نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت در مشهد: برای تعیین شدن قیمت در طراحی سایت عوامل مختلفی کارایی گزارند ما در شهر مشهد و سایر شهرها پلن هایی طراحی کردیم که هر کدام بها های مربوط به خود را دارن که هر کدام به دلیل استفاده از ظرف زمانی متفاوت بها متفاوتی برپایی کرده اند

مهمترین عواملی که در تغییر قیمت طراحی سایت در مشهد کارایی گزارند:

مورد نخست استفاده از سیستم های مدیریت درونمایه همانند جوملا یا وردپرس می باشد که کمک می کند طراحی سایت ارزان برپایی کنید به انگیزه قابلیت ها و ماژول هایی که دارند. این نکته را باید یادآوری نماییم که به کارگیری سیستم های مدیریت درونمایه نه فقط عیب نمی تواند تلقی شود بلکه در اکثر مواقع حسن هم به حساب می آید فقط تفاوت این عیب و حسن این است که به چهره تخصصی نتوانند امنیت و سئو را استوار کنند به زبان دیگر وقتی عیب به حساب می آید که تنها توانایی پیشه افزونه های آن را داشته باشید و نه نگارش افزونه برای آن ها اگر این امکان فراهم شود به دلیل توسعه راحت استفاده از این سیستم ها رهنمود میشود.

قیمت طراحی سایت در مشهد

دومین باره در طراحی سایت مشهد امکانات آن می باشد که چه امکاناتی برای طراحی سایت در عقیده گرفته اید خوب مسلما قیمت طراحی وب سایت در مشهد به طور نمونه سیستمی که فروشگاه آنلاین داشته باشد با سیستم یا سایتی که این امکان را ندارد از لحاظ قیمت و خرج متفاوت هستند

مورد سوم در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد این است که قالب گرافیکی برای سایت طراحی می شود یا خیر .به این معنا که یک گرافیست به صورت تخصصی باکارفرما طی جلساتی ایده های آن رابگیرید و بر اساس آن ایده ها طرح هایی را برپایی کند و کارفرما حق انتخاب از آن ایده ها را داشته باشد

چهارمین مورد در قیمت طراحی سایت در مشهد بحث سئو و بهینه سازی سایت می باشد که لغایت چه بی گمان تارنما بهینه سازی شده است برای موتورهای جستجو

علاوه بر موارد ذکر شده اینکه هاست برگزیدن داده شده چه ویژگی هایی داشته باشد یا اینکه چه تعداد گستره ثبت شده است در قیمت طراحی سایت تاثیرگزار هست



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بیش از ۱ میلیارد کاربر پرکار به صورت ماهانه در اینستاگرام instagram و از طرفی پرطرفدار ترین سئو اینسناگرام شبکه اجتماعی در ایران، دلیل احسان برای خواندن کامل این نوشتار جذاب و البته مهم است.

دوستان ارجمند توجه داشته باشید که کار و جنبش چیره دست من در زمینه سئو SEO است و اشراف کامل و تخصصی به شبکه های اجتماعی را ندارم و این نوشتار صرفا تجربیات بنده است و رغبت داشتم با نگاهی متفاوت به یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار ایران بپردازم.

در این مقاله جذاب هدف داریم در قالب آموزش ترفندهای چیره دست اینستاگرام، سئو کردن محتواهای موجود پیج‌مان را هم در این شبکه اجتماعی بیاموزیم. نکات جالب امثال اینکه چطور در اینستاگرام امثال سئو بک لینک پسندیده و باکیفیت بگیرید و یا چطور محتوا با واژه ها کلیدی مناسب فرآوری کنیم و یا نحوه آنالیز و اخذ شدامد واقعی چطور است؟ چطور در اینستاگرام گمان کردن پنالتی شدن صفحه امثال پنالتی در گوگل هستی دارد و نکات مهم و جذاب سایر که در پیوسته مقاله میزفا تماشا خواهید کرد.

البته بهینه سازی در همه موضوعات به شکل‌های مختلفی موجود است، به عنوان مثال بهینه سازی شبکه های اجتماعی (SMO)، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) ، بهینه سازی تجربه انسانی (HEO) و … اما قصد اصلی ما بستگی بین سئو با شبکه‌های اجتماعی است.

اگر نمی‌دانید سئو یا SEO چه چیزی است توصیه میکنم قبل از احضار این مقاله، پست مربوط به سئو چیست را بخوانید.

سرفصل‌های پست [مخفی کردن]

1 مقدمه
1.1 برای چه گونه کسب و کاری هوده آور است
1.2 آمار
1.3 اکانت بازاریابی در اینستاگرام
2 سئو در اینستاگرام
2.1 Like و Backlink
2.2 Page name و Site name
2.3 Bio و Title
2.4 Explore و SERP
2.5 Search و Search
2.6 Location و Local SEO
2.7 Hashtag و Keyword
2.8 Interaction و Behavior
2.9 Insights و Google Analytics
2.10 Reach و User
2.11 impression و impression
2.12 Comment و Comment
2.13 IGTV و Youtube
2.14 Mass followers و Link farm
2.15 Shadowban و Penalty
2.16 Hypeauditor و Alexa
2.17 دیگر شباهت ها
3 پایان
مقدمه

برای چه نوع کسب و کاری هوده آور است
به عقیده بنده اینستاگرام برای هر کسب و کاری سودآور نیست، اما به معنای این نیست که نباید در آن تکاپو کرد. به شکل کلی برای کسب و کارهای B2C یعنی کسب و کارهایی که پیوستگی مستقیم با مصرف کننده (مشتری نهایی) دارند، بهتر است. البته برای کسب و کارهای B2B که مشتری آن‌ها شرکت‌ها و کسب و کارهای سایر هستند، داشتن صفحه اینستاگرام نیز پیشنهاد می‌شود، هر چند باید به پیگیری مخاطب های ویژه خودشان باشند لغایت بتوانید حداقل استفاده یعنی “آگاهی از برند” را قبل ببرید.

برای گسترش برند خویش احتیاج به شبکه های اجتماعی دارید و کار و جنبش در گونه ها شبکه های اجتماعی امثال داشتن شعب در شهرهای مختلف است. چرا که هر شبکه اجتماعی مخاطب های منحصربه‌‌فرد خویش را دارد. تکاپو پسندیده در این نوع شبکه ها به شما کمک می‌کند لغایت بتوانید سرنخ‌های (Lead) مناسب و کافی در زمان کوتاهی اخذ کنید. هر چند جمع آوری سرنخ‌ها آغاز پیشه می‌باشد و شیوه بهره‌گیری صحیح آن‌ها و پیاده سازی استراتژی پسندیده می‌تواند اثربخشی این سرنخ‌ها را دوچندان کند.

