نوشته شده توسط : ساحل

پچ پنل چیست

وظیفه اصلی پچ پنل این است که بین نقاط انتهایی کابلهای شبکه و ساز و برگ شبکه ای مانند هاب، روتر، … پیمان گرفته و به جای اینکه کابلهای شبکه مستقیما” به این ساز و برگ وصل بشن از طریق پچ پنل وصل میشوند.

به عبارت دیگه وجودش به هیچ وجه الزامی نیست ولی بکار بردنش پچ پنل چیست در شبکه هایی که در طی زمان گسترش و تغییرات دارن کار رو آسان میکند .

پچ پنل قطعه ای مستطیل شکل است که روی آن به شمار مشخصی پورت شبکه هستی دارد مثلاً 24 پورت ، 48 پورت و …. در اثناء کابل کشی در هر قسمت از ساختمان چندین سوکت شبکه قرار می گیرد که شدنی است فعلاً بلا کاربرد باشند و کاربری از طریق آنها به شبکه متصل نباشد.

اما باید این امکان باشد الی در هنگام افزایش کاربر این سوکت ها را وارد مدار شبکه کرد لذا کارآزمودگان کابل کشی برای حل این مشکل از پچ پنل کاربرد می کنند یعنی تمام کابل هایی که به سوکت ها متصل هستند را در یک نقطه که مرکز قرار گیری رک می باشد جمع آوری میکنند و آنها را وارد پچ پنل کرده و شماره گذاری می کنند الی در صورت لزوم هر سوکتی را که میخواهند با یک کابل کوچک شبکه به سوئیچ متصل کنند.

پچ پنل‌ها از شماری پورت شبکه ساختن شده‌اند و در رک پیمان می گیرند.
متناسب با نیاز یک سیستم شبکه و شمار فعلی و نیاکان کلاینت‌ها، شدنی است که شمار پچ پنل‌ها در رک اصلی متغیر باشد، اما نکته مهم این است که یک سر همگی کابل‌های کشیده شده شبکه در همه ساختمان در پایان به پچ پنل وارد شده و ارتباط‌های شبکه را شکل می‌دهند.

اگر پچ پنل نداشته باشید، این اتفاقات می افته:
– وقتی میخواید کلاینت خاصی رو به علت خاصی آشکارا به گرد از Device های اطاق سرور وصل کنید باید یک کابل مجزا براش بکشید یا اینکه با Tester راز کابلشو پیدا کنید.

– اگر بخواید فیزیکی کابل یگانه از کلاینت ها رو از سوئیچ بکشید. یا ترتیب پیوستگی سرور ها و سوئیچ ها رو عوض کنید هم به دشوار می خورید.
– اگر بخواید سروری رو از روی یک سوئیچ به سوئیچ دیگه ای متصل کنید، باید برید پست رک سرور که احتمالا پر گرد و خاکه و لباساتون حسابی مورد عنایت قرار می گیره.
استفاده از پچ پنل یعنی:
تمام شبکه شما در اطاق سرور، و در مساوی چشمانتونه و نیازی به بیرون رفتن و حتی جابجا شدن در اطاق رو ندارید و این یعنی خیلی خوب!

علاوه بر این عدم استفاده از اون و قتی شمار گره های شبکه افزایش پیدا می کنه یعنی سبک مغزی محض.

به محض قبل اومدن نخستین سخت و جابجا شدن تصادفی کابلها یک روز سودمند کاری رو بخاطرش باید هدر بدین!

در بیشتر شبکه ها استفاده از اون بیشتر برای بازدارندگی از بار خرج ای ناگهانیه الی بهره‌گیری همیشگی و مستمر.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آن‌طور که رسانه‌ی رجیستر می‌نویسد،‌ شیائومی اخیراً سیستم هشدار زلزله را به شماری از گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرده و روند اضافه شدن این قابلیت به گوشی‌های شیائومی، به‌صورت آزمایشی در اندونزی آغاز شده است. به‌نظر می‌رسد سیستم هشدار زلزله، نتیجه‌ی همکاری بین شیائومی با آژانس‌های دولتی چین و اندونزی است.

سیستم شیائومی که EEW (به معنی هشدار اولیه‌ی زلزله) نام دارد و روی دستگاه‌هایی ارائه می‌شود که مجهز به نسخه‌ی ۱۲، ۱۲٫۵ یا ۱۳ رابط کاربری MIUI هستند، «لرزش‌های نزدیک» را به کاربران ساکن در اندونزی که این قابلیت را فعال کرده‌اند هشدار می‌دهد.

شیائومی که امروزه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا است و کاربران پرشماری بخصوص در ایران دارد، ادعا می‌کند سیستم EEW ازطریق بررسی سرعت امواج الکتریکی، تا پیش از رسیدن موج ثانویه‌ی زمین‌لرزه، «مدت‌زمان هشدار چند ثانیه تا ده‌ها ثانیه» ارائه می‌دهد. سرعت این امواج الکتریکی به‌طور طبیعی بسیار بیشتر از سرعت امواج ثانویه‌ی زمین‌لرزه است.

سیستم هشدار زلزله شیائومی نسخه آزمایشی

نمونه‌ی سیستم هشدار زمین‌لرزه در گوشی‌های شیائومی

کاربران ساکن در مناطقی که تحت تأثیر زمین‌لرزه قرار گرفته‌اند هشدار دیداری و شنیداری روی دستگاه خود دریافت می‌کنند. هشدار دیداری سیستم EEW شامل بزرگی زمین‌لرزه، زمان تخمینی فرا رسیدن و شدت زمین‌لرزه‌ی قریب‌الوقوع می‌شود.

سرویس EEW تنها زمانی هشدارها را به نمایش درمی‌آورد که زمین‌لرزه‌ای با بزرگی چهار و بیشتر براساس مقیاس شدت مرکالی اصلاح‌شده به‌وقوع بپیوندد. گفتنی است اندونزی جزو کشورهایی است که بیشترین آتشفشان‌های فعال دنیا را دارد و زمین‌لرزه‌های کوچک به‌طور معمول در این کشور رخ می‌دهد. همچنین به دلیل موقعیت اندونزی نسبت‌به کمربند لرزه‌خیز اقیانوس آرام، ساکنین این کشور مدام شاهد زمین‌لرزه‌های بزرگ نیز هستند.

سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده‌ی آمریکا گزارش می‌دهد که در بین سال‌های ۱۹۰۱ و ۲۰۱۹ بیش از ۱۵۰ زمین‌لرزه با بزرگی بیشتر از هفت، در اندونزی رخ داده است. این یعنی اندونزی به‌طور میانگین هر ۹ ماه یک‌بار میزبان زمین‌لرزه‌ای بزرگ بوده است. زمین‌لرزه‌های این‌چنینی، همان زمین‌لرزه‌هایی هستند که رسانه‌های خبری دنیا را در بر می‌گیرند و تلفات سنگین انسانی و خسارات مالی به بار می‌آورند.

سیستم هشدار زلزله شیائومی فعلا در اندونزی ارائه می‌شود

رجیستر می‌نویسد سیستم EEW شیائومی درنتیجه‌ی همکاری بین مؤسسه‌ی Care-Life (موسوم به ICL) در شهر چنگدو کشور چین و آژانس هواشناسی، اقلیم شناسی و ژئوفیزیک اندونزی (موسوم به BMKG) طراحی شده است.

ICL که توسط وزارت علوم و فناوری چین حمایت می‌شود، در سال ۲۰۰۸ کار روی فناوری تشخیص زمین‌لرزه را آغاز کرد. این مؤسسه می‌گوید ۶۵ هشدار زلزله‌ی مخرب را «بدون هیچ‌گونه هشدار غلط» برای ساکنین چین ارسال کرده است. بیش از یک دهه پس از آغاز توسعه‌ی فناوری تشخیص زمین‌لرزه، ICL با BMKG همکاری کرد تا این سیستم را به اندونزی نیز ببرد.

نحوه‌ی کارکرد سیستم در چین بدین صورت است که ابتدا کاربر باید نرم‌افزار خاصی را نظیر سیستم پخش اضطراری ایالات متحده نصب کند. پس از این کار، هشدار زلزله ازطریق اینترنت برای کاربر ارسال می‌شود. ICL توانسته است سیستم هشدار زمین‌لرزه را به ۱۳ شهر چین در سیچوان اضافه کند.

نسخه‌ی اندونزیایی فناوری ICL،‌ به دلیل همکاری با شیائومی، همه‌چیز را وارد مرحله‌ی جدیدتری می‌کند. اندونزی دومین کشور دنیا است که میزبان EEW می‌شود، اما نخستین کشور دنیا محسوب می‌شود که از این فناوری در گوشی‌ها استفاده می‌کند.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش زومیت این خبر خوب در حالی از سمت عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح می‌شود که پیش از این نیز وزارت ارتباطات دولت گذشته چنین وعده‌ای را به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی داده بود، وعده‌ای که هیچ‌گاه به واقعیت تبدیل نشد. حالا به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اقتصادآفرین» در تلاش است که وعده‌های گذشته را اجرا کند.

مهدی سالم، روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک رشته توئیت در توئیتر خود از جلسه مشترک وزیر ارتباطات و معاون علمی رئیس جمهوری خبر داده که در این جلسه تصمیم‌های برای ارائه خدمات بهتر به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی مطرح شده است. طبق گفته‌های او در این جلسه مصوب شده تا يک هفته كارگروه توسعه و حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان در حوزه ICT شكل بگيرد و بخش خصوصی در فعاليت‌های اين حوزه بيش از گذشته فعال باشد. همچنین در این جلسه وزیر ارتباطات یک خبر خوب برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی عنوان کرده است؛ طبق این خبر خوب قرار است اینترنت پرسرعت تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به این شرکت‌ها داده شود. از طرف دیگر نیز در این جلسه برنامه‌ریزی برای آزاد‌سازی داده‌ها متناسب با نياز اين حوزه مطرح شده است. این توئیت‌ها مورد واکنش برخی از فعالان بخش خصوصی هم قرار گرفته است. برای مثال مهدی شریعتمداری، رئیس انجمن فین‌تک ایران، در واکنش به این خبرها با مخاطب قرار دادن مهدی سالم نوشته است:

بخش خصوصی هرچه بیشتر فعال باشد، می‌تواند شرایط بهتری برای رشد اقتصادی در کشور فراهم کند ولی تا مشخص نشود که بخش‌ خصوصی چه شرکت‌هایی هستند و چقدر در مشارکت با حاکمیت وزرا رأی دارد، همان تجربه گذشته تکرار خواهد شود.

پیش از این نیز پست‌بانک از برنامه‌ریزی حمایتی خود برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داده بود. چند هفته پیش مدیرعامل پست‌بانک ایران اعلام کرده که برای تقویت اقتصاد دیجیتال برای نخستین بار در قالب بودجه سال ۱۴۰۰، منابعی دراختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته که بتواند آن را با منابع پست‌بانک ایران (بانک عامل) تلفیق و تسهیلاتی به فعالان حوزه ICT، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت کند. بهزاد شیری با تأکید بر اینکه درحال‌حاضر قرارداد عاملیت بین پست‌بانک ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با رقمی حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان به امضا رسیده است، اعلام کرد از این اعتبار، ۸۵۰ میلیارد تومان سهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و برابر این رقم نیز سهم پست‌بانک ایران است و باید این تسهیلات در قالب یک ساختار پرداخت شود. هنوز جزئیات این تسهیلات و اینکه این تسهیلات قرار است به چه شرکت‌هایی و با چه روشی پرداخت شود اعلام نشده است.

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Horizon 7 با به کارگیری بهترین‌ امکانات Mobile و Cloud توانسته است دگرگونی ابهت را در VDI یا مجازی‌سازی دسکتاپ ایجاد نموده و مزایایی همچون سادگی، امنیت، سرعت و مقیاس‌پذیری را با کمینه خرج برای کاربران به ارمغان آورد. علاوه بر آن سرعت عملکرد را الی 30 برابر افزایش و در همان سان هزینه‌ها را نسبت به راهکارهای سنتی تا 50% تفریق دیتا است.

VMware Horizon مجازی سازی دسکتاپ

این تکنولوژی به عنوان یک تدبیر Hybrid Cloud واقعی با یک کنسول واحد مدیریتی (single pane of glass)، تمام برنامه‌های کاربردی و دسکتاپ‌های مجازی را به سرعت و سادگی یا از سرویس Cloud یا به صورت On- Premise ارائه و مدیریت می‌نماید.

شرکت مهندسی امن پایه ریزان کارن APK با مطالعه و بررسی دربایستن سازمان ها این فناوری را راهکاری بسیار مناسب برای تفریق خرج های خرید سخت اسباب PC برای کاربران و در ضمن مدیریت هر چه سادتر سیستم عامل های آنها معرفی نموده و این فناوری با کاهش بارکاری مدیران شبکه برای نصب برنامه های کاربردی و در ضمن وصله های امنیتی و … راهکاری بسیار کارساز برای مدیریت یکپارچه کاربران از جانب کمپانی مهندسی APK به سازمان ها رهنمود می گردد. کمپانی APK با تجربیات متعدد در پیاده سازی این تکنولوژی، در پیوسته به تشریح بخشی از قابلیت های بی همتا این فناوری می پردازد.

ارائه دسکتاپ و برنامه کاربردی به عنوان سرویس
دسترسی به این سرویس‌های برنامه‌ کاربردی و دسکتاپ دربرگیرنده برنامه‌های کاربردی RDS-Hosted، برنامه های کاربردی SaaS، برنامه‌های کاربردی مجازی‌سازی شده‌ی Citrix و در ضمن برنامه‌های کاربردی Package شده با ThinApp از طریق یک فضای کاری یکپارچه برای کاربران نهایی فراهم شده و همگی منابع مورد نیاز را با سرعت مورد انتظار و تاثیر لازم در کسب‌و‌کار برای در برگزیدن آنها پیمان خواهد گرفت.

Desktopها و برنامه‌های ارائه شده از طریق یک پلتفرم مجزا
Desktopها و برنامه‌های مجازی یا Hosted از طریق یک پلتفرم جداگانه برای مدیریت راحت ارائه می‌گردند و زیاد راحت و تند در تمامی موقعیت‌ها و ساز و برگ در گزین کردن کاربر پیمان می‌گیرند.

فضای کاری یکپارچه دیجیتال
تکنولوژی Virtual Desktop Infrastructure و یا VDI از فرآیندهایی همچون تایید اعتبار به صورت Real-Time و مدیریت استوار کردن هویت در تمام منابع مرتبط با آن از قبیل Active Directory و LDAP پشتیبانی نموده و برای کاربران پایانی دسترسی زمینه‌ای و سفارشی به منابع را از یک فضای کاری یکتا و یکپارچه امکانپذیر می‌نمایند.

دسکتاپ‌های Just-in-Time با استفاده از فناوری Instant Clone
Horizon با بهره‌مندی از تکنولوژیInstant Clone همراه با App Volumes‌ می‌تواند احتیاج به نیازها مربوط به زیرساخت را تاحد زیادی کاهش دیتا و در عین حال امنیت را درمان ‌بخشد.

دو فناوری فوق این امکان را فراهم می‌نمایند لغایت سرویس‌های برنامه‌های کاربردی و دسکتاپ شخصی‌سازی‌ شده‌ی جدید در هر بار ورود (Log In شدن) برای کاربران پایانی ارائه‌ گردد.

مجازی سازی دسکتاپ VDI

ایجاد تحول در تجربه کاربران با Blast Performance
مدیریت جامع فضای کاری (Workspace)
می‌توان گفت فقط VMware این قابلیت را داراست که مدیریت برنامه‌های کاربردی و فضای کاری را به چهره End-to-End و با ویژگی‌های زیر ارائه نماید:

تفکیک برنامه‌های کاربردی از سیستم عامل با برنامه‌های کاربردی Containerشده
ارائه‌ی بلادرنگ برنامه‌های کاربردی به دسکتاپ‌های فیزیکی یا مجازی
مدیریت Policy و Policy‌های هوشمند برای ارائه یک سیستم‌ Real-Time و مبتنی‌بر Policy به اتفاق با مدیریت زمینه‌ای هوشمند و بر پایه Role
مدیریت فضای کاربری برای برپایی یک تجربه مشابه، شخصی‌سازی شده‌ و پویا از دسکتاپ در همگی تجهیزات
مدیریت تصویر با توانایی Disaster Recovery به صورت Built-In
مدیریت محیط کاربری و شخصی‌سازی برای کاربر
قابلیت شخصی‌سازی و تنظیم پویای ‌Policyها در تمام محیط‌های مجازی، فیزیکی و مبتنی بر Cloud توسط User Environment Manager برپایی می‌شود.

ارائه برنامه‌های کاربردی و امروزین سازی مدیریت چرخه عمر با App Volumes
App Volumes با برپایی دسترسی به دسکتاپ‌های مجازی و برنامه‌های کاربردی انتشار یافته از قبیل برنامه‌های کاربردی RDS-Hosted و Citrix XenApp، از کاربران پایانی حمایت می‌نماید. فلذا مدیریت برنامه‌های کاربردی از یک فرآیند کند و طاقت‌فرسا به یک مکانیسم چابک با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا تبدیل می‌شود که علاوه بر عرضه‌ و مدیریت سریع‌تر برنامه‌های کاربردی، موجب تفریق هزینه‌‌های IT تا %70می‌گردد.

ارائه و مدیریت برنامه‌های کاربردی به صورت Real-Time
ارائه‌ی برنامه‌های کاربردی در قالب Package به هدف دوری از مشکلات تطبیق‌پذیری
آماده‌سازی تند برنامه‌های کاربردی در پیمانه مورد نیاز
اختصاص برنامه‌های کاربردی به کاربران، گروه‌ها یا تجهیزات حتی در اثناء ورود کاربران به دسکتاپ شخصی
آماده‌سازی، ارائه، به‌روز‌رسانی و کناره گذاشتن برنامه‌های کاربردی به چهره Real Time
زیرساخت مجازی سازی دسکتاپ Horizon

تفکیک و تفکیک برنامه کاربردی
Policyهای هوشمند با دسترسی آسان
مدیریت Image
فرایند تجزیه و تحلیل و خودکارسازی
حالات گوناگون پیاده‌سازی VMware Horizon به صورت On Premise، Off Premise و یا hybrid
بهره‌مندی از یک کنسول مدیریتی قدرتمند در Cloud با منظور مدیریت زیرساخت و کلیه سرویس‌های برنامه‌کاربردی و دسکتاپ Horizon به چهره On Premise یا بر روی Cloud
ارتقا و توسعه راحت در پیمانه باره بیچارگی با ارائه فوق‌العاده تند زیرساخت فوق همگرا و از قبل تعریف شده به اتفاق با تکنولوژیInstant Clone
افزایش قدرت دیتاسنتر مبتنی بر نرم افزار دربرگیرنده مجازی سازی شبکه، ذخیره‌سازی و سرور
VMware Horizon در ترکیب با دیگر گونه ها مجازی سازی و حمایت از آن‌ها، مایه بهینه سازی عملکرد و امنیت دیتاسنتر شده و در نتیجه به تفریق هزینه‌های IT، بهبود تجربه کاربران و چابکی بیشتر کسب و کار می گردد.

مثلا به به اتفاق NSX می توان خیلی سریع و راحت policyهای امنیتی شبکه را برای کاربران پایانی (با هر دست موزه و از هرمکان) برپایی نماید، بدون اینکه نیازی به اتمام تغییرات در زیرساخت فیزیکی وجود داشته باشد.

مجازی سازی NSX

شرکت APK با تکیه بر فرهنگ مطالعاتی و حضور در پروژه های متعدد و در ضمن استفاده از راهکارهای متنوع مطابق با تجهیزات و نیاز سازمان ها در قالب کارگروه های تخصصی، خدمات طراحی، مشاوره و اجرای مجازی سازی را در بالاترین سطح از فرهنگ عملیاتی برای سازمان های محترم ارائه می نماید و سازمان ها را در ارائه هر چه پرکار تر خدمات خویش یاری می رساند.

 

منبع : 

https://avashnet.com/desktop-virtualization/

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

به ‌گفته‌ی وزیر ارتباطات، ممنوعیت ارائه‌ی بسته‌های اینترنت شبانه به ‌دلیل نگرانی برخی مراجع فرهنگی کشور، پس از پیگیری‌های انجام‌گرفته، از سر گرفته می‌شود.

۱۶ اسفندماه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حذف شدن بسته‌های اینترنت شبانه به ‌دلیل نگرانی برخی مراجع فرهنگی کشور در مورد بیدار ماندن جوانان برای استفاده از اینترنت سخن گفت. به ‌گفته‌ی او، چنین ابلاغیه‌ای منطق را زیر پا می‌گذارد؛ در نتیجه وزارت ارتباطات دوباره به اپراتورها اعلام کرد که بهتر است بسته‌های شبانه را ارائه کنند تا بخشی از بار شبکه به ساعت‌های کم‌باری انتقال یابد. در آن زمان، تنها همراه اول یک بسته‌ی اینترنت شبانه عرضه می‌کرد.

حال محمد جواد آذری جهرمی خبر از عرضه‌ی دوباره‌ی بسته‌های اینترنت شبانه توسط اپراتورهای تلفن همراه داده است. آذری جهرمی در گفت‌وگو با ایرنا گفت منع ارائه‌ی بسته‌های اینترنت شبانه از حدود یک ‌سال و نیم پیش به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شد اما به‌ دلیل شیوع بیماری کرونا به‌صورت جدی اجرایی نشده بود. آذری جهرمی اضافه کرد:

دیدگاه برخی از مراجع فرهنگی این بود که بسته‌های اینترنت شبانه موجب می‌شود دانش‌آموزان و دانشجویان شب بیدار بمانند؛ ما گفتیم اگر اینترنت نباشد با چیز دیگری بیدار می‌مانند و ماهواره می‌بینند.

به ‌گفته‌ی وزیر ارتباطات، با پیگیری‌های انجام‌شده، ارائه‌ی بسته‌های اینترنت شبانه توسط اپراتورهای تلفن همراه از سر گرفته می‌شود.

 

منبع :

https://www.zoomit.ir/tech-iran/369008-night-internet-packages-continue/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 تأمین نظر شورای نگهبان، مقرر کردند که سازمان صدا و سیما در راستای حفظ ارزش‌های ایرانی - اسلامی و نظام خانواده، بر تمام مراحل تولید آثار حرفه‌ای در فضای مجازی نظارت کند و از آثار سوء آن در جامعه جلوگیری به عمل آورد.

به گزارش خانه ملت، حق‌الامتیاز و حق‌السهم دولت از اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات مخابراتی پس از پایان قرارداد فعلی آن‌ها به مقدار ده واحد درصد (۱۰ درصد) افزایش می‌یابد و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۳۰۴۰۴ تا سقف مبلغ ۱۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود. منابع درآمدی حاصل از این افزایش از هر اپراتور، تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال با نظارت مرکز ملی فضای مجازی، صرف توسعه‌ی زیرساخت همان اپراتور در بستر شبکه ملی اطلاعات می‌شود و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات، اجازه‌ی افزایش تعرفه‌ی اینترنتی مصرفی در سال ۱۴۰۰ ندارند.

در ادامه آمده است که منابع حاصل از حق‌السهم دولت از اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت مازاد بر ۶۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ردیف ۱۳۰۴۰۴ صرف موارد زیر می‌شود:

  • توسعه زیرساخت ۵ میلیون پورت اینترنت ثابت پرسرعت توسط شرکت مخابرات ایران که امکان ارائه‌ی خدمات صوت و تصویری پیشرفته را داشته باشد
  • حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی
  • پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با فضای مجازی تحت نظارت و راهبرد مرکز ملی و در راستای مصوبات شورای ‌عالی فضای مجازی به‌خصوص «طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات» مصوب شهریور ۱۳۹۹ با اولویت بومی‌سازی تجهیزات و خدمات امنیت و تولید محتوا و سالم‌سازی، ذخیره‌سازی و پردازش کلان داده‌ها حمایت از توسعه‌ی هوشمندسازی در قوای سه‌گانه و نیروی انتظامی و ایجاد یک زیرساخت مرجع ملی به ‌نحوی که امکان نظارت برخط و قابل اتکای سهم ترافیک داخلی در کل مصرف اینترنت کشور فراهم شود
  •  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است اقدامات مشخص‌شده در طرح سند کلان شبکه ملی اطلاعات در افق ۱۴۰۰ را محقق کند
  • مسؤولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظارت بر آن هم بر عهده‌ی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی (ساترا) سازمان صدا و سیما است و سازمان صدا و سیما موظف است در راستای حفظ ارزش‌های ایرانی – اسلامی و نظام خانواده بر تمام مراحل تولید آثار حرفه‌ای در فضای مجازی نظارت کند و ضمن ارتقای کیفی تولیدات از اثرات سوء آن در جامعه جلوگیری به عمل آورد.

همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است به‌ نحوی سیاست‌گذاری کند که توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال بر بستر شبکه ملی اطلاعات دارای مزیت‌های مالی و اقتصادی قابل ‌توجه نسبت به توسعه‌ی آن در خارج از شبکه ملی اطلاعات باشد.

 

منبع : 

https://www.zoomit.ir/tech-iran/369019-parliament-irib-should-control-productions-internet/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شما که سراغ این نوشتار آمده اید، پس یعنی به اهمیت داشتن سایت در کسب و کار خود و یا حتی شخص خود پی اسیر اید. بعد در این مقاله نمی خواهم حوصله شما را با بیان گفتن مزایا و اهمیت طراحی سایت سر ببرم. در این مقاله می خواهم به شما طریق های طراحی تارنما را بگویم و راهنمایی کنم که بر اساس بیچارگی خود، کدام شیوه برای شما بهتر است لغایت شرکت های طراحی سایت به دلیل عدم ارشاد مناسب، سرمایه و وقت شما را به هدر ندهند. بعد با من به اتفاق باشید لغایت بهترین راهنمایی را به شما کنم تا اثناء سفارش طراحی سایت ، سرتان کلاه نرود!

فهرست مطالب این مقاله:

بررسی های اولیه برای ساخت سایت
1. نیاز ها، انتظارات و امکانات مد نظر شما چیست؟
2. وسعت شغل شما و توسعه پذیر بودن آن لغایت چه حد است؟
3. بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است؟
روش های طراحی سایت
1. طراحی سایت با وردپرس و قالب آماده
2. طراحی سایت با وردپرس و قالب اختصاصی
3. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب آماده
4. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب اختصاصی
نیاز هایی که در هیچ کدام از انحاء تفاوتی ندارند
1. چند زبانه بودن
2. عضویت کاربران
3. فروشگاه ساده
4. فروشگاه فروش فایل ساده
5. سایت خبری و محتوایی
6. داشتن فرم های ساده
نکات مهم دیگری که باید هنگام سفارش طراحی سایت بدانید
1. سئو سایت با طراح سایت است یا خیر؟!
2. طراحی تجربه کاربری با طراح سایت است یا خیر؟!
3. درج درونمایه در سایت با طراح سایت است یا خیر؟!
4. پشتیبانی فنی سایت با کیست؟
چند سوال متداول که همیشه پرسیده می شود
هزینه طراحی سایت چقدر است؟
طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟
طراحی سایت چقدر زمان می برد؟
چرا اینقدر بها های طراحی سایت از سمت هر کمپانی متفاوت و گران و ارزان است؟
کلام آخر
بررسی های اولیه برای ساخت سایت
website needs
در طراحی سایت راه و روش های مختلفی هستی دارد که در این بخش می خواهم شما را با این انحاء آشنا کنم لغایت بتوانید با توجه به دربایستن خود، تصمیم بهتری بگیرید الی سرتان کلاه نرود! به طور کلی گزینش طریق طراحی سایت به چند باره ارتباط دارد. قبل از سفارش طراحی سایت، باید پاسخ سوالات ذیل را مشخص کنید. البته این کار بهتر است با مشاوره دریافت از طراح سایت خویش باشد.

