که پست مورد نظر شما اضافه شده است.

 

کار با اینستاگرام, پست‌گذاری در نسخه وب اینستاگرام

 

گفتنی است؛ پیش از این امکان  ارسال پست به جز نسخه اندروید و IOS تنها برای نسخه موبایلی وب فراهم شده بود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/tutorial-posting2-instagramweb.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کلمات کلیدی چیست و چه استفاده ای از آن ها می شود؟

وقتی من این سوال را در کلاس محتوا از بچه ها پرسیدم پاسخ های جالبی گرفتم. جواب هایی که به نوعی هم صحیح بود و هم غلط.

کلمات کلیدی کلماتی هستن که در متن بیشترین تکرار را دارند و برای سرچ کاربرها و سئو استفاده می شوند.
کلماتی که معمولا گوگل می شوند در وابستگی به متن.
کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که در گوگل بدست مخاطب سرچ می شوند و ما باید آن ها را در عنوان و درون متن بیاوریم.
استفاده واژه ها کلیدی برای این است که موتور جستجو از راه کلمات کلیدی کاربر را به متن هدایت میکنه.
سوال بعدی من از دانشجویانم این بود که ما کلمات کلیدی را برای کاربرها می نویسیم یا گوگل؟

و پذیرش دقیقا حقیقت اخذ کردم! با توجه به کاربر برای جلب پروا گوگل.

ما باید بدانیم کسی که برای سایت ها تولید درونمایه می کند، نباید نقش یک کاتب را بر عهده بگیرد. باید یک بازاریاب، تحلیل گر، روانشناس و رفتارشناس و فروشنده ماهر باشد تا سوداگری و سایت باره نظر را به اهداف برساند.
اگر آموزش جلسه اول را نخوانده اید رهنمود می کنم نخست سری به آموزش فرآوری محتوای سایت (قسمت اول) - کلیات بزنید.


کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی، واژه ها یا عباراتی هستند که در موتورهای جست و جو، که در ایران گوگل باره استفاده اکثریت قرار می گیرد، توسط کاربرها سرچ می شوند. تولیدکنندگان محتوا با معرفی و استفاده از این واژه ها در مقالاتشان کوشش می کنند لغایت به جست و جوی بیننده کم و بیش شوند.

اغلب افرادی که برای سایت ها به ویژه تارنما های شخصی و یا سایت هایی مانند پادپرس می نویسند، انگار می کنند با تکرار یک کلمه خاص گوگل آن کلمه را به عنوان کلمه کلیدی متنشان شناسایی می کند. اما تکرار واژه کلیدی تنها دسته کوچکی از پیشه است.

یافتن کلمات کلیدی

بیایید یک تمرین کنیم. در گوگل یک کلمه که مربوط به علایق یا بیزینس شماست را چک کنید. من واژه کنداب فارس را گزینش می کنم.

وقتی شما نیمی از کلمه را می زنید، معمولا گوگل پیشنهادهایی به شما ارائه می کند. این رهنمود ها تقریبا بیشترین جست وجو را داشته اند. وقتی یگانه از واژه ها را انتخاب می کنید و یا واژه خویش را تایپ می کنید و Enter را می زنید علاوه بر لیست سایت ها، گوگل در ذیل صفحه به شما پیشنهاداتی به رنگ آبی می دهد که می توان گفت بیشترین واژه ها یا عباراتی است که مردم در ارتباط با واژه باره عقیده شما جست وجو می کنند.


اگر هنوز هم از این لیست نتوانستید کلمات کلیدی متن خویش را گزینش کنید. روی هر کدام از کلمات یا عبارات آبی رنگ راست کلیک کنید و در یک پنجره جدید آن را باز کنید. در مورد کلمه خلیج فارس مثلا روی نقشه خلیج فارس کلیک می کنم. در جست وجوهای مرتبط با نقشه خلیج فارس یک سری کلمات و عبارات تکراری است و برخی جدید. به کارگیری کلماتی که تکرار اکثریت دارند و یا کلماتی که در متن بیشتر به شغل شما می آیند از این مسیر به راحتی و بدون استفاده از نرم افزارهای پیچیده شدنی است.

یادمان باشد. اگر واژه کلیدی در متن ما تاثیر ندارد، به هیچ عنوان متعلق به بهره‌گیری نکنیم و محتوای زرد تولید نکنیم.