 

آمار
طبق آمار رسمی اینستاگرام به آدرس business.instagram.com بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در یک ماه دارد و ۵۰۰ میلیون اکانت فعال یومیه که اینستاگرام شان را چک می‌کنند که از این مقدار تقریبا به ۴۰۰ میلیون آن استوری‌ها را هم رسیدگی می‌کنند.

آمار اینستاگرام
آمار اینستاگرام

اکانت بازاریابی در اینستاگرام
تقریبا ۳ سنه قبل در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام از اکانت Business خویش رونمایی کرد و کمک شایانی در بهبود بازاریابی در تو این اپلیکیشن ایجاد کرد. با استفاده از این اکانت شما می‌توانید آمارگرفتن ریزبین تعداد بازدیدهای هر پست، شمار کسانی که پست شما را در اینستاگرام Save کرده‌اند و یک سری از داده‌های باارزش که هر کدام در گونه خویش می‌تواند اثربخشی مناسبی در پیوستگی راه صفحه ما باشد.

با داشتن اطلاعات دقیق و جامع می‌توانید یک استراتژی خوب برای این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام ایجاد کنید، مثلا چه تعداد کاربران زن یا آقا هستند و یا چه گونه پست‌هایی بیشترین فالوور را برای من داشته است؟ از کدام شهرها بیشترین بازدید و لایک را دارید؟ و کل این موارد کمک می‌کند لغایت بتوانید پست و محتوای مناسب در سررسید مناسب درج کنید.

تمام این قابلیت‌ها در اکانت بیزینس Business اینستاگرام موجود است و در اکانت پرسونال و یا شخصی، چنین آمارهایی را نمی‌توان مشاهده کرد.

 

سئو در اینستاگرام
در ادامه منظور داریم به معرفی بعضی ویژگی‌های اینستاگرام بپردازیم و سپس همانندی آن در سئو را بیان کنیم. درواقع شما در آموزش اینستاگرام به صورت حرفه ای، روش بهینه سازی و بهبود، پست‌ها و صفحه اینستاگرام خود را می‌آموزید لغایت بهتر و اغلب دیده شوید، همان کاری که هدف سئو است. به عبارت دیگر وابستگی بین SMO با SEO را نشانه خواهیم داد.

همان طور که در گوگل الگوریتم‌های بسیاری هستی دارد تا بتواند بهترین نتیجه را پرتو دهد، در اینستاگرام هم بسیاری الگوریتم وجود دارد که در کوشش هستند الی بهترین عملکرد را به جا بگذارند. و به عقیده بنده هدف اول و اخر همه این الگوریتم ها بهبود تجربه بهره‌گیری کاربران از آن نرم افزار است.

اصطلاحات و کیوردها در اینستاگرام
پیشنهاد می‌شود پیش از احضار مقاله این عکس را یک بازبینی کنید.

 

Like و Backlink
به نظر من لایک شدن در اینستاگرام شبیه به دریافت بک لینک است. زمانی که شما از سایت‌های معتبر لینک گرفتن می‌کنید پرتو بسیار قوی تری دارد تا اخذ ۱۰۰ ها لینک از سایت‌های غیرمعتبر و یا غیرمرتبط. حال در اینستاگرام زمانی که پست شما بدست صفحه‌ای که دارای فالوورهای بسیاری است لایک می‌شود احتمال دیده شدن و ارتقای آن بیشتر از زمانی است که صفحات با فالوور کمتر لایک کنند.

به همین قصد در برخی گروه‌های خصوصی، ادمین‌های اینستاگرام با فالوور بالا عضو هستند و زمانی که احد از آن‌ها پستی درج می‌کند، دیگر ادمین ها اقدام به لایک و یا کامنت گذاشتن در پست می‌کنند. امری که در بعضی راهبرد های لینک سازی در بین متخصصین سئو رخ می‌دهد.

هر چند این گونه سناریو به این چهره حائز یک سری مشکلاتی است و باید به شکل هوشمندانه تر پیاده سازی شود چرا که برخی مواقع شدنی است با تکرار زیاد به جای داشتن نشانه بخشی مثبت، اثرات منفی و یا خنثی داشته باشد.

 

Page name و Site name
نام صفحه و ایدی صفحه به ترتیب همانند نام سایت و پهنه سایت می‌باشد. به خاطر داشته باشید که اسم صفحه که اصولا همان نام برند شما می‌باشد باید به شکلی باشد که بتواند به مشتری در راحت تر تفویض آن کمک کند. همینطور اسم صفحه با ایدی صفحه همخوانی داشته باشد.

یک اسم برند خوب حتما بیچارگی نیست که به کاربران شما بگوید که شما چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهید، مشهور که آسان به ذهن سپرده شود و در داخل یک سرگذشت به وجود بیاید می‌تواند اثربخشی اکثریت داشته باشد.

نکته سایر آنکه آسان خوانده شود، آسان نوشته شود تا در نهایت بدست کاربران آسان پیدا شود. همینطور کوشش کنید ایدی کل شبکه‌های اجتماعی را امثال نام برند کنید. به کمک سایت knowem.com می‌توانید یک ایدی ID یکتا در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید. به نظر من هر چه این ایدی به دامنه سایت تقریبا تر باشد، بهتر است.

 

Bio و Title
من Bio بیو اینستاگرام را به عنوان های پست‌های در سایت مانند می‌دانم. وقتی کاربری در گوگل سرچ می‌کند باید برای او روشنگری دهید که قرار هست چه نیازی از او رفع کنید و رفع دربایستن با درستی موجود در تو سایت شما همخوانی داشته باشد، به عبارت دیگر محتوای داخل صفحه متناسب با آن دربایستن باشد.
در بیو اینستاگرام هم باید گفته شود که چه دلیلی دارد کاربران صفحه شما را فالوو کنند؟ (البته در صفحه اینستاگرام میزفا بعضی از نکات این صفحه رعایت نشده و به دنبال نیروی نیرومند برای سوشال هستیم ولی در پروژه‌های سئو سعی میکنیم بیشینه موارد را رعایت کنیم)

اگر چه بیو اینستاگرام قابلیت‌های بیشتری دارد و اگر منظور دارید کاربران خود را در صفحه پروفایل خویش اغلب نگه دارید، می‌توانید از برچسب Hashtag در بیو بهره‌گیری کنید. مثلا اگر تخفیف ویژه و فروش ویژه دارید رهنمود می‌شود یک برچسب منحصربه فرد برپایی کرده و در بیو درج کنید الی کاربران با زدن برچسب به راحتی بتوانند پست‌های هدف شما را پیدا کنند، و یا اگر یک صفحه دیگر در اینستاگرام دارید که مربوط به برند شما می‌باشد می‌توانید ایدی اینستاگرام آن را در بیو تگ کنید.
دوست بنده در گویه عکس نوشته در اینستاگرام فعالیت چیره دست سپریدن می‌دهد و صفحه او بالای ۲۰۰ هزار تن فالوور دارد. یک صفحه عکس نوشته مخصوص دختران دارد و یک صفحه ویژه پسران، در صفحه بیو عکس نوشته دختران ایدی صفحه عکس نوشته پسران را تگ کرده لغایت اگر کاربری از هر جنسی وارد هر صفحه ای شد آنها را از دست ندهد. این خود یک راه روشن برای کاربران می‌سازید و از طرفی نرخ تبدیل بازدید به فالوور را شفا می‌دهد.