1. بیچارگی ها، انتظارات و امکانات دلخواه شما چیست؟
مهم ترین مسئله اثناء طراحی سایت مشخص کردن نیاز های شما به عنوان مشتری است. یعنی شما چه انتظاراتی از عقیده عملکرد در سایت دارید. ما سررسید ارائه مشاوره به مشتریان خود، یک جلسه به این مسئله می پردازیم الی دربایستن ها و امکانات سایت مد نظرشان را مشخص کنیم.

2. وسعت کار شما و گسترش پذیر بودن آن تا چه بی گمان است؟
بعد از مشخص شدن احتیاج ها، نزدیک بیش از نیمی از راه برای گزینش شیوه طراحی سایت طی شده است و نزدیک مشخص است که بهینه ترین حالت طراحی وب سایت کدام است. اما بعضی از مشتریان ممکن است از طرف سازمان ها و کمپانی های ابهت باشند و می خواهند سرمایه گذاری ابهت روی سایت انجام دهند و یک برنامه بلند مدت برای کسب و کار اینترنتی خویش دارند. قصد من این است که این نوع مشتریان شاید در ابتدا انتظارات ابهت از سایت نداشته باشند ولی با گذشت موعد و پیشرفت کسب و کار، بیچارگی ها و امکانات جدید تری بیچارگی دارند. بعد باید وسعت کار و برنامه مشتری مشخص شود.

3. بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است؟
اگر شخصی کمال گرا هستید و کل چیز را به بهترین شکل شدنی بخواهید، پس باید بودجه نکوداشتن برای کار خود در عقیده بگیرید. ولی اگر بودجه و سرمایه مالی مسئله مهمی برای شما است، مفتوح هم راهکار هایی هستی دارد که از این مسئله نیز به راحتی گذر کنید و راه حل تفریق خرج ها را در دیگر دسته های این نوشتار به شما می گویم. بعد خیالتان آسان و نگران این مسئله نیز نباشید.

روش های طراحی سایت
web designing methods

برای سفارش طراحی سایت، شیوه های مختلفی هستی دارد. در این بخش انواع این انحاء را به شما می گوییم. البته الی حتماً زیادی انتخاب شیوه بر اساس نیاز، گستره و بودجه شما بستگی دارد.

1. طراحی سایت با وردپرس و قالب آماده
شاید بتوان گفت این طریق ابتدایی ترین و سریع ترین شیوه طراحی سایت است. در این شیوه با یک سیستم سایت ساز حرفه ای همانند وردپرس و خریداری یک قالب پیشه ای، یک سایت حرفه ای می توانید داشته باشید.به انگیزه نیمه آماده بودن این گونه سایت ها، سررسید طراحی سایت زیاد تفریق پیدا می کند و برآیند اینکه خرج آن نیز کاهش پیدا می کند. طراح سایت باید قالب را در وردپرس نصب کند، سفارشی سازی های لازم برای سایت شما را در قالب اعمال کند، امکانات شما را به سایت اضافه کند، دسته ها و صفحات سایت شما را بچیند، عملیات بهینه سازی سایت مشابه سئو فنی، امنیت، افزایش سرعت و … را سپریدن دهد و سپس سایت شما حاضر می شود. مدت زمان لازم برای این کار معمولا از 10 روز به بالا طول می کشد و هر چه امکانات ویژه تر داشته باشید، این مدت زمان و وانگهی خرج آن افزایش پیدا می کند.

2. طراحی سایت با وردپرس و قالب اختصاصی
در این طریق طراحی سایت، از سیستم وردپرس بهره‌گیری می شود که بخش هایی از امکانات سایت را در خود دارد. ولی قالب و نما سایت به طور کاملا اختصاصی بر اساس برند و سلیقه شما طراحی می شود. در این طریق دست طراح سایت کمی مفتوح تر است و تغییرات اختصاصی بیشتری می تواند در سایت اعمال کند. البته اگر از عقیده ظاهر حساسیت ندارید، نیازی به قالب اختصاصی نیست.

3. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب آماده
انتخاب این شیوه بهتر است بر اساس احتیاج شما باشد تا بیخودی هزینه اضافی برای ساخت سایت صرف نکنید! این روش کاملا بستگی به بیچارگی ها و امکانات شما دارد. در سایت های وردپرسی شما یک سری امکانات که در همگی سایت ها می توانید پیدا کنید را به چهره حاضر دارید. اما شدنی است شما بیچارگی هایی ویژه داشته باشید. بعد اگر دربایستن خاص دارید، باید یک سایت بر اساس دربایستن ها و امکانات مدنظر شما ساخته شود. در این شیوه امکانات و عملکرد سایت شما به صورت اختصاصی از پایه کد نویسی می شود اما برای تفریق خرج می توانید از قالب های آماده کاربرد کنید. یعنی عملکرد سایت به چهره اختصاصی برای شما تألیف شده است ولی نما سایت از قالب های حاضر بهره‌گیری می شود. موعد این پروژه ها نسبت به طریق های پیشین بیشتر است.

4. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب اختصاصی
این روش چیره دست ترین طریق طراحی سایت است. در اصل همان طراحی سایت چیره دست به معنای واقعی کلمه است. شما به انگیزه داشتن بیچارگی های خاص در سایت، عملکرد و امکانات سایت شما به صورت اختصاصی کدنویسی می شود. در ضمن قالب و ظاهر سایت نیز بر پای بست، برند و سلیقه شما به صورت اختصاصی کار می شود. این روش زمان بیشتری برای طراحی سایت بیچارگی دارد بعد طبیعتا هزینه اکثریت برای طراحی سایت احتیاج است.

نیاز هایی که در هیچ کدام از انحاء تفاوتی ندارند
website usages
1. چند زبانه بودن
چند زبانه بودن سایت مسئله ای است که سایر رایج شده است و چه سایت وردپرسی داشته باشید و چه سایت اختصاصی، تفاوتی وجود ندارد. یعنی چند زبانه بودن صرفا مشخص کننده روش طراحی سایت نیست!

2. عضویت کاربران
در هر سایتی امکان عضویت کاربران وجود دارد. پس این مسئله صرفا دلیلی برای انتخاب شیوه طراحی تارنما نیست.

3. فروشگاه ساده
فروشگاه اینترنتی آن قدر زیاد شده است که سایر بسیاری از امکانات لازم یک فروشگاه، در تمام سایت ها هستی دارد. بعد این امکان نیز به انفرادی مشخص کننده طریق طراحی سایت نیست. البته قصد ما فروشگاه های ساده است که کاربر محصولات را ببیند و چندی از آن ها سفارش دهد و تحویل بگیرد. اگر فروشگاهی با امکانات ویژه احتیاج دارید، قضیه فرق می کند.

4. فروشگاه فروش فایل ساده
یکی از جذاب ترین سایت ها، سایت های فروش فایل است. چرا که دردسر این گونه فروشگاه ها کم است و نیازی به ارسال بسته پستی، انبار داری و … ندارد. فایلی را مشتری خریداری می کند و آن را دانلود می کند. این امکان نیز چیری نیست که شیوه طراحی سایت را مشخص کند. البته مفتوح هم اگر امکانات خاصی در این گونه فروشگاه ها دربایستن دارید، سرگذشت عوض می شود!

5. سایت خبری و محتوایی
یک سایت که دسته مقالات و مطالب داشته باشد، بخش بندی مطالب داشته باشد، کاربران آن ها را بخواند و بتوانند نظر بدهند. این گونه سایت زیاد ساده است و علاوه بر این که شیوه طراحی سایت را مشخص نمی کند، بلکه بهینه ترین حالت استفاده از وردپرس است. طراحی سایت شرکتی نیز جزو این بخش می باشند.

6. داشتن فرم های ساده
شما شدنی است در سایت خود یک سری فرم هایی داشته باشید. مثلا یک سایت شرکتی می خواهید که درون آن فرم عقیده سنجی، فرم استخدام، فرم پرداخت آنلاین و … وجود داشته باشد. این امکان نیز در تمام طریق های طراحی سایت قابل پیاده سازی است و به تنهایی مشخص کننده شیوه طراحی سایت نیست.

نکات مهم دیگری که باید هنگام سفارش طراحی سایت بدانید
web designer
1. سئو سایت با طراح سایت است یا خیر؟!
سئو مهم ترین مسئله هر سایتی باید باشد الی موفقیتش را به بهترین شکل ممکن برساند. اما سئو با طراح سایت است یا نه؟! سئو گردآور پیشه هایی گسترده ای است که با هم باعث درمان سایت شما در موتور های جستجو می شود. یک دسته از سئو مربوط به مسائل فنی سایت می شود که این مورد به طور کامل مربوط به طراح سایت است. طراح سایت باید این نکات فنی را در کدنویسی و طراحی سایت رعایت کند لغایت بحث سئو تکنیکال یا سئو فنی انجام شود. بخش دیگر سئو به نحوه درج درونمایه و خویش محتوای سایت مربوط می شود که این باره به شخصی که قرار است محتوا در سایت درج کند و سایت را مدیریت کند مربوط می شود و طبیعتا پیشه طراح سایت نیست. دسته سایر سئو تبلیغات در سایت های سایر و گرفتن لینک از سوی دیگر سایت ها است که معمولا مدیر سایت یا شخصی که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی سایت شما را اتمام می دهد، باید این کار را قبل ببرد. پس سئو فنی با طراح سایت است ولی درونمایه و تبلیغات با مدیر سایت. تیم مجموعه ما تمام نکات فنی سئو را در پروژه ها پیاده می کند.

2. طراحی تجربه کاربری با طراح سایت است یا خیر؟!
طراحی تجربه کاربری یا UX به علمی گفته می شود که باعث می شود کاربر در سایت به بهترین شکل ممکن رفتار کند و به سمت هدفی که ما در سایت داریم هدایت شود. مثلا اگر هدف عضویت است، پس باید به ساده ترین شکل شدنی کاربر بتواند عضو شود. یا اگر قرار است محصولی خرید کند، به ابتدایی ترین شکل شدنی و بهینه ترین حالت سفارش خود را ثبت کند. این موارد مربوط به طراح سایت، و البته اگر کمی تخصصی تر بگویم، طراح قالب مربوط می شود. این شخص باید المان های صفحات، رنگ بندی، فرم ها و … را طوری در سایت بچیند که به کاربر تجربه احسان منتقل کند و پیشه را برای کاربر راحت کند تا شما نتیجه بهتری از سایت بگیرید. کمپانی ما نیز طراحی سایت و چیدمان آن را بر اساس علم UX انجام می دهد.

3. درج محتوا در سایت با طراح سایت است یا خیر؟!
شرکت ما شماری از محتوای اولیه را در سایت برای مشتری درج می کند ولی این شغل وظیفه طراح سایت نیست. طراح سایت بستر مناسب درج محتوا را فراهم می کند و آن مدیر سایت است که باید محتوا را در سایت درج کند.

4. پشتیبانی فنی سایت با کیست؟
طبیعتا سایت به پشتیبانی احتیاج دارد الی اگر امکانات جدید دربایستن بود یا حتی اگر مشکلی قبل آمد، بتوانید در زمان تند آن را حل کنید. پیمان نامه حمایت ها معمولا به چهره سالیانه بسته می شود و طراح تارنما به ازای دریافت مبلغی، پشتیبانی فنی سایت را قبول می کند.

چند سوال متداول که همش پرسیده می شود!
هزینه طراحی سایت چقدر است؟
هزینه طراحی سایت بر بنیاد گونه سایت، امکانات و افزار های باره استفاده محاسبه می شود. مثلا خرج طراحی سایت شرکتی با هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی متفاوت است. از بخش تعرفه های طراحی سایت در سایت ما می توانید بها ها را ببینید.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟
پاسخ این سوال بستگی به امکانات مدنظر شما و در ضمن بودجه شما دارد. اگر امکانات ویژه و پیچیده ای دربایستن ندارید، وردپرس انتخاب معقولانه ای است اما اگر امکانات خاص و نوینی دلخواه شماست، بهتر است از سیستم اختصاصی بهره‌گیری شود. طبیعتا سی ام اس های اختصاصی به علت سررسید بر بودن طراحی آن ها، بها بالاتری دارند.

طراحی سایت چقدر زمان می برد؟
باز هم پیوستگی به امکانات پروژه دارد. معمولا می تاب طراحی سایت با وردپرس را در حدود 2 هفته اتمام داد. اما اگر امکانات پیچیده تری نیاز داشته باشید یا سی ام اس اختصاصی بخواهید، این مدت میتواند بیش از یک ماه باشد.

چرا اینقدر بها های طراحی سایت از سمت هر کمپانی متفاوت و گران و ارزان است؟
قیمت های زیاد بالا معمولا به علت برند های سرشناس هستند. گاهی اوقات کیفیت این برند ها هم از برند های معمولی پایین تر است! قیمت های بسیار پایین هم به خاطر نداشتن تجربه و صرفا جمع کردن مثال پیشه اتمام می شود و دائم این گونه سایت ها موقتی هستند و برای مشتری سودمند نیستند. پیشنهاد میکنم تعرفه های سایت ما را مشاهده کنید. سعی کرده ایم قیمتی کاملا معقولانه و با کیفیت بالا ارائه دهیم.

کلام آخر:
من سعی کردم تمام آن تجربیاتی که در این سنه ها از پروژه ها و مشتریان به دست آورده ایم سفارش طراحی سایت چیست را با شما به اشتراک بگذارم الی شما به عنوان مشتری طراحی وب سایت بتوانید با رویت بهتری به سفارش طراحی سایت بپردازید. در فرجام اگر سوال یا ابهامی دارید، دلشاد می شوم که در سرنوشت نظرات همین مطلب با من در وسط بگذارید الی بتوانم شما را راهنمایی کنم. همچنین اگر دربایستن به مشاوره تلفنی برای طراحی سایت خویش دارید، همین حالا تلفن خویش بردارید و با شماره ما تماس بگیرید الی بتوانیم بهتر شما را راهنمایی کنیم. اگر ما نیز قرار نیست سایت شما را طراحی کنیم، لطفا این نکات بیان شده در این مقاله را مد نظر داشته باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ سری گلکسی M را برای تسخیر بازار هند توسعه داد اما این خانواده به واسطه قیمت مناسب در کشورهای دیگر از جمله ایران با استقبال همراه شد و حالا خود را برای عرضه نخستین مدل 5G این سری آماده می‌کند.

نخستین مدل سازگار با نسل پنجم شبکه از سری گلکسی M احتمالا گلکسی M42 5G نام خواهد داشت. نخستین نشانه‌ها از تولید این گوشی چند ماه قبل و همزمان با دریافت تائیدیه BIS مشاهده شده بود. همین مدل در وب‌سایت اتحادیه Wi-Fi با شماره مدل M-M426B/DS رویت شد که حاکی از پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید ۱۱ و سازگاری با باند وای‌فای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز بود.

از سوی دیگر همین شماره مدل در وب‌سایت بلوتوث SIG مشاهده شد و بر اساس آن ممکن است گلکسی M42 5G همان ریبرند شده A42 5G باشد. بر اساس داده‌های این سایت گلکسی M42 نخستین مدل سازگار با نسل پنجم شبکه از این سری خواهد بود. از آنجا که A42 ارزانترین گوشی 5G سامسونگ است و با توجه به میانگین قیمت پایین‌تر سری M ممکن است M42 5G با قیمتی پایین‌تر به دست کاربران برسد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات گلکسی M42 5G در دسترس نیست اما در صورتی که همان A42 5G باشد از چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G در کنار ۸ گیگابایت رم و نمایشگر سوپر امولد ۶.۶ اینچی بهره خواهد برد. این گوشی به باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده و از دوربین ۴ گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

این خانواده از همان زمان معرفی به واسطه قیمت مناسب و مشخصات سخت‌افزاری قابل توجه با استقبال بسیاری از سوی کاربران به ویژه در هند مواجه شده بودند. طبیعتاً ارائه قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در این سری باعث افزایش محبوبیت و استقبال بیشتر از آنها خواهد شد و به همین خاطر سامسونگ این مسیر را در پیش گرفته است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«مینگ-چی‌ کو» تحلیلگر معروف اپل در آخرین گزارش خود اعلام کرده اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون را پاییز سال آینده با باتری با ظرفیت بالاتری نسبت به آیفون‌های فعلی رونمایی کند و احتمالا موبایل‌های جدید اپل با باتری بزرگ‌تر، وزن بیشتری نسبت به مدل‌های فعلی خواهند داشت.

سالهاست اپل به لطف چیپست‌های سری A که قابلیت خوبی در بهبود مصرف انرژی دارند،‌ گوشی‌های آیفون را با باتری‌هایی با ظرفیت پایین‌تر نسبت به سایر موبایل‌های اندرویدی به بازار عرضه می‌کند و کاربران هم مشکلی در مورد طول عمر باتری ندارند.

به گفته «مینگ-چی‌ کو» تحلیلگر معروف اپل، نسل بعدی آیفون اپل به لطف طراحی خوب و فضای مناسبی که در اختیار دارد، احتمالا از باتری ظرفیت بالاتری نسبت به آیفون 12 بهره خواهد برد. انتظار می‌رود مدل‌های جدید آیفون که قرار است نیمه دوم 2021 به بازار عرضه شوند، وزن سنگین‌تری نسبت به مدل‌های فعلی آیفون 12 داشته باشند.

 

 

 

ممکن است اپل در نسل بعدی آیفون،‌ اسلات سیم کارت را با برد اصلی یکپارچه کند و ضخامت ماژول‌های نوری پنل جلویی را نیز کاهش دهد. در نتیجه فضایی مناسب برای جای گیری باتری بزرگ‌تر مهیا می‌شود.

اپل معمولا طبق سنت دیرین خود، ظرفیت باتری گوشی‌های آیفون را اعلام نمی‌کند،‌ اما براساس ویدیوهای کالبد شکافی«iFixit»، آیفون 12 و نسخه پرو از باتری 2815 میلی آمپرساعتی بهره می‌برند که به شکل قابل توجهی ظرفیت پایین‌تری نسبت به گوشی‌های سامسونگ مثلا گلکسی S21 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارند.

با وجودی که چنین ظرفیت باتری تاکنون مشکلی برای کاربران آیفون به وجود نیاورده است، اما با توجه به پشتیبانی از شبکه 5G،‌ بسیاری از کاربران آیفون 12 و خصوصا آیفون 12 مینی با باتری 2227 میلی آمپر ساعتی،‌ متوجه طول عمر کم باتری دستگاه خود شده‌اند.

یکی از نکات منفی در قرار دادن باتری‌های بزرگتر در آیفون 13 آن است که گوشی کمی نسبت به مدل‌های فعلی سنگین‌تر می‌شود. به علاوه با چیپست A15، انتظار می‌رود که میزان بهره وری انرژی در گوشی‌های بعدی بهبود پیدا کند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها در حالی برخی انواع لپ‌تاپ در بازار با قیمت‌های بالای ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند، که فعالان این حوزه می‌گویند، قدرت خرید مردم کاهش یافته است و بسیاری از آنها به تعمیر و خرید کالای دسته دوم رو آورده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، این روزها در بازار لپ‌تاپ‌های بالای 100 میلیون تومانی کم نیستند. اما در مواردی قیمت‌ها از این هم بالاتر می‌رود. برخی از انواع آنها اکنون با قیمت‌های بالاتر از 200 و 300 میلیون تومان هم در بازار عرضه می‌شوند.

 

یکی از گران‌ترین انواع لپ‌تاپ‌‌ها، به برند اچ‌پی (HP) تعلق دارد. مدل HP ZBOOK با رم 64 گیگابایت به قیمت بیش از 320 میلیون و 570 هزار تومان عرضه می‌شود.

 

قیمت این لپ‌تاپ در سایت آمازون حدود 9 هزار و 140 دلار است. امروز قیمت دلار در صرافی ملی (تا ساعت 13:11 دقیقه)، 25 هزار و 780 اعلام شده که در نتیجه قیمت محصول مورد نظر معادل حدود 235 میلیون و 620 هزار تومان می‌شود.

 

یکی دیگر از گران‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ در بازار، محصولی از برند ایسر (Acer) است. مدل ConceptD 9 با رم 32 گیگابایت که حدود 315 میلیون و 674 هزار تومان قیمت دارد.

 

ارزش این محصول در سایت آمازون حدود 9 هزار و 153 دلار است که می‌شود معادل حدود 235 میلیون و 960 هزار تومان.

 

محصولی از برند دل را هم می‌توان در فهرست گران‌ترین‌ها قرار داد. مدل Dell Alienware 17 که رم 8 گیگابایتی دارد، با قیمت حدود 215 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

 

قیمت این محصول در سایت آمازون، شش هزار دلار درج شده که معادل 154 میلیون و 680 هزار تومان است.

 

در میان مدل‌های برند لنوو (lenovo)، نیز محصولات بالای 200 میلیون تومانی یافت می‌شود. برای مثال مدل ThinkPad P71 با رم 32 گیگابایتی، حدود 207 میلیون و 780 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

این مدل در سایت آمازون، حدود پنج هزار و 850 دلار قیمت دلار که معادل حدود 150 میلیون و 780 هزار تومان است.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78242.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دو تصویر از پشت و جلوی موبایل جدید شیائومی منتشر شده که نخستین موبایل جهان با پردازشگر اسنپ دراگون ۸۸۸ است. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا،  موبایل شیائومی Mi۱۱ چند روز دیگر(۲۸ دسامبر) رونمایی می شود. این دستگاه نخستین موبایل جهان با اسنپ دراگون۸۸۸ است. 

 

البته هنوز شیائومی طراحی آن را فاش نکرده است. در همین راست دو تصویر زنده از این موبایل در وب سایت چینی ویبو رونمایی شده که پشت و جلویMi۱۱ را نشان می دهد.

 

در تصویر از پشت دستگاه یک ماژول مربع با سه دروبین و یک فلش ال ای دی دیده می شود. دوربین اصلی Mi۱۱ نیز ۱۰۸ مگاپیکسل است. همچنین شیائومی اعلام کرد این دستگاه با فناوری عکاسی رایانشی برای ثبت بهتر تصاویر عرضه می شود. دکمه کنترل صدا و خاموش و روشن کردن دستگاه نیز در کناره سمت چپ آن دیده می شوند.

 

 تصویر دوم این موبایل نمایی از نمایشگر آن است که البته بالای آن مشخص نیست. با این وجود طبق گزارش های اخیرMi۱۱ دارای سوراخی روی نمایشگر و ۴ لبه خمیده است. همچنین شیائومی ادعا می کند نمایشگر دستگاه بسیار پیشرفته است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067230.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همانند هر کامپیوتری، سرور شما نیز نیاز به حفظ و نگهدرای دوره ای دارد. در این مقاله چک لیست اتاق سرور برای حفظ و نگهداری سرور که می بایست به صورت منظم بررسی شوند تا سیستم خود را صحیح و سالم نگهدارید معرفی شده اند. این یک لیست مختصر و مفید می باشد. تنها هدف این مقاله معرفی موارد بوده و قرار نیست به صورت اختصاصی بر هرکدام متمرکز شده و نحوه ی انجام آنها توضیح داده شوند. با در نظر گرفتن این موارد می توانید بروز مشکلات را در سرور خود به حد زیادی کاهش دهید.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان
چک لیست نگهداری سرور
۱- از کارکرد سیستم پشتیبان گیری خودکار خود اطمینان حاصل کنید
۲- بررسی مصرف دیسک به چگونه است؟
۳- نحوه بررسی هشدار های مربوط به RAID ها به چگونه است؟
۴- اهمیت بروزرسانی سیستم عامل چیست؟
۵- کنترل پنل خود را بروز رسانی کنید
۶- بروز رسانی برنامه ها را بررسی کنید
۷- ابزارهای مدیریت از راه دور یا بررسی کنید
۸- خطاهای سخت افزاری را بررسی کنید
۹- بهره وری سرور را بررسی کنید
۱۰- حساب های کاربری کاربران را بررسی کنید
۱۱- تغییر در رمزهای عبور
۱۲- امنیت سیستم را بررسی کنید
سوالات متداول
۱۲ چک لیست نگهداری سرور شامل چه مواردی است؟
بررسی مصرف دیسک به چگونه است؟
نحوه بررسی هشدار های مربوط به RAID ها به چگونه است؟
۴- اهمیت بروزرسانی سیستم عامل چیست؟
چک لیست نگهداری سرور
۱- از کارکرد سیستم پشتیبان گیری خودکار خود اطمینان حاصل کنید
قبل از اینکه هرگونه تغییری در سیستم خود ایجاد کنید می بایست در ابتدا اطمینان حاصل نمایید چک لیست اتاق سرور که پشتیبان گیری شما به صورت صحیح کار کرده و نسخه های پشتیبان گیری شده قابل استفاده و کامل می باشند. پیشنهاد می شود قبل از اینکه اقدام به حذف داده های حیاتی خود کنید در ابتدا از صحت فایل های پشتیبان خود اطمینان حاصل نمایید. در حالیکه بر پشتیبان گیری تمرکز دارید، حتما در نظر داشته باشید که فایل های پشتیبان خود را در کجا ذخیره می کنید.

۲- بررسی مصرف دیسک به چگونه است؟
سیستم اصلی خود را به عنوان سیستم ذخیره سازی آرشیو استفاده نکنید. لاگ های قدیمی، ایمیل ها و نسخه های نرم افزاری که دیگر استفاده نمی کنید را حذف کنید. پاک سازی سیستم از نرم افزارهای قدیمی تا حد زیادی به بهبود سطح امنیتی سرور مجازی کمک می کند. هرچه داده کمتری وجود داشته باشد بدان معنا است که هنگام بروز مشکلات برای دیسک امکان بازگردانی سریعتر وجود خواهد داشت. اگر مصرف شما بیش از ۹۰ درصد از حجم دیسک است، یا مصرف را کاهش دهید یا فضای بیشتر به آن اضافه کنید. اگر پارتیشن شما به ۱۰۰ درصد برسد، ممکن است سرور شما دیگر به درخواست های شما پاسخی ندهد و از کار بیافتد. در هنگام بروز چنین موقعیتی حتی ممکن است جداول دیتابیس های شما هم خراب شوند و داده هایی را از دست بدهید.


برای دسترسی آنی به سرور با منابع کاملا اختصاصی از سرور های ابری ایران هاست استفاده کنید.

همین امروز سفارش دهید
۳- نحوه بررسی هشدار های مربوط به RAID ها به چگونه است؟
اگر شما از RAID استفاده می کنید (که باید استفاده کنید)، سیستم اطلاع رسانی خطای RAID را می بایست به صورت دوره ای بررسی کنید تا مطمئن شوید سیستم RAID شما به صورتیکه می بایست در حال کارکرد است. خیلی از سطوح RAID تنها بروز خطا در یک دیسک را تحمل می کنند اگر یک هشدار RAID را از دست بدهید ممکن است یک تغییر دیسک ساده تبدیل به یک خطای فاجعه بار شود.به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه تکنولوژی raid چیست مقاله ما را مطالعه نمایید.

۴- اهمیت بروزرسانی سیستم عامل چیست؟
بروز رسانی های سیستم عامل چه از ویندوز استفاده کنید و چه سیستم عامل های یونیکسی به صورت مرتب توسط توسعه دهندگان آنها منتشر می شوند. پیشنهاد می شود همواره اقدام به بروزرسانی روزانه نمایید. اگر بروز رسانی خودکار ندارید، همواره سیستم عامل خود را برای بروز رسانی های حیاتی بررسی کنید. می توانید مشترک خبرنامه های مربوطه شوید تا از بروز رسانی های حیاتی که منتشر می شوند آگاه شوید.

