نوشته شده توسط : ساحل

مدیریت شبکه‌های اجتماعی و محتوای رسانه‌ای آنها امروزین برای کسب‌وکارها به امری حیاتی تبدیل شده و بعضی اوقات نیازمند استخدام قوای متخصص است.


بازاریابی دیجیتال شامل بخش‌های متنوع و پویایی است که در همکاری با یکدیگر مایه افزایش علاقه‌ی مخاطب به برند، فرآوری لید برای جذب بیننده اغلب و در نهایت افزایش فروش کسب‌وکار خواهند شد. مدیریت شبکه های اجتماعی در این وسط وظیفه‌ی اصلی مدیران بازاریابی در شرکت‌ها، فهم روند و فرآیندهای هر یک از این اجزاء و وضعیت دریافت بهترین نتیجه از هر یک از آنها است.

شبکه‌های اجتماعی یا به بیان بهتر رسانه‌های اجتماعی امروز به بخشی حیاتی از بازاریابی دیجیتال تبدیل شده‌اند. این ادوات مزایای زیادی برای جذب مخاطب دارند و البته مانند تمام اجزاء دیگر این ترکیب، احتیاج به دقت و مدیریت حرفه‌ای دارند. علت اهمیت این شبکه‌ها در قدم اول، کار و جنبش بالای مخاطبان بالقوه‌ی همه‌ی کسب‌وکارها در آنها است. در نتیجه آنها گرایش دارند الی محتوای منتشر شده توسط برندها را نیز مطالعه کنند و بیش از محتوای تبلیغاتی به آن اهمیت می‌دهند.

مقاله‌های مرتبط:
نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی آنلاین
آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش اول: ضرورت، ابزارها و تاکتیک‌ها
دلیل بعدی، به‌صرفه بودن این گونه از بازاریابی دیجیتال است. کسب‌وکارها خصوصا گونه ها نوپای آنها همش قصد دارند تا با کمترین بودجه، بهترین بازدهی را از بازاریابی به دست بیاورند و رسانه‌های اجتماعی، بهترین پاسخ به این هدف هستند. علاوه بر آن تولید لید و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری نیز در این کانال‌ها بیش از دیگران (مانند وبسایت و ایمیل) است.

در ادامه‌ی این مطلب زومیت به آموزش جامع در باره مدیریت این رسانه‌ها و شناسایی تکنیک‌ها و ابزارهای کاربردی برای موفقیت هرچه اغلب می‌پردازیم.

social media

مدیریت رسانه‌های اجتماعی
شما به‌عنوان یک کاربر یا مدیر معاصر بی گمان با شبکه‌های اجتماعی گوناگون اعم از اینستاگرام و توییتر آشنایی دارید. ولی آیا در باره وضعیت به کارگیری این شبکه‌ها و ویژگی رسانه‌ای آنها در رشد کسب‌وکار نیز اطلاعات دارید؟ آشنایی با مدیریت این رسانه‌ها و انتخاب هوشمندانه‌ی کانال‌ها برای بازاریابی شرکت، قدمی مثبت در گسترش کسب‌وکار، افزایش مخاطبان و نرخ تبدیل آنها به مشتری است.

نوع محتوا و زمان‌بندی انتشار آن فاکتورهای اصلی مدیریت رسانه‌ها هستند
در تعریف ساده مدیریت رسانه‌های اجتماعی فرآیند مدیریتی ارتباطات و انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و غیره است. این مدیریت، فرآیندی ما فوق پست کردن درونمایه در پروفایل شبکه‌های اجتماعی کمپانی است. اکرچه ارسال محتوا نقشی بنیادی دارد، اما مدیریت رسانه‌ای موارد دیگری همچون جذب مخاطب و افزایش دسترسی به برند و شناخته‌ شدن هرچه اغلب آن را نیز دربرگیرنده می‌شود. در بستگی با این موارد، وظایف اصلی در مدیریت رسانه‌های اجتماعی عبارتند از:

انتخاب پلتفرم پسندیده رسانه‌های اجتماعی
پیش از برنامه‌ریزی جامع برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی باید بهترین شبکه‌ی اجتماعی برای تکاپو کسب‌وکار را انتخاب کنید. در پیوسته به معرفی کلی هریک از شبکه‌های اجتماعی، نوع محتوای آنها و مزایای هر یک برای کسب‌وکارها می‌پردازیم:

فیسبوک: این شبکه‌ی اجتماعی ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر پرکار دارد که گستره‌ی عظیمی از انواع علاقه‌مندی‌ها را دربرگیرنده می‌شود. بعلاوه تنوع جنسیتی و سنی در این شبکه‌ی اجتماعی قوی است. با هستی محدودیت‌های این شبکه‌ی اجتماعی در ایران و همچنین کاهش علاقه‌مندی به آن در سال‌های گذشته، فیسبوک هنوز منبعی پسندیده برای کسب‌وکارهایی با جامعه‌ی هدف بزرگ و حتی جهانی است.

Facebook

اینستاگرام: اینستاگرام در سال‌های ماضی محبوبیت فوقانی نزد کاربران ایرانی پیدا کرده است. علاوه بر این شمردن کاربران این شبکه‌ی اجتماعی تصویر محور در جهان نیز روز به روز در حال افزایش است. این پلتفرم بهترین برگزیدن برای کسب‌وکارهایی است که محتوای بصری زیادی اعم از عکس و ویدیو فرآوری می‌کنند. از لحاظ مخاطب نیز عمده‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی جوانان هستند و زنان بیش از مردان در آن کار و جنبش می‌کنند. اینستاگرام برای کسب‌وکارهایی با محصولات در زمینه‌ی مد، سبک زندگی، هنر و صنایع بر پایه هنر‌های بصری بهترین گزینه است.

توییتر برای انتشار خبرها و دنبال ترندها مفید است
توییتر: توییتر ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر پرکار در اقصی نقاط دنیا دارد و بیشتر به‌عنوان شبکه‌ی اجتماعی تازه ها و ترندهای جهانی شناخته می‌شود. این پلتفرم برای کسب‌وکارهایی که علاقه‌مند به شرکت در بحث‌های روز صنعت خود هستند پسندیده است. علاوه بر آن می‌توان از توییتر برای اشتراک تازه ها و محتوای جدید مرتبط با کسب‌وکار با مخاطبان کاربرد کرده و آنها را به برند علاقه‌مند کرد.

لینکدین: شبکه‌ی اجتماعی اختصاصی کسب‌وکارها را می‌‌توان بهترین انتخاب برای سازمان‌هایی با روش کاری B2B در نظر گرفت. شرکت‌هایی که قصد هدف‌گیری هر نوع از کسب‌وکارهای دیگر را دارند می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. با به کارگیری لینکدین می‌توانید کسان را بر بنیاد نوع کسب‌وکارشان، صنعت یا عنوان شغلی پیدا کرده، محتوا به اشتراک بگذارید و با آنها بستگی برقرار کنید.

linkedin

یوتیوب: یوتیوب و مدل ایرانی آن یعنی آپارات بهترین مکان برای به اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی بلند هستند. یوتیوب دومین موتور جستجوی کبیر عالم است و می‌توان با انتشار محتوا در آن، امید زیادی به دیده شدن توسط مخاطبان گوناگون و جذب علاقه‌مندی آنها داشت. این سرویس خدمات میزبانی نامحدود را برای ویدیوهای شما تامین می‌کند و در نتیجه می‌توانید بیشینه بهره‌گیری را از قدرت محتوای ویدیویی داشته باشید.

پینترست: این شبکه‌ی اجتماعی نیز با تمرکز روی محتوای تصویری و به اشتراک قراردادن یا محتوای جذاب راه اندازی شده است. محتوای این شبکه در سال‌های تکاپو عموما روی مسائلی همچون ساخت مصنوعات خانگی، بازسازی و طراحی دکوراسیون، غذا، بدنسازی، مد و موارد مانند متمرکز بوده است. اگر کسب‌وکار شما خدمات و محصولاتی با محوریت نمایش بصری عرضه می‌کند، پینترست برگزیدن مناسبی خواهد بود.

تدوین استراتژی رسانه‌های اجتماعی
قدم نخست تعیین استراتژی، تعیین شبکه‌ی مناسب برای کسب‌وکار است
تدوین راهبرد برای حضور در شبکه‌های اجتماعی، تقسیم مهمی در حصول اطمینان از کارایی کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی در این شبکه‌ها است. پس از انتخاب کانال تکاپو کمسب‌وکار، باید برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای انتشار درونمایه و در ضمن تعیین نوع محتوای مخصوص کسب‌وکار خود را سپریدن دهید. قدم اول در این مرحله شناخت مخاطبان و محتوای باره علاقه‌ی آنها است. باید محتوایی گسترش دهید که جذاب بوده و البته نیازها و چالش‌های آنها را برطرف کند.

Social Media

در طراحی استراتژی مدیریت شبکه‌های اجتماعی دو فاکتور اصلی جذب و پاسخ باید به نکویی روشن شوند. فاکتور جذب انواع درونمایه برای علاقه‌مند کردن بیشتر بیننده را شامل می‌شود و پاسخ، به‌معنای ارتباط شما با مخاطبان در این شبکه‌ها خواهد بود. به‌عنوان مثال در استراتژی باید این سوال‌ها را پاسخ داد: آیا در شبکه‌های اجتماعی به تعقیب مخاطب گشته و خودتان مکالمه را با او شروع می‌کنید؟ در چه دوره‌های زمانی به سوال‌ها و بحث‌های مطرح شده در صفحه‌ی اختصاصی کمپانی استجابت می‌دهید؟ آیا از جشنواره و مسابقه برای جذب بیننده استفاده می‌کنید؟

برنامه‌ریزی زمانی انتشار محتوا
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مدیریت موفق شبکه‌های اجتماعی، استحکام و پایداری در حضور در آنها است. اگر می‌‌خواهید علاقه‌مندی کاربران و افزایش فالورهای شما استوار باشد، باید استوار در انتشار محتوای باکیفیت را اصل اساسی فعالیت خویش بدانید. برای رسیدن به این قصد باید یک برنامه‌ریزی جامع داشته باشید لغایت موعد انتشار، نحوه‌ی ارسال، گونه محتوا و شبکه‌ی باره نظر اجتماعی را با جزئیات کامل روشنگری دهد.

ثبات در انتشار محتوا کلید اصلی کامیابی و جذب بیننده همیشگی است
برای رسیدن به این برنامه‌ریزی می‌توانید یک سالنامه کاری برای تیم محتوای خویش در نظر بگیرید و برای بازبینی بر شغل آنها نیز از همین دست موزه استفاده کنید. تقویم سردبیری بازاریابی درونمایه را می‌‌توان با ابزارهای مختلف مثل سالنامه گوگل طراحی کرد و بسته به بیچارگی کسب‌وکار آن را شخصی‌سازی کرد. حتی می‌توانید لینک محتوای منتشر شده در هر شبکه را نیز در این تقویم قرار دهید تا نظارتی جامع بر کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی داشته باشید.

social media

انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی
بخش اصلی مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تولید و انتشار محتوای مناسب در شبکه‌ی اجتماعی هدف است. این بخش علاوه بر فرآوری محتوای متنی به زیباسازی آن با تصویر و ویدیو نیز می‌پردازد. در این میان بعضی شرکت‌ها علاوه بر انتشار محتوای اوریجینال خود، به بازنشر محتوای همکاران و شرکای تجاری نیز می‌پردازند.

این دسته از مدیریت رسانه‌های اجتماعی نیازمند شناخت ریزبین شما از شبکه‌ی اجتماعی هدف و وانگهی مخاطبان است. شما باید بهترین گونه درونمایه برای شبکه‌ی اجتماعی خویش را بشناسید و علاوه بر آن محتوایی که بیش از کل توسط مخاطبان منظور دیده شده و به اشتراک گذاشته می‌شود را معرفی کنید.

پاسخ دادن به هواداران و فالورها
پاسخ دادن به هوادران و افرادی که در صفحات شما در شبکه‌های اجتماعی عقیده یادداشت می‌کنند، تقسیم مهمی از کامیابی در این رسانه‌ها است. وقتی فردی در گرد از کانال‌های شما نظری یادداشت می‌کند، یعنی فرصتی جدید برای جذب بیننده جدید و در ضمن نشان دادن اهمیت مخاطب در برندتان به دست آورده‌اید.

پاسخ برندها اغلب به‌صورت عمومی منتشر می‌شود
در نتیجه چک کردن همیشگی کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی یکتا از برنامه‌های اصلی مدیریت رسانه‌ها است. پیام‌های سر راست نیز باید به‌صورت منظم مطالعه شده و استجابت داده شوند. حتما قبل از ارسال استجابت آن را به‌خوبی مطالعه کرده و با سیاست‌های کلی کمپانی سنجش کنید؛ چرا که چنین پاسخ‌هایی اغلب به‌صورت عمومی منتشر شده و نماینده‌ای برای برند شما خواهند بود.

comment

جستجو و مشارکت با سایر کاربران
همکاری و رفاقت با کاربران شبکه‌های اجتماعی، یک قدم فراتر از اجابت به کامنت‌های آنها است. این فرآیند به معنای جستجو و پیدا کردن فرصت‌های جدید در وسط کاربران و آغاز مکالمه و ارتباط پیوسته با آنها است. به‌عنوان مثال بستگی برپا کردن با اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی قدمی بزرگ در جذب هرچه اغلب بیننده است. فراموش نکنید این افراد جامعه‌ی مخاطبان ابهت داشته و می‌توانند با انتشار محتوای شما، بخش زیادی از آنها را به برند شما علاقه‌مند کنند.

کمپین‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی
یکی از بخش‌های مهم دیگر مدیریت رسانه‌های اجتماعی،‌ اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌مند در شبکه‌ها است. انتشار محتوای اختصاصی و کوشش برای جذب بیننده اغلب قدمی مثبت در مدیریت رسانه‌های اجتماعی است و اضافه کردن تبلیغات و انتشار درونمایه در شبکه‌های دیگر، مکمل آن خواهد بود. در این وسط تبلیغات هدف‌مند که به کمک هوش مصنوعی این شبکه‌ها منتشر می‌شوند، توانایی دسترسی به بیننده بالقوه را برای برند شما افزایش خواهند داد. شاید این مخاطبان نهفته هیچ‌گاه نامی از کمپانی شما نشنیده باشند ولی نمایش یک تبلیغ مرتبط با فعالیت‌ها و علاقه‌مندی‌های گذشته، آنها را با برند شما آشنا خواهد کرد.

social media marketing

مدیریت مسابقات و جشنواره‌ها
اجرای مسابقه و اهدای جوایز به مخاطبان شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر افزایش علاقه‌مندی مخاطبان موجود، بخت جذب مخاطبان جدید را نیز افزایش می‌دهد. برای اجرای این برنامه‌ها نیز احتیاج به کار و جنبش آن‌چنان خاصی نخواهد بود و حتی می‌توان با انتشار محتوایی ساده