شاید بسیاری از این موارد را برخی‌ها رعایت نکنند، مثلا صفحه اینستاگرام امیر تتلو خواننده ایرانی که اکثر دوستان آشنا هستند. او شدنی است یک بار درباره بارو گفتگو کند، یک بار در ارتباط با حجاب گفتگو کند و یک بار درباره دلار حرف بزند، و اگر رغبت داشت در ارتباط با موسیقی صحبت می‌کند. این موارد کمیاب که هیچ گونه قصد روشنی را پیگیری نمی‌کنند در گستره گفتگو های ما نیستند و این نوع صفحات همانند باد می‌مانند. زود می‌آیند و زود می‌روند.

 

Explore و SERP
حتما بر روی دکمه جستجو اینستاگرام زده‌اید، به آن صفحه Explore گویند، پست‌های این سرنوشت اصولا طبق لایک و کامنت‌های واقعی و همینطور طبق رفتار فالوورهای شما چیدمان می‌شود. به عبارتی اینستاگرام سعی می‌کند به شکل هوشمند علاقه شما را بفهمد و طبق آن پست‌هایی که شایستن دارد به آن‌ها علاقه داشته باشید را نشان دهد. و این پیشه اینستاگرام چه معنایی دارد؟ معنای بهبود تجربه کاربری، درواقع بعید است در هر قدم این شرکت‌های کبیر درمان تجربه کاربری را مشاهده نکنید. برویم سر ریشه-بن-بیخ مطلب.

اعتبار صفحه مهم تر از علاقه کاربر است، به عبارتی پیش از مهم بودن علاقه شما، معتبر بودن آن صفحه هم نقش مهمی دارد. همانگونه که گوگل در SERP چنین رفتاری را در برابر سایت‌ها دارد. و زمانی که شما در نتایج گوگل جستجو اتمام می‌دهید، نتایج کم کم به سمت شخصی سازی شده قبل می‌رود، یعنی کلماتی که قبلا جستجو کرده‌اید را می‌توانید نگریستن کنید و یا سایت‌هایی که قبلا تماشا کردید را به شکیبیدن بسیار در نتایج شما رتبه بهتری خواهند گرفت.

جذب کاربر جدید و هدفمند احد از مهم ترین ویژگی‌های نتایج گوگل می‌باشد و اگر پست شما در صفحه Explore اینستاگرام باشد همین جستار رخداد می‌افتد و شانس اخذ فالوور اغلب که به موضوعات شما علاقه‌مند است، دوچندان می‌شود. و این فرصت ویژه‌ای است که اینستاگرام به شما می‌دهد، همان طور که گوگل در نتایج به سایت شما ممکن است چنین فرصتی را به لطف SEO بدهد.

هوشمند بودن احد از مهم‌ترین ویژگی‌های الگوریتم‌های اینستاگرام و گوگل در سرچ است. زمانی که من در جستجوی نتایج به اشتباه عبارت تیم باشگاهی یوونتوس را سرچ کردم “uventus” متمایز از آنکه این الگوریتم عبارت درست را خودش پیدا می‌کند، از بین هزاران صفحه واقعی و فیک، صفحه رسمی این باشگاه را برآیند اینکه اول جستجوی من پرتو می‌دهد. البته بنده طرفدار تیم یوونتوس نیستم و علاقه بسیاری به تیم باشگاهی آث‌میلان دارم

:: بازدید از این مطلب : 43

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اموزش نصب بازی دیتا دار :

امروز قصد داریم سخت نصب بازی های داده دار مثل پیدا کردن سیستم باره احتیاج برای اجرای بازی و یا محل کپی کردن دیتا را به شما آموزش دهیم.

برنامه نویسان بازی های اندرویدی چند سالی است که با تشکیل بازی هایی با مراحل متعدد و گرافیک های غیر قابل باور برای موبایل توانسته اند بازار متنوعی برای علاقمندان بازی به هستی آوردند. بازی های اندرویدی می تواند با یک گرافیک 2 بعدی، چند مگابایت حجم داشته باشد و با می تواند به حجم های چندگیگابایتی برسد.

 

نصب بازی های مختصر حجم بی گمان مختصر زحمت و راحتر بوده زیرا یک فایل نصبی هستی دارد که برای نصب آن کافیست با به کارگیری نرم انگیزه ها مدیریت فایل، بازی را نصب و به راحتی اجرا نمایید. ولی وقتی بخواهیم یک بازی اچ دی با کیفیت و پرحجم روی گوشی نصب کنیم باید مراحلی را طی کنیم.

 

یکی از این دشواری ها که اکثر کاربران اندروید با بازی های داده دار دارند پیدا کردن پردازنده مورد دربایستن برای گوشی است. بعضی از بازی ها فایل های نصبی زیادی دارند که باید نسبت به پردازنده دانلود شوند، به طور مثال فایل نصبی بازی مورتال کامبت ایکس برای پردازنده های adreno، mali، powervr، tegra وجود دارد. شما باید مدل گوشی خودتان را در گوگل جست و جو کنید یا نرم اسباب هایی مثل cpu z را نصب کنید تا پردازنده گوشی مشخص شود. به طور نمونه اگر پردازنده گوشی شما mali بود فایل نصبی و داده mali را از بین بقیه انتخاب و دانلود کنید.

 

نصب بازی ها, چگونه بازی دیتا دار نصب کنیم
چگونه بازی دیتا دار نصب کنیم

 

بعد از این که دشوار انگیزه ها گوشی را چک کردید باید سراغ دیتا بروید و اگر فشرده (ZIP) بود با به کارگیری نرم افزار مدیریت فایل آن را استخراج نمایید.

 

اغلب بخوانید: علت کند بودن بازی ها در کامپیوتر

چگونه بازی دیتا دار نصب کنیم؟

داشتن یک برنامه مدیریت فایل (مثل ES File Explorer) در اندروید ضروری است. این نرم اسباب هم امکان کپی فایل در حافظه و هم امکان باز کردن فایل های فشرده Data را دارد.

وارد نرم افزار ES شوید و روی فایل نصب بازی با پسوند APK کلیک کنید الی مراحل نصب آغاز شود.

 

روی گزینه Install کلیک کنید لغایت بازی نصب شود.

وارد منوی اصلی اندروید شوید و بازی را اجرا کنید.

چون بازی بیچارگی به داده دارد، با ورود به بازی با اخطار عدم دانلود کامل بازی روبرو خواهید شد. از بازی بیرون شوید.