۵- کنترل پنل خود را بروز رسانی کنید
اگر شما از یک کنترل پنل میزبانی یا سرور استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که همیشه بروز رسانی شده باشد. بعضا ممکن است این بروز رسانی تنها شامل خود کنترل پنل نباشد بلکه شامل نرم افزاری که کنترل می کند هم بشود. به عنوان مثال در کنترل پنل WSP شما می بایست نسخه ی personal home page را دستی بروز رسانی کنید تا مشکلات شناسایی شده برطرف شوند. تنها بروز رسانی کنترل پنل برای رفع مشکلاتی که بر اثر نرم افزار های ثانویه مانند وب سرور رخ می دهند کافی نیست.

همینطور بخوانید کنترل پنل چیست + مقایسه انواع کنترل پنل هاست
۶- بروز رسانی برنامه ها را بررسی کنید
خیلی از مشکلات امنیتی که بروز پیدا می کنند به علت برنامه های تحت وب منسوخ شده می باشند. بعد از اینکه سرور خود را بروز رسانی کردید می بایست حتما برنامه های تحت وب خود را نیز بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را بروز رسانی کنید.

۷- ابزارهای مدیریت از راه دور یا بررسی کنید
اگر سرور شما در محل استیجاری قرار دارد یا از یک شرکت میزبان آنرا تهیه کرده اید، شما ممکن است لازم باشد از صحت کارکرد ابزار مدیریت از راه دور سرور خود اطمینان حاصل نمایید. ابزاری مانند دسترسی ریموت . پنل روشن خاموش کردن سرور را می توان به عنوان نمونه معرفی کرد. شما باید مطمئن باشید که وقتی به این ابزار نیاز دارید (که تنها راه دسترسی شما به سرور است) همواره فعال و آماده استفاده می باشند.

۸- خطاهای سخت افزاری را بررسی کنید
شما می بایست لاگ های مربوطه را بررسی کنید تا هرگونه نشانه ای از مشکل سخت افزاری را شناسایی کنید. هشدار های زیاد گرم شدن، مشکل خواندن دیسک، خرابی شبکه و غیره ممکن است آغاز کننده ی بروز مشکلات سخت افزاری باشند. این موارد نادر هستند اما ارزش بررسی را دارند. مخصوصا اگر سیستم شما همانند چیزی که باید عملکرد مناسب ندارد.

۹- بهره وری سرور را بررسی کنید
مواردی مانند دیسک، CPU، Ram و مصرف شبکه را بررسی کنید. اگر در حال نزدیک شدن به حدود حداکثر هستید، ممکن است نیاز باشد که اقدام به ارتقا سرور یا مهاجرت به سرور دیگری کنید.

۱۰- حساب های کاربری کاربران را بررسی کنید
اگر تغییراتی در کارمندان خود داشتید، مشتری های شما کنسل شده اند یا دیگر کاربرانی تغییر کرده اند، شما می بایست فایل های مربوط به این کاربران را از سیستم خود حذف کنید. ذخیره سازی سایت های قدیمی و کاربران مربوط به آنها هم ریسک امنیتی ایجاد می کند و هم امکان بروز مشکلات حقوقی نیز دارد. با توجه به قراردادهای سرویس خود، شما ممکن است حق نگهداری از اطلاعات کاربران را پس از انقضای قرارداد آنها نداشته باشید.

۱۱- تغییر در رمزهای عبور
پیشنهاد می شود هر ۶ یا ۱۲ ماه اقدام به تغییر تمامی رمز های عبور نمایید، مخصوصا اگر رمز عبور را برای حفظ و نگهداری سرور به شخص دیگری داده اید.به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه ساخت پسورد پیچیده مقاله اختصاصی ما را مطالعه نمایید.

۱۲- امنیت سیستم را بررسی کنید
پیشنهاد می شود امنیت سرور خود را به صورت دوره ای تحت بررسی قرار دهید. ابزارهای متختفی برای این کار وجود دارند، این ابزار ها همانند بررسی دوره ای پزشک می باشند و تمام موارد امنیتی سرور را اسکن کرده و ارزیابی می کنند. انجام این نوع بررسی ها حداقل ۴ بار در سال الزامی می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از طریق های مهم به قصد محافظت سیستم تلفنی در برابر حملات SIP Scan، عدم پاسخ درخواست های SIP با منبع مجهول الهویه (Anonymous) می باشد.

امنیت ویپ ناشناس

برخی از بدافزارها با یافتن سیستم تلفنی آغاز به ارسال درخواست های SIP به آن کرده و کوشش می کنند با بررسی الگوهای مختلف، مسیر نفوذ به سیستم را بیابند. با رد این درخواست ها می توان از این طور حملات بازدارندگی کرد.

علاوه بر این در سیستم های تلفنی نباید برای اشتباه بودن رمزعبور و یا عدم هستی نام کاربر، Response code های مختص به آن ها را ارسال کرد؛ این شغل باعث می گردد لغایت نفوذگر با آگاهانیدن اکثریت درخواست های خود را ارسال نماید. به عنوان نمونه چنانچه نفوذگر با یک نام کاربری و رمز عبور فرضی درخواست های خود را به سیستم ارسال نماید، چنانچه سیستم Response code مربوط به عدم هستی کاربری را در استجابت ارسال نماید، نفوذگر متوجه می شود که باید یک نام کاربری سایر را آزمون کند. اما چنانچه سیستم تلفنی تنها در پذیرش خویش عدم صحت در اطلاعات مورد احتیاج جهت استوار کردن هویت را ارسال نماید، نفوذگر نمی داند اسم کاربری اشتباه است و یا رمز عبور. این کار نفوذگر را به چالش خواهد کشید.

در سیستم های تلفنی مبتنی بر استریسک، می توانید تنظیمات فوق را در sip.conf، به صورت پایین اتمام دهید:

 

allowguest=no

alwaysauthreject=yes

منبع:

https://avashnet.com/is-voip-safe/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش GSMArena، سامسونگ به‌روزرسانی دیگری برای سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرده است. در توضیحات این به‌روزرسانی به تغییر خاصی اشاره نشده؛ اما برخی مشکلات در قسمت باتری را که کاربران گزارش داده بودند برطرف می‌کند.

این به‌روزرسانی که به‌صورت OTA عرضه شده است؛ فرم‌ور گوشی را به G99xBXXU1AUB6 تغییر می‌دهد و ۲۵۷ مگابایت حجم دارد. به همراه این به‌روزرسانی پچ امنیتی ماه فوریه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌روزرسانی گلکسی اس ۲۱ در طول روزهای آینده در اختیار تمام کاربران این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسانی گلکسی اس ۲۱

سری گلکسی اس ۲۱ در سه مدل به نام‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا راهی بازار شد. مدل اولترا را می‌توان رده‌بالاترین مدل این گوشی‌‌ها دانست که ویژگی‌های بیشتری در مقایسه با دو مدل قبلی دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات می‌توانید نقد و بررسی گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ اولترا را در زومیت مطالعه کنید.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/mobile/368006-samsung-galaxy-s21-software-update/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر قصد خرید لپ تاپ، مودم جیبی و همچنین هارد اکسترنال برای انجام کارهای خود دارید، به وب‌سایت ایزی مارکت سر بزنید.

 

در ایزی مارکت علاوه بر مطالعه نقد و بررسی محصولات، می‌توانید آن‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید و در منزل خود تحویل بگیرید.

بگذارید کمی از دورکاری و لذت‌های آن بگوییم. تصور این نوع کار کردن هم لذت‌بخش است! می‌پرسید چه نوع کاری؟! اجازه بدهید بیشتر برایتان توضیح دهیم؛ فرض کنید صبح یک روز زمستانی از خواب برمی‌خیزید و با نگاهی به پنجره متوجه بارش برف می‌شوید، واقعا با وجود برف دلتان می‌خواهد در منزل کار خود را آغاز کنید؟! یا دوست دارید به یک کافه دنج بروید و با صرف یک لیوان قهوه داغ و یک صبحانه درجه یک، لپ تاپ خود را باز کنید و کارهای خود را انجام بدهید. احتمالا گزینه ایده‌آل، کار در کنار قهوه است! اما باید مجهز به کافه بروید؛ ایزی مارکت در این مقاله قصد دارد تمام تجهیزاتی که برای کار کردن خارج از خانه یا محل کارتان نیاز خواهید داشت، معرفی و بررسی کند؛ پس با ما همراه باشید.

لپ تاپ، پای ثابت کافه گردی‌های شما! 

قطعا اولین و مهم‌ترین ابزاری که برای دورکاری به آن احتیاج خواهید داشت، یک لپ تاپ است؛ اما نه هر لپ‌تاپی، دستگاهی مناسب و سازگار با نیازهای شما. اگر طراح گرافیک هستید، حتما باید از لپ‌تاپی با کانفیگ قدرتمند استفاده کنید؛ به‌طور مثال دستگاهی که دارای پردازنده Core-i7 باشد، حداقل ۱۶ گیگابایت رم و یک حافظه SSD داشته و کارت گرافیک قدرتمندی در دل خود جای داده باشد. اگر اهل بورس هستید، باید از لپ‌تاپی استفاده کنید که رم بالایی داشته باشد تا هنگام کار کردن با مرورگری مانند کروم، شما را به دردسر نیندازد و هنگ نکند؛ بنابراین در ابتدای کار باید نیاز خود را مشخص و بر آن اساس، اقدام به انتخاب یک لپ تاپ کنید.

کدام برند لپ تاپ مناسب ما است؟!   

شاید این سؤالی باشد که پس از جستجوی کوتاهی در بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی به ذهن شما هم رسیده باشد. در بازار ایران، ایسوس و لنوو محبوب‌ترین برندهای لپ تاپ هستند و به‌جرئت می‌توان گفت برای تمام نیازها و در هر رنج قیمتی که می‌خواهید لپ تاپ دارند؛ اما در کنار دو غول این صنعت، برندهای دیگری نیز وارد شده‌اند و توانسته‌اند تا حدودی عملکرد مناسبی از خود نشان بدهند؛ به‌طور مثال هواوی و شیائومی با تولید لپ‌تاپ‌هایی سبک و کوچک، قدرتمند و فوق‌العاده زیبا، توانسته‌اند جای خود را در دل بازار لپ تاپ باز کنند و آن دسته از مشتریانی که توان خرید دستگاه‌های برند اپل و مایکروسافت ندارند، به سمت خود بکشانند.

لپ تاپ بدون اینترنت، به ماشین بدون چرخ ماند!

خب! حالا تصور کنید که به کافه رفته‌اید و می‌خواهید کار خود را شروع کنید؛ برای استفاده از اینترنت باید چه کنید؟! هات‌اسپات موبایل خود را روشن می‌کنید؟! خب با این کار در کمتر از دو یا سه ساعت شارژ موبایلتان تمام‌ خواهد شد و شما را به دردسر خواهد انداخت؛ حتی اگر این مشکل را با استفاده از پاور بانک حل کنید، استفاده مداوم از هات‌اسپات، فشار بسیار زیادی روی باتری موبایل شما می‌آورد و باعث می‌شود خیلی زودتر از موعد خراب شود. پس راه‌ حل جایگزین چیست؟! استفاده از یک مودم مناسب؛ اما نه هر مودمی، یک مودم همراه کوچک و جیبی که بتواند اینترنت همراه را با حداکثر سرعت در اختیار شما قرار بدهد و مدت‌زمان زیادی بدون نیاز به برق کار کند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/pr/367898-buy-laptop-easy-market/



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ادمین سایت با طراحی سایت ارزان و حرفه ای، همواره برای پیشبرد قصد خود یعنی توسعه‌ی سوداگری اینترنتی قدم برداشته است. ادمین سایت در کوشش است که به کاربران تغییر ناپذیر کند که همش ارزان بودن کار پرتو دهنده‌ی بی‌کیفیتی آن نیست. ما با طراحی و راه اندازی سایت به‌صورت خلاقانه، به‌روز، ایمن و متناسب با بیچارگی کاربر همواره گواه رضایت مشتری از این خدمات بوده‌ایم. ما در جهت طراحی و راه اندازی سایت با شعار طراحی سایت ارزان و حرفه ای در این زمینه فعال و در سعی هستیم که هر روز اعتماد کاربران نسبت به ادمین سایت بیشتر و بیشتر شود.


چرا طراحی سایت ارزان و پیشه ای؟
طراحی‌های ما کاملاً چیره دست هستند زیرا:
هر وب سایت به صورت واکنشگرا، با سرعت و امنیت بالا متناسب با دربایستن کاربران طراحی می‌شود. هر پروژه در هر مرحله با تأیید مشتری قبل می‌رود و همواره بیچارگی مشتری بررسی می‌شود. گرافیک، کد نویسی و امنیت هر پروژه توسط قیم تیم مهار می‌شود. پروژه‌ها حائز پشتیبانی و آموزش مناسب نیز هستند.

اما برای انگیزه ارزان بودن تعرفه‌ها می‌توان به دلایلی همچون حذف واسطه‌ها و مختصر کردن هزینه‌ی تبلیغات در ادمین سایت اشاره کرد.
ادمین سایت سعی دارد با طراحی و تاسیس سایت با کیفیت بالا، ضمن حفظ اعتماد و سرمایه‌ی کاربر، با اخذ سفارش ساخت سایت اغلب در جهت توسعه‌ی کسب و کار آنلاین گامی بردارد. فلذا با تکیه بر شعار طراحی سایت ارزان و حرفه ای به سمت این قصد در حرکت هستیم. ما از اینکه شما کاربران گرامی با اعتماد خود، در این گذرگاه یاری‌مان می‌نمایید، کمال سپاسگزاری را داریم.
شما عزیزان می‌توانید برای سفارش ساخت سایت از تقسیم تماس با ما کاربرد نمایید.

 

شما هم به یک وب‌سایت نیاز دارید!
دلایل مختلفی هستی دارد برای اثبات اینکه شما برای توسعه‌ی پیشه خویش به یک وب‌سایت نیاز دارید. دلایلی مثل:

 

طراحی سایت حرفه‌ایدرآمد ۲۴ ساعته را تجربه کنید. حتی در ساعاتی که در حال استراحت هستید وب‌سایت شما در حال شناسایی و فروش محصولات شماست!
طراحی سایت ارزاننمونه‌کار، خدمات یا محصولات خویش را حرفه‌ای تر در قالب کاتالوگ‌های آنلاین با کلی تصویر و ویدیو به مشتری پرتو دهید.
طراحی وب‌سایت ارزان و حرفه‌ایخدمات خود را به یک یا چند شهر اندک نکنید. خدمات شما در اینترنت به کسان زیادی در اقصی نقاط دنیا معرفی خواهند شد.
طراحی سایتبیشتر افراد جامعه، خدمات باره نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. کاربران باید شما را در اینترنت بیابند.

تیم متخصص ادمین سایت با طراحی وب‌سایت حرفه‌ای طراحی سایت ارزان و حرفه ای به رشد کار و جنبش شما در عرصه‌ی اینترنت می‌اندیشد. طراحی وب‌سایت با هزینه‌ی مناسب می‌تواند عازم برای جهش پیشه شما به سمت کامیابی باشد. اگر دوست دارید ده‌ها علت دیگر بر بایستگی راه اندازی وب‌سایت را بدانید مقاله‌ی اهمیت داشتن سایت را مطالعه کنید.

برای داشتن یک وب‌سایت با امکانات بالا کافیست تلفن خویش را بردارید و با شماره‌ی مندرج در سایت تماس بگیرید. ایده‌ی خود را مطرح کنید و مناسب‌ترین خرج را از تیم ما بشنوید. پس از مدت کوتاهی شما هم حائز یک سایت قشنگ و پرکاربرد خواهید بود. و اکنون به دنیای کسب‌و‌کار آنلاین درود کنید!

 

ویژگی‌ وب‌سایت‌های طراحی شده در ادمین سایت
تمامی وب‌سایت های اختصاصی از صفر و بر پایه اصول مشخص طراحی می‌شوند. این وب‌سایت‌ها قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌ها از جمله موبایل، تبلت، لپتاپ و.. را دارند.

طراحی حرفه‌ای و ارزان در ادمین سایت
ما در ادمین سایت خود را موظف می‌کنیم به طراحی وب‌سایت ایمن بپردازیم و الی جای ممکن امنیت سایت را افزایش دهیم. از سایر ویژگی‌های وب‌سایت‌های طراحی شده بهینه بودن سرعت و رعایت اصول سئو در آنهاست.

علاوه بر موارد فوق احتمالاً بتوان گفت مهم‌ترین خاصیت پیشه ما این است که شما را به یک مشتری دائم تبدیل خواهیم کرد! بله صحیح است بسیاری از افرادی که لغایت الان با تیم ادمین سایت همکاری داشته اند به دلیل حمایت مناسب و کیفیت دلخواه دیگر به سراغ کمپانی های دیگر نمی‌روند.

 

مراحل سپریدن پروژه طراحی سایت
مراحل سپریدن طراحی وب سایت
جهت مشاوره و گرفتن راهبری از راه اطلاعات تماس مندرج در پایین سایت یا از طریقه صفحه‌ی تماس با ما با ادمین سایت در پیوستگی باشید.
همچنین برای مشاهده‌ی پسینیان تعرفه‌ی خدمات به صفحه‌ی تعرفه‌ی طراحی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معاونت علمی و فناوری اعلام کرد با احداث گلخانه های دریایی تا پایان سال، منبع درآمدزایی برای بومیان سواحل جنوبی کشور فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری،طراحی و ساخت گلخانه دریایی یکی از ۷ سناریویی است که برای استفاده درست از آب‌های شور کشور ارائه و اجرای آن آغاز شد.

کمبود آب مناسب برای مصارف مختلف، یکی از چالش های روز کشور به خصوص در مناطق مرکزی و جنوبی کشور است. برای حل این مشکل، صاحب‌نظران استفاده درست از آب‌های شور را در ۷ سناریو ارائه کردند که یکی از آنها در ساحل مکران در حال اجرا است.

بر همین اساس، پروژه طراحی و ساخت گلخانه دریایی توسط کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت کشت و صنعت مکران مصوب شده و به مرحله اجرا درآمده است.

در این پروژه فناورانه قرار است، آب‌های شور بلااستفاده دریای عمان، به چرخه مصرف وارد شود. آب‌های شوری که حجم زیادی از آب‌های موجود کشور را به خود اختصاص داده است‌ و استفاده بهینه از آنها به گذر از شرایط کم‌آبی کشور کمک خواهد کرد.

ایران کشوری است که منابع آب شیرین کمی دارد و باید به فکر استفاده درست و بهینه از آب شور دریا در کشور بود. آب‌هایی که درصد بسیار کمی از آنها در ایران نسبت به کشورهای دارای خطوط ساحلی، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. منابع آبی مهمی که متاسفانه به دلیل نبود طرح‌های فناورانه به چرخه آب مصرفی کشور وارد نمی‌شود.

پروژه طراحی و ساخت گلخانه دریایی در ساحل مکران یکی از طرح‌های فناورانه‌ای است که نقطه آغازی است برای تامین بخشی از آب مصرفی گلخانه های کشاورزی. طرحی که به مراحل انتهایی خود رسیده است و به زودی از آن بهره‌برداری می‌شود. در این طرح، ابتدا آب شور دریاها وارد مخزنی می‌شود و توسط آب‌گرم‌کن‌های خورشیدی به مرحله تبخیر می‌رسد. سپس از دستگاهی رطوبت‌ساز عبور می‌کند و به کمک کندانسورهایی آن را تقطیر می‌کنند و این آب تقطیر شده شیرین را برای آبیاری سبزیجات و صیفی‌جات استفاده می‌کنند.

نادرقلی ابراهیمی، دبیر کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این طرح گفت: این طرح یکی از راه‌کارهای فناورانه ای است که به اشتغالزایی، رونق کسب و کار و بهبود  شرایط زندگی ساحل نشینان می‌انجامد.

به گفته ابراهیمی، با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت در نوار ساحلی کشور، با بررسی‌های فنی و بازطراحی سیستم، می‌توان این پروژه را در تمام نوار ساحلی کشور بسط داد و اجرا کرد.

مشاور معاون علمی و فناوری  در حوزه آب همچنین بیان کرد:  هدف از اجرای پایلوت این طرح، اثبات فناوری و بهینه‌سازی آن از نظر اقتصادی با هدف قابلیت رقابت با فناوری‌های مشابه است.  

همچنین جهانگیر پرهمت قائم مقام کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این موضوع گفت: در سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری، دانش فنی گلخانه‌های دریایی تدوین و اقدامات اجرایی آن در برخی سواحل کشور از جمله ساحل مکران آغاز شد. امیدواریم حداکثر تا اواسط دی‌ماه سال جاری این فناوری بومی شده را بتوان به اتمام و به بهره‌برداری رساند.

به گفته پرهمت، بکارگیری ظرفیت‌های سواحل خلیج فارس و دریای عمان در توسعه گلخانه‌های دریایی بستر تولید محصولات کشاورزی و نیز اشتغال‌زایی زیادی را فراهم می‌کند. بنابراین این طرح به اشتغالزایی اهالی چنین مناطقی منجر خواهد شد.

علی‌محمد عمویی مدیر فنی پروژه در شرکت کشت و صنعت مکران هم درباره این طرح‌ بیان کرد: تاکنون همه زیرساخت‌های اجرایی این پروژه را تامین کرده‌ایم و به احتمال زیاد به زودی این طرح به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

این فعال فناور همچنین افزود: در ایران آب شور زیاد است اما بهره‌برداری درستی از آن نشده است. استفاده بهینه از این منابع عظیم آبی می‌تواند گره‌گشای کشور در حوزه تامین آب مصرفی باشد. کاری که توسط کشورهای ساحل‌نشین اطراف ایران انجام می‌شود.

به گفته عمویی، اجرای پروژه طراحی و ساخت گلخانه‌های دریایی در ساحل مکران، فرصت خوبی برای اشتغال‌زایی ساحل‌نشینان  است و در بعد ملی هم می‌تواند پاسخی باشد برای تامین آب در کشور.

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توجه مردم به گوشی‌های اقتصادی با امکانات بالا باعث شده تا شرکت‌های موبایل تمرکز ویژه‌ای به تولید چنین محصولاتی داشته باشند، آنر ۹ ایکس لایت هم از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آنر همواره سعی کرده با تولید محصولات متنوع و جذاب، نسل جوان را راضی نگه دارد. گوشی‌های اقتصادی مدت‌هاست که طرفداران خاص خود را پیدا کرده و با توجه به طیف گسترده امکاناتی که دارند، گزینه اصلی خرید بسیاری از کاربران به شمار می‌روند.

در همین راستا یکی از محصولات هیجان‌انگیز و جذاب، آنر ۹ ایکس لایت (HONOR ۹X Lite) است. دو بردار بزرگ‌تر این گوشی یعنی آنر ۹ ایکس (HONOR ۹X) و آنر ۹ ایکس پرو (HONOR ۹X Pro) سال گذشته بازار عرضه شدند. اما آنر ۹ ایکس لایت بسیاری از ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری آنر ۸ ایکس (HONOR ۸X) را به ارث برده است.

این گوشی هوشمند از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح FHD+ بهره می‌برد و دارای نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴ درصد است. همچنین برخلاف دو برادر بزرگ‌تر، دارای ناچ نمایشگر است.

۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که به لطف استفاده از کارت حافظه جانبی امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا حجم ۵۱۲ گیگابایت نیز وجود دارد.

آنر ۹ ایکس لایت به نهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Emui ۹.۱ مجهز شده که از کلیه سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند.

در قاب پشتی گوشی، دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت جای داده شده است. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، لنزی با گشودگی f/۱.۸ دارد و با یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی (f/۲.۴) همراهی می‌شود. این دوربین دوگانه در کنار یک فلاش LED درون ماژول مستطیل‌شکلی قرار گرفته‌اند که ترند سال طراحی دوربین گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. در ارتباط با دوربین خوشبختانه آنر بسیاری از ویژگی‌های جذاب و دوست داشتنی پرچم‌دارهای خود را به نرم افزار این دوربین نیز آورده است.

از جمله امکانات ارتباطی این گوشی، می‌توان به پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم کارت، پشتیبانی از ۴G VoLte دوگانه، وای‌فای ۲.۴GHz / ۵GHz، بلوتوث ۴.۲، جی پی اس و GLONASS اشاره داشت.

آنر ۹ ایکس لایت از یک باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد و در رنگ‌های سبز زمردی و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

در نهایت به عنوان یک میان‌رده اقتصادی، آنر ورای باورهای کاربران عمل کرده و طبق معمول یک محصول جذاب و دوست داشتنی به بازار عرضه کرده است. نظر شما در خصوص این محصول تازه نفس چیست؟

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Netscape communication نخستین شرکتیه که در گویه طراحی سایت در سنه 1994 شروع به تکاپو کرد و جنگ بین مرورگرها مایه رشد و پیشرفت در طراحی سایت شد. شرکت های طراحی سایت زیادی وجود دارن که طراحی وب سایت خودمونو می تونیم بهشون واگذار نماییم اما باید بدونیم کدوم خوبه و برای ما مناسبه. وقتی به اندیشه راه اندازی یک تارنما افتادین باید به شکل و شمایل سایت و پشتیبانی اون هم اندیشه کنید ، معمولا کمپانی های طراحی سایت ارائه کننده خدمات ثبت حوزه و هاستینگ هم دارن و در این حالت باید نیروهایی اخص برای حمایت گستره و هاستینگ هم داشته باشن. حال که شاید با خودتون بگید که طراحی سایت رو اگر به یک شخص واگذار کنم ، خرج اقلیت هم متحمل می شم اما به این اندیشه کنید که دیگه پشتیبانی ای در پیشه نیست و هر مشکلی برای تارنما قبل بیاد باید هزینه جداگانه براش بکنید. پس اگر می خواید یک تارنما خوب داشته باشید بهتره که از یک شرکت طراحی سایت معتبر و خوب کمک بگیرید و فقط یک بار برای همیشه خرج کنید. هنگامیکه به برپایی سوداگری یا بازرگانی فکر می نماییم بیشترین هدفی که داریم کسب درآمد و برند شدنه ، طراحی سایت خوب و چیره دست داخل این شغل بهتون کمک می کنه.

 

 

حالا سوال اینه که با کی کار کنید؟
مسلما با شرکت هایی کار کنید که درون مملکت خودتون خدمات می دن چون همیشه قابل دسترسی هستن و هر مشکلی که قبل بیاد جوابگویی و پشتیبانی تند دارن. در درجه دوم اینکه با رقبای شما و مملکت شما و کسب و کار شما آشنایی اکثریت دارن و بهتر می تونن کمکتون کنن و طراحی قابل قبول تری ارائه بدن. دارکوب یک شرکت خدمات سئو و طراحی سایته که خدمات کاملی رو در باره طراحی سایت ارائه میده. شاد میشیم اگه بتونیم کمک کنیم سایت های ایرانی از عقیده زیبایی، امنیت، تکنولوژی و کلا از تمام جهات با بهترین سایت های جهان برابری کنن پس برای مشاوره با ما تماس بگیرید الی با بهترین ها مواجه بشید.