چگونه توصیه کلمات کلیدی را مدیریت کنیم؟

گاهی در برخی موضوعات جست و جوی واژه یا عبارت باره عقیده ما را به هدفمان نمی رساند. مثلا اگر جستار مقاله شما حفظ گرمای پس از ازدواج باشد و دقیقا همین عبارت را جست و جو کنید، گوگل به شما هیچ کمکی در انتخاب کلمات کلیدی نمی کند. در این موارد بهتر است جست وجوی خود را دقیق تر و محدودتر کنید. مثلا گرمای بعد از زناشویی را جست وجو کنید.

چنین جست جویی برای فرآوری درونمایه دیدن خیلی بهتر و بازتری در خصوص رقبا، جست وجوی مردم و … می دهد. شما تحلیلگر محتوا نیستید بعد خودتان را بی‌دلیل درگیر نرم ابزارها نکنید.

بسیاری از نویسندگان محتوای سایت به پیگیری گزینش واژه ها کلیدی ویژه هستند. این پیشه با تولید درونمایه نکردن در فضای مجازی هیچ تفاوتی ندارد. مثلا فرآوری محتوا در ارتباط با اسب صورتی در یک سایت سوارکاری به جز موارد اتفاقی و یا کسانی که به شدت پیگیر مطالب شما هستند هیچ کارایی برای شفا شما در گوگل ندارد. چون گمان کردن این که یک تن در گوگل که به ابزارها سایت شما و یا خدمات سوارکاری نیازمند است، اسب صورتی سرچ کند کم و بیش تقریبا به صفر است.

بیایید با هم تمرینی که ما راز کلاس انجام دادیم را مرور کنیم.

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای تولید محتوا ؟

اول مطالب را مرور کنیم:

جست و جوی سوژه باره نظر
بررسی جست وجوهای مرتبط
بازکردن هر کدام از پیشنهادهای گوگل در یک پنجره جدید
بررسی جست وجوهای مرتبط در پنجره های جدید
انتخاب واژه ها کلیدی
تمرین کلاس : فکر کنین قراره در ارتباط با تاریخچه پایکوبی ایرانی یک نوشتار بنویسید و می خواهید واژه ها کلیدی پیوسته با آن را پیدا کنید. این تمرین را سپریدن دهید و بعد نقدها را بخوانید.

انتخاب یگانه از شاگردان من رقص دختر ایرانی در عروسی و دیگری رقص خردادیان بود! درست است که چنین کلماتی در گوگل جست وجو می شوند ولی باید یادمان باشد که شان سایت و موارد بهره‌گیری آن را فراموش نکنیم.

نکته دوم انتخاب کلمات کلیدی کلی مشابه دانش ایران . ایران باستان و … است. متن برای تخصصی شدن نیاز به واژه ها تخصصی دارد. یادتان باشد هر چه کلمات کلیدی کلی تر باشند رسیدن به اهداف سخت تر می شود. مثلا گرد از کارمندان من این واژه ها کلیدی را برای نوشتار ای با سوژه سوغات اصفهان برگزیدن کرده بود: گز، پولکی، برشتوک، شیرینی برنجی، شیرینی کرکی، جوز قندی، گلاب، عسل، نبات، سوهان عسلی، محصولات زارع (انار، الگ (نوعی میوه از خانواده هلو)، گردو، گلابی، فیروز کوبی، مینا کاری، قلم زنی، خاتم کاری، مینیاتور، پارچه های قلم کار، پارچه های زرباف، آثار خوشنویسی، منبت کاری، گچبری، گره چینی، کاشی سازی، مشبک، قلاب دوزی، سکمه، ملیله دوزی، مسگری، نقاشی باستانی، معرق کاری، صحافی، سفال گری، قالی بافی و …

یادمان باشد این واژه ها خیلی خیلی کلی هستند. شمار آن ها خیلی بسیار است، دوم اینکه مقاله تخصصی سوغات اسپهان نیست. باید بشه گز اصفهان، پولکی اصفهان، خاتم کاری اسپهان و …

سوال یکی از شاگردانم درباره برگزیدن کلمات کلیدی این بود که می توانیم چند کلمه کلیدی کلی و چند تخصصی برگزیدن کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 

توییتر اخیرا حالت تاریک را به نام "Lights Out " اضافه کرد. این حالت تاریک باعث کاهش فشار روی چشم شما می شود و همچنین باعث صرفه جویی در باتری در نمایشگر می شود. این مطلب  به شما کمک می کند تا حالت "Lights Out" را در توییتر فعال کنید.