 

به محلی که داده را کپی کرده اید بروید. روی فایل زیپ شده کلیک کنید لغایت وارد آن شوید. سپس گزینه Extract در پایین صفحه را بزنید.

حال گزینه OK را بزنید.

منتظر بمانید تا دیتای بازی از حالت فشرده خارج شود.

 

یک فولدر ساخته میشود که فایل های داده در آن باز شده است.

 

وارد این فولدر شوید و روی پوشه اصلی داده کلیک کرده و انگشت خویش را چند لحظه نگه دارید. بعد از هایلایت شدن فولدر، گزینه Cut را در ذیل صفحه بزنید.

توجه داشته باید که پوشه اصلی دیتا با سرشناس شبیه به (نام بازی.com.Game) یا نوشته ای مشابه آن هستی دارد که در هر بازی یا نرم افزاری این اسم متفاوت است.

 

وارد پوشه Android در حافظه موبایل خود شوید.

حال نسبت به گونه دیتا، پوشه مورد نظر خود را برگزیدن کنید.

 

دیتا ها دو گونه هستند. دیتاهایی که در داخل فولدر اصلی، یک فایل با پسوند Obb دارند. این دیتا ها را باید در پوشه Obb کپی کنید. ولی اگر در پوشه دیتا چندین فایل و فولدر هستی داشت، باید آن را در پوشه Data بریزید.
مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک
50%تخفیف دربرگیرنده همگی اجناس بچگانه

 

نصب بازی ها, چگونه بازی دیتا دار نصب کنیم
چگونه بازی داده دار را نصب کنیم

 

در داخل پوشه مورد عقیده گزینه Paste را بزنید الی داده در این پوشه قرار بگیرد.

حالا می توانید از بازی خود لذت ببرید.

 

نصب بازی های داده دار در Bluestacks :

نصب بازی ها, چگونه بازی داده دار نصب کنیم
اموزش نصب بازی داده دار

 

نسخه روت شده و آخرین ورژن بلواستکس را دانلود و نصب کنید. دقت داشته باشید که در نصب بازی های داده دار ، باید سیستم شما دشوار انگیزه ها قوی داشته باشد و مخصوصا گرافیک تان به روزرسانی شده باشد. یک فایل منیجر نیز لازم است. ما از ES File Explorer استفاده می کنیم. پس از نصب بلو استکس ، فایل منیجر را در بلواستکس نصب کنید.

 

دیتای بازی را در فولدر my pictures در راه پایین پیمان دهید.

C: > Users > Public > Public Pictures > Sample Pictures

 

حال بلو استکس را باز کرده و از مسیر ذیل ، فایل دیتای بازی را پیدا کرده و روی آن کلیک چپ کنید و موس را در همان حالت نگه دارید الی گزینه های Copy،Cut،Delete,Rename و More نمایش دیتا شود.

 

همانطور که در بالا به طور کامل روشنگری داده شد ، برای ادامه پیشه در گذرگاه sdcard > android ، با پروا به پسوند فایل دیتا داخل گرد از فولدرهای obb یا Data فایل را paste کنید.. دقت داشته باشید ابتدا دیتا و سپس بازی را در bluestacks نصب کنید. شغل تمام است و شما موفق به نصب بازی های داده دار در blustacks شده اید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/play-data-installed.html



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما جزو افرادی هستید که هنگام خواب در facebook گشت می زنید بهتر است که تم تاریک فیس بوک را برای خویش پرکار کنید.
حالت شب فیسبوک یک رابط کاربری مشکی – خاکستری را به عنوان جایگزین رابط کاربری سفید روشن این برنامه در اختیارتان می‌گذارد. این تغییر شاید کوچک به نظر برسد، ولی به هیچ وجه بی اهمیت نیست زیرا مصرف شارژ باتری را کاهش می‌دهد، با مختصر کردن میزان درخشش صفحه نمایش و نور آبی آن میزان خستگی چشم کاربر را مختصر و خوابیدن کاربر را راحتتر می‌کند و علاوه بر این ظاهر زیباتری به محیط این برنامه می‌بخشد.

در این مطلب به آموزش نحوه پرکار کردن حالت شب فیسبوک در سیستم عامل اندورید و ios پرداخته‌ایم.

 

فعال کردن حالت تاریک فیس بوک برای آیفون

اگر آیفون دارید ، سه روش گوناگون هستی دارد که می توانید از آنها بهره‌گیری کنید الی حالت تاریک را برای فیس بوک فعال کنید. برای دریافت حالت تاریک در برنامه Facebook آیفون خویش طریق های زیر را بررسی کنید.

 

روش 1 : چشم براه به روزرسانی رسمی باشید

فیس بوک در حال کار بر روی حالت تاریک برای برنامه خود است ، بنابراین برای دائم مسئله ای نخواهد بود. ولی حالت تاریک آن شدنی است رنگی خاکستری به جای یک رنگ سیاه داشته باشد. می توانید در تنظیمات برنامه Facebook ، این خاصیت را در پایین "Dark Mode" صریح یا خاموش کنید ، این خاصیت در سرنوشت "Settings & Privacy " قابل دسترسی است.

 

نحوه فعال سازی حالت تاریک در فیس بوک, پرکار کردن حالت Dark mode در اپ فیسبوک
پرکار کردن حالت Dark mode در اپ فیسبوک

 

توجه: Dark Mode در حال آماده در برنامه فیس بوک موجود نیست.

 

روش 2 : از قابلیت Smart Invert استفاده کنید

حتی اگر فیس بوک هنوز سبک حالت تاریک را پرکار نکرده باشد، هنوز می توانید برنامه را با حالت تاریک رسیدگی کنید. برای اتمام این پیشه ، از طریق Smart Invert استفاده کنید.

گزینه Smart Invert تمام رنگهای موجود در صفحه نمایش شما را معکوس می کند ، به جز ویدیو ، تصاویر و عناصر برنامه خاصی که قبلاً از سخیف دارک مود بهره‌گیری می کنند. این بدان معناست که پس گویه سفید صریح فیس بوک فوراً در حالی که رنگ ها را برای رسانه ها حفظ می کند ، به رنگ سیاه تغییر می کند.

 

نحوه فعال سازی حالت تاریک در فیس بوک, فعال کردن حالت Dark mode در اپ فیسبوک
Smart Invert غیرفعال (سمت چپ) و پرکار شده (راست)

 

با این حال ، این روش زیاد عالی است. اپل تمام سعی خود را برای بازداری از معکوس شدن رسانه ها و عکس ها پسندیده اتمام می دهد ، اما گاهی اوقات کل چیز مشکلاتی برپایی می شود.