 

سایر مقالاتی که ممکن است علاقه مند باشید
طراحی وب سایت توسط کمپانی یا فرد
شرکت سئو کار
ویژگی های کمپانی طراحی وب
خصوصیات شرکت طراحی سایت خوب
طراحی تارنما برای شرکت ها

وظایف کمپانی های طراحی سایت :

مشاوره رایگان برای طراحی وب سایت شما
تشخیص دربایستن و سلیقه شما
مشاوره برای افزایش فروش و استفاده پسندیده از سایت
مشخص کردن چارت زمانی برای تحویل وب سایت
پشتیبانی و رصد فنی الی مدتی مشخص بعد از اتمام طراحی سایت
راهنمایی مشتری برای مدیریت و توسعه سایت
متعهد شدن به سپریدن پروژه با رضایت کامل مشتری
رعایت موارد مربوط به امنیت ، سرعت و پایداری
لحاظ کردن امکان گسترش پذیری سایت
دارکوب در ساحل خدمات طراحی وب که در بالا ذکر شد و سئو ، خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و انواع پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب نیز ارائه می کنه.

 

 

بهترین شرکت برای طراحی سایت

طراحی سایت آمیزه ای از هنر و علمه ، تارنما شما ، مثله تابلوی نقاشیه که یومیه هزاران نفر به تماشای آن میان، حال که پیوستگی به ذوق و خلاقیت هنرمند یعنی طراح داره که بتونه مراجعینو تبدیل به مشتری همیشگی بکنه یا نه ؛ کل می دونن که تکنیک های طراحی تارنما و طراحی وب به سرعت در حال توسعه ان بعد پویایی در طراحی سایت از اصول اولیه ست. قبل از برگزیدن یه کمپانی طراحی سایت، به مسائل ذیل هم دقت کنید :

 

1- پیشینه کاری
خیلی مهمه که کمپانی طراحی سایت انتخابی شما دارای رزومه کاری و سابقه براق باشه ، باید بدونید که می تونه طرح ذهنی شما رو اتمام بده یا نه و این شغل با ارائه رزومه یا یک سری طرح اولیه که از قبل آماده کردن براتون مشخص می شه. بهرحال، همش پیش از شروع پیشه کمپانی طراحی و یا امضا کردن هرگونه قراردادی از کمپانی تقاضای مثال کار بکنید.

 

2- چارت زمانی مناسب
طراحی سایت کار یک یا دو روز نیست اما شرکت طراحی سایت شما باید چارت زمانی برای پروژه شما ارائه کنه ، این مسئله که تارنما شما تند تر آغاز به پیشه کنه خیلی مهمه و باید در نظر داشته باشید که هرچقدر موعد برای شما گویه مهمی باشه برای شرکت مورد عقیده هم اهمیت پیدا می کنه و خودش رو ملزم می دونه که سر وقت تعیین شده ، سایت رو به شما تحویل بده

 

3- گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور
به شرکت ها و موسساتی که در اداره ثبت کمپانی ها و موسسات غیرتجاری به ثبت قانونی دریافتی باشن و سوژه فعالیتشون در اساسنامه فقط در گویه انفورماتیک باشد شرکت های انفورماتیکی گفته می شه ، رتبه بندی انفورماتیک به چهره ۱ تا ۷ بوده که در آن رتبه ۷ پایین ترین و رتبه ۱ بالاترین درجه را داره. از راه این استشهاد نامه متوجه می شیم که دست کم یک مهندس در شرکت هستی داره و این یک شاخصه برای اعتماد اغلب محسوب می شه. دارکوب در حال آماده حائز استشهاد رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک مملکت است.

 

4- مجوز سامانه صنفی رایانه ای
کلیه شرکت‌هایی که برای اتمام فعالیتهای مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و مسیر ‌اندازی، توسعه، پشتیبانی و تعلیم سیستمهای نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های آگاهی رسانی و نظایر آن ساختن می‌شن، موظفند پس از ثبت کمپانی مطابق قانون تجارت و قبل از آغاز تکاپو به سامانه صنفی فرمانروایی خویش مراجعه و پروانه تکاپو دریافت کنند. این مجوز یعنی اینکه هم کمپانی قانونیه و هم اینکه اگر بعداً مشکلی در رابطه با خدمات پیش بیاد می تونید با مراجعه به سازمان مربوطه این سخت رو دنبال کنید.. دارکوب حائز مجوز کار و جنبش از سازمان سامانه صنفی رایانه ای فرمانروایی تهران نیز می باشد.

 

5- هزینه
بعد از اطمینان از کمپانی طراحی سایت با توجه به موارد بالا ، طراحی وب سایت در استان تهران فهرست بها ها رو با بودجه تان سنجش کنید و پس تصمیم گیری کنید. البته که طراحی سایت در کشور ما با مبالغ گوناگونی عرضه می شه ولی باید یک رنج مشخص رو در عقیده داشته باشید لغایت سرتون کلاه نره و حتما در نظر داشته باشید که در دو یا چند نوبت مبلغ به توافق دریافتی رو پرداخت کنید.

 

6- حمایت و خدمات به مشتری
یکی از فاکتورهای مهم در شرکت طراحی سایت ، مهارت پشتیبانی و کیفیت خدمات ارائه شده به شماست به این چهره که اگر به مشکلی خوردید یا سوالی پیش اومد مطمئن باشید که جوابگو هستن. اگر شرکتی برای پشتیبانی از سایت شما و خدمات دهی حاضر نبود حتما نظرتون رو عوض کنید و کمپانی دیگه ای را پیدا کنید.

 

7- وابستگی Control Panel به مشتری
Cpanel مدیریتی برای مواقعی مورد نیازه که خودتون می خواید یک سری تغییرات یا بروز رسانی های کوچیک برای سایت انجام بدید ، اینجا دیگه نمی تونید از شرکت طراحی سایت مربوطه بخواید که این کارهای ساده رو سپریدن بده. درون این شرایط یک Control Panel برای سایت شما ساخته می شه لغایت خودتون بتونید کارهاتون رو اتمام بدید.

 

 

با تمام خاصیت هایی که در بالا بیان شد به این نتیجه می رسیم که شرکت انتخابی شما باید قابل اعتماد ، چیره دست و منصف باشه و در ضمن نسبت به مبلغی که می گیره سایت نکوداشتن هم به شما تحویل بده. دارکوب فعالیتش را از سنه 1381 در مقوله طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی پیش درآمد کرده و در این سال ها کامیاب به طراحی 2500 تارنما شده. این مجموعه دارای پروانه فعالیت از سازمان سامانه صنفی رایانه ای فرمانروایی تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و جزو معتبرترین کمپانی ها در گویه طراحی تارنما می باشد. راه و روش دارکوب ارائه خدمات طراحی تارنما با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت شدنی است لغایت بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خویش را فراهم کند.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کاهش ۲۵ درصدی تعرفه پهنای باند اپراتورها به معنای ارزان شدن قیمت اینترنت برای کاربران نخواهد بود.

به تازگی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه کاهش ۲۵ درصدی قیمت پهنای باند اینترنت اپراتورها را تصویب کرد؛ این تغییر قیمت به پهنای باندی مربوط می‌شود که شرکت ارتباطات زیرساخت آن را به اپراتورهای ارتباطی و شرکت‌های اینترنتی عرضه می‌کند.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص کاهش تعرفه پهنای باند اپراتورها عنوان کرد هنگامی که مصرف افزایش پیدا کند، قیمت نیز کاهش خواهد یافت. وی افزود بر اساس این قاعده ما حدود ۲ سال قبل نیز در مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه پهنای باند را ۲۵ درصد کاهش دادیم. طبق گفته جوشقانی اکنون هم با توجه به افزایش مصرف پهنای باند، هزینه پهنای باند اینترنت که شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها می‌فروشد را حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد با توجه به شرایط مختلف کاهش داده‌ایم.

مصوبه جدید به معنای کاهش قیمت اینترنت نیست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که این مصوبه در بهمن ماه سال جاری به اجرا می‌رسد بیان کرد:

این مصوبه هزینه‌های اپراتورها را کاهش خواهد داد. البته این کاهش قیمت در حالی است که شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند را به اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی می‌فروشد. بنابراین در حالی که این شائبه برای کاربران اینترنتی ایجاد شده بود که ارزان شدن پهنای باند‬⁩ اینترنت زیرساخت، می‌تواند تاثیری در کاهش تعرفه اینترنت داشته باشد، کاهش نرخ اینترنت به تصمیم اپراتورها بستگی دارد.

حسین فلاح جوشقانی در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر درباره تعرفه اینترنت کاربران نمی‌توان اظهارنظر کرد؛ زیرا این مصوبه فقط به قیمت پهنای باند اینترنت زیرساخت اشاره دارد و در آن برای تعرفه اینترنت کاربران تصمیمی اتخاذ نشده است. وی افزود اما احتمال دارد در آینده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات طبق گزارش رگولاتوری در این خصوص نیز تصمیم‌گیری کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایران خودرو اعلام کرد قصد دارد تولید انبوه رانا پلاس پانوراما ۶ دنده را با امکانات جدید به زودی آغاز کند. در ادامه با مشخصات رانا پلاس سقف شیشه ای آشنا می‌شویم.

حمیدرضا حاجی اسماعیلی، مدیر پروژه انطباق گیربکس ۶ سرعته روی محصولات ایران خودرو اخیرا اعلام کرد این گروه خودروسازی قصد دارد به زودی رانا سقف شیشه ای را با گیربکس ۶ دنده دستی و موتور TU5 پلاس به صورت انبوه تولید کند. رانا پلاس پانوراما یا سقف شیشه ای به قوای جدیدی مجهز شده است و نخستین محصول ایران خودرو با گیربکس ۶ سرعت دستی محسوب می‌شود.

مشخصات رانا پلاس پانوراما

رانا پلاس پانوراما از موتور TU5 پلاس یا همان EC5 برخوردار بوده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین روی این خودرو گیربکس ۶ سرعت دستی نصب می‌شود تا قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. موتور این سدان ایرانی از سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ سوخت و هوا، پمپ روغن، سامانه جرقه‌زنی و پاشش سوخت جدید بهره می‌برد. علاوه بر این، به صورت استاندارد برای این پیشرانه فرمان برقی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود برای رانا نیز فرمان کمکی برقی جایگزین فرمان هیدرولیکی شود.

امکانات رانا پلاس سقف شیشه ای

ایران خودرو قصد دارد رانا پلاس پانوراما ۶ دنده را با امکاناتی چون ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS ، EBD و BA، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، بلوتوث، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، تهویه دستی، راهنمای تعویض لاین و سقف پانوراما (سقف شیشه‌ای) ثابت با سایه بان دستی به تولید برساند.

گفتنی است ایران خودرو برای کابین رانا پلاس نسبت به رانا ال ایکس متریال جدیدی را در نظر گرفته است که در نسخه جدید پانوراما نیز این تغییرات اعمال خواهد شد. در قسمت بالایی داشبورد رانا پلاس شاهد متریالی مانند پژو ۲۰۷ آی هستیم و متریال رودری‌ها نیز ارتقا یافته است. همچنین طراحان صندلی‌هایی مشابه پژو ۲۰۷i ارتقا یافته برای این خودرو در نظر گرفتند و آینه‌های جانبی، زه‌ها و دستگیره‌ها، گرافیک کاسه چراغ‌ها و جلوپنجره این سدان نیز نسبت به قبل به‌روزرسانی شدند.

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برخلاف انگاشت خیلی‌ها، طراحی سایت فقط بالا آوردن و راه‌اندازی یک سری صفحات اینترنتی نیست. تصور کنید پیمان است کسب و کارتان را به چهره کامل در فضای اینترنت به همگان پرتو دهید. برای رسیدن به این قصد موارد زیادی چون طراحی قشنگ و حرفه‌ای سایت، سرعت خوب و بالا، تجربه کاربری، طراحی استاندارد، کدنویسی بنیادی و بسیاری از موارد سایر باید اصولی و ریزبین در عقیده گرفته شده و پیاده‌سازی شود. به همین علت است که با گونه ها تعرفه سایت روبرو می‌شوید. یک کسب و کار فیزیکی را در نظر بگیرید. مجموعه‌ای از موارد مهم نظیر محل شغل بنیادین و حرفه‌ای، ارائه بهترین خدمات و محصولات، داشتن تیمی از کارآزمودگان و افراد زبده، ارزش‌های پیشنهادی گوناگون برای مخاطبان و ارائه بهترین تجربه برای خریداران مایه می‌شود اعتبار شما بیش از قبل نزد مشتریان افزایش پیدا کند. تمام این موارد در دنیای آنلاین نیز نقش کلیدی ایفا می‌کنند. اما نکته مهم اینجاست که بسیاری از موارد کلیدی در موفقیت یک سوداگری در فضای آنلاین به طراحی سایت وابستگی دارد. تمام سعی ما بر این است که به شکل‌های مختلف کاربران را به سمت سایت‌ خود هدایت کنیم، ولی تصور کنید اگر هزاران تن وارد سایت ما شوند و با یک بستر فاجعه‌آمیز روبه‌رو شوند چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

جهت آگاهی از بها طراحی سایت در گویه های متفاوت می‌توانید در پورتال وب24 عضو شوید و کاتالوگ ما را دریافت نمایید.

 

قیمت طراحی سایت

 

با این توضیحات در مرحله نخست باید ببینیم تعیین بها طراحی سایت حرفه ای به چه مواردی وابستگی دارد و در تخمین خرج طراحی سایت چه موارد را باید در نظر گرفت:

تعیین نوع سایت

پیش از اقدام به سفارش طراحی سایت و جستجو برای بها طراحی سایت، باید ابتدا گونه سایتی را که می‌خواهید سفارش بدهید، برگزیدن کنید. سایت‌ها در سه دسته‌بندی کلی استاتیک، داینامیک و نیمه‌ داینامیک طراحی می‌شوند. کدهایی که برای طراحی هر گونه سایت کاربرد می‌شود، با دیگری متفاوت است و زمان و خرج متفاوتی دارد. برای مثال، سایت‌های استاتیک به حجم کمتری از کدنویسی دربایستن دارند و مزایایی دارند که شدنی است شما را ترغیب به سفارش این گونه سایت‌ها بکند. در مقابل، سایت‌های داینامیک امکانات اکثریت در اختیار شما می‌گذارند و تعریف طراحی سایت داینامیک نسبت به سایت‌های استاتیک بالاتر است. البته چه بسا تعیین این بخش برای شما دشوار باشد که می‌توانید آن را به کارآزمودگان این پهنه بسپارید لغایت شما را ارشاد کند. البته این تمام ماجرا نیست و یک نکته کلیدی سایر را باید در عقیده بگیرید. باید مشخص کنید سایت شما یک سایت شرکتی، خبری، فروشگاهی، املاک،گردشگری یا هر سوژه دیگری است. به طور کلی سایت‌های فروشگاهی با موضوعات سایر متفاوت هستند؛ چراکه در آنها فرایندهای خرید اتفاق می‌افتد و طراحی و امکانات آنها تفاوت‌های زیادی با نمونه‌های معمولی دارد.

مشخص کردن اهداف و نیازها

صاحب هر نوع کسب و کاری که باشید، اولین هدف‌تان از تبلیغات و پرداخت خرج ساخت سایت، گسترش کسب و کارتان خواهد بود. با این وجود، شما باید نیازمندی‌های خویش را به طور کامل در عقیده داشته باشید و بیان کنید، چون این موارد در تعیین قیمت طراحی سایت کارایی دارد.

 

برآورد هزینه طراحی سایت

 

انواع شیوه های طراحی سایت

پس از تعیین نوع سایت و ارائه اطلاعات لازم در خصوص نیازمندی‌هایتان، نوبت به برگزیدن طریق طراحی سایت می‌رسد که عاملی تاثیرگذار در برآورد خرج طراحی سایت است. ممکن است با روش‌های طراحی سایت آشنایی نداشته باشید، ولی بهتر است تمامی راه‌ها را بررسی کنید. زیرا تعرفه طراحی سایت متناسب با نوع و جستار آن، ناچیز و زیاد می‌شود.

به طور کلی تمام سایت‌های اینترنتی از دو طریق پایین طراحی و راه‌اندازی می‌شوند:

استفاده از قالب‌های حاضر طراحی سایت

یکی از عباراتی که زیاد جستجو می‌شود، طراحی سایت ارزان قیمت است. بسیاری از کسب و کارها یا افراد با توجه به بودجه خود پیگیری طراحی سایت با قیمت پسندیده هستند، ولی به اشتباه انگار می‌کنند باید دنبال موارد ارزان و حتی بدون هزینه بروند. البته سیستم‌های مدیریت محتوا همانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ یا اپن کارت می‌توانند برای مدت اختصار نیازهای شما را برطرف کنند، ولی بی گمان به دلایل مختلف و مهمی چون مشکلات گسترش و مقیاس‌پذیری، نمی‌توانند در طولانی مدت پاسخگوی شما و کاربران‌تان باشند. با تمام مزایایی که این طریق دارد، ولی دشواری ها جدی و متعددی دارد که باعث می‌شود کمی در تصمیم خود بازنگری کنید. نکته مهم سایر که نباید نادیده بگیرید این است که بسیاری از هزینه‌ها بالاجبار در پیوستگی به شما تحمیل می‌شود. این دشواری ها مهم شامل موارد ذیل می‌شود:

اختصاصی ‌نبودن رابط کاربری
نداشتن طراحی سفارشی موردنظر شما
امکانات محدود و منوط به افزونه‌های گوناگون که باعث کندی سایت می‌شود
مشکلات امنیتی و سرعت
تکراری بودن ظاهر و امکانات به علت برگزیدن قالب‌های تکراری
بهینه نبودن برای موتورهای جستجو
قابلیت‌های شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی ضعیف
مشکلات توسعه‌پذیری و مقیاس‌پذیری در کسب و کارهای بزرگ
مشکلات در اجرای کدها
متناسب نبودن با مدل کسب و کار شما
طراحی اختصاصی سایت

امروزه داشتن سایت حرفه‌ای گرد از عواملی است که به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. طراحی حرفه‌ای سایت و به‌روزرسانی مطالب، عامل موثری در جذب مشتریان و علاقه‌مندکردن آن‌ها به ادامه و اشاعه همکاری با شماست. چه بسا خرج طراحی سایت اختصاصی در ابتدا برای شما توجیه‌پذیر نباشد، ولی همان‌قدر که وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند اعتبار سوداگری شما را اغلب کند، وب‌سایت ضعیف یا نداشتن آن می‌تواند به شما گزند بزند. تعرفه طراحی سایت چیره دست به نسبت طریق طراحی سایت ارزان بها بیشتر است؛ زیرا پیاده‌سازی اولیه سایت، زمان زیادتری می‌برد و پیچیده‌تر است. برتری طراحی تارنما به صورت اختصاصی این است که بعد از پرداخت هزینه اولیه، تغییرات پدران سایت با خرج اقلیت چهره می‌گیرد. درعوض، سایت‌های اختصاصی بسیار انعطاف‌پذیر هستند، تغییرات مد نظر شما روی آن‌ها خیلی تند سپریدن می‌شود و مهم‌تر از همه، با موتورهای جستجوگر سازگارترند.
اجرای کد مهم‌ترین جستار بنیادین و اولیه در طراحی سایت است که در تعرفه طراحی سایت تاثیر می‌گذارد؛ چراکه نیاز به موعد و تخصص اکثریت دارد. در صورتی که کدهای وبسایت شما بی‌کیفیت باشند، سایت دچار دشواری ها زیادی می‌شود و سرعت سایت شما کند شده یا در بدترین حالت سایت شما از دسترس بیرون می‌شود. تفویض طراحی وب سایت به شرکت‌های خوش‌سابقه، امکان بروز چنین مشکلاتی را به صفر می‌رساند. شخصی‌سازی طراحی سایت اختصاصی، چه بسا وسوسه‌کننده‌ترین معیار برای انتخاب این روش طراحی سایت باشد. ممکن است آغاز چشمداشت زیادی از سایتتان نداشته باشید، اما قطعا پس از مدتی تصمیم می‌گیرید تغییرات ویژه‌ای در سایتتان اعمال کنید و اینجاست که اگر وب‌سایت شما به چهره اختصاصی طراحی شده باشد، می‌توانید به راحتی تغییرات دلخواهتان را ایجاد کنید.

 

هزینه ساخت وب سایت

 

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت
با توجه به اینکه طراحی سایت یک شغل پروژه‌ای محسوب می‌شود و بر پای بست، خواسته‌های مشتری چهره می پذیرد به طور کلی نمی‌توان تعرفه مقاوم برای آن در نظر گرفت. در برخی حالات خاص که تارنما به صورت پکیج ارائه می‌شود، برخی کمپانی ها تعرفه مشخصی را برای این پیشه مشخص می کنند. حتی روی قالب‌های حاضر و راه‌اندازی سایت با سیستم‌های مدیریت درونمایه و CMSها هم نمی‌توان به طور قطعی قیمت‌گذاری کرد، چه برسد به اینکه بخواهیم در مورد هزینه طراحی سایت اختصاصی صحبت کنیم. همان‌طور که اشاره کردیم موارد زیادی باید در عقیده گرفته شود.

روش پیشنهادی وب24 : بهترین نوع سایت با بهترین هزینه
شرکت وب ۲۴ به عنوان یگانه از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در ایران که ازدحام از نمونه‌های قابل ارائه و قابل پدافند دارد، برای طراحی بهترین گونه سایت با بهترین هزینه، به شما پیشنهاد می‌کند لغایت پیش از اقدام به سفارش طراحی سایت، مایحتاج و درخواست‌های خویش را با تیم فنی در میانی بگذارید. تهیه فهرستی از نیازمندی‌‌ها می‌تواند به شما کمک کند. در صورتی که اطلاعات کافی برای طراحی سایت ندارید، شرکت وب ۲۴ قبل از هر چیز به نیازسنجی برای شما مشغول می‌شود. مشاوران کمپانی ۲۴ برای طراحی سایت، پیشنهادها و راهکارهای لازم را به شما ارائه می‌دهند. تعرفه طراحی سایت در هماهنگی با نیازهای مشتری تعیین می‌شود. همکاران ما در وب ۲۴ در مراحل اولیه، برای رسیدن به طرح مورد قبول مشتری، سررسید زیادی صرف می‌کنند و در تلاش‌اند الی با هزینه‌ای معقول، بهترین سایت اختصاصی را برای مشتری طراحی کرده و خوشنودی او را به بهترین نحو جلب کنند.

طراحی سایت بدست کمپانی وب ۲۴ این مزیت را دارد که از ابتدای پیاده‌سازی کدها، همگی اقدامات لازم برای بهبود رتبه سایت (سئو و بهینه سازی سایت) شما، در عقیده گرفته می‌شود. تجربه وب ۲۴ در سئو و بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو، تضمینی برای کامیاب بودن طراحی سایت شماست. برای آن تقسیم از مشتریانی که به تعقیب سایتی با امکانات محدودتر و با خرج کم هستند، طراحی وب 24 سیستم مدیریت محتوای فاخته را توصیه می کند که بها راه‌اندازی آن نیز پسندیده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از صفحه طراحی سایت با بها ارزان بازدید کنید و جهت آشنایی با قوانین بهینه‌سازی سایت، اهمیت سئو در طراحی سایت را ببینید.

- خرج ارتقای رتبه در موتورهای جستجو بر پای بست، زمینه فعالیت و روش پیاده‌سازی سایت محاسبه می‌شود.
- امکان افزودن امکانات اضافی روی انواع وب سایت‌های بالا هستی دارد.
- ثبت سايت‌ها در موتورهاي جستجو و طراحی سایت به صورت SEO Friendly به‌صورت رايگان خواهد بود.
- سايت‌های فوق طبق نظر سفارش دهنده طراحی و اجرا می‌شوند و قالب سایت با عقیده و مطابق با دربایستن و مدل سوداگری سفارش‌دهنده طراحی خواهد شد.
- در صورت نیاز به مشاوره در خصوص برگزیدن گزینه مناسب جهت سایت خود یا هرگونه سئوال درباره قیمت و هزینه ها خواهشمند است با ما تماس بگیرید الی همکاران ما جوابگوی سوالات شما باشند.
- در صورتی که رغبت به ارتقای رتبه سایت خود در گوگل و در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان تارنما خویش به صورت هدفمند دارید با ما تماس بگیرید.

 

هزینه طراحی و ساخت سایت پیشه ای

 

طراحی سایت ارزان
اگر به هر علت تصمیم به راه‌اندازی سایت با هزینه مختصر و امکانات معمولی دارید، جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره طراحی سایت ارزان به www.tandis24.com مراجعه کنید .

تعرفه طراحی سایت اختصاصی به چه چهره است؟
طراحی سایت اختصاصی بر پای بست، نیازهای مشتری اتمام می شود. تعرفه طراحی سایت خبری نخستین مرحله از اتمام پروژه طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی رسیدگی و تحلیل نیازهای مشتری است، پس از مرحله نیازسنجی کارشناسان شرکت ما راهکارهای مناسب را به شما ارائه خواهند داد. در نخستین مرحله برای تخمین زمان و هزینه سپریدن پروژه طراحی سایت اختصاصی شما می بایست نیازهای خویش را فهرست کرده و آنها را اولویت‌بندی کنید. سپس اهداف خود از داشتن تارنما اختصاصی را مشخص کرده و سرانجام با کمک کارشناسان ما بهترین طریق برای انجام پروژه را برگزیدن کنید. به این نکته پروا کنید که طراحی سایت اختصاصی یک کار پروژه‌ای است و فهرست امکانات یا تعرفه تغییر ناپذیر ندارد بلکه بر بنیاد خواسته‌های شما قیمت طراحی سایت مشخص می‌شود.

برخی از ویژگی هایی که می توانید در طرح پروژه خود قرار دهید به صورت ذیل است:

- اهداف شما از تعریف این پروژه چیست؟
- به چه امکاناتی در سایت خود احتیاج دارید؟
- آیا طرح مشخصی برای بازاریابی اینترنتی سایت خود دارید؟
- مدل درآمدزایی و کسب و کار شما روی سایت به چه چهره است؟
- آیا بهینه سازی سایت و خدمات سئو برای شما اهمیت دارد؟
- چه افرادی پیمان است که از سایت بهره‌گیری کنند و هر کدام به چه تقسیم هایی از آن دسترسی خواهند داشت؟
- چه اطلاعاتی در سایت فوق پیمان خواهد گرفت؟
- ترجیح می دهید که در پیاده سازی پروژه از چه تکنولوژی‌هایی بهره‌گیری شود؟
- آیا بعدها طرح فوق شامل دگرگونی ها ساختاری خواهد شد یا خیر؟ و به طور کلی آیا دیدن دراز مدت نسبت به تعریف پروژه خود دارید یا خیر؟

 

تعرفه طراحی سایت

 

امکانات پایه طراحی سایت اختصاصی بدست وب24

ما در وب24 تمام آن‌چیزی که شما برای سایت‌های گوناگون نیاز دارید و پیمان است در ازای تعرفه طراحی سایت به شما ارائه نماییم پیش‌بینی کرده و متناسب با موارد گفته شده در اختیارتان می‌گذاریم. در لیست ذیل برخی از امکانات وب سایت‌های طراحی شده توسط سایت وب 24 را تماشا می‌کنید:

طراحی قالب همراه با لوگوی اختصاصی
طراحی سرتیتر سایت
مدیریت صفحات سایت (افزودن/ویرایش/حذف)
تعریف صفحات به صورت درختی (دوسطحی)
مدیریت اخبار
مدیریت مقالات
خبرنامه
گالری تصاویر
خواندن اخبار RSS
خروجی RSS برای آگاهی ها و مقالات
طراحی به صورت چندزبانه
مدیریت محصولات
سفارش محصولات
فروشگاه الکترونیک
وبلاگ
مدیریت لینک‌ها
سوالات متداول
انجمن گفتگو
ماژول دانلود



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پوکو در ماه دسامبر گذشته از گوشی پوکو X3 رونمایی کرد و اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد از X3 پرو رونمایی کند.