 

مراحل :

 

فعال کردن حالت شب در توییتر, فعال کردن Lights Out در توییتر

 فعال کرد حالت تاریک در Twitter

 

وارد حساب توییتر خود شوید: به مرورگر خود بروید www.twitter.com و با حساب کاربری خود وارد شوید، اگر قبلا چنین کاری نکرده اید.

 

فعال کردن حالت شب در توییتر, فعال کردن Lights Out در توییتر

فعال کردن Lights Out در توییتر

 

بر روی گزینه More کلیک کنید. شما می توانید آن را در پنل منو سمت چپ ببینید. هنگامی که روی آن کلیک میکنید، یک منوی کشویی روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

 

فعال کردن حالت شب در توییتر, فعال کردن Lights Out در توییتر

 فعال کردن حالت شب در توییتر

 

بر روی Display کلیک کنید. پنل سفارشی نشان داده خواهد شد.

 

فعال کردن حالت شب در توییتر, فعال کردن Lights Out در توییتر

 

Lights out را انتخاب کنید: به قسمت "Background" بروید ، سپس بر روی دکمه Lights out کلیک کنید و روی “Done” ضربه بزنید تا تم سیاه و سفید واقعی را در توییتر فعال کنید.

شما همچنین می توانید کد رنگ پیش فرض توییتر را از منوی سفارشی تغییر دهید.

 

فعال کردن حالت شب در توییتر, فعال کردن Lights Out در توییتر

 

 

تمام شد. اگر میخواهید توییتر را به حالت قبل بازگردانید، فقط به “Display” بروید و “Default” را به عنوان گزینه پس زمینه انتخاب کنید. 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/enable-lightsout02-twitter.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس پروفایل واتساپ

 

WhatsApp به ما اجازه نمی دهد از تصاویری به غیر از شکل مربع استفاده کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد در اینترنت در مورد چگونگی تنظیم تصویر پروفایل واتساپ بدون برش جستجو می کنند. اکثر تصاویر ما به شکل مستطیل هستند که امکان استفاده در Whatsapp وجود ندارد و اگر کسی سعی در استفاده از آن داشته باشد ، ابتدا تصویر شما را برش می دهد. تغییر اندازه عکس شما چه اشکالی دارد؟ در واقع ، قسمت بالایی و کناری تصویر شما را برش می دهد. بنابراین ، ما می خواهیم به شما راه حل " چگونه می توان  عکس پروفایل واتس آپ را بدون برش قرار داد " را آموزش دهیم. تنها آنچه شما نیاز دارید یک برنامه ساده است که بصورت رایگان در Google Play موجود است. در ادامه در مورد آن بیشتر می خوانید.

 

در این راهنما به شما یاد خواهیم داد که چگونه تصویر کامل Whatsapp را بدون برش تنظیم کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

 

چگونه پروفایل واتس آپ را بدون برش تنظیم کنید :

شما فقط به برنامه هایی نظیر No Crop یا SquareDroid نیاز دارید که برای تمام تلفن های اندرویدی و بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. با استفاده از این برنامه ها ، می توانید هر تصویری با هر شکلی را به مربع تبدیل کنید. به طوری که می توان آن را به راحتی در تصویر پروفایل واتساپ بدون برش دادن استفاده کرد. 

تمام مراحل ذکر شده در زیر را بخوانید و آنها را در دستگاه خود اعمال کنید.

 

1) در ابتدا باید  برنامه No Crop را از Google Play دانلود کنید .

 

2) پس از بارگیری منتظر بمانید تا زمانی که روی دستگاه شما نصب شود و مراحل نصب آن را باز کنید.