 

روش 3 : از ترفند جیلبریک بهره‌گیری کنید

اگر متوجه شدید Smart Invert برای شما به اندازه کافی ریزبین نیست ، یا نمی خواهید هر بار که برنامه Facebook را باز و بسته می کنید ناچار شوید آن را صریح یا خاموش کنید ، ممکن است بخواهید به جای آن یک جیلبریک را در عقیده بگیرید. گزینش ما FacebookDarkMode است که با بیش از دهها تم قابل تنظیم ارائه می شود لغایت حالت تاریک شما در حال بازبینی کمی شخصی تر باشد. جیلبریک این امکان را به شما می دهد که به فایل های سیستمی دستگاه خویش دسترسی داشته باشید و به راحتی بتوانید برنامه و بازی نصب کنید و یا تم و نما مد نظر خود را بروی دستگاه اعمال کنید.

 

نحوه فعال سازی حالت تاریک در فیس بوک, فعال کردن حالت Dark mode در اپ فیسبوک
نحوه پرکار سازی حالت تاریک فیس بوک

 

فعال کردن حالت تاریک فیس بوک برای اندروید

اگر در حال به کارگیری دستگاه Android هستید ،چند شیوه نیز برای فعال کردن حالت تاریک در فیس بوک وجود دارد. روشهای ذیل را رسیدگی کنید:

 

روش 1 : حالت تاریک را پرکار کنید (Android 10 و بالاتر)

اگر تلفن هوشمند شما Android 10 یا بالاتر را اجرا می کند ، شما این امکان را دارید که تقریباً برای هر برنامه ای ، نه تنها برای Facebook ، یک تم تاریک را پرکار کنید. ویژگی Dark Mode برای همه رنگ ها صدق نمی کند ، همانطور که سعی می کند از تصاویر و رسانه های سایر صرف عقیده کند تا نما اصلی خود را حفظ کند ، دقیقاً مشابه خاصیت Smart Invert در iOS عمل می کند.

 

نحوه فعال سازی حالت تاریک در فیس بوک, پرکار کردن حالت Dark mode در اپ فیسبوک
فعال کردن حالت تاریک فیس بوک برای اندروید

 

روش 2: از برنامه Facebook Lite کاربرد کنید

در حالی که برنامه رسمی Facebook هنوز ویژگی حالت تاریک را ندارد ، Facebook Lite این شغل را انجام می دهد. چرا؟ نمی توانیم بگوییم همه می دانیم نسخه سبک برنامه سرشناس رسانه های اجتماعی حالت تاریک را ارائه می دهد.

 

تنها کاری که باید برای فعال کردن Dark Mode در Facebook Lite سپریدن دهید این است که از منوی سه خط در بالا سمت راست ضربه بزنید ، سپس روی ضامن در کناره "Dark Mode "ضربه بزنید. پس از سپریدن این پیشه ، بی درنگ عملکرد Dark mode با رنگ خاکستری را نگریستن خواهید کرد.

 

نحوه پرکار سازی حالت تاریک در فیس بوک, پرکار کردن حالت Dark mode در اپ فیسبوک
نحوه فعال کردن حالت تاریک برای فیسبوک

 

روش 3: فلگز حالت تاریک را در Chrome پرکار کنید

پرچم‌های Chrome یا فلگز مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و تنظیمات پنهان هستند که برای گسترش دهندگان و کد نویسان در کروم جای داده شده.

برای آغاز ، عبارت chrome://flags را در نوار آدرس کپی کنید و اینتر بزنید، سپس به جستجوی "Force Dark Mode for Web Contents" (همچنین جستجو کردن "Dark Mode" نیز باید این پیشه را سپریدن دهد). پس ، بر روی "Default" ، سپس "Enabled" را از فهرست گزینه ها برگزیدن کنید. بعد از سپریدن این شغل ، روی "Relaunch" در ذیل ضربه بزنید و Chrome را مجدد باز کنید. اکنون ، هنگامی که به سایت موبایل فیس بوک می روید ، می بینید که کل سایت با تم تاریک ایجاد شده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/facebook-darkmode02-android.html



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خدمات

گروه نرم افزاری و طراحی سایت مشهد، با افتخار خدمات زیر را به مشتریان خود با بهترین کیفیت ارائه میدهد

طراحی سایت
طراحی سایت
فعال در زمینه طراحی سایت در مشهد (طراحی وب) با بیش از ۶ سال سابقه کار و ارائه راه کارهایی متفاوت در زمینه تجارت الکترونیک آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی سایت به مشتریان عزیز می باشد.
سئو , بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت SEO
بر اساس آخرین تکنیکهای بهینه سازی سایت (سئو) و الگوریتم های موتورهای جستجوگر، پس از 4 الی 8 ماه شما را در صفحات اول گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر معروف اینترنت قرار خواهد داد.
وب مارکتینگ , بازاریابی آنلاین
بازاریابی آنلاین
وب مارکتینگ به کارهای از قبیل داشتن وب سایت، سفارش تبلیغات بنری و کارهایی طراحی سایت مشهد از این قبیل گفته میشود که از این طریق کاربران دیگر برای شما یک کاربر معمولی نمیباشد، بلکه تبدیل به مشتریان بالقوه محصولات شما میشوند.
طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت شرکتی در مشهد
طراحی سایت شرکتی
یکی از مهمترین عناصر در طراحی سایت شرکت این است که بتواند مناسب و پر طراحی سایت در مشهد بازده برای آن شرکت باشد. سایت شرکتی باید گرافیک زیبا در عین حال متفاوتی داشته باشد تا از طریق همین گرافیک به نوعی برند سازی شود. نمایش محصولات و خدمات شرکت باید به گونه ای باشد که کاربر در سریع ترین زمان، به خدمات و محصولات اصلی دست یابد. طراحی سایت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در مشهد می باشد.
طراحی سایت فروشگاه آنلاین , طراحی سایت فروشگاهی در مشهد
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی از جمله تخصص های اصلی ما می باشد که صاحبان فروشگاه های اینترنتی توانسته اند توسط سایت هایشان به پیشرفت قابل توجهی در تجارت الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی، برسند.خدمات طراحی سایت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشهد زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز ارائه می شود. طراحی سایت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در مشهد می باشد.
طراحی سایت صنعتی , طراحی سایت صنعتی در مشهد
طراحی سایت صنعتی
کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی با داشتن سایتی کاربردی برای بازاریابی، فروش آنلاین محصولات، نمایش محصولات، نمایش اخبارو ... میتوانند در حرفه ی خود موفق تر عمل نمایند. طراحی سایت صنعتی از لحاظ گرافیک باید ساده در عین حال جذاب باشد تا به مشتریان خارجی و داخلی، حرفه ای بودن شرکت را القا نماید. طراحی سایت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در مشهد می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نحوه گرفتن عکس در ویندوز 7 و 8 و 10

روشهای زیادی برای عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر ، که گاه به آن ضبط صفحه گفته می شود، در ویندوز است. روشها بستگی به نسخه شما در ویندوز دارد. در اینجا نحوه عکس گرفتن از صفحه مانیتور در ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 10 آورده شده است.