این گوشی با شماره M2102J20SG در FCC تاییدیه گرفت. این تاییدیه همچنین دارای گواهی MIUI 12، وای‌فای دوبانده و NFC است. این تاییدیه دارای باند LTE نیز هست و خبری از ویژگی ۵G نیست.

به‌علاوه، این گوشی جدید در لیست‌های TUV، EEC و IMDA نیز مشاهده شده است و درنتیجه احتمالاً در بازارهای بین‌المللی هم عرضه خواهد شد. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انتخاب بهترین ایرفون می‌تواند چالش‌برانگیز باشد چرا که نمونه‌های مختلفی از سیمی و ساده تا وایرلس وجود دارند. بیایید تا بهترین ایرفون‌ها را به شما معرفی کنیم.

وسعت انتخاب شما برای خرید یک ایرفون بالاست و باید با توجه به نیاز و سلیقه‌تان خرید کنید. اگر از سیم متنفرید و بودجه مناسبی دارید، ما به شما ایربادهایی مثل سونی WF-1000XM3 و یا اپل ایرپادز پرو را پیشنهاد می‌کنیم. بسیاری از ایربادها دارای ویژگی نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) نیز هستند.

آیا نگران گم شدن ایربادها به علت بدون سیم بودنشان هستید؟ آیا کیفیت صدا اولویت اصلی شماست؟ پس یک ایرفون سیم‌دار را انتخاب کنید. البته می‌توانید ایرفون بلوتوثی خریداری کنید که اصطلاحاً نک‌بند (Neckband) یا پشت گردنی نامیده می‌شوند. این نوع ایرفون‌ها با سیم به یکدیگر متصل هستند و قسمت بلوتوث دار آن در پشت گردن شما قرار می‌گیرد. این‌گونه هم امنیت ایرفون‌ها حفظ می‌شود، هم تجربه بی‌سیم مناسبی خواهید داشت.

ویژگی مشترک ایرفون‌های مناسب خرید مواردی مثل کیفیت صدا، راحتی در استفاده طولانی‌مدت و اندازه کوچک آن‌ها نسبت به هدفون‌های بزرگ دور گوش است. هدفون‌های معرفی‌شده در پایین ویژگی‌های فوق را دارند.

۱. ۱More Triple Driver In-Ear Headphone

اگر با سیم‌دار بودن ایرفون مشکلی ندارید، ایرفون وان‌مو تریپل درایور بهترین گزینه برای خرید است. بسیار مشکل است که بتوانید کیفیت صدای مشابه این ایرفون فوق‌العاده را در قیمت حدود ۱۰۰ دلار به دست آورید. البته می‌توانید دو برابر بیشتر هزینه کنید و ۱MORE Quad Drivers را تهیه کنید. این ایرفون نیز به نسبت قیمتش عالی است.

نکات منفی بسیار کمی در این ایرفون یافت می‌شود. کابل ممکن است آزاردهنده باشد و کنترل‌ها احساس خوبی را منتقل نمی‌کنند. اما این موارد به تجربه شما آسیب نمی‌زند. در این قیمت، غیرممکن است بتوانید ایرفون بهتری تهیه کنید.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای دلپذیر
  • کیفیت طراحی و ساخت عالی
  • ارزش خرید بالا

نکات منفی:

  • کنترل‌های پلاستیکی احساس خوبی را منتقل نمی‌کنند

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرفون: پشت بسته
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز
  • نوع درایور: داینامیک
  • حساسیت: ۹۹ دسی‌بل در ۱ کیلوهرتز
  • امپدانس: ۳۲ اهم

۲. Sony WF-1000XM3 True Wireless Earbuds

به سختی می‌توانید ایرفون سیم‌داری را تهیه کنید که قابلیت نویز کنسلینگ داشته باشد. حال سونی توانسته قابلیت نویز کنسلینگ را به یک ایرباد بی‌سیم اضافه کند.

ایرباد WF-1000XM3 سونی توانسته است با استفاده از تکنولوژی نویز کنسلینگ صدای محیط را تا حد زیادی کاهش دهد. البته این مقدار به‌اندازه هدفون‌های دور گوش نیست اما ارزش امتحان کردن را دارد.

عمر باتری نسبتاً بالاست و کیس ایرباد نیز زیبا و کوچک است. کنترل‌های میزان صدا شبیه PowerBeats Pro به‌تازگی با یک آپدیت فیرمور اضافه شده و استفاده از این ایرباد را راحت‌تر کرده است.

نکات مثبت:

  • قابلیت نویز کنسلینگ
  • ظاهر زیبا
  • صدای لذت‌بخش

نکات منفی:

  • برای فعالیت‌های بدنی مناسب نیست

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرباد: پشت بسته
  • وزن: ۷۰ گرم
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر
  • نوع درایور: دوم (Dome)
  • عمر باتری: ۶ ساعت
  • میزان شارژ کیس: ۱۸ ساعت
  • محدوده ارتباط بی سم: ۱۰ متر
  • NFC: دارد

۳. Sennheiser Momentum True Wireless 2

کیفیت صدا، عمر باتری و طراحی ایرپاد سنهایزر مومنتوم ترو وایرلس ۲ بسیار عالی است. می‌توانید بجای خرید WF-1000XM3 سونی، این ایرباد را تهیه کنید.

البته اندازه نسبتاً بزرگ این ایرباد استفاده از آن را برای کسانی که گوش‌های کوچکی دارند دشوار می‌کند. همچنین قیمت بالای این ایرباد، جایگاه آن را در برابر WF-1000XM3 سونی پایین می‌آورد.

اما با وجود این موارد، سنهایزر ایرباد بسیار باکیفیتی ساخته است و خرید آن به کسانی که به دنبال کیفیت صدای بالا، ظاهر زیبا و نویز کنسلینگ مناسب هستند توصیه می‌شود.

نکات مثبت:

  • صدای فوق‌العاده
  • ظاهر زیبا
  • پشتیبانی از موسیقی‌های Hi-Res

نکات منفی:

  • قیمت نسبتاً بالا

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرباد: پشت بسته
  • وزن: ۶ گرم
  • محدوده فرکانس: ۵ هرتز تا ۲۱ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۷ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک
  • عمر باتری: ۷ ساعت
  • میزان شارژ کیس: ۲۸ ساعت
  • محدوده ارتباط بی‌سیم: ۱۰ متر
  • NFC: دارد

۴. NuraLoop headphones

نورالوپ بسیار شبیه به اولین محصول این شرکت یعنی نورافون است. اما محصول جدید کوچک‌تر، محکم و با قیمت مناسب است.

اصلی‌ترین ویژگی این ایرفون قابلیت شخصی‌سازی خودکار فرکانس موسیقی است تا صدای یکنواخت و دل‌پذیری را به شنونده برساند.

همچنین این ایرفون دارای ویژگی‌هایی مثل نویز کنسلینگ، تکنولوژی ANC، گواهینامه IPX3، حالت ایمرژن (Immersion Mode)، عمر باتری عالی و قابلیت اتصال به جک ۳.۵ میلی‌متری است.

نکات مثبت:

  • صدای عالی و یکنواخت
  • تکنولوژی ANC
  • طراحی محکم و ضد عرق

نکات منفی:

  • نک‌بند می‌تواند آزاردهنده باشد

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرفون: پشت بسته
  • وزن: ۲۵ گرم
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۸.۶ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک
  • عمر باتری: ۱۶ ساعت
  • NFC: ندارد

۵. Optoma NuForce BE Sport4

نوفورس بی‌ای اسپورت۴ از آن دسته ایربادهایی که برای تمام موقعیت‌ها مناسب است. چنین ایربادهایی به سختی یافت می‌شوند. البته این ایرباد مخصوص استفاده در باشگاه است ولی قابلیت نویز کنسلینگ موجود، آن را برای استفاده در تمامی محل‌های شلوغ و حتی محیط خانه مناسب می‌کند.

باتری این ایرباد ۱۰ ساعت دوام می‌آورد و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، دو ساعت دیگر قابل استفاده است. این موضوع برای وقتی که نیاز به شارژ سریع ایرباد دارید مناسب است.

این ایرباد کیفیت ساخت و صدای عالی را با قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای عالی
  • ایرتیپ‌های قابل انتخاب
  • طراحی مناسب

نکات منفی:

  • نمی‌توان تنها با یک گوش از آن استفاده کرد

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرباد: پشت بسته
  • وزن: ۱۵.۵ گرم
  • طول کابل: حدود ۵۸ سانتی‌متر
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک
  • حساسیت: حدود ۹۲ دسی‌بل
  • امپدانس: ۳۲ اهم
  • عمر باتری: ۱۰ ساعت

۶. Cambridge Audio Melomania 1

کمبریج آدیو ملومانیا ۱ دارای عمر باتری فوق‌العاده ۴۲ ساعت است. این کمپانی مهندسین حاذقی درزمینهٔ موسیقی دارد و حتی جوایزی هم برده است.

کیفیت صدای این ایرباد عالی است و باعث حضورش در این لیست شده است.

درست است که این ایرباد تکنولوژی نویز کنسلینگ ندارد ولی قیمت ۱۰۰ دلاری آن از WF-1000XM3 کمتر است. ضمناً عمر باتری بسیار بهتری نیز دارد.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای عالی
  • ارزش خرید بالا
  • طراحی مناسب

نکات منفی:

  • کنترل‌ها ممکن است آزاردهنده باشند

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرباد: پشت بسته
  • وزن: ۹.۲ گرم
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۵.۸ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک
  • حساسیت: ۹.۸ دسی‌بل
  • عمر باتری: ۹ ساعت
  • میزان شارژ کیس: ۳۶ ساعت
  • NFC: دارد

۷. RHA T20i

ایرفون RHA T20i گزینه مناسبی برای خرید است بخصوص به خاطر یک ویژگی منحصربه‌فرد: فیلترهای قابل شخصی‌سازی. این فیلترها درون ایرفون قرار می‌گیرند و باعث تغییراتی در بیس و تربل (Treble) می‌شود. همچنین می‌توانید گزینه رفرنس (Reference) را انتخاب کنید. این فیلترها باعث تغییرات محسوسی در صدای خروجی ایرفون می‌شود و به راحتی می‌توان آن‌ها را تعویض کرد.

کیفیت ساخت بالا، صدای قابل شخصی‌سازی و نوع درایور خاص ایرفون، آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای خریداران می‌کند. کیفیت صدای این ایرفون حتی از بعضی هدفون‌های بی‌سیم نیز بهتر است.

نکات مثبت:

  • کیفیت ساخت بالا
  • صدای قابل شخصی‌سازی
  • طراحی مناسب

نکات منفی:

  • کنترل‌ها در اندروید کار نمی‌کنند

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرباد: پشت بسته
  • وزن: ۴۱ گرم
  • طول کابل: ۱.۳۵ متر
  • محدوده فرکانس: ۱۶ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز
  • نوع درایور: داینامیک دوال‌کویل (DualCoil)
  • حساسیت: ۹۰ دسی‌بل
  • امپدانس: ۱۶ اهم

۸. Bowers & Wilkins PI3 Wireless Headphones

هدفون Bowers & Wilkins PI3 اولین هدفون نک‌بند این کمپانی است و به‌عنوان اولین محصول، عالی است. طراحی آن باعث راحتی استفاده از هدفون در طولانی‌مدت می‌شود. همچنین، صدای مناسب تولیدشده آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل می‌کند.

به لطف درایور دوگانه شاهد تربل شفاف، مید-رنج زنده و بیس قدرتمند هستیم. اگر بتوانید با عمر باتری متوسط این هدفون کنار بیایید، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای عالی
  • طراحی مناسب

نکات منفی:

  • باتری متوسط
  • عدم وجود قابلیت ضد آب

اطلاعات فنی:

  • نوع ایرباد: پشت بسته
  • وزن: ۳۱ گرم
  • محدوده فرکانس: ۱۰ هرتز تا ۳۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۹.۲ میلی‌متر
  • حساسیت: ۹۶ دسی‌بل
  • عمر باتری: ۸ ساعت
  • NFC: ندارد

۹. Sennheiser CX Sport wireless earphones

طراحی مناسب و بیس قدرتمند ایرفون وایرلس سنهایزر، آن را مناسب استفاده حین فعالیت‌های بدنی می‌کند.

البته انتظار اندازه‌گیری ضربان قلب را از این ایرفون نداشته باشید ولی قرارگیری مناسب این ایرفون در گوش و رنگ جذاب آن باعث مناسب بودن استفاده از آن در هنگام انجام فعالیت‌های بدنی می‌شود.

باتری این ایرفون ۶ ساعت دوام می‌آورد و برای فعالیت‌های عادی مناسب است. البته کسانی که اهل دوی ماراتون هستند بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر بروند!

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای عالی
  • طراحی مناسب فعالیت‌های بدنی

نکات منفی:

  • قیمت نسبتاً بالا
  • مید-رنج می‌توانست بهتر باشد

اطلاعات فنی:

  • وزن: ۱۵ گرم
  • عمر باتری: ۶ ساعت

۱۰. OnePlus Bullets Wireless 2

وان‌پلاس را معمولاً با تلفن‌های هوشمندی مثل وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو می‌شناسند. این کمپانی موبایل‌هایی با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت نسبتاً پایین ارائه می‌کند. اما این شرکت هدفون‌هایی نیز تولید می‌کند و بولت وایرلس ۲ یکی از این هدفون‌هاست.

ازنظر کیفیت صدا، این هدفون صدایی رسا و یکنواخت با ساونداستیج بزرگ تولید می‌کند. البته ممکن است بیس یکنواخت این هدفون برای کسانی که بیس بسیار قدرتمند می‌خواهند، ناامیدکننده باشد.

استفاده از این هدفون برای ساعات طولانی مناسب است و تنها نکته منفی عدم وجود قابلیت ضدآب است. البته، کنترل‌های این هدفون چندان قابل‌اطمینان نیست.

قیمت این هدفون نسبت به نسل قبل ۳۰ دلار گران‌تر است ولی این موضوع به خاطر عمر باتری بالا و کیفیت صدای عالی است. اگر نسخه قبلی را دارید و به دنبال ارتقاء هدفونتان هستید، بولت وایرلس ۲ انتخابی عالی است.

نکات مثبت:

  • سوئیچ آهنربایی روشن و خاموش
  • صدای زنده
  • قدرت وایرلس بالا

نکات منفی:

  • کیس بسیار بد
  • عدم وجود قابلیت ضد آب

اطلاعات فنی:

  • نوع هدفون: پشت بسته
  • وزن: ۱۳ گرم
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک
  • حساسیت: ۹۶ دسی‌بل
  • امپدانس: ۱۶ اهم
  • عمر باتری: ۸ ساعت
  • NFC: ندارد

۱۱. Lypertek Tevi

اگر به دنبال یک ایرباد ارزان و خوش‌ساخت می‌گردید، لیپرتک توی گزینه خوبی است. با توجه به کارایی این ایرباد، قیمت ۱۳۰ دلاری آن مناسب است.

این ایرباد دارای ویژگی‌هایی مثل پورت USB-C برای شارژ، صدای یکنواخت، طول عمر بالای باتری و ضدآب بودن است. اکثر مواردی که از یک ایرباد مناسب می‌خواهید، در لیپرتک توی وجود دارد. این ایرباد می‌تواند با موارد بسیار گران‌تری رقابت کند.

نکات مثبت:

  • ارزش خرید بالا
  • صدای یکنواخت
  • عمر باتری بالا

نکات منفی:

  • طراحی چندان جذاب نیست

اطلاعات فنی:

  • نوع هدفون: پشت بسته
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک
  • عمر باتری: ۱۰ ساعت
  • میزان شارژ کیس: ۷۰ ساعت
  • NFC: ندارد

۱۲. ۱More Quad Driver In-Ear Headphones

با وجود قیمت بالا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است. وان‌مور پرچم‌داری قدرتمند به بازار روانه کرده است که دارای صدایی یکنواخت است. این ایرفون هر دوستدار موسیقی را خشنود می‌کند.

تنها ایراد این ایرفون تریپل درایور خود شرکت وان‌مور است که قیمتی حدود نصف این ایرفون دارد.

مسلماً تریپل درایور ارزش خرید بالاتری دارد اما اگر کمی برای خرید این ایرفون هزینه کنید، می‌توانید کیفیت ساخت و صدای بهتری را تجربه کنید. وان‌مور کواد درایور یکی از بهترین ایرفون‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید.

نکات مثبت:

  • صدای یکنواخت
  • کیفیت ساخت بالا
  • کنترل‌ها به‌خوبی عمل می‌کنند

نکات منفی:

  • وان‌مور تریپل درایور ارزش خرید بالاتری دارد

اطلاعات فنی:

  • نوع هدفون: پشت بسته
  • وزن: ۱۸.۵ گرم
  • طول کابل: ۱.۲۵ متر
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز
  • حساسیت: ۹۹ دسی‌بل در ۱ کیلوهرتز
  • نوع درایور: داینامیک
  • امپدانس: ۳۲ اهم

۱۳. Apple AirPods Pro

اپل ایرپادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ بسیار بهتر از ایرپادز نسل قبل عمل می‌کند.

بااین‌حال، ۲۴۹ دلار قیمت بالایی برای یک ایرباد محسوب می‌شود. نمی‌توان ایرپادز پرو را بهترین ایرباد ازنظر ارزش خرید معرفی کرد. درهرصورت، گزینه اصلی طرفداران اپل محسوب می‌شود.

ایرپادز پرو کیفیت صدای بالایی دارد و میکروفن تعبیه‌شده می‌تواند صدای محیط را حین مکالمات کاهش دهد. همچنین، با این میکروفن می‌توان حالت ترنسپرنسی مود (Transparency Mode) را فعال کرد که باعث شنیده شدن صدای محیط توسط کاربر می‌شود. ضمناً آپدیت iOS 14 که در سپتامبر و اکتبر عرضه شد، قابلیت دالبی اتم (Dolby Atom) را به این ایرباد اضافه می‌کند.

ظاهراً، مدل جدیدی از این سری در راه عرضه شدن است. احتمالاً ایرپادز پرو لایت که گزینه ارزان‌تری است امسال عرضه شود.

نکات مثبت:

  • قابلیت نویز کنسلینگ مناسب
  • قرارگیری مناسب‌تر در گوش نسبت به نسل قبل

نکات منفی:

  • قیمت بالا نسبت به رقبا
  • کابل شارژ USB-C در جعبه

اطلاعات فنی:

  • نوع هدفون: پشت بسته
  • وزن: ۵.۴ گرم
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • نوع درایور: داینامیک
  • عمر باتری: تا ۵ ساعت
  • میزان شارژ کیس: ۲۴ ساعت
  • NFC: دارد

۱۴. SoundMAGIC E11BT

ساوندمجیک E11BT ایرفون وایرلس قابلی است. با توجه به قیمت پایین، کیفیت صدای بالا و طراحی زیبا، گزینه مناسبی برای خرید است.

ارگونومی مناسب این ایرفون، استفاده از آن را در ساعات طولانی مناسب می‌کند. همچنین، ایرتیپ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارند. این ایرفون دارای گواهینامه IPX4 است که به آن قابلیت ضد عرق می‌دهد پس می‌توان حین فعالیت بدنی از آن استفاده کرد.

نکات مثبت:

  • قیمت فوق‌العاده
  • طراحی مناسب
  • راحتی در استفاده طولانی‌مدت

نکات منفی:

  • تربل می‌تواند آزاردهنده باشد

اطلاعات فنی:

  • نوع هدفون: پشت بسته
  • وزن: ۲۴.۷ گرم
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۱۰ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک نئودیوم
  • حساسیت: ۱۰۰ دسی‌بل
  • امپدانس: ۴۲ اهم
  • عمر باتری: ۲۰ ساعت
  • محدوده ارتباط بی‌سیم: ۱۳ متر
  • NFC: ندارد

۱۵. Jaybird Tarah Pro

جیبیرد تارا پرو هدفون ورزشی مناسب استفاده حین فعالیت‌های بدنی است. نک‌بندی که در این هدفون تعبیه شده باعث می‌شود که بدون نگرانی بابت گم شدن گوشی‌ها، از آن حین فعالیت بدنی استفاده کنید.

این ایرفون، به‌عنوان اولین عضو خانواده ایرفون‌های بلوتوثی پرو شرکت جیبیرد کیفیت صدا و ساخت بالایی دارد. این ایرفون مناسب کسانی است که می‌خواهند کیفیت صدای بالا را در همه مواقع تجربه کنند و با قیمت نسبتاً بالای این ایرفون مشکلی ندارند.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای عالی
  • طراحی مناسب و مقاوم

نکات منفی:

  • داک شارژر انحصاری
  • ایرتیپ‌های بی‌کیفیت

اطلاعات فنی:

  • نوع هدفون: پشت بسته
  • وزن: ۱۸ گرم
  • محدوده فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر
  • نوع درایور: داینامیک
  • حساسیت: حدود ۹۵ دسی‌بل در ۱ کیلوهرتز
  • امپدانس: ۱۶ اهم
  • عمر باتری: ۸ ساعت
  • NFC: ندارد
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو اینستاگرام
سئو اینستاگرام از مباحث جدید و تاثیرگذار در سئوی سایت ها است. اینستا گرام، یکتا از شبکه ها اجتماعی است که خصوصا در بین پیشه احسنت ها و صاحبان سوداگری از محبوبیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل، کسان از خبره و متخصصین شبکه های اجتماعی کمک می گیرند الی بتوانند جایگاه اینستاگرام را شفا دیتا و برشمار و آمار بازدیدکنندگان خویش اضافه کنند. پروا داشته باشید که صرفا متخصصین سئو اینستاگرام قادر هستند سئو را به روش های ویژه شفا دهند. در زیر به چند باره از اقدامت ممکن برای سئو اینستاگرام اشاره می کنیم :

• به کارگیری عکس های با کیفیت در پیج اینستا گرام موجب می شود لغایت این تصاویر جز نتایج گوگل قرارگرفته و مخاطبان بیشتری به سوی پیج جذب شوند.
• میتوان چندی از اکانت های که به یک پیج مرتبط هستند را تگ کرده و بیش از پیش، توجه مخاطبان را جلب کرد.
• میتوان در صفحه اینستا گرام و در دسته بیوی پیج، در باره کسب و کار، مطالب اختصار نوشت و یا حتی از کلمات کلیدی که به پیوسته با آن سوداگری استفاده کرده و ضمن شفا سئوی اینستا گرام، تعداد بازدید کنندگان صفحه یا پیج را افزایش داد.
• میتوان از هشتگ هایی برای پست استفاده کرد که به مخاطب و البته پست پیوسته باشد.

instagram seo 3

اموزش سئو اینستاگرام
هنگام اموزش سئوی اینستاگرام باید به این نکته پروا داشته باشید که، ساختار اینستاگرام با دیگر سایت ها کمی تفاوت داشته و نمی نا سئوی آن را مانند سایر سایت ها انجام داد. مهمترین نکته در سئوی اینستاگرام این است که کاربر چه محتوایی تولید می کند، از چه عکس هایی برای روشنگری مطلب اش سهم گرفته و اغلب از چه گونه هشتگ هایی بهره‌گیری میکند.
در اموزش سئوی اینستاگرام باید پروا کرد که فقط مطالب ناب و خلاقانه میتواند عقیده دیگر کاربران را جلب کند و البته نباید از موضوعاتی که در طی هفته ها و ماه ها خبرساز شدند نیز غافل شد.
علاوه بر این، کاربران باید از هشتگ هایی که رقبا پیشتر بدست کاربرد شده و البته هشتگ هایی که کمتر باره پروا بوده اند نیز در پیج خویش کاربرد کنند. همچنین، در صورتی که به کاربر شیوه فالو کردن افراد و پیج های معروف آموزش دیتا شود، سئوی سایت شفا یافته و پیج پر باز دید تر خواهد شد.

افزایش سئو اینستاگرام
در واقع، پیج های اینستا گرام از دسته ابزارهایی هستند که افراد و شرکت های کبیر میتوانند به واسطه آنها یکدیگر را شناخته و بر تکاپو یکدیگر تاثیر بگذارند. اما، این کارایی هنگامی ادامه و ماندگار خواهد بود که صاحبان این پیج ها، اقداماتی برای افزایش سئو اینستا گرام انجام دهند. این کسان میتوانند برای افزایش آمار بازدیدکنندگان پیج خود موارد پایین را اتمام دهند :
• فالو کردن پیج هایی با تعداد فالوور بالا و دریافت لایک از طرف آن پیج موجب میشود تا صفحه مورد عقیده بیشتر دیده شود.
• قراردادن یا نظرات و ارسال پست به دیگر کاربران کمک میکند لغایت پیج مورد نظر شناخته شده و به تعداد فالوورهای آن افزوده شود.
• به کارگیری هشتگ و نوشتن متن به دیده شدن پست و البته پیج کمک می کند.
• اجابت به نظرات دیگر کاربران نیز به بهینه سازی و افزایش سئوی سایت کمک می کند.
• میتوان از کلمات، هشتگ یا ایدی ویژه در بیو استفاده کرده و نظر کاربران را جلب کرد.
• میتوان در اینستاگرام از قابلیت فیلم نیز استفاده کرده و با استفاده از محصول و پیج را معرفی کرد.
• با تمرکز روی دسته insight که صرفا در پیج های کسب و کار پرکار هستی دارد، میتوان به درصد تعامل ها و بستگی ها و البته بخش های جذاب پست ها پی اسیر و از این طریق، فالوورهای اکثریت جذب کرد.

سئو اینستاگرام

بهینه سازی پیج اینستاگرام
امروزه، بسیاری از کاربران از پیج اینستاگرام برای بازاریابی دیجیتالی سهم اسیر و از این طریق فرآورده و یا خدمات خود را به سایرین شناسایی می کنند. بنابراین، این کسان باید با بهینه سازی پیج اینستاگرام آشنایی پیدا کرده و تنظیمات پیج شان را به گونه ای متفاوت اتمام دهند. این کسان باید به منظور ارتقا و بهبود صفحه اینستاگرام خویش اقدامات ذیل را سپریدن دهند :
• پروفایل اینستاگرام باید روی public تنظیم شود به این معنا که، کل کسان و کاربران جدید و قدیم بتوانند پروفابل مورد نظر را تماشا کنند.
• کاربران باید در تقسیم بیوی پیج، از واژه ها خاص و کلیدی که ویژه آنها و کسب و کارشان است استفاده کنند.
• کاربران میتوانند مهمترین کلمه مرتبط با کسب و کارشان را در ساحل مشهور که برای اینستا گرام خویش گزینش می کنند، قرار دهند.
• لینک دادن پست های اینستا گرام در سایت های سایر موجب می شود الی دیگر کاربران نیز با خویش پیج و خدمات و محصولات آن پیج ویژه آشنا شوند.
• توضیحات و کپشنی که برای تصاویر نوشته می شود از اهمیت خاصی برخوردار بوده و غالبا در صفحه نمایش موتورهای جستجو نشان دیتا می شود. بهتر است، توضیحات مهم عکس در ابتدای جمله و با استفاده از کلمات پسندیده و گویا و واضح نوشته شود.