 

3) بر روی دکمه  Gallery کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

تنظیم عکس پروفایل واتساپ

  

4) درست پس از انتخاب تصویر از گالری ، به طور خودکار تصویر شما را به شکل مربع تبدیل می کند.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس برای پروفایل واتساپ

 

5) اینگونه است که می توانید با استفاده از برنامه No Crop ، هر عکس را به شکل مربع تبدیل کنید ، اما اگر نمی خواهید منطقه Blur را ببینید ، می توانید با کلیک بر روی دکمه "Square" که در مرکز قرار دارد ، آن را حذف کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

قرار دادن تصویر پروفایل بدون نیاز به برش

 

6) اکنون زمان آن است که تصویر خود را در گالری ذخیره کنیم. برای این کار کافی است روی دکمه واقع در بالا سمت راست کلیک کرده و ذخیره را تأیید کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

نرم افزار تنظیم پروفایل در واتس اپ

 

به نظر شما آیا ساده ترین روش برای تنظیم پروفایل واتساپ بدون برش نیست؟ من فکر می کنم پاسخ شما بله است. خوب ، من یک برنامه دیگر پیدا کردم که همین کار را انجام می دهد. شما می توانید روش دوم را امتحان کنید :

 

مرحله 1: اول از همه ، باید برنامه ای به نام SquareDroid:Full Photo/No Crop را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/whatsapp-profile02-cropping.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس پروفایل واتساپ

 

WhatsApp به ما اجازه نمی دهد از تصاویری به غیر از شکل مربع استفاده کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد در اینترنت در مورد چگونگی تنظیم تصویر پروفایل واتساپ بدون برش جستجو می کنند. اکثر تصاویر ما به شکل مستطیل هستند که امکان استفاده در Whatsapp وجود ندارد و اگر کسی سعی در استفاده از آن داشته باشد ، ابتدا تصویر شما را برش می دهد. تغییر اندازه عکس شما چه اشکالی دارد؟ در واقع ، قسمت بالایی و کناری تصویر شما را برش می دهد. بنابراین ، ما می خواهیم به شما راه حل " چگونه می توان  عکس پروفایل واتس آپ را بدون برش قرار داد " را آموزش دهیم. تنها آنچه شما نیاز دارید یک برنامه ساده است که بصورت رایگان در Google Play موجود است. در ادامه در مورد آن بیشتر می خوانید.

 

در این راهنما به شما یاد خواهیم داد که چگونه تصویر کامل Whatsapp را بدون برش تنظیم کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

 

چگونه پروفایل واتس آپ را بدون برش تنظیم کنید :

شما فقط به برنامه هایی نظیر No Crop یا SquareDroid نیاز دارید که برای تمام تلفن های اندرویدی و بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. با استفاده از این برنامه ها ، می توانید هر تصویری با هر شکلی را به مربع تبدیل کنید. به طوری که می توان آن را به راحتی در تصویر پروفایل واتساپ بدون برش دادن استفاده کرد. 

تمام مراحل ذکر شده در زیر را بخوانید و آنها را در دستگاه خود اعمال کنید.

 

1) در ابتدا باید  برنامه No Crop را از Google Play دانلود کنید .

 

2) پس از بارگیری منتظر بمانید تا زمانی که روی دستگاه شما نصب شود و مراحل نصب آن را باز کنید.

 

3) بر روی دکمه  Gallery کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

تنظیم عکس پروفایل واتساپ

  

4) درست پس از انتخاب تصویر از گالری ، به طور خودکار تصویر شما را به شکل مربع تبدیل می کند.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس برای پروفایل واتساپ

 

5) اینگونه است که می توانید با استفاده از برنامه No Crop ، هر عکس را به شکل مربع تبدیل کنید ، اما اگر نمی خواهید منطقه Blur را ببینید ، می توانید با کلیک بر روی دکمه "Square" که در مرکز قرار دارد ، آن را حذف کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

قرار دادن تصویر پروفایل بدون نیاز به برش

 

6) اکنون زمان آن است که تصویر خود را در گالری ذخیره کنیم. برای این کار کافی است روی دکمه واقع در بالا سمت راست کلیک کرده و ذخیره را تأیید کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

نرم افزار تنظیم پروفایل در واتس اپ

 

به نظر شما آیا ساده ترین روش برای تنظیم پروفایل واتساپ بدون برش نیست؟ من فکر می کنم پاسخ شما بله است. خوب ، من یک برنامه دیگر پیدا کردم که همین کار را انجام می دهد. شما می توانید روش دوم را امتحان کنید :

 

مرحله 1: اول از همه ، باید برنامه ای به نام SquareDroid:Full Photo/No Crop را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/whatsapp-profile02-cropping.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس پروفایل واتساپ

 