 

گرفتن سریع عکس در ویندوز 10 :

می توانید با فشردن کلید Windows + Shift + S به سرعت یک عکس صفحه نمایش در ویندوز 10 بگیرید. این یک منوی برش کوچک در بالای صفحه را باز می کند.

 

آموزش گرفتن اسکرین شات تمام صفحه, گرفتن اسکرین شات در ویندوز7

 آموزش گرفتن اسکرین شات 

 

برای نوع ناحیه ای که می خواهید ضبط کنید ، سه گزینه دارید:

مستطیل

Freeform

تمام صفحه 

 

روی نوع تصویری که می خواهید ضبط کنید کلیک کنید. اگر می خواهید از یک کلیپ مستطیلی یا آزاد استفاده کنید ، برای مشخص کردن منطقه مورد نظر برای گرفتن عکس، ماوس را کلیک کنید و بکشید. هنگامی که دکمه ماوس را رها می کنید ، منطقه در کلیپ بورد شما ذخیره می شود.

 

اگر روی کلیپ تمام صفحه کلیک کنید، کل دسک تاپ (از جمله هر مانیتور متصل اضافی) در کلیپ بورد ذخیره می شود.

 

سپس می توانید عکس کپی شده را در یک ویرایشگر تصویر، پیام ایمیل، OneNote یا برنامه های دیگر بچسبانید.

 

ضبط تمام صفحه (ویندوز 7 ، 8 و 10)

می توانید با فشار دادن کلید PrtScn ، یک تصویر از کل دسک تاپ بگیرید.

 

با استفاده از PrtScn تصویری از صفحه کامل می گیرد و آن را در کلیپ بورد سیستم شما کپی می کند. از آنجا می توانید تصویر مورد نیاز خود را  در یک ایمیل یا یک ویرایشگر تصویری مانند Microsoft Paint یا Gimp را برای ویندوز جایگذاری کنید.

 

برای چسباندن تصویر، روی محلی که می خواهید آن را قرار دهید کلیک کنید و Ctrl + V را بزنید. همچنین می توانید از ماوس استفاده کنید. در Gimp بر روی Edit > Paste کلیک کنید، و در Paint روی نماد کلیپ بورد در زیر برگه Home کلیک کنید.

 

نکته: به خاطر داشته باشید که اگر از چندین نمایشگر استفاده می کنید، تصویر کامل تمام مانیتورهای کار را برای تصویر ضبط می کند.

 

 

عکس های تک پنجره ای (ویندوز 8 و 10)

اگر می خواهید از یک پنجره واحد عکس بگیرید، ابتدا با کلیک روی نوار عنوان آن را فعال کنید. Alt + PrtScn را فشار دهید. تصویری از فقط پنجره فعال در کلیپ بورد شما ذخیره می شود. سپس می توانید تصویر را در یک برنامه یا مکان دیگر مانند یک پیام ایمیل یا برنامه Microsoft Paint بچسبانید.

 

 

ابزار SNIPPING TOOL (ویندوز 7 ، 8 و 10)

مایکروسافت شامل یک ابزار داخلی برای ویندوز به نام Snipping Tool است که روش دیگری برای تهیه تصاویر به شما می دهد اما با کنترل بسیار بیشتری بر منطقه ای که انتخاب شده است.

 

 

Snipping Tool در ویندوز در ابزاری جدید به نام Snip & Sketch گنجانیده شده است. Snip & Sketch به شما امکان می دهد عکس هایی درست مانند Snipping Tool بگیرید ، اما همچنین حاشیه نویسی و برداشت تصاویر را انجام می دهید.

 

آموزش گرفتن اسکرین شات تمام صفحه, گرفتن اسکرین شات در ویندوز7

 

روی دکمه استارت کلیک کنید و "snipping" را در کادر جستجو تایپ کنید.

بر روی Snipping Tool در نتایج جستجو کلیک کنید.

 

آموزش گرفتن اسکرین شات تمام صفحه, گرفتن اسکرین شات در ویندوز7

 

اینجاست که Snipping Tool در ویندوز 10 با نسخه های قبلی متفاوت است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/pictures-windows7-desktop.html



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک دامین تحت شبکه برای ارائه مدیریت متمرکز به مجموعه‌ای از کامپیوترها از طریق یک سیستم مشخص که سرور نامیده می‌شود استفاده می‌گردد. دامین ها به کاربران منفرد توانایی ملحق شدن از هر شبکه‌ای را به دامین می‌دهد. 

 

دامنه ویندوز اساساً شبکه ای از رایانه های کنترل شده در یک محیط تجاری است. در این محیط، اقلاً یک سرور، کنترلر دامنه( domain controller) نام دارد و مسئول دستگاه های ديگر است. بدین ترتیب مدیر شبکه( معمولاً از کارکنان بخش IT) رایانه هایی که در دامنه قرار دارند را از نظر کاربران، تنظیمات و موردهای غیره کنترل ميکنند . با توجه به اینکه دامنه به کاربران خانگی اختصاص ندارد، تنها در نسخه های حرفه ای یا سازمانی ویندوز عرضه شده است. همچنين باید روی رایانه کنترل دامنه یک نسخه از ویندوز سرور نصب شده باشد

 

در این مطلب به شما می آموزیم چگونه کامپیوتر ویندوز 10 را به یک دامین اضافه کنید. می توانید با استفاده از کنترل پنل یا تنظیمات ویندوز ، کامپیوتر را به یک دامین اضافه کنید. پس از پیوستن به رایانه خود به یک دامین محلی ، می توانید وارد صفحه دامین در صفحه ورود به سیستم ویندوز شوید:

 

مراحل :

 

روی Start کلیک کنید.

این دکمه ای است که آرم ویندوز دارد. به طور پیش فرض ، می توان آن را در نوار ابزار در گوشه پایین سمت چپ مشاهده کرد. با این کار منوی Start Windows نمایش داده می شود.

 

Control Panel را انتخاب کنید. این گزینه Control Panel را در فهرست Start نمایش می دهد. این برنامه دارای یک نماد است که شبیه به صفحه کامپیوتر با نمودار است. روی Control Panel کلیک کنید ، یا کلید Enter را بزنید تا Control Panel باز شود.

 

روی System and Security کلیک کنید. با این کار منوی System and Security Settings باز می شود.

 

روی System کلیک کنید. این اطلاعات سیستم را نشان می دهد.

 

 
اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

روی Change Settings کلیک کنید این مربوط به نام رایانه ، دامین و اطلاعات گروه کاری است. این گزینه منوی System Properties را نشان می دهد.

  

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی برگه Computer Name کلیک کنید. این اولین برگه در بالای منوی System Properties است.

  

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی Change کلیک کنید. این آخرین دکمه در منوی System Properties است.