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل
معرفی پیج اینستاگرام به گوگل یکتا از روش هایی که با به کارگیری آن میتوان یک پیج اینستا گرام خاص را نامی کرد. برخی مواقع اوقات، برخی از پیج ها به چهره لینک و یا در دسته نظرات یک سایت به چهره رایگان معرفی میشوند با این حال این شیوه آنچنان بر محبوبیت و شمار فالوورهای پیج اضافه نمی کند.
اما، در صورتی که این پیج ها در فروشگاه های اینستاگرامی، در قالب آگهی و در پیج هایی با رنک بالا شناسایی و تبلیغ شوند، رتبه گوگل آنها به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این، ساخت سایت برای پیج های بازرگانی میتواند بر شمار بازدید کنندگان آنها اضافه کرده و برآیند اینکه سوداگری آنها را رونق دهد.
در مرحله بعد، این سایت باید در جستجو گرها و در بخش ثبت سایت پیج اینستاگرام در گوگل به ثبت برسد. علاوه بر این، صاحبان این پیج ها باید لینک صفحه اختصاصی اینستا رام را به گوگل شناسایی کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند از خدمات پیج سهم ببرند. آموزش سئو اینستاگرام

چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم
به طور معمول، هدف همه صاحبان پیج اینستا گرام، اعم از هنرمند، شغل براوو و ....، این است که در پیج اینستا گرام نخست باشند و هنر و فرآورده و حاصل تلاش های آنها دیده شود. ولی این افراد در صورتی میتوانند به قصد خویش دست یابند که در پیج خویش تغییراتی را اعمال کرده و به دیده شدن خود کمک کنند.
منظور از اول بودن در پیج اینستاگرام این است که اگر کاربری اسم پیج ما را در اکسپلور اینستا گرام تایپ کرد، نام پیج ما در راس کل پیج ها باشد.

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل

نکته جالب در مورد اکسپلور اینستا گرام و نشانه دادن نتیجه جستجو در آن این است که بیشتر اینستاگرام، پیج هایی را نشانه میدهد که کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کنند و خویش کاربر روی آنها تمرکز بیشتری داشته و آنها را لایک کرده است. با این حال، در اینجا طریق هایی به صاحبان پیج های سوداگری شناسایی میشود الی یاد بگیرند چگونه در پیج اینستا گرام نخست باشند. این شیوه های پیشه آمد و مفید دربرگیرنده :
1. افرادی که برای ارتقا و ترقی کاری خود به کاربران بیشتری نیاز دارند باید بررسی کنند که مخاطبان پیرو محتوای نوشتاری هستند یا تصویری و صوتی و بر پای بست، آن، خدمات خود را معرفی نموده و عقیده آنها را در مناطق گوناگون جلب کنند.
2. این کاربران باید منش مشتریان و کاربران هدف، احتیاج و علایق و گونه فالوور های آنها را شناسایی کنند تا بتوانند خدمات خویش را بر اساس بیچارگی آنها فراهم و ارایه کنند.
3. ارتباط اغلب با سایر کاربران، به صاحبان این پیج ها امکان می دهد لغایت بیشتر از رقبای خویش دیده شده و شانس نخست شدن در جستجوی اکسپلور را به دست آورند.
4. برگزیدن هشتگ های خاص کمک میکند لغایت کاربران آسان تر بتوانند خدمات و محصولات باره دربایستن خود را پیدا کرده و آن را به سایرین نیز معرفی کنند.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شواهد جدید از وجود آب یا مهره‌های شبیه به گلوله‌های برفی میکروسکوپی در سایه‌های دهانه‌های ماه نشان می‌دهند که این قمر زمین آنچنان که تصور می‌شود، خشک نیست. حالا طبق پژوهشی جدید، در شکل‌گیری آب روی ماه احتمالا مگنتوسفر زمین نقش ایفا می‌کند.

اخترشناسان به دنبال حل معمای وجود یک روکش یخ در ماه هستند که یکی از آن‌ها می‌تواند مربوط به میدان مغناطیسی زمین باشد. در حقیقت آب یک ماده نادر در فضا محسوب نمی‌شود و در برخی مکان‌ها پنهان شده که برای مثال می‌توان در اطراف سیاره‌ها یا دنباله‌دارها اشاره کرد.

با توجه به این موارد، وجود آب روی ماه منطقی به نظر می‌رسد، با این حال به علت گرمای خورشید و همچنین عدم محافظت در برابر فضا، انتظار نداریم برای مدت طولانی آب روی آن باقی بماند.

پژوهشگران در برای محاسبه میزان رطوبت موجود در سطح ماه، یک شکل پویاتر از تولید آن را ارائه کرده‌اند که شامل باران ثابت پروتونی به وسیله باد خورشیدی می‌شود. یون‌های هیدروژن با اکسیدهای معدنی در گرد و غبار و سنگ‌های ماه برخورد می‌کنند که جدایی پیوندهای شیمیایی آن‌ها را در پی دارد. در ادامه آن‌ها یک پیوند موقت و نه چندان مستحکم با اکسیژن شکل می‌دهند.

فرضیه جدید محققان چندان دور از تصور نیست چرا که از زمین هم به لطف یک حباب مغناطیسی در اطرافش در برابر نسیم یون‌های خورشیدی محافظت می‌شود. این نیروی میدانی نه تنها ما را احاطه کرده، بلکه به علت هجوم خورشید به قطرات شبیه اشک تبدیل شده است.

 

ماه
 

 

ماه برای چندین روز در هر ماه، از این مگنتوسفر عبور می‌کند و از آن در برابر باران پروتون خورشیدی محافظت می‌شود. با این حال به تازگی یک تیم بین‌المللی در تحقیقی جدید از تجهیزات مختلف برای مشخص کردن این زمان دقیق استفاده کرده‌اند که البته در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد و تفاوت قابل ملاحظه‌ای در بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه به چشم نخورد.

این پژوهش می‌تواند فرضیه مربوط به باد خورشیدی را زیرسوال ببرد و نشان دهد که منابع دیگری مسئولیت پر کردن آب روی سطح ماه را برعهده دارند. یک احتمال دیگر هم وجود دارد: میدان مغناطیسی زمین در چنین مسئله‌ای نقش دارد.

پژوهش‌های گذشته نشان داده‌اند که یک صفحه از پلاسما مربوط به مگنتوسفر می‌تواند مقدار یون هیدروژن یکسان با باد خورشیدی به خصوص در قطب‌های ماه داشته باشد. اکسیژن هم می‌تواند از بخش بالایی قطب زمین به ماه برسید.

در حال حاضر تنها با حدس و گمان روبه‌رو هستیم، اما آن‌ها هم اهمیت بالایی دارند چرا که انسان دوباره می‌خواهد پا روی ماه بگذارد و شاید روزی برای زندگی به منابع این قمر زمین نیاز داشته باشد. اطلاع از چرخه آب روی ماه می‌تواند به درک بهتر ارتباط میان زمین و این ماهواره طبیعی کمک کند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ در آینده نزدیک از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی خواهد کرد. یکی از این محصولات گلکسی A72 خواهد بود که در نسخه‌های 4G و 5G معرفی می‌شود. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی A72 4G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

گلکسی A72 4G در هفته‌های گذشته در هند و ایالات متحده آمریکا تاییدیه گرفته و در بنچمارک گیک‌بنچ هم رویت شده. حالا این دستگاه با شماره مدل SM-A725M/DS در سایت تاییدیه «ANATEL» برزیل ظاهر شده که ظرفیت باتری آن را مشخص می‌کند.

این گوشی هوشمند از باتری با شماره مدل EB-426ABY و شارژر با شماره مدل EP-TA800B بهره می‌برد. این شماره مدل‌ها به ترتیب مربوط به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ واتی می‌شوند. نسل پیشین این دستگاه یعنی گلکسی A71 به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

گلکسی A72 4G
 

 

گلکسی A72 4G با چیپ اسنپدراگون 720G و ۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد و انتظار می‌رود بطور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 باشد. نمایشگر این گوشی میان‌رده ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود که در مرکز بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر درنظر می‌گیرد. روی پنل پشتی این محصول شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهیم بود. این دستگاه همچنین از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد.

گلکسی A72 4G در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶ و ۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد که البته هردوی این مدل‌ها از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب برابر ۵۴۴ و ۶۱۷ دلار خواهد بود. در حال حاضر تاریخ دقیق رونمایی از این محصول مشخص نشده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اصل و پای بست، این نرم انگیزه ها در جهت ارائه خدمات مجازی سازی دسکتاپ (Desktop Virtualization) بنا نهاده شده است. به واسطه پیاده سازی این نرم افزار در سازمان عملاً گزین کردن گردآور به مشکل انگیزه ها قطع می شود. به واسطه استفاده از نرم افزار VMware View 6.0 شما دیگر دغدغه حفاظت مشکل اسباب را نداشته و هزینه های نگهداری آن به شدت تفریق خواهد یافت. وانگهی به واسطه پیاده سازی VDI در سازمان می توانید به راحتی در هر زمانی به سیستم عامل های جدید همانند Windows 7 یا Windows 8 کوچ نمایید.

این روند با کاربران امکان دسترسی به کامپیوترهایشان با هر وسیله ‏ای از قبیل کامپیوترهای شخصی، نوت بوک، Smart Phone یا Thin Client را می‏ دهد. کاربران نیز خوشنودی اکثریت دارند، زیرا به برنامه‏ ها و تنظیماتی که برای کارشان نیاز دارند، دسترسی آسان‏ تری دارند.

ایده این کار زیاد ساده است به جای اینکه روی رایانه کاربران به چهره محلی، نسخه‏ ای از سیستم عامل ویندوز اجرا شود، شما در مرکز خدمات شبکه آوش نت  داده خود، نسخه ویندوز را نصب می‏ کنید. سپس کاربران شما به صورت Remote به رایانه خویش واقع در سرور وصل می‏ شوند و سیستم عامل ویندوز ماشین خود (Windows XP ،Vista ،7 و یا هر سیستم عامل دیگر) را اجرا می‏ کنند. با به کارگیری این فناوری کاربران می‏ توانند از هر کلاینتی برای دسترسی به کامپیوتر خود استفاده کنند.

چرا از مجازی سازی دسکتاپ بهره‌گیری کنیم؟

قبل از مجازی سازی دسکتاپ کاربران برای به کارگیری رایانه شخصی خود می بایست از یکی از دو شیوه ذیل کاربرد می‏ کردند:

روش باستانی که روی رایانه یا لپ‏ تاپ هر کاربر یک نسخه محلی از ویندوز اجرا می ‏شد (Local Desktop).
روش مبتنی بر سرور، که هر کاربر به صورت Remote به یک سرور مایکروسافت و یا Citrix متصل می‏ گردید (SBC Desktop).
VDI گزینه سومی ارائه می دهد. بوسیله VDI عمل پردازش را از سمت کاربران گرفته و بر روی یک سرور می‏ آورد. در VDI برخلاف طریق به کارگیری فناوری ترمینال سرویس، کامپیوتر مجازی به یک کاربر گزین کردن دیتا شده و محدودیت‏‏ های پیشین حذف شده است.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روز گذشته رویترز در گزارشی اعلام کرد که هواوی قصد دارد کسب‌وکار ساخت تولید گوشی‌ پرچم‌دار از جمله سری پی و سری ام را بفروشد. این خبر که سروصدای زیادی به پا کرد، واکنش هواوی را به همراه داشت و در بیانیه‌ای رسمی، خبر منتشرشده را تکذیب کرد. در بیانیه این شرکت چینی گفته شده است که همچنان به ساخت گوشی‌ رده‌بالا ادامه خواهد داد.

به گزارش GSMArena، در بیانیه هواوی به این موضوع اشاره نشده است کهبه چه صورت به فعالیت در حوزه موبایل ادامه می‌دهد. در حال حاضر هواوی امکان تأمین تراشه برای گوشی‌‌های خود ندارد. TSMC دیگر تراشه‌های HiSilicon را برای هواوی تولید نمی‌کند و کوالکام و مدیاتک اجازه فروش تراشه به این شرکت ندارند.

پس از وضع تحریم‌های مختلف توسط دولت ترامپ، شرکت‌‌های آمریکایی و بسیاری از شرکت‌های دیگر اجازه همکاری با هواوی ندارند و برای همکاری باید از دولت مجوز بگیرند. هنوز نمی‌دانیم دولت جدید آمریکا قصد پایان دادن به تحریم‌های هواوی دارد یا خیر.

درادامه می‌توانید بیانیه رسمی هواوی ایران را مشاهده کنید:

منبع: 

https://www.zoomit.ir/economics/367365-huawei-no-plans-sell-mobile-business-will-keep-making-highend-phones/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لوازم جانبی اپل ارزان نیستند و اکثر کاربران نمی‌توانند با لوازم جانبی غیر اصلی سایر شرکت‌ها کنار بیایند. البته شاید با کابل لایتنینگ سایر تولیدکنندگان بتوان برای مثال آیفون را شارژ کرد یا برای به‌روزرسانی iOS و نقل و انتقال داده روی آیفون یا بالعکس از آن‌ استفاده کرد؛ اما به‌هیچ عنوان نمی‌توان برای شارژ مک‌بوک روی آداپتور غیر اصلی یا به‌ عبارتی، محصول شرکت‌های دیگر حساب باز کرد.

اپل غالبا کابل‌های لایتنینگ تولیدشده توسط شرکت‌های دیگر را مسدود نمی‌کند؛ اما توجه داشته باشید که همه‌ی انواع کابل‌ موجود در بازار کارایی مشابه ندارند و نمونه‌هایی که کیفیت پایینی دارند مستعد آسیب‌ رساندن به دستگاه هستند. اگر اخیرا کابل لایتنینگ خریداری کردید و از اصلی بودن آن اطمینان ندارید، با چند گام آسان می‌توانید به‌راحتی اصالت محصول را به‌وسیله‌ی ویندوز ۱۰ بررسی کنید تا مطمئن شوید تولیدشده توسط اپل است یا فقط نمونه‌ی غیر اصلی.

تشخیص اصالت کابل لایتنینگ اپل

برای تشخیص کابل لایتنینگ اصلی اپل باید اپلیکیشن 3uTools را روی سیستم ویندوزی نصب کنید. این اپلیکیشن یک برنامه کامل برای مدیریت داده‌ها و بکاپ‌گیری از دستگاه‌های مجهز به iOS است و امکانات وسیع دیگری مثل جیلبریک فراهم می‌کند. ابزاری در این اپلیکیشن تعبیه شده است که به کمک آن می‌توان اصالت کابل لایتنیگ اپل را تشخیص داد و کابل اورجینال را از نمونه‌های مشابه به‌راحتی متمایز کرد.

3uTools در هر آیفونی کار می‌کند؛ بنابراین فرقی ندارد که دستگاه کاربر جیلبریک شده باشد یا نه. این اپلیکیشن برای تشخیص کابل اصلی لایتنینگ اپل، تشخیص هندزفری بی‌سیم ایرپاد اصلی و تشخیص هندزفری ایرپاد اصلی اپل که از طریق ورودی لایتنینگ به دستگاه متصل می‌شود، به‌ یاری کاربران می‌آید.

برای تشخیص کابل اصلی لایتنینگ اپل روی ویندوز ۱۰ از طریق 3uTools مراحل زیر را طی کنید:

۱-  3uTools را از وب‌سایت رسمی اپلیکیشن دانلود و نصب کنید.

۲- گوشی آیفون را با کابلی که قصد دارید اصالتش را بررسی کنید، به سیستمی که مجهز به ویندوز ‍۱۰ است، متصل کنید.

۳- اگر  پیام «آیا به این کامپیوتر اطمینان دارید؟» روی آیفون به ‌نمایش درآمد، گزینه‌ی Trust را انتخاب کنید.

۴- اپلیکیشن 3uTools را باز کنید.

 

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/accessories/367360-check-genuine-apple-lightning-cable-on-windows10/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به ماهیت سرگذشت سرایی این برنامه، عازم فوری برای نشانه دادن اطلاعات و یا محصولات کمپانی ما است. بنر استوری اینستاگرام برای اثر دادن کارمندان، جلسات، اتفاقات و … می‌تواند عازم کارساز در آشنایی کاربران ما با کمپانی باشد.

پس تا می‌توانیم باید این اطلاعات را جذاب تر و همخوان با تم و رنگ  طراحی استوری اینستاگرام سازمانی خویش نشان دهیم. ولی شاید درست کردن این بنر ها برای ما آسان نباشد. و این امکان را نداشته باشیم که برای این پیشه نیرویی استخدام کنیم. در اینجاست که شما می‌توانید، طراحی خود را برون سپاری کنید و از تعرفه طراحی بنر اینستاگرام بهره‌گیری کنید.هزینه طراحی استوری اینستاگرام

اگر از ترفندهای این قابلیت آگاه نیستید، می‌توانید نوشتار رازهای استوری اینستاگرام را مطالعه کنید و از این ترفندها برای بهتر شدن پست ها بهرمند شوید.

آمار و اعدادی که نشان‌دهنده اهمیت استوری اینستاگرام هستند:

هر روز بیشتر از 500 میلیون کاربر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند
درصد زیادی (بیشتر از 50% ) از حساب‌های کسب و کارها و بیزینس‌ها از استوری اینستاگرام برای بازاریابی خود استفاده می‌کنند
20% استوری‌های ارسال شده بدست پیج‌های بیزینسی منجر به وابستگی و تعامل سر راست با کاربر می‌شود
از هر 3 عضو اینستاگرام یک کاربر هر روز استوری را چک می‌کند



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

براساس شایعات، در مورد گلکسی واچ بعدی، ساعت‌ هوشمند سامسونگ امکان تشخیص گلوکز خون خواهد داشت. این ویژگی احتمالا در گلکسی واچ ۴ یا گلکسی واچ اکتیو ۳ قرار خواهد گرفت.

تشخیص سطح گلوکز خون در ساعت‌های هوشمند بعدی سامسونگ به درد افرادی می‌خورد که به دیابت مبتلا هستند و می‌خواهند در هر لحظه قند خون خود را اندازه‌گیری کنند. ساعت‌ هوشمند بعدی سامسونگ احتمالا با استفاده از حسگر لیزری قند خون کاربر را اندازه‌گیری خواهد کرد و روش کار تقریبا شبیه به حسگر اکسیژن خون گلکسی واچ ۳ خواهد بود.

به گزارش AndroidAuthority، سامسونگ در حال توسعه تکنولوژی غیر تهاجمی برای تشخیص قند خون است. این شرکت سال گذشته روشی به نام Raman spectroscopy برای تشخیص قند خون توسعه داد؛ در این روش با استفاده از لیزر، ترکیب شیمیایی شناسایی می‌شود. به ادعای سامسونگ، Raman spectroscopy یکی از دقیق‌ترین روش‌های غیر تهاجمی برای تشخیص سطح قند خون است.

براساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ قصد دارد سه گجت پوشیدنی در رویداد آنپکد بعدی معرفی کند. شاید این گجت‌ها از حسگر قند خون بهره ببرند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/wearables/367331-samsung-galaxy-watch-diabetes-monitoring/



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

براساس مقاله‌ی medium، مدتی است که قابلیتی به نام فلگ در اختیار کاربران کروم قرار گرفته است. آیا جالب نیست اگر در مرورگر خود از قابلیت‌هایی استفاده کنید که اکثر کاربران کروم از آن‌ها بی‌خبر هستند؟ بدین شکل می‌توانید ویژگی‌های خاصی در مرورگر داشته باشید که کارایی خوبی دارند. درادامه ۱۰ فلگ کروم (Chrome Flag) به انتخاب وب‌سایت medium ذکر شده‌اند که به شما برای انجام این کار کمک می‌کنند. می‌توانید با فعال کردن هر کدام از گزینه‌ها، کارایی مرورگر خود را افزایش بدهید.

فلگ‌ در مرورگر کروم، قابلیتی آزمایشی است که به‌طور پیش‌فرض فعال نیست. برای این کار باید به مسیر  chrome://flags بروید و آن‌ را به‌صورت دستی فعال کنید. فلگ‌هایی که درادامه معرفی شده‌اند، ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌صورت رسمی معرفی شوند؛ اما فعلا در مرحله‌ی آزمایشی هستند.

حالت مطالعه

اگر جزو آن دسته افرادی باشید که مطالب زیادی در بستر اینترنت مطالعه می‌کنند، این قابلیت می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. حالت مطالعه (Reader Mode) تمامی موارد بصری اضافه را که باعث حواس‌پرتی کاربر می‌شوند، حذف می‌کند.این حالت می‌تواند زمانی‌ که قصد دارید یک مطلب بلند بخوانید مورد استفاده قرار بگیرد؛ زیرا حذف شدن بخش‌های اضافه تمرکز را افزایش می‌دهد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/software-application/367327-10-awesome-chrome-flags/



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیریت شبکه‌های اجتماعی و محتوای رسانه‌ای آنها امروزین برای کسب‌وکارها به امری حیاتی تبدیل شده و بعضی اوقات نیازمند استخدام قوای متخصص است.


بازاریابی دیجیتال شامل بخش‌های متنوع و پویایی است که در همکاری با یکدیگر مایه افزایش علاقه‌ی مخاطب به برند، فرآوری لید برای جذب بیننده اغلب و در نهایت افزایش فروش کسب‌وکار خواهند شد. مدیریت شبکه های اجتماعی در این وسط وظیفه‌ی اصلی مدیران بازاریابی در شرکت‌ها، فهم روند و فرآیندهای هر یک از این اجزاء و وضعیت دریافت بهترین نتیجه از هر یک از آنها است.

شبکه‌های اجتماعی یا به بیان بهتر رسانه‌های اجتماعی امروز به بخشی حیاتی از بازاریابی دیجیتال تبدیل شده‌اند. این ادوات مزایای زیادی برای جذب مخاطب دارند و البته مانند تمام اجزاء دیگر این ترکیب، احتیاج به دقت و مدیریت حرفه‌ای دارند. علت اهمیت این شبکه‌ها در قدم اول، کار و جنبش بالای مخاطبان بالقوه‌ی همه‌ی کسب‌وکارها در آنها است. در نتیجه آنها گرایش دارند الی محتوای منتشر شده توسط برندها را نیز مطالعه کنند و بیش از محتوای تبلیغاتی به آن اهمیت می‌دهند.

مقاله‌های مرتبط:
نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی آنلاین
آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش اول: ضرورت، ابزارها و تاکتیک‌ها
دلیل بعدی، به‌صرفه بودن این گونه از بازاریابی دیجیتال است. کسب‌وکارها خصوصا گونه ها نوپای آنها همش قصد دارند تا با کمترین بودجه، بهترین بازدهی را از بازاریابی به دست بیاورند و رسانه‌های اجتماعی، بهترین پاسخ به این هدف هستند. علاوه بر آن تولید لید و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری نیز در این کانال‌ها بیش از دیگران (مانند وبسایت و ایمیل) است.

در ادامه‌ی این مطلب زومیت به آموزش جامع در باره مدیریت این رسانه‌ها و شناسایی تکنیک‌ها و ابزارهای کاربردی برای موفقیت هرچه اغلب می‌پردازیم.

social media

مدیریت رسانه‌های اجتماعی
شما به‌عنوان یک کاربر یا مدیر معاصر بی گمان با شبکه‌های اجتماعی گوناگون اعم از اینستاگرام و توییتر آشنایی دارید. ولی آیا در باره وضعیت به کارگیری این شبکه‌ها و ویژگی رسانه‌ای آنها در رشد کسب‌وکار نیز اطلاعات دارید؟ آشنایی با مدیریت این رسانه‌ها و انتخاب هوشمندانه‌ی کانال‌ها برای بازاریابی شرکت، قدمی مثبت در گسترش کسب‌وکار، افزایش مخاطبان و نرخ تبدیل آنها به مشتری است.

نوع محتوا و زمان‌بندی انتشار آن فاکتورهای اصلی مدیریت رسانه‌ها هستند
در تعریف ساده مدیریت رسانه‌های اجتماعی فرآیند مدیریتی ارتباطات و انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و غیره است. این مدیریت، فرآیندی ما فوق پست کردن درونمایه در پروفایل شبکه‌های اجتماعی کمپانی است. اکرچه ارسال محتوا نقشی بنیادی دارد، اما مدیریت رسانه‌ای موارد دیگری همچون جذب مخاطب و افزایش دسترسی به برند و شناخته‌ شدن هرچه اغلب آن را نیز دربرگیرنده می‌شود. در بستگی با این موارد، وظایف اصلی در مدیریت رسانه‌های اجتماعی عبارتند از:

انتخاب پلتفرم پسندیده رسانه‌های اجتماعی
پیش از برنامه‌ریزی جامع برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی باید بهترین شبکه‌ی اجتماعی برای تکاپو کسب‌وکار را انتخاب کنید. در پیوسته به معرفی کلی هریک از شبکه‌های اجتماعی، نوع محتوای آنها و مزایای هر یک برای کسب‌وکارها می‌پردازیم:

فیسبوک: این شبکه‌ی اجتماعی ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر پرکار دارد که گستره‌ی عظیمی از انواع علاقه‌مندی‌ها را دربرگیرنده می‌شود. بعلاوه تنوع جنسیتی و سنی در این شبکه‌ی اجتماعی قوی است. با هستی محدودیت‌های این شبکه‌ی اجتماعی در ایران و همچنین کاهش علاقه‌مندی به آن در سال‌های گذشته، فیسبوک هنوز منبعی پسندیده برای کسب‌وکارهایی با جامعه‌ی هدف بزرگ و حتی جهانی است.

Facebook

اینستاگرام: اینستاگرام در سال‌های ماضی محبوبیت فوقانی نزد کاربران ایرانی پیدا کرده است. علاوه بر این شمردن کاربران این شبکه‌ی اجتماعی تصویر محور در جهان نیز روز به روز در حال افزایش است. این پلتفرم بهترین برگزیدن برای کسب‌وکارهایی است که محتوای بصری زیادی اعم از عکس و ویدیو فرآوری می‌کنند. از لحاظ مخاطب نیز عمده‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی جوانان هستند و زنان بیش از مردان در آن کار و جنبش می‌کنند. اینستاگرام برای کسب‌وکارهایی با محصولات در زمینه‌ی مد، سبک زندگی، هنر و صنایع بر پایه هنر‌های بصری بهترین گزینه است.

توییتر برای انتشار خبرها و دنبال ترندها مفید است
توییتر: توییتر ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر پرکار در اقصی نقاط دنیا دارد و بیشتر به‌عنوان شبکه‌ی اجتماعی تازه ها و ترندهای جهانی شناخته می‌شود. این پلتفرم برای کسب‌وکارهایی که علاقه‌مند به شرکت در بحث‌های روز صنعت خود هستند پسندیده است. علاوه بر آن می‌توان از توییتر برای اشتراک تازه ها و محتوای جدید مرتبط با کسب‌وکار با مخاطبان کاربرد کرده و آنها را به برند علاقه‌مند کرد.

لینکدین: شبکه‌ی اجتماعی اختصاصی کسب‌وکارها را می‌‌توان بهترین انتخاب برای سازمان‌هایی با روش کاری B2B در نظر گرفت. شرکت‌هایی که قصد هدف‌گیری هر نوع از کسب‌وکارهای دیگر را دارند می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. با به کارگیری لینکدین می‌توانید کسان را بر بنیاد نوع کسب‌وکارشان، صنعت یا عنوان شغلی پیدا کرده، محتوا به اشتراک بگذارید و با آنها بستگی برقرار کنید.

linkedin

یوتیوب: یوتیوب و مدل ایرانی آن یعنی آپارات بهترین مکان برای به اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی بلند هستند. یوتیوب دومین موتور جستجوی کبیر عالم است و می‌توان با انتشار محتوا در آن، امید زیادی به دیده شدن توسط مخاطبان گوناگون و جذب علاقه‌مندی آنها داشت. این سرویس خدمات میزبانی نامحدود را برای ویدیوهای شما تامین می‌کند و در نتیجه می‌توانید بیشینه بهره‌گیری را از قدرت محتوای ویدیویی داشته باشید.