WhatsApp به ما اجازه نمی دهد از تصاویری به غیر از شکل مربع استفاده کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد در اینترنت در مورد چگونگی تنظیم تصویر پروفایل واتساپ بدون برش جستجو می کنند. اکثر تصاویر ما به شکل مستطیل هستند که امکان استفاده در Whatsapp وجود ندارد و اگر کسی سعی در استفاده از آن داشته باشد ، ابتدا تصویر شما را برش می دهد. تغییر اندازه عکس شما چه اشکالی دارد؟ در واقع ، قسمت بالایی و کناری تصویر شما را برش می دهد. بنابراین ، ما می خواهیم به شما راه حل " چگونه می توان  عکس پروفایل واتس آپ را بدون برش قرار داد " را آموزش دهیم. تنها آنچه شما نیاز دارید یک برنامه ساده است که بصورت رایگان در Google Play موجود است. در ادامه در مورد آن بیشتر می خوانید.

 

در این راهنما به شما یاد خواهیم داد که چگونه تصویر کامل Whatsapp را بدون برش تنظیم کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

 

چگونه پروفایل واتس آپ را بدون برش تنظیم کنید :

شما فقط به برنامه هایی نظیر No Crop یا SquareDroid نیاز دارید که برای تمام تلفن های اندرویدی و بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. با استفاده از این برنامه ها ، می توانید هر تصویری با هر شکلی را به مربع تبدیل کنید. به طوری که می توان آن را به راحتی در تصویر پروفایل واتساپ بدون برش دادن استفاده کرد. 

تمام مراحل ذکر شده در زیر را بخوانید و آنها را در دستگاه خود اعمال کنید.

 

1) در ابتدا باید  برنامه No Crop را از Google Play دانلود کنید .

 

2) پس از بارگیری منتظر بمانید تا زمانی که روی دستگاه شما نصب شود و مراحل نصب آن را باز کنید.

 

3) بر روی دکمه  Gallery کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

تنظیم عکس پروفایل واتساپ

  

4) درست پس از انتخاب تصویر از گالری ، به طور خودکار تصویر شما را به شکل مربع تبدیل می کند.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس برای پروفایل واتساپ

 

5) اینگونه است که می توانید با استفاده از برنامه No Crop ، هر عکس را به شکل مربع تبدیل کنید ، اما اگر نمی خواهید منطقه Blur را ببینید ، می توانید با کلیک بر روی دکمه "Square" که در مرکز قرار دارد ، آن را حذف کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

قرار دادن تصویر پروفایل بدون نیاز به برش

 

6) اکنون زمان آن است که تصویر خود را در گالری ذخیره کنیم. برای این کار کافی است روی دکمه واقع در بالا سمت راست کلیک کرده و ذخیره را تأیید کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

نرم افزار تنظیم پروفایل در واتس اپ

 

به نظر شما آیا ساده ترین روش برای تنظیم پروفایل واتساپ بدون برش نیست؟ من فکر می کنم پاسخ شما بله است. خوب ، من یک برنامه دیگر پیدا کردم که همین کار را انجام می دهد. شما می توانید روش دوم را امتحان کنید :

 

مرحله 1: اول از همه ، باید برنامه ای به نام SquareDroid:Full Photo/No Crop را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/whatsapp-profile02-cropping.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس پروفایل واتساپ

 

WhatsApp به ما اجازه نمی دهد از تصاویری به غیر از شکل مربع استفاده کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد در اینترنت در مورد چگونگی تنظیم تصویر پروفایل واتساپ بدون برش جستجو می کنند. اکثر تصاویر ما به شکل مستطیل هستند که امکان استفاده در Whatsapp وجود ندارد و اگر کسی سعی در استفاده از آن داشته باشد ، ابتدا تصویر شما را برش می دهد. تغییر اندازه عکس شما چه اشکالی دارد؟ در واقع ، قسمت بالایی و کناری تصویر شما را برش می دهد. بنابراین ، ما می خواهیم به شما راه حل " چگونه می توان  عکس پروفایل واتس آپ را بدون برش قرار داد " را آموزش دهیم. تنها آنچه شما نیاز دارید یک برنامه ساده است که بصورت رایگان در Google Play موجود است. در ادامه در مورد آن بیشتر می خوانید.

 

در این راهنما به شما یاد خواهیم داد که چگونه تصویر کامل Whatsapp را بدون برش تنظیم کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

 

چگونه پروفایل واتس آپ را بدون برش تنظیم کنید :

شما فقط به برنامه هایی نظیر No Crop یا SquareDroid نیاز دارید که برای تمام تلفن های اندرویدی و بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. با استفاده از این برنامه ها ، می توانید هر تصویری با هر شکلی را به مربع تبدیل کنید. به طوری که می توان آن را به راحتی در تصویر پروفایل واتساپ بدون برش دادن استفاده کرد. 