  

 

Domain را کلیک کنید. این اولین دکمه شعاعی در پایین "Computer Name/Domain Changes" است. می توانید Domain یا Workgroup را انتخاب کنید.

  

 

نام دامنه را تایپ کرده و روی Ok کلیک کنید. نام یا URL دامنه مورد نظر برای پیوستن را تایپ کنید. اگر مطمئن نیستید که نام دامنه چیست ، با سرپرست شبکه مشورت کنید.

 

نام کاربری و رمز ورود مدیر را تایپ کرده و روی Ok کلیک کنید. برای پیوستن به یک دامنه باید از مدیر شبکه مجوز داشته باشید. نام کاربری و رمز ورود یک مدیر شبکه را تایپ کنید و برای پیوستن Ok کلیک کنید.

 

Ok را کلیک کنید. ممکن است اعلان خوش آمدید را مشاهده کنید و فوری به شما توصیه می کنیم رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. برای تأیید ، Ok را کلیک کنید. 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/computer-domain02-pc.html



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس و جوملا ، کدام بهتر است؟
طراحی سایت وردپرس بهتر است یا CMS اختصاصی؟
به جرات میتوان گفت گرد از بزرگترین سوالات در ذهن مشتریان طراحی وب سایت برگزیدن میان طراحی سایت با CMS ‌اختصاصی یا به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای متن مفتوح مشابه وردپرس و جوملا است. البته در این گمان به آنها حق طراحی سایت ارزان می دهیم زیرا هر کمپانی طراحی سایت برای سبک کاری خود استدلال هایی بیان میکند که کل آنها میتوانند درست باشند. در حقیقت باید بگوییم هردو گذرگاه حل درست هستند ولی باید آغاز تعیین کنید که چطور سایتی مورد عقیده شماست.

برای سفارش طراحی سایت باید ابتدا نیازهای خود را بطور کامل مشخص کنید لغایت پس از طراحی مبتلا سخت نشوید.

سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی
سیستم های مدیریت محتوا امکانات گسترده ای دارند و اکثر وب سایت ها را می طاقت با آنها پیاده سازی کرد به این ترتیب هزینه پیاده سازی وب سایت پایین تر خواهد شد.اما این cms ها از عقیده برنامه نویسی چه بسا مبتلا مشکل باشند و خیلی از قواعد و اصول درست برنامه نویسی در آن ها رعایت نشده باشد و یا امکانات سیستم مدیریت درونمایه پاسخگوی نیازهای شما نباشد .یا می خواهید سرویس اخص ای در سایت خویش پیاده سازی کنید و سیستم مدیریت اختصاصی خویش را داشته باشید به شما پیشنهاد می نماییم از خدمات برنامه نویسی اختصاصی بهره‌گیری کنید. با در پسندیدن داشتن کادری کارآزموده در زمینه های گوناگون طراحی و برنامه نویسی وب سایت از قبیل html, css, javascript, asp.net, ajax وانگهی گرافیست های چیره دست وب، آماده ارائه خدمات در حرفه ای ترین سطح شدنی و قابل چشم وهمچشمی در سطح بین الملل را دارد.
برخی از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت، روشی ترکیبی یا «سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی» را برای طراحی سایت به شغل می‌گیرند. به عبارت دیگر این گروه از کسان یک CMS به صورت سفارشی را گسترش داده‌اند و متعلق به برای طراحی سایت مشتریان کمک می‌گیرند.هزینه طراحی سایت با برنامه نویسی عمدتا اغلب از cms های آماده است.

طراحی سایت با نرم افزار CMS
CMS که اختصار شده واژه ها Content Management System است، به افرادی که چیرگی برنامه نویسی ندارند امکان ساخت یک وب سایت یا طراحی سایت را می دهد.
مهمترین ویژگی یک CMS درج ساده اطلاعات در وب سایت است.
متن خویش را در یک محیط ویرایشگر بچسبانید،ظاهر متن (فونت،سایز،رنگ، جانمایی) را مشخص کنید،برای اطلاعات خویش یک عکس بگذارید و در کمتر از چند دقیقه در وب سایت آپلود کنید.البته این یگانه از هزاران کاری است که یک "سیستم مدیریت درونمایه یا CMS" برای شما سپریدن می دهد.CMS زمان،هزینه و تلاش شما را برای طراحی سایت به کمینه می رساند.
CMS به معنی سیستم مدیریت درونمایه یا همان پنل مدیریت یک وبسایت است. طی سالهای بازپسین CMS های بسیاری شناسایی شده اند که به صورت کاملا مجانی و متن مفتوح در اختیار عموم قرار گرفته اند. شناخته شده ترین CMS های رایگان بر این پایه اند وردپرس، جوملا و دروپال. CMS اختصاصی یعنی این پنل مدیریت و معماری دیتابیس فقط برای شما و متناسب با نیازهای وبسایت شما طراحی شده است.

طراحی سایت اختصاصی

بهترین ها در CMS برای طراحی تارنما کدامند؟
همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم، یک CMS برنامه ای است که به شما اجازه می دهد ساخت، ویرایش و مدیریت یک تارنما را به آسانی انجام دهید.به عبارت سایر سیستم مدیریت محتوا برای اندوخته و بازیابی اطلاعات ساخته و بهره‌گیری می شوند.در عقیده داشته باشید که اگر هر شخصی بخواهد سیستم مدیریت درونمایه خود را داشته باشد و گسترش دهد، به طور حتم شماری زیادی از باگ های امنیتی به بازبینی زمان در آن مشاهده خواهد شد که مجبور مدیر سایت باید روزانه دست به دامن گذرگاه های افزایش امنیت تارنما شود.
اما سنه ها است که بهترین گسترش دهندگان و برنامه نویسان از سراسر دنیا بر روی سیستم مدیریت درونمایه متن باز گوناگونی فعالیت می کنند و شما می توانید از آن ها و امکانات بی شمارشان استفاده کنید.


سیستم مدیریت درونمایه وردپرس برای طراحی وب سایت (WordPress)
سیستم مدیریت محتوا جوملا برای طراحی تارنما (Joomla)
سیستم مدیریت محتوا Drupal برای طراحی وب سایت
سیستم مدیریت محتوا PHP.FUSION برای طراحی وب سایت
سیستم مدیریت درونمایه PHP.NUKE برای طراحی وب سایت

مزایای CMS اختصاصی
به طور حتم استفاده از یک سیستم اختصاصی میتواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد که تلاش میکنیم مهمترین شان را با هم بررسی کنیم.

سرعت بالاتر، نرمش بیشتر
زمانیکه کل چیز از آغاز بدست یک طراح سایت چیره دست و متناسب با اهداف شما پیاده سازی میشود یعنی از هر نوع کد اضافی در صفحه و جدول بی کاربرد در دیتابیس پرهیز شده و دسترسی به اطلاعات در سریعترین زمان ممکن رخ میدهد. وانگهی تسلط این فرد بر هسته ای که نوشته است و ارتباطات درونی کدها به او کمک میکند که در مقوله ارتقای آن انعطاف پذیری بالایی داشته و امکانات متنوعی را به آن اضافه کند.