پینترست: این شبکه‌ی اجتماعی نیز با تمرکز روی محتوای تصویری و به اشتراک قراردادن یا محتوای جذاب راه اندازی شده است. محتوای این شبکه در سال‌های تکاپو عموما روی مسائلی همچون ساخت مصنوعات خانگی، بازسازی و طراحی دکوراسیون، غذا، بدنسازی، مد و موارد مانند متمرکز بوده است. اگر کسب‌وکار شما خدمات و محصولاتی با محوریت نمایش بصری عرضه می‌کند، پینترست برگزیدن مناسبی خواهد بود.

تدوین استراتژی رسانه‌های اجتماعی
قدم نخست تعیین استراتژی، تعیین شبکه‌ی مناسب برای کسب‌وکار است
تدوین راهبرد برای حضور در شبکه‌های اجتماعی، تقسیم مهمی در حصول اطمینان از کارایی کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی در این شبکه‌ها است. پس از انتخاب کانال تکاپو کمسب‌وکار، باید برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای انتشار درونمایه و در ضمن تعیین نوع محتوای مخصوص کسب‌وکار خود را سپریدن دهید. قدم اول در این مرحله شناخت مخاطبان و محتوای باره علاقه‌ی آنها است. باید محتوایی گسترش دهید که جذاب بوده و البته نیازها و چالش‌های آنها را برطرف کند.

Social Media

در طراحی استراتژی مدیریت شبکه‌های اجتماعی دو فاکتور اصلی جذب و پاسخ باید به نکویی روشن شوند. فاکتور جذب انواع درونمایه برای علاقه‌مند کردن بیشتر بیننده را شامل می‌شود و پاسخ، به‌معنای ارتباط شما با مخاطبان در این شبکه‌ها خواهد بود. به‌عنوان مثال در استراتژی باید این سوال‌ها را پاسخ داد: آیا در شبکه‌های اجتماعی به تعقیب مخاطب گشته و خودتان مکالمه را با او شروع می‌کنید؟ در چه دوره‌های زمانی به سوال‌ها و بحث‌های مطرح شده در صفحه‌ی اختصاصی کمپانی استجابت می‌دهید؟ آیا از جشنواره و مسابقه برای جذب بیننده استفاده می‌کنید؟

برنامه‌ریزی زمانی انتشار محتوا
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مدیریت موفق شبکه‌های اجتماعی، استحکام و پایداری در حضور در آنها است. اگر می‌‌خواهید علاقه‌مندی کاربران و افزایش فالورهای شما استوار باشد، باید استوار در انتشار محتوای باکیفیت را اصل اساسی فعالیت خویش بدانید. برای رسیدن به این قصد باید یک برنامه‌ریزی جامع داشته باشید لغایت موعد انتشار، نحوه‌ی ارسال، گونه محتوا و شبکه‌ی باره نظر اجتماعی را با جزئیات کامل روشنگری دهد.

ثبات در انتشار محتوا کلید اصلی کامیابی و جذب بیننده همیشگی است
برای رسیدن به این برنامه‌ریزی می‌توانید یک سالنامه کاری برای تیم محتوای خویش در نظر بگیرید و برای بازبینی بر شغل آنها نیز از همین دست موزه استفاده کنید. تقویم سردبیری بازاریابی درونمایه را می‌‌توان با ابزارهای مختلف مثل سالنامه گوگل طراحی کرد و بسته به بیچارگی کسب‌وکار آن را شخصی‌سازی کرد. حتی می‌توانید لینک محتوای منتشر شده در هر شبکه را نیز در این تقویم قرار دهید تا نظارتی جامع بر کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی داشته باشید.

social media

انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی
بخش اصلی مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تولید و انتشار محتوای مناسب در شبکه‌ی اجتماعی هدف است. این بخش علاوه بر فرآوری محتوای متنی به زیباسازی آن با تصویر و ویدیو نیز می‌پردازد. در این میان بعضی شرکت‌ها علاوه بر انتشار محتوای اوریجینال خود، به بازنشر محتوای همکاران و شرکای تجاری نیز می‌پردازند.

این دسته از مدیریت رسانه‌های اجتماعی نیازمند شناخت ریزبین شما از شبکه‌ی اجتماعی هدف و وانگهی مخاطبان است. شما باید بهترین گونه درونمایه برای شبکه‌ی اجتماعی خویش را بشناسید و علاوه بر آن محتوایی که بیش از کل توسط مخاطبان منظور دیده شده و به اشتراک گذاشته می‌شود را معرفی کنید.

پاسخ دادن به هواداران و فالورها
پاسخ دادن به هوادران و افرادی که در صفحات شما در شبکه‌های اجتماعی عقیده یادداشت می‌کنند، تقسیم مهمی از کامیابی در این رسانه‌ها است. وقتی فردی در گرد از کانال‌های شما نظری یادداشت می‌کند، یعنی فرصتی جدید برای جذب بیننده جدید و در ضمن نشان دادن اهمیت مخاطب در برندتان به دست آورده‌اید.

پاسخ برندها اغلب به‌صورت عمومی منتشر می‌شود
در نتیجه چک کردن همیشگی کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی یکتا از برنامه‌های اصلی مدیریت رسانه‌ها است. پیام‌های سر راست نیز باید به‌صورت منظم مطالعه شده و استجابت داده شوند. حتما قبل از ارسال استجابت آن را به‌خوبی مطالعه کرده و با سیاست‌های کلی کمپانی سنجش کنید؛ چرا که چنین پاسخ‌هایی اغلب به‌صورت عمومی منتشر شده و نماینده‌ای برای برند شما خواهند بود.

comment

جستجو و مشارکت با سایر کاربران
همکاری و رفاقت با کاربران شبکه‌های اجتماعی، یک قدم فراتر از اجابت به کامنت‌های آنها است. این فرآیند به معنای جستجو و پیدا کردن فرصت‌های جدید در وسط کاربران و آغاز مکالمه و ارتباط پیوسته با آنها است. به‌عنوان مثال بستگی برپا کردن با اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی قدمی بزرگ در جذب هرچه اغلب بیننده است. فراموش نکنید این افراد جامعه‌ی مخاطبان ابهت داشته و می‌توانند با انتشار محتوای شما، بخش زیادی از آنها را به برند شما علاقه‌مند کنند.

کمپین‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی
یکی از بخش‌های مهم دیگر مدیریت رسانه‌های اجتماعی،‌ اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌مند در شبکه‌ها است. انتشار محتوای اختصاصی و کوشش برای جذب بیننده اغلب قدمی مثبت در مدیریت رسانه‌های اجتماعی است و اضافه کردن تبلیغات و انتشار درونمایه در شبکه‌های دیگر، مکمل آن خواهد بود. در این وسط تبلیغات هدف‌مند که به کمک هوش مصنوعی این شبکه‌ها منتشر می‌شوند، توانایی دسترسی به بیننده بالقوه را برای برند شما افزایش خواهند داد. شاید این مخاطبان نهفته هیچ‌گاه نامی از کمپانی شما نشنیده باشند ولی نمایش یک تبلیغ مرتبط با فعالیت‌ها و علاقه‌مندی‌های گذشته، آنها را با برند شما آشنا خواهد کرد.

social media marketing

مدیریت مسابقات و جشنواره‌ها
اجرای مسابقه و اهدای جوایز به مخاطبان شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر افزایش علاقه‌مندی مخاطبان موجود، بخت جذب مخاطبان جدید را نیز افزایش می‌دهد. برای اجرای این برنامه‌ها نیز احتیاج به کار و جنبش آن‌چنان خاصی نخواهد بود و حتی می‌توان با انتشار محتوایی ساده و درخواست از مخاطبان برای عقیده دادن، تکاپو آنها را افزایش داد. برای اجرای مسابقات حرفه‌ای‌تر و اهدای جوایز نیز مراحلی همچون مشخص کردن قوانین، برگزیدن برنده، اجرای مراسم اهدای جایزه و انتشار محتوای آن را باید در نظر داشته باشید.

مسابقه و جشنواره، درگیری کاربران را با برند بیشتر می‌کند
نظارت و رسیدگی عملکرد
مانند تمام اجزاء سایر بازاریابی و خصوصا بازاریابی دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی نیز احتیاج به نظارت و بررسی عملکرد دارند. این بازرسی تنها راه برای اندازه‌گیری میزان موفقیت کمپین‌ها، محتوای منتشر شده، مسابقات و دیگر فاکتورهای شبکه‌های اجتماعی است. با این بازبینی می‌توان نرخ بازگشت سرمایه در این بخش را نیز مشخص کرده و نسبت به اصلاح یا تغییر موارد باره احتیاج اقدام کرد.

برنامه روزنامه مدیریت شبکه‌های اجتماعی
شاید با مطالعه‌ی توضیح مدیریت رسانه‌های اجتماعی به این نتیجه رسیده باشید که این بخش از بازاریابی دیجیتال بسیار وقت‌گیر بوده و کمپانی شما توانایی اجرای کامل آن را ندارد. سرویس Hootsuite گرد از مشهورترین ابزارهای مدیریت و هماهنگ‌سازی شبکه‌های اجتماعی است. این کمپانی در تارنگار خویش برنامه‌ای ۱۸ دقیقه‌ای و یومیه را معرفی کرده که می‌تواند در آغاز مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها کارساز باشد.

زمان‌بندی

۸ دقیقه: بررسی و مطالعه
گوش دادن در شبکه‌های اجتماعی به‌معنای بررسی آنها با قصد پیدا کردن بحث و گفتگوی پیوسته با برند شما است. این پروسه در درمان خدمات مشتری و وانگهی دریافت بازخورد از آنها کمک می‌کند. بعلاوه اطلاعات احسان در باره رقبا در اختیارتان می‌گذارد و همچنین، لیدهای جدیدی برای فرآوری محتوا اثر می‌دهد. این تقسیم گرد از وظایف اصلی و حیاتی روزمره‌ی شما خواهد بود.

مطالعه‌ی شبکه‌ها دربرگیرنده جستجوی بحث محیط برند نیز می‌شود
برای مطالعه‌ی بهتر اخبار و اصطلاحا گوش دادن به مخاطبان می‌توانید به جستجوی واژه ها کلیدی مرتبط، هشتگ‌ها، منشن‌ها و پیام‌های ارسالی بدست مخاطبان بپردازید. در این مقوله هر روز باید نکات زیر را جستجو و یادداشت کنید:

اشاره (منشن) به برند یا محصولات شما. بین هشتگ‌ها و واژه ها کلیدی پیوسته با صنعت و محصول خودتان جستجو کرده و بحث‌های پیرامون آن را پیگیری کنید. به تمامی اشاره‌هایی که به محصولات و برندتان می‌شود پاسخ دهید. می‌توانید از پاسخ‌های حاضر و ابزارهای اتوماسیون در این گویه بهره‌گیری کنید ولی پیشنهاد بهتر، وابستگی مستقیم و انسانی است.
تمایل به خرید. در شبکه‌های اجتماعی به دنبال پست‌ها و مباحثی باشید که با هدف خدمات و محصولات شما در جریان هستند. این بحث‌ها نشان‌دهنده‌ی مخاطبان خفته بوده و می‌توانند بهترین منبع برای کشف مشتریان جدید باشند. برای پیدا کردن این بحث‌ها باید دامنه‌ی جستجوی خود را افزایش دیتا و به واژه ها کلیدی برند خود اکتفا نکنید. مثلا اگر یک برند فروش بلیط هواپیما هستید، علاوه بر اسم خود باید کلمات کلی همانند «بلیط لحظه آخری» یا «بلیط ارزان» را نیز جستجو کنید.
اخبار صنعت. هشتگ‌های پرطرفدار در صنعت خودتان را پیگیری کنید. برای این قصد باید ابتدا کلمات و افراد مهم در این تقسیم را پیدا کرده و حتی یک فید RSS برای پیگیری کردن روزانه‌ی آنها ایجاد کنید.
social media marketing

۵ دقیقه: برقراری ارتباط
ارتباط داشتن با مخاطبان، فاکتوری حیاتی در کامیابی برند در شبکه‌های اجتماعی هست. نزدیک ۹۰ درصد مخاطبان به دنبال وابستگی سازنده با برندها و مدیرانشان هستند ولی کمتر از ۵۰ درصد آنها، شرکت‌ها را در این امر کامیاب می‌دانند. برآیند اینکه هنوز دشواری ها زیادی در این دسته هستی دارد.

اگر قدم نخست یعنی گوش دادن و مشاهده‌ی شبکه‌های اجتماعی را به‌خوبی اتمام دیتا باشید، یافتن مخاطبان برند برایتان راحت خواهد بود. بعد از آن می‌توانید مخابان هدف، اینفلوئنسرها و محتوای مرتبط برای درگیر شدن را پیدا کرده و موارد زیر را پیاده‌سازی کنید:

پاسخ دادن
لایک کردن و ارسال کامنت در محتوای مرتبط
دنبال کردن مخاطبان مفید مشابه اینلفوئنسرها و اشخاص اصلی صنعت
پست کردن دوباره‌ی محتوای کاربران
analyze

۲ دقیقه: آنالیز
برای برنامه‌ریزی یک روند منظم در انتشار محتوا، باید محتوایی که بیشترین بازده را در شبکه‌های اجتماعی دارد شناسایی کنید. برای این قصد می‌توانید از ابزارهای آنالیز محتوای شبکه‌های اجتماعی کاربرد کنید که در دسته پس به آنها می‌پردازیم. آنالیز محتوای شبکه‌های اجتماعی نیز حساسیت‌های خاص خویش را داشته و فاکتورهای متعددی باید در عقیده گرفته شوند. این فاکتورها را می‌توان در چهار تقسیم دسته‌بندی کرد:

آگاهی: این فاکتورها نشان‌دهنده‌ی شمار مخاطبان فعلی و مخاطبان بالقوه‌ی برند شما هستند.
همکاری: نشان‌دهنده‌ی چگونگی وابستگی و درگیر شدن کاربر با محتوای برند شما هستند.
تبدیل: این فاکتورها نسبت موثر بودن محتوا در تبدیل مخاطب به مشتری را نشانه می‌دهند.
پایگاه مشتریان: چگونگی کنونی برند شما در رویت مشتریان فعلی را مشخص می‌کنند.
۳ دقیقه: زمان‌بندی
اگر سررسید کافی برای بررسی هرروزه‌ی محتوای شبکه‌های اجتماعی ندارید، ابزارهای مدیریت و سررسید بندی اتوماتیک در این مقوله کارساز خواهند بود. این ادوات مشاهده‌ی محتوای پیوسته در چند کانال را ممکن می‌سازند و صرفه‌جویی زیادی در زمان شما خواهند داشت. برای زمان‌بندی و برنامه‌ریزی انتشار درونمایه در شبکه‌های اجتماعی مختلف، راهکارهای زیر توصیه می‌شود:

فیسبوک: انتشار محتوای بلند و به کارگیری پیام‌های تصویری جذاب. ارسال یک یا دو پست در روز در این شبکه کافی است.

توییتر: زمان‌بندی توییت‌ها و ایجاد فاصله‌ی زمانی مناسب برای پیشگیری از اسپم شناخته شدن پروفایل در این شبکه توصیه می‌شود. توییت‌ها را در فرمت‌های گوناگون از متن، عکس، ویدیو و ارسال لینک انحام دهید و بازدهی هر کدام را رسیدگی کنید. اگر از محتوای منابع سایر بهره‌گیری می‌کنید حتما از هشتگ و علامت منشن @ استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1.انتخاب یک عکس پروفایل اینستاگرام که پرتو دهنده برندتان باشد
اولین و مهمترین نکته این است که، عکس پروفایل اینستاگرام میبایست نشان دهد که شما چه کسی هستید. در باره برند، یک لوگوی تجاری انتخاب کنید که فورا قابل تشخیص باشد. لوگوی شما ابتدایی ترین راه شغل نیز میباشد، زیرا به شما کمک می کند تا از نظر بصری در همه کانال های خویش ماندگار باشید. با این حال، اگر یک صورت تأثیرگذار، کارآفرین یا بلاگر هستید، عکسی از خود انتخاب کنید که هویت و کاری که سپریدن میدهید را نشان دهد.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
بازاریابی اینستاگرام : جامع ترین آموزش اینستاگرام مارکتینگ
به عنوان مثال، الکس استرول یک عکاس اینفلوئنسر در اینستاگرام است که در عکس پروفایلش دوربین در دست داشته و در حال عکس گرفتن است. عکس پروفایل الکس فورا بازگو می کند که حساب اینستاگرام او در باره عکاسی میباشد.

 

به همین ترتیب، کوری نیکونن، رقاص باله اهل برلین و صورت تاثیرگذار در تناسب اندام، توسط پوشاک کلوش، کفش باله و مدل موی دم خرگوشی اش، به طور روشن اصول سخیف برند خود را اثر می دهد. کوری، همانند الکس، عکسی از خویش را به نمایش گذاشته است که پیشه فعلی اش را شرح می دهد. هر دو عکس به یاد ماندنی بوده و طنین اندازِ کل زندگی آنها است.

 

از عقیده فنی، مطمئن شوید که عکس پروفایل تان با کیفیت بالا، نه پیکسلی، باشد و در هر دستگاهی خوب به عقیده برسد. در حال حاضر ابعاد عکس پروفایل اینستاگرام بر روی تلفن همراه 110 × 100 پیکسل است. با این حال، از آنجا که عکسهای پروفایل روی دسکتاپ ارشد هستند، یک عکس ارشد آپلود کنید، تا اینستاگرام اندازه آن را به چهره خودکار تغییر دهد.

2.نام تان شامل یک کلید کلمه باشد
جهت اطمینان از این که افراد بتوانند شما را پیدا کنند، حتما نام خودتان، و نه نام کاربری اینستاگرامتان، را به اشتراک بگذارید،. چرا که افرادی که در اینستاگرام شما را جستجو می کنند، از اسم راستین تان یا نام کمپانی تان کاربرد می کنند و تشابه نام شما با اسم کاربری تان، امکان یافتن شما را تفریق میدهد.

 

از آنجا که کاربران اینستاگرام کلیدواژه ها را نیز جستجو می کنند، قرار دادن یک کلید واژه در اسم خود قابلیت جستجوی شما را سه مساوی اغلب می کند. حتی اگر اسم کاربری تان شامل کلید واژه نباشد، هنوز هم می تاب شما را از طریق کلید کلمه در اسم تان پیدا کرد. به عنوان مثال، در نام پروفایل خودم از عبارت دیجیتال مارکتر نیز استفاده نموده ام، با این این جزئی از اسم من نیست و با یک اموجی آن را متمایز کرده ام..

جهت انتخاب کلیدواژه برای اسم خود، به کلیدواژه های هدف، که ممکن است فالوران نهفته تان برای جستجوی حسابهای الهام بخش، هشتگ های جالب یا مکانهای ویژه به منظور فالو کردن، از آنها استفاده کنند، اندیشه کنید.

مثلا، اگر میخواهید یک بیننده منظور در اسپاهان را جذب کنید، واژه “اصفهان” را به کناره اسم خود اضافه کنید. در نتیجه افراد میتوانند با تایپ کردن نام شهر در نوار جستجو، شما را بیابند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
چگونه از لایو چت اینستاگرام در سوداگری کاربرد کنیم؟
به طور مشابه، اگر فالوورهای شما به پیگیری یک مربی در اینستاگرم باشند، عبارت “مربی” را کنار اسم خویش قرار دهید. اگر آنها در جستجوی حساب های طراحی درونی باشند، به نام خویش “طراحی داخلی” اضافه کنید.

پس از برگزیدن کلیدواژه های خود، افزودن آنها به پروفایل اینستاگرامتان راحت است. در مرورگر دسکتاپ، پروفایل خود را مفتوح کرده و روی دکمه ویرایش مشخصات (Edit Profile) کلیک کنید. در سرنوشت نام، کلیدواژه خود را پس از اسم تان وارد نمائید. ممکن است بخواهید اسم واقعی و کلیدواژه باره عقیده خود را با یک ایموجی Emoji از هم جدا کنید. (در پیوسته ی مقاله اطلاعات اکثریت در باره ایموجی ها به دست خواهید آورد.)

 

3.در بیو اینستاگرام خویش از کلیدواژه های قصد کاربرد کنید
از آنجا که بیوگرافی شما در اینستاگرام جهت کارایی بر سایرین موعد کمتری نسبت به یک پلک اخلال در کمر بستن دارد، ساده کردن بیوگرافی خود به افراد کمک می کند تا به سرعت کل چیز را در مورد شما بفهمند. برای این بهینه سازی، کلیدواژه های منظور بهترین دوستان شما هستند؛ چرا که تعیین می کنند چه گونه افرادی قادر به پیدا کردن حساب شما باشند.

به عنوان مثال، با یک نگاه سریع به بیوگرافی ایریس دیجکرس، می توانید محتوای اینستاگرام او را که بر روی مد، سفر، و سخیف حیات متمرکز است، تماشا کنید. این نقاط تمرکز، حساب او را شناسایی کرده و نیز می تواند تعیین نماید که چه افرادی رو دکمه فالو کلیک کنند.

 

همچنین باید از خاصیت اخیر اینستاگرام که به شما امکان افزودن هشتگ و لینک پروفایل را در تقدیر بیوگرافی میدهد، استفاده کنید. آنجا فضا بسیار نکوداشتن برای تبلیغ هشتگ برند شما است. چرا که افراد می توانند هشتگ تان را فالو کنند. در این شرایط جامعه مخاطبانش شما نه تنها فالوورهای صفحه اصلی تان، بلکه فالو کنندگان هشتگ برندتان را نیز دربرمیگیرد.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
با این 6 گام مدرس اینستاگرام برای کسب و کار خویش شوید!
جهت اضافه کردن هشتگ و لینک به بیوگرافی اینستاگرامتان، صفحه پروفایل خود را باز کرده و روی ویرایش مشخصات Edit Profile کلیک کنید. در قسمت بیوگرافی، هشتگها و پروفایل هایی را که می خواهید ملت توسط آنها با شما وابستگی استوار کنند، اضافه کنید. فراموش نکنید که از کاراکتر # برای هشتگها و پرتو @ جهت نامهای کاربری کاربرد کنید. بعد از اندوخته و خروج، هشتگها و نامهای کاربری فعال (قابل کلیک کردن) می شوند لغایت افراد بتوانند آنها را رسیدگی کنند.

 

کاربرد کلیدواژه های قابل درک برای مخاطبانتان، مشخص میکند نوع کار و جنبش شما چیست، چه چیزی ارائه میدهید و یا حساب شما به آنها مربوط میشود یا خیر. کلیدواژه هایی را برگزیدن کنید که آن مهارتها یا علایقی که قصد دارید در حسابتان پررنگ کنید را نشان میدهند.

نکته: برای برگزیدن کلید کلمه های مناسب، به حسابهایی مشابه با حساب خودتان نگاه کنید و در عقیده بگیرید که چه چیزی شما را از آنها متمایز میکند. آیا چیزی منحصر به فرد جهت ارائه دارید؟ آیا علاقه مندی خاصی جهت اضافه کردن به تقدیر چیرگی های خویش دارید؟ بیوگرافی شما مکانی برای ارائه بهترین چیرگی هایتان میباشد.

4.یک فراخوان پیش از لینک بلاگ یا توصیه بازپسین خویش بیافزایید
از آنجا که اینستاگرام از کاربران خود میخواهد در پلتفرم platform بمانند، مکان هایی که می توانید در آنجا URLهایی را که مخاطبان را به دامنه های بیگانه هدایت می کنند پیمان دهید، محدود هستند. با این حال، بالا بردن شدامد و مقدار کلیک های وبسایت شما معیارهای مهم اینستاگرام جهت سوداگری میباشد.

در حال حاضر، اگر بیش از 10,000 فالور داشته باشید، می توانید لینکی در تقدیر استوری Stories پیمان دهید و از راه آن شدامد خویش را بالا ببرید، ولی این طریق به طور واضح برای حساب های حقیر کارآمد نیست. تقدیر بیو در اینستاگرام شما فقط فرصتی است که روش آن قادرید ترافیک طبیعی به وبسایت یا رهنمود گزیده تر خویش برپایی کنید.

 

به عنوان مثال، خودم به عنوان دیجیتال مارکتر، در آخرین خط بیو اینستاگرام خود یک URL قرار دیتا و بدست چند ایموجی در اطراف دعوت به اقدام (CTA) خود، آن را در معرض پروا قرار داده ام. این کار باعث نیرومند تر شدن آن پیشنهاد میگردد.

جهت افزودن URL به بیوگرافی خود، روی دکمه ویرایش مشخصات Edit Profile کلیک کرده و URL خویش را در تقدیر website اضافه کنید.

برای افزودن دعوت به اقدام CTA در قسمت بالای URL خود، مشابه بنده، مطمئن شوید CTA شما در خط پایان بیو اینستاگرام قرار گرفته است. ایموجی ها CTA را برجسته می کنند. اکثر افراد برای نشان دادن جایی که کاربران باید کلیک کنند از ایموجی های اشاره به پایین کاربرد میکنند.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
کال داخل اکشن یا CTA (Call To Action) چیست؟ + تصاویر بهترین دعوت به اقدام ها
نکته: پیمان دادن لینک تارنما یا وبلاگ در بیو اینستاگرام تان ، یک آغاز عالی است. با این حال، اگر شما هر هفته پیشنهادات مختلفی را تبلیغ می کنید و می خواهید فالوورهای خاصی را به صفحات ویژه محصول هدایت کنید، تغییر مدام لینک های بیو بحران برانگیز میباشد. به عنوان یک گذرگاه حل، از Linktree ، که یک ابزار برای اضافه کردن چندین لینک به بیو اینستاگرام، بهره‌گیری کنید.

5.استفاده از سطر ها، ایموجی ها، و فونت های سفارشی جهت تنظیم بیوگرافی خود
پس از رعایت اصول اولیه (مانند کلیدواژه ها، URL ها و هشتگهای تبلیغی)، به عنوان لازمه آخر، به بیو اینستاگرام خویش هویت، اضافه کنید. برای مثال، نقل قول مورد علاقه خویش را که با آن زندگی می کنید یا یک متن خنده دار که نشانه دهنده برند شماست، را بیافزایید. برای توضیح بیشتر، بیژن وثوقی عبارت “Go Hard or Go Home” را در اکانت خویش در ارتباط با روحیاتش قرار داده است.

 

توجه داشته باشید که استفاده از سطرها در پروفایل بیژن وثوقی خواندن آن را نیز راحت میکند. به قصد نگارش در هر سطر، روی ویرایش مشخصات و سپس بیو ضربه بزنید. در تقدیر بیو خود، هر کجا میخواهید به خط بعد بروید، اینتر بزنید. اگر چه امکان رفتن به سطر پس در دسکتاپ وجود ندارد، ولی می توانید از ایموجی ها برای تقسیم متن به بخش های گوناگون استفاده کنید.

ایموجی نیز می تواند کلیدواژه های ویژه را به صورت بصری برجسته نماید و مشاهده بیو اینستاگرام را بیش از قبل آسانی بخشد. امیلی اسکای، صورت تاثیرگذار تناسب اندام از استرالیا، سه حساب کاربردی دارد: یکتا برای نوزاد تازه زاده شده اش، گرد برای تمرینات خود، و احد برای دوره های آموزشی آرایش. ایموجی ها قبل از هر حساب به طور بصری باعث برپایی تمرکز بر آنها میگردد.