تمام مراحل ذکر شده در زیر را بخوانید و آنها را در دستگاه خود اعمال کنید.

 

1) در ابتدا باید  برنامه No Crop را از Google Play دانلود کنید .

 

2) پس از بارگیری منتظر بمانید تا زمانی که روی دستگاه شما نصب شود و مراحل نصب آن را باز کنید.

 

3) بر روی دکمه  Gallery کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

تنظیم عکس پروفایل واتساپ

  

4) درست پس از انتخاب تصویر از گالری ، به طور خودکار تصویر شما را به شکل مربع تبدیل می کند.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس برای پروفایل واتساپ

 

5) اینگونه است که می توانید با استفاده از برنامه No Crop ، هر عکس را به شکل مربع تبدیل کنید ، اما اگر نمی خواهید منطقه Blur را ببینید ، می توانید با کلیک بر روی دکمه "Square" که در مرکز قرار دارد ، آن را حذف کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

قرار دادن تصویر پروفایل بدون نیاز به برش

 

6) اکنون زمان آن است که تصویر خود را در گالری ذخیره کنیم. برای این کار کافی است روی دکمه واقع در بالا سمت راست کلیک کرده و ذخیره را تأیید کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

نرم افزار تنظیم پروفایل در واتس اپ

 

به نظر شما آیا ساده ترین روش برای تنظیم پروفایل واتساپ بدون برش نیست؟ من فکر می کنم پاسخ شما بله است. خوب ، من یک برنامه دیگر پیدا کردم که همین کار را انجام می دهد. شما می توانید روش دوم را امتحان کنید :

 

مرحله 1: اول از همه ، باید برنامه ای به نام SquareDroid:Full Photo/No Crop را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/whatsapp-profile02-cropping.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس پروفایل واتساپ

 

WhatsApp به ما اجازه نمی دهد از تصاویری به غیر از شکل مربع استفاده کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد در اینترنت در مورد چگونگی تنظیم تصویر پروفایل واتساپ بدون برش جستجو می کنند. اکثر تصاویر ما به شکل مستطیل هستند که امکان استفاده در Whatsapp وجود ندارد و اگر کسی سعی در استفاده از آن داشته باشد ، ابتدا تصویر شما را برش می دهد. تغییر اندازه عکس شما چه اشکالی دارد؟ در واقع ، قسمت بالایی و کناری تصویر شما را برش می دهد. بنابراین ، ما می خواهیم به شما راه حل " چگونه می توان  عکس پروفایل واتس آپ را بدون برش قرار داد " را آموزش دهیم. تنها آنچه شما نیاز دارید یک برنامه ساده است که بصورت رایگان در Google Play موجود است. در ادامه در مورد آن بیشتر می خوانید.

 

در این راهنما به شما یاد خواهیم داد که چگونه تصویر کامل Whatsapp را بدون برش تنظیم کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

 

چگونه پروفایل واتس آپ را بدون برش تنظیم کنید :

شما فقط به برنامه هایی نظیر No Crop یا SquareDroid نیاز دارید که برای تمام تلفن های اندرویدی و بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. با استفاده از این برنامه ها ، می توانید هر تصویری با هر شکلی را به مربع تبدیل کنید. به طوری که می توان آن را به راحتی در تصویر پروفایل واتساپ بدون برش دادن استفاده کرد. 

تمام مراحل ذکر شده در زیر را بخوانید و آنها را در دستگاه خود اعمال کنید.

 

1) در ابتدا باید  برنامه No Crop را از Google Play دانلود کنید .

 

2) پس از بارگیری منتظر بمانید تا زمانی که روی دستگاه شما نصب شود و مراحل نصب آن را باز کنید.

 

3) بر روی دکمه  Gallery کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

تنظیم عکس پروفایل واتساپ

  

4) درست پس از انتخاب تصویر از گالری ، به طور خودکار تصویر شما را به شکل مربع تبدیل می کند.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس برای پروفایل واتساپ

 

5) اینگونه است که می توانید با استفاده از برنامه No Crop ، هر عکس را به شکل مربع تبدیل کنید ، اما اگر نمی خواهید منطقه Blur را ببینید ، می توانید با کلیک بر روی دکمه "Square" که در مرکز قرار دارد ، آن را حذف کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

قرار دادن تصویر پروفایل بدون نیاز به برش

 

6) اکنون زمان آن است که تصویر خود را در گالری ذخیره کنیم. برای این کار کافی است روی دکمه واقع در بالا سمت راست کلیک کرده و ذخیره را تأیید کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

نرم افزار تنظیم پروفایل در واتس اپ

 

به نظر شما آیا ساده ترین روش برای تنظیم پروفایل واتساپ بدون برش نیست؟ من فکر می کنم پاسخ شما بله است. خوب ، من یک برنامه دیگر پیدا کردم که همین کار را انجام می دهد. شما می توانید روش دوم را امتحان کنید :

 

مرحله 1: اول از همه ، باید برنامه ای به نام SquareDroid:Full Photo/No Crop را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/whatsapp-profile02-cropping.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس پروفایل واتساپ

 

WhatsApp به ما اجازه نمی دهد از تصاویری به غیر از شکل مربع استفاده کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد در اینترنت در مورد چگونگی تنظیم تصویر پروفایل واتساپ بدون برش جستجو می کنند. اکثر تصاویر ما به شکل مستطیل هستند که امکان استفاده در Whatsapp وجود ندارد و اگر کسی سعی در استفاده از آن داشته باشد ، ابتدا تصویر شما را برش می دهد. تغییر اندازه عکس شما چه اشکالی دارد؟ در واقع ، قسمت بالایی و کناری تصویر شما را برش می دهد. بنابراین ، ما می خواهیم به شما راه حل " چگونه می توان  عکس پروفایل واتس آپ را بدون برش قرار داد " را آموزش دهیم. تنها آنچه شما نیاز دارید یک برنامه ساده است که بصورت رایگان در Google Play موجود است. در ادامه در مورد آن بیشتر می خوانید.

 

در این راهنما به شما یاد خواهیم داد که چگونه تصویر کامل Whatsapp را بدون برش تنظیم کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

 

چگونه پروفایل واتس آپ را بدون برش تنظیم کنید :

شما فقط به برنامه هایی نظیر No Crop یا SquareDroid نیاز دارید که برای تمام تلفن های اندرویدی و بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. با استفاده از این برنامه ها ، می توانید هر تصویری با هر شکلی را به مربع تبدیل کنید. به طوری که می توان آن را به راحتی در تصویر پروفایل واتساپ بدون برش دادن استفاده کرد. 

تمام مراحل ذکر شده در زیر را بخوانید و آنها را در دستگاه خود اعمال کنید.

 

1) در ابتدا باید  برنامه No Crop را از Google Play دانلود کنید .

 

2) پس از بارگیری منتظر بمانید تا زمانی که روی دستگاه شما نصب شود و مراحل نصب آن را باز کنید.

 

3) بر روی دکمه  Gallery کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

تنظیم عکس پروفایل واتساپ

  

4) درست پس از انتخاب تصویر از گالری ، به طور خودکار تصویر شما را به شکل مربع تبدیل می کند.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

عکس برای پروفایل واتساپ

 

5) اینگونه است که می توانید با استفاده از برنامه No Crop ، هر عکس را به شکل مربع تبدیل کنید ، اما اگر نمی خواهید منطقه Blur را ببینید ، می توانید با کلیک بر روی دکمه "Square" که در مرکز قرار دارد ، آن را حذف کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

قرار دادن تصویر پروفایل بدون نیاز به برش

 

6) اکنون زمان آن است که تصویر خود را در گالری ذخیره کنیم. برای این کار کافی است روی دکمه واقع در بالا سمت راست کلیک کرده و ذخیره را تأیید کنید.

 

عکس پروفایل واتس آپ, قرار دادن عکس واتس آپ بدون برش

نرم افزار تنظیم پروفایل در واتس اپ

 

به نظر شما آیا ساده ترین روش برای تنظیم پروفایل واتساپ بدون برش نیست؟ من فکر می کنم پاسخ شما بله است. خوب ، من یک برنامه دیگر پیدا کردم که همین کار را انجام می دهد. شما می توانید روش دوم را امتحان کنید :

 

مرحله 1: اول از همه ، باید برنامه ای به نام SquareDroid:Full Photo/No Crop را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/whatsapp-profile02-cropping.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()