امنیت بالادر CMS اختصاصی
یکی از مهمترین فاکتورهایی که در یک CMS اختصاصی همواره باره توجه قرار میگیرد امنیت بالای آن است. این امنیت برآمده از اختصاصی بودن کدها و عدم آگاهی دیگران از پشت پرده سایت است. انگار کنید که سایت شما به زبانی جدید که هیچ کس در جهان بلد نیست تألیف شده باشد، در نتیجه جاسوسی متعلق به بسیار دشوار خواهد بود.


معایب CMS اختصاصی در سنجش با وردپرس
در کناره خاصیت هایی همانند امنیت و سرعت که در یک CMS اختصاصی مورد پروا است فاکتورهای دیگری نیز باید در طراحی تارنما در نظر گرفت که میتوانند بر برگزیدن شما تاثیرگذار باشند. مهمترین معایب یک سیستم مدیرت محتوای اختصاصی به شرح ذیل است:

زمان طولانی برای طراحی سایت
تصور کنید که برای خرید یک دست کت و شلوار به بازار مراجعه کنید یا به یک خیاط شخصی دوز، کدامیک هزینه بالاتری خواهند داشت؟ همین مثال در طراحی سایت نیز وجود دارد. زمانیکه شما از سیستم های مدیریت محتوای رایگان استفاده میکنید بخش زیادی از هزینه های طراحی و گسترش پنل های مدیریتی را قبل رو نخواهید داشت.
در طراحی سایت با CMS اختصاصی مدت طراحی سایت شما افزایش مکشوف و به همین نسبت هزینه های شما اغلب میشود. ممکن است یک شرکت به شما رهنمود قیمتی همانند با یک سایت وردپرسی اختصاصی برای یک CMS اختصاصی بدهد، در این شرایط باید به این اندیشه کنید که آن CMS برای شما اختصاصی نیست بلکه برای آن شرکت اختصاصی است. یعنی یک CMS بدست یک تیم ۵ تا ۱۰ نفره پیاده سازی شده و با عنوان اختصاصی به شما فروخته میشود، حال آنکه همین سیستم به کمپانی های سایر و زمینه های کاری سایر نیز فروخته خواهد شد و عملا اختصاصی بودن آن برای شما نیست بلکه برای شرکت تولید کننده است.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شارژ تلفن همراه با نوشیدنی‌ها
پژوهشگران دستگاهی ساخته اند که تلفن همراه ر ا با یک فنجان چای داغ یا یک لیوان نوشابه سرد شارژ می‌کند.
شرکت آمریکایی سازنده این دستگاه مدعی است، این فناوری، گرمای چای داغ یا نوشابه سرد را به برق مورد نیاز برای تلفن همراه تبدیل می کند.
این دستگاه سبک وزن دو طرفه، قابل حمل نقل است و می توان به راحتی آن را داخل کیف گذاشت و به هر جا برد.
این دستگاه به موتور استرلینگ مجهز است که فقط از گرما برای روشن شدن و تولید برق استفاده می کند. موتورهای استرلینگ در سال 1816 ابداع و رقیبی برای موتور بخار شدند اما استفاده از آنها محدود بود چرا که انرژی تولید شده آنها برای بلند مدت، کافی نبود.
آزمایشگاه اپیفانی از مواد مدرن و جدید برای استفاده از این فناوری به شیوه متفاوت تری استفاده کرده و می توان گفت مهمترین مساله تحولی در اندازه این موتور صورت گرفته است.
نمونه اولیه این دستگاه که E Puckنام دارد به اندازه ته یک لیوان است از این رو می توان به سادگی آن را حمل و نقل کرد. این دستگاه دو طرفه است: سمت آبی برای نوشیدنی های سرد و سمت قرمز برای نوشیدنی های داغ.
به گفته سازندگان این دستگاه، نوشیدنی های داغ روش بهینه سازی شده برای شارژ وسایل الکترونیکی است.
این دستگاه یک درگاه USBدارد که می توان از طریق آن، وسایل الکترونیکی را به دستگاه متصل و برق مورد نیاز برای شارژ را به دست آورد. این دستگاه جدید می تواند آی فن، آی پاد و دیگر وسایل الکترونیکی دارای درگاه USBرا شارژ کرد.
آزمایشگاه ایپفانی مدعی است در شرایط ایده آل، این دستگاه می تواند تلفن همراه را با همان سرعتی شارژ کند که آن را به پریز برق دیواری می زنید.
البته این در شرایطی است که بخواهید تلفن همراه را با نوشیدنی داغ شارژ کنید چرا که شارژ تلفن همراه با نوشیدنی سرد اندکی به زمان بیشتر نیاز دارد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/mobile2-with-drinks.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلفن همراه اضطراری که با باتری قلمی کار می‌کند
نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی 2013 در لاس‌وگاس ، یک تلفن همراه کم قدرت اضطراری را معرفی کرده که با باتری قلمی که رایج‌ترین پیل در جهان است، شارژ می‌شود.
بنا بر اعلام شرکت دستگاه‌های الکترونیک متحرک SpareOne که سازنده این تلفن همراه است، کاربران تنها باید یک پیل قلمی را در پشت تلفن همراه قرار داده و تا 10 ساعت با آن مکالمه کنند.
کاربران همچنین می‌توانند یک سیم‌کارت را دراین تلفن قرار داده و از شماره‌های تلفن خود برای تماس استفاده کنند.
به گفته شرکت سازنده، ایده ساخت این تلفن همراه جایگزین کردن آن با تلفن‌های هوشمند نبوده، بلکه به عنوان یک تلفن اضطراری و دوم برای کاربرد خارجی یا در سفر معرفی شده است.
به گفته سازندگان، توفان سندی می‌تواند یکی از دلایلی باشد که مصرف‌کنندگان به استفاده از یک تلفن ذخیره برای انجام تماسهای ضروری علاقه‌مند شوند.این تلفن همراه کوچک که از طول عمر 15 ساله برخوردار بوده، از یک کیف ضد آب نیز برخوردار است.
یک دکمه بزرگ اضطراری بر روی این تلفن قرار داشته که کاربران بدون سیم‌کارت نیز می توانند با شماره 911 تماس بگیرند. همچنین یک چراغ قوه در بالای این تلفن قرار داشته که می‌تواند 24 ساعت نور را تامین کند.
SpareOne همچنین یک برنامه تلفن همراه هوشمند را طراحی کرده که می‌تواند موقعیت افراد را در زمانهای اضطراری پیگیری کند.
این تلفن همراه اضطراری اکنون با قیمت 99.99 دلار و در رنگهای سفید و قرمز عرضه می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/phone2-works-batteries.html



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()