 

برای اضافه کردن ایموجی، روی ویرایش مشخصات کلیک و ایموجی مورد نظر خود را در سرنوشت بیوگرافی وارد کنید. در استفاده از ایموجی زیادروی نکنید! آنهایی را به پیشه ببرید که به طور بصری اطلاعاتی کلیدی در باره متن ارائه میدهند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
ساخت استوری اینستاگرام: چطور در اینستاگرام استوری بسازیم؟
همچنین یک فونت سفارشی می تواند حسی خلاقانه به بیوگرافی شما بدهد. با استفاده از برنامه Textizer در iOS، می توانید فونت بیوگرافی خویش را سفارشی کنید. در آنجا، به کارگیری بسیاری فونت ها رایگان میباشد. جهت استفاده از Textizer، برنامه را مفتوح و روی(Get Started) کلیک کنید. یک فونت را از منو گزینش و متن خویش را تایپ نمایید. همانطور که در نمونه زیر نشانه دیتا شده است، متن با فونت انتخابی شما ظاهر میگردد. سپس روی به اشتراک گذاری (Share) کلیک کنید تا متن موجود در کادر کپی شود.

به اینستاگرام بازگردید، روی ویرایش مشخصات کلیک کنید و متن را در جایی که میخواهید قرار گیرد، مثل قسمت اسم یا بیوگرافی، paste کنید.

 

نکات مهم درباره پروفایل های بازرگانی یا Business Profiles
اگر در اینستاگرام سوداگری میکنید، داشتن یک پروفایل سوداگری ضروری است، زیرا به شما کمک می کند برند برپایی کنید و حرفه ای به نظر برسید. با یک پروفایل کسب و کار، به دیدگاه ها و تجزیه و تحلیل هایی دسترسی دارید که به شما کمک می کند تصمیماتی بر پایه دیتا اتخاذ کنید. شما وانگهی می توانید بخش بندی کسب و کار، اطلاعات تماس و دکمه های عملیاتی به بیوگرافی خویش اضافه کنید.

این نکات مهم را درخصوص پروفایل های کسب و کار ملاحظه نمائید.

انتخاب درست دسته بندی کسب و کار
دسته بندی سوداگری شما در ایسنتاگرام همان دسته است که برای صفحه فیس بوک خویش گزینش کرده اید. به عنوان نمونه ZARA در فیس بوک در بخش بندی پوشاک (برند) پیمان گرفته است.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
چگونه در اینستاگرام مشتریان خفته پیدا کنیم؟

 

در اینستاگرام نیز تقسیم بندی ZARA دقیقا همین میباشد.

 

برای اضافه کردن قابلیت بیشتر به بیو اینستاگرام خود، می توانید تقسیم بندی سوداگری اینستاگرام خویش را تغییر دهید. در تلفن همراه، روی ویرایش مشخصات کلیک کرده و به سرنوشت اطلاعات دسته بندی کسب و کار (Business Information category) بروید. خواهید رویت که صفحه فیس بوک شما به پروفایل اینستاگرامتان لینک گردیده و اطلاعات تقسیم بندی به طور اتوماتیک از صفحه فیس بوک وارد شده است.

 

جهت نگریستن سایر تقسیم هایی که می توانید انتخاب کنید مانند کتاب ها و مجلات، رویدادها، تلویزیون، فیلم، کسب و کار محلی، برندها و محصولات، موسیقی، افراد مهم، ورزش ها و غیره، روی گزینه تقسیم بندی ضربه بزنید. بعد از برگزیدن تقسیم مناسب با کسب و کار خود، می توانید ذیل شاخه ای را از منوی کرکره ای انتخاب کنید. زیر شاخه چیزی است که در بیوگرافی شما در اینستاگرام پرتو داده می شود.

درج اطلاعات تماس
جهت کمک به کاربران اینستاگرام برای تماس با شما، می توانید ایمیل، عدد تلفن و آدرس خویش را وارد کنید. روی ویرایش مشخصات ضربه بزنید و سرنوشت اطلاعات کسب و کار را مفتوح کنید. سپس روی گزینه های تماس ضربه بزنید تا فیلدهای ایمیل، تلفن و آدرس باز شود. هر فیلدی که پر می کنید در تقدیر بیوگرافی تان در اینستاگرام نمایش داده می شود.

 

انتخاب دکمه های عملیاتی (Action Buttons)
یک دکمه عملیاتی پروفایل اینستاگرام شما را به سایر سرویس های آنلاین مشابه Yelp یا Eventbrite متصل می کند لغایت مشتریان تان بتوانند بدون ترک حساب اینستاگرام خود، اقداماتی نظیر خرید بلیط یا رزرو را سپریدن دهند.

روی دکمه افزودن دکمه عملیاتی کلیک کرده و سرویس آنلاینی را که برای سپریدن سوداگری استفاده میکنید را برگزیدن نمائید. سپس روی بعد (Next) کلیک کنید، URL باره بهره‌گیری ی کسب و کار خویش را اضافه و روی سپریدن شد (Done) ضربه بزنید. بعد از سرانجام کار، دکمه دکمه عملیاتی جدید در بیوگرافی شما نما می شود.

 

به یاد داشته باشید که دکمه های عملیاتی در همان سرنوشت اطلاعات تماس تان اثر دیتا می شوند. از انتخاب شمار زیادی از آنها خودداری کنید زیرا کل در پروفایل شما اثر دیتا نمیشوند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
با این 6 گام مدرس اینستاگرام برای سوداگری خود شوید!
نتیجه گیری
اگر چه محتوا و کپشن های شما در اینستاگرام مهم هستند، پروفایل تان اولین تائیر را در پلتفرم میگذارد. شما میبایست در سررسید مختصر بهترین تاثیرگذاری را داشته باشید. از نکات این نوشتار به منظور بهبود پروفایل اینستاگرام خود سهم برید و مزد زحماتتان را بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل واچ
اپل واچ به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۰ میلادی به قابلیت ردیابی میزان و کیفیت خواب مجهز خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری و گجت های هوشمند همچون ساعت هوشمند، حالا به نظر می‌رسد که اپل به عنوان توسعه دهنده و تولیدکننده ساعت‌های هوشمند اپل واچ، در نظر دارد تا قابلیت جدیدی را به ساعت‌های هوشمند خود موسوم به اپل واچ بیفزاید تا بدین ترتیب میزان و کیفیت خواب کاربرانشان را ردیابی کرده و به آنها خدمات جدیدی را در زمینه پیگیری وضعیت سلامتی و میزان و کیفیت خوابشان ارائه بدهد.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، اپل واچ که یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، میزبان قابلیت‌های جدید و منحصربفردی است که به کاربران این امکان را می‌دهد از وضعیت سلامتی خود همچون تپش قلب، فشار خون، میزان خوراکی و کالری‌های دریافتی و همچنین میزان ورزش و تعداد گام‌های برداشته شده خود باخبر شوند.

 

حالا بر اساس تازه‌ترین اخبار، اپل به عنوان توسعه دهنده ساعت‌های هوشمند اپل واچ قصد دارد که قابلیت جدید ردیابی وضعیت و کیفیت خواب را به آن اضافه کند تا نظر و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021544.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر بی سیمی
شرکت ویوو از تولید نمونه اولیه شارژر کاملا بی سیمی خبر داد که برای انتقال برق به گوشی، ساعت هوشمند و غیره نیازی به کابل یا قرار دادن وسیله برقی بر روی صفحه ای خاص ندارد و تنها از طریق امواج رادیویی عمل می کند.

به گزارش فارس به نقل از اسلش گیر،  شرکت ویوو از تولید نمونه اولیه شارژر کاملا بی سیمی خبر داد که برای انتقال برق به گوشی، ساعت هوشمند و غیره نیازی به کابل یا قرار دادن وسیله برقی بر روی صفحه ای خاص ندارد و تنها از طریق امواج رادیویی عمل می کند.

 

تولید شارژرهای بی سیم پدیده تازه ای نیست، اما شارژرهای بی سیم امروزی که بر مبنای استانداردهایی همچون Qi تولید می شوند اگر چه ما را از استفاده از کابل رها می سازند، اما هنوز هم مبتنی بر استفاده از صفحات شارژ خاصی هستند که باید گوشی و غیره را بر روی انها قرار داد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر بی سیمی

 

در سال 2017 شرکتی به نام Energous طرح اولیه یک شارژر بی سیم را ارائه کرده بود که با ارسال سیگنال های رادیویی قادر به انتقال برق به دیگر دستگاه ها بود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده بود که سیگنال های رادیویی آن با سیگنال های رادیویی مخابراتی تداخل نداشت.

 

این شرکت برای تجاری سازی فناوری مذکور با شرکت چینی ویوو وارد مذاکره شده و در صورت موفقیت آمیز بودن این مذاکرات امکان شارژ گوشی های ویوو به صورت کاملا بی سیم با استفاده از این فناوری وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست دو طرف در این زمینه به توافق می رسند یا خیر. ولی تکمیل اختراع مذکور می تواند زمینه را برای تحولی اساسی در حوزه تولید شارژرهای بی سیم فراهم کند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021929.html



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت املاک ریسپانسیو داشته باشید
برای اینکه طراحی سایت توسط همه ی کاربران به راحتی قابل نگریستن باشد باید طراحی سایت املاک ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید ، به عبارتی دیگر طراحی وب سایت ریسپانسیو یعنی وب سایت شما در همگی صفحه نمایش های بزرگ و حقیر همانند موبایل و تبلت و ... به راحتی قابل دیدن باشد. از آنجایی که امروزه بیشتر افراد دسترسی کامل به موبایل و تبلت دارند کمتر کسی به رایانه با جستجو در صفحات وب می پردازد. بعد بهتر است تارنما خود را متناسب با دربایستن و خواسته همه ی کاربران پیاده سازی نمایید الی هر کابر و بازدید کننده با هر صفحه نمایشی که در کمر بستن دارد به راحتی بتواند به تارنما شما دسترسی داشته باشد.

طراحی سایت
برخی از مزایای طراحی سایت املاک عبارتند از:
باعث بازداری از انجام خرج های گزاف تبلیغاتی و اتمام تبلیغات سنتی بی پرتو می شود
باعث برند سازی با به کارگیری سئو سایت املاک و سبقت دریافت از رقبا از راه اینترنت می شود
امکان نمایش مکان ها روی نقشه گوگل به چهره آنلاین به مشتریان و کاربران سایت شما در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان جستجو آسان و سهولت در دسترسی سریع به اطلاعات ملک باره عقیده در طراحی سایت رایزن املاک وجود دارد
امکان ارائه اطلاعات فروش و یا رهن و کرایه ملک مورد نظربه طور کامل در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان پیمان دادن دسته آگاهی ها و مقالات پیوسته با مشاور املاک و خرید و فروش آن ها در طراحی سایت رایزن املاک وجود دارد
امکان ارائه خدمات گوناگون دیگر به راحت ترین طریق و بدون صرف خرج های اضافی در طراحی سایت مشاور املاک به راحتی شدنی می باشد
برخی از ویژگی های طراحی سایت املاک عبارتند از:
• طراحی سایت صفحه نمایش موقعیت املاک بر روی نقشه ی شهر و کشور
• طراحی سایت صفحه جستجوی املاک دلخواه بر اساس خرید و فروش، رهن و اجاره
• طراحی سایت صفحه معرفی املاک جدید موجود در هر شهر
• طراحی سایت صفحه ثبت نام برای کاربر های جدید
• طراحی سایت صفحه فروش های فوری و ویژه هر ملک
• طراحی سایت صفحه گالری و اسلاید عکس ها گوناگون برای هر ملک
• طراحی سایت صفحه درج آگاهی ها و خبر نامه های مربوط به املاک و مسکن
سوالات تکمیلی درباره طراحی سایت املاک به شرح ذیل می باشد:
طراحی سایت املاک چه مزایایی دارد؟
امروزه برای ممانعت از رفت و آمد های بی مورد و همچنین بازداری از صرفه هزینه های اضافی افراد به راحتی از طریق طراحی وب سایت های املاک می توانند در منطقه مورد نظر به دنبال رهن و کرایه و یا خرید منزل مد نظر خود باشند بدون هیچ دغدغه و کاملا بدون دردسر می توانید در خانه بنشینید و به جستجو ملک باره نظر خود بپردازید.

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟
از آنجایی که وب سایت های طراحی شده در نونگار پردازش تمامی تخصصی و حرفه ای می باشند و در روند کاری از طراحی سایت با قالب حاضر همانند وردپرس و جوملا بهره‌گیری نمی شود ، بنابراین نمی طاقت قیمت ریزبین و مشخصی را برای وب سایت ها در نظر گرفت قیمت های متناسب با دربایستن و خواسته مشتری تخمین می شود از صفر لغایت صد فرآیند طراحی سایت توسط برنامه نویس های کارآزموده سپریدن می شود.

سئو سایت املاک یعنی چه؟
برای اینکه طراحی سایت املاک شما دیده شود و قادر به جذب مخاطبان اکثریت به وب سایت خود باشید با از سئو سایت بالایی برخوردار باشید و یا اینکه وب سایت املاک شما باید بهینه سازی شده باشد با رعایت اصول سئو سایت به راحتی می توانید یومیه بازدید کنندگان و مخاطبان بیشتری را جذب کرده و وانگهی از این طریق به درآمدزایی بپردازید.
اگر میخواهید طراحی سایت املاک خویش را بر پایه اصول سئو و بهینه سازی کنید می توانید با شرکت نونگار پردازش به هدف تان برسید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,موتور جستجوی گوگل
موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.

به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم‌ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می‌شود.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲
در هفته گذشته اپل از آیفون‌های ۱۲ رونمایی کرد. همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد همانند اپل واچ سری ۶، اپل در این رویداد آنلاین هم اعلام کرد که به دلیل حفظ محیط زیست تصمیم گرفته است تا آیفون‌های جدید را بدون آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آن‌ها به فروش برساند. 

به نظر می‌رسد که این تصمیم اپل مبنی بر انجام این کار با توجه به کاهش هزینه‌های تولید، بیشتر به نفع اپل خواهد بود تا محیط زیست. اپل با انجام این کار در هزینه‌های خودش صرفه‌جویی کرده است اما کاربرانی که با توجه به نبود آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌ جدیدشان، به صورت جداگانه اقدام به خرید ایرپادز و آداپتور شارژر می‌کنند جنبه‌ی حفظ محیط زیستی این اقدام اپل را کم‌ رنگ‌تر می‌کنند.

 

اپل در رویداد آنلاین Hi, Speed اعلام کرد که آیفون‌های ۱۲ را تنها با کابل USB-C عرضه خواهد کرد. همان‌گونه که در خبر‌ها خوانده‌اید این شرکت حتی قصد دارد که آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE 2020 را هم بدون آداپتور شارژر و ایرپادز عرضه کند. اپل در رابطه با این اقدام می‌گوید که حذف آداپتور شارژر و ایرپادز از جعبه‌ی آیفون با توجه کاهش استخراج مواد مختلف از معادن، کاهش بسته‌بندی، کاهش گرمایش زمین و در نهایت کاهش کربن دی اکسید تولیدی در هنگام ساخت محصولات، برای حفظ محیط زیست خوب است.

 

این اقدام اپل با توجه به کاهش زباله‌های مربوط به لوازم الکترونیکی در آینده، تقدیر گروه‌های فعال در زمینه‌ی حفظ محیط زیست را به همراه داشت. با توجه به تولید محصول‌های مختلف توسط اپل این شرکت نقش بسیار زیادی را در تولید زباله‌های الکترونیکی دارد.

 

این اقدام اپل در رویداد آنلاین هفته گذشته باعث شد که اپل بیشتر از گذشته به شرکتی دوست‌دار محیط زیست تبدیل شود. اپل در واقع سیاست‌های خود در قبال حفظ محیط زیست را با توجه به تعهدی که در ماه جولای (تیر ماه) داده است، دنبال می‌کند. این شرکت در ماه جولای متعهد شد که تا سال ۲۰۳۰ با انجام کارهایی تولید گازهای که دارای اثر گلخانه‌ای هستند را متوقف می‌کند.

 

«آنجلو زینو» (Angelo Zino) که یکی از تحلیلگران صنعتی است در رابطه با این اقدام اپل می‌گوید که: «آن‌ها انجام این کار را اقدامی در راستای حفظ محیط زیست عنوان کرده‌اند». او در ادامه می‌گوید که اقدام اپل علاوه ‌بر کاهش زباله‌های الکترونیکی، سود خوبی را هم به دنبال خواهد داشت.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲

یکی از تحلیلگران تکنولوژی در رابطه با این اقدام اپل گفته است: «امسال اپل تمامی آیفون‌های ۱۲ را با پشتیبانی از فناوری ۵G عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش هزینه‌ی تولید به دلیل استفاده از این فناوری جدید، اپل تصمیم گرفته است که برای کاهش هزینه‌های تولید، آیفون‌های ۱۲ را با لوازم جانبی کمتری در جعبه‌ی آن‌ها به فروش‌ برساند.»

 

 اپل تمامی آیفون‌های ۱۲ را با پشتیبانی از فناوری ۵G عرضه خواهد کرد. با توجه به افزایش هزینه‌ی تولید به دلیل استفاده از این فناوری جدید، اپل تصمیم گرفته است که برای کاهش هزینه‌های تولید، آیفون‌های ۱۲ را با لوازم جانبی کمتری در جعبه‌ی آن‌ها به فروش‌ برساند.

 

برای اولین‌بار تمامی آیفون‌های جدید با فناوری ۵G عرضه خواهند شد. به طور حتم انجام این کار باعث شده است که هزینه‌ی تولید آیفون‌ ۱۲ در مقایسه آیفون ۱۱ افزایش پیدا کند، زیرا سخت‌افزار‌های مربوط به این تکنولوژی جدید، ۵G، هم پیچیده‌تر هستند و هم قیمت بالایی دارند.

 

زینو در رابطه به فناوری ۵G به‌ کار رفته در آیفون‌های جدید تخمین می‌زند که سخت افزار مربوط به ارتباط رادیویی این فناوری در آیفون‌های جدید در حدود %۳۰ تا %۳۵ گران‌تر از آیفون‌های قبلی‌ است. او در رابطه با این موضوع می‌گوید: «با توجه به این موضوع اپل سعی کرده است تا هزینه‌های تولید آیفون را با روش‌های دیگر کاهش دهد.»

 

Gene Munster که در انجام کار‌های مدیریتی با شرکت سرمایه‌گذاری Loup Ventures همکاری دارد نظر خود را در رابطه با این اقدام اپل را این‌گونه توصیف می‌کند: «تصمیم اپل مبنی بر عرضه‌ نکردن آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌های جدید سود ناخالص این شرکت از فروش هر آیفون را در حدود %۱ افزایش خواهد داد.» او در ادامه می‌گوید: «من در کل اعتقاد دارم که اپل با انجام این کار قصد داشته است تا سود آوری آیفون‌های جدید را مانند قبل حفظ کند.»

 

به نظر می‌رسد که انجام دادن این کار توسط اپل که هم برای محیط زیست خوب است و در نهایت باعث افزایش سود اپل هم می‌شود یک تصمیم برد برد است. همان‌گونه که اپل اعلام کرد، این شرکت تصور می‌کند که تمامی افرادی که آیفون‌های جدید را تهیه می‌کنند، آداپتور شارژر و هدفون تلفن‌های همراه قبلی خود را دارند و از آن‌ها برای آیفون جدیدشان استفاده خواهند کرد.

 

    اگر کاربران جدید تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدیدشان ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، این اقدام سود فراوانی را برای اپل خواهد داشت، اما هیچ تأثیری را بر روی محیط زیست نمی‌گذارد.

 

Munster در ادامه می‌گوید: «اگر کاربران جدید تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدیدشان ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، این اقدام سود فراوانی را برای اپل خواهد داشت، اما هیچ تأثیری را بر روی محیط زیست نمی‌گذارد.» او ادامه می‌دهد: «اگر تعداد آیفون‌هایی که اپل امسال به فروش می‌رساند برابر با تعداد آیفون‌های فروخته شده در سال ۲۰۱۸ باشد، در حدود ۲۱۸ میلیون، و تنها %۵ درصد خریداران تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدید، ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، اپل می‌توانند که در حدود ۷۰۰ میلیون دلار سود ناخالص بدست بیاورد.»

 

مشکل اصلی این است که زمانی که کاربران تصمیم بگیرند همراه با خرید آیفون جدید آداپتور شارژر یا هدفون را به صورت جداگانه تهیه کنند، این کار باعث می‌شود که تولید زباله‌های ناشی از بسته‌بندی و انتشار گاز کربن دی اکسید توسط تأمین‌کننده‌های دیگر افزایش پیدا کند.

 

انجام این کار توسط کاربران، اگر آن‌ها این لوازم جانبی را از خود اپل تهیه کنند، به طور حتم باعث خواهد شد که انتشار کربن دی‌ اکسید توسط اپل افزایش پیدا کند. اما اگر این کاربران این لوازم جانبی را شرکت‌های دیگر تهیه کنند، انجام این کار باعث افزایش انتشار کربن دی اکسید توسط آن شرکت‌ها خواهد شد.

 

در نهایت این اقدام اپل باعث کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نخواهد شد بلکه فقط باعث می‌شود که انتشار این نوع گازها توسط شرکت‌های مختلف صورت بگیرد.

 

Avi Greengart بنیان‌گذار و تحلیلگران ارشد Techsponential در رابطه با این اقدام اپل می‌گوید: «این کار اپل حداقل برای مدت کوتاهی، سود زیادی را برای تولیدکنندگان شارژر‌های USB-C به دنبال خواهد داشت.»

 

همان گونه که دیدیم اپل تنها کابل شارژر USB-C را در جعبه‌ی آیفون‌های جدید قرار خواهد داد. با توجه به اینکه این کابل USB-C است، نمی‌توان آن را به بسیاری از آداپتور‌های شارژری که تاکنون همراه با آیفون‌ها عرضه شده است، متصل کرد. به همین دلیل بسیاری از کاربرانی آداپتور‌های شارژر‌ مناسب آیفون ۱۲ جدید را ندارند، اقدام به خرید آداپتور‌های شارژر پشتیبانی کننده از USB-C یا شارژر‌های بدون سیم می‌کنند.

 

این هم یکی از دلایلی است که باعث می‌شود این اقدام اپل آن طور که باید تأثیری را بر روی محیط زیست و انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نداشته باشد. با توجه به استفادهنکردن  از آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌های ۱۲، جعبه‌ی این آیفون‌های جدید در مقایسه با آیفون‌های قبلی دارای ضخامت کمتری است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲

اپل در رابطه با این موضوع می‌گوید که کاهش ضخامت جعبه‌‌های آیفون باعث می‌شود که بتوان در حدود %۷۰ آیفون‌های بیشتری را درجعبه‌های مربوط به حمل و نقل کالا قرار داد. با توجه به تعداد آیفون‌های بیشتر فرستاده شده در زمان یک حمل و نقل، این اقدام در نهایت باعث خواهد شد که با توجه به کاهش حمل و نقل مربوط به آیفون، آلودگی‌های ایجاد شده در زمان انجام این فرایند کاهش پیدا کند.

 

«سارا بهداد» (Sara Behdad) دانشیار دانشکده‌ی مهندسی محیط زیست دانشگاه فلوریدا نظر دیگری در رابطه با این گفته اپل دارد. او می‌گوید که در واقعیت چنین اتفاقی در هنگام ارسال آیفون رخ نخواهد داد. او می‌گوید: «با وجود اینکه تعداد آیفون‌های بیشتری در جعبه‌های مربوط به حمل و نقل قرار می‌گیرد، اما این به این معنا نیست که اپل در هنگام ارسال تمامی جعبه‌ها را با آیفون پر خواهد کرد».

 

او ادامه می‌دهد: «معمولا تعداد آیفون‌های فرستاده شده به هر مغازه با توجه به تعداد تقاضا برای خرید آیفون صورت می‌گیرد. در نتیجه پارامتر‌هایی مانند تعداد تقاضای موجود برای خرید آیفون و فضای موجود جهت انبار کردن آن‌ها، بر میزان پر شدن جعبه‌های حمل و نقل آیفون تأثیر خواهند گذاشت. در نتیجه استفاده از جعبه‌های با ضخامت کمتر برای عرضه‌ی آیفون‌های ۱۲ به‌دلیل استفاده نکردن از شارژر و ایرپادز، لزوما باعث نخواهد شد که انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در زمان ارسال کالا کمتر شود.»

 

 آیفون ۱۲ مینی در برابر آیفون SE 2020

بهداد در ادامه می‌گوید: « سخت است که بخواهیم تنها یک ادعا خاص را در رابطه با تأثیرات یه محصول به‌خصوص مطرح کنیم. قرار دادن ویژگی‌های جدید در یک محصول خاص و مطرح کردن ادعا‌هایی در رابطه با آن سؤال‌های بسیاری را برای ما به وجود می‌آورند.»

 

این نبود اطمینان در رابطه با این اقدام اپل، حدس و گمان‌های فراوانی را به وجود آورده است، به‌خصوص وقتی که ادعاهایی مطرح می‌شود که این کارها در نهایت برای جلوگیری از رخ دادن تغییرات اقلیمی بزرگ و کاهش زباله‌های الکترونیکی انجام شده است.

 

چرا اپل و دیگر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مسؤولیت بیشتری را در قبال استفاده‌ی مجدد از محصولاتشان یا بازیافت آن‌ها بر عهده نمی‌گیرند

Scott Cassel مدیر عامل Product Stewardship Institute در رابطه با این موضوع به سایت The Verge گفت است که: «فروش آیفون‌های ۱۲ با یا بدون هدفون یا آداپتور شارژر ذهن ما را از سؤال اصلی‌مان منحرف می‌کند. سؤال اصلی ما این است که چرا اپل و دیگر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مسؤولیت بیشتری را در قبال استفاده‌ی مجدد از محصولاتشان یا بازیافت آن‌ها بر عهده نمی‌گیرند، بیشتر محصولات این شرکت‌های بزرگ در کشور آمریکا و در سطح جهان دور انداخته ‌می‌شوند.»

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲

Cassel ادامه می‌دهد که به طور حتم تأثیر این شرکت‌های بزرگ بر محیط زیست بیشتر خواهد بود اگر آن‌ها محصولات خود را به گونه‌ای می‌ساختند که بتوان با انجام برخی کار‌ها آن‌ها را دوباره قابل استفاده کرد و بعد از چندین سال به محصولات از رد خارج و زباله تبدیل نمی‌شدند. به‌عنوان نمونه ایرپادز بدون سیم اپل بعد از چند سال استفاده به‌دلیل تعمیر پذیر نبودن و حتی ناتوانی در تعویض باتری آن دارای عمر مفید کمتری در مقایسه با هدفون‌های مرسوم خواهد بود.

 

این اقدام اپل تنها یکی قدم‌های کوچکی است که این شرکت در راستای حفظ محیط زیست برداشته است. در ماه جولای (تیر ماه) این شرکت متعهد شد که تا سال ۲۰۳۰ انتشار گاز کربن دی اکسید خود را به صفر برساند. همچنین آن‌ها از ربات جدیدی به نام Dave رونمایی کردند که قطعات آیفون‌های قدیمی را جدا و بخش‌هایی که دوباره می‌توانستند استفاده شوند را بازیافت می‌کرد.

 

زینو در نهایت می‌گوید: «که نگاهی به سابقه‌ی این شرکت نشان می‌دهد که آن‌ها در زمینه صحبت درباره‌ی محیط زیست پیش قدم بوده‌اند. به طور حتم تأثیر این شرکت بر روی صنعت و رفتار کاربران مسؤولیت بسیار زیادی را برای آن‌ها به وجود خواهد آورد. من فکر می‌کنم هنوز کارهای بسیار زیادی وجود دارند که  آن‌ها می‌توانند انجام دهند.»

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063377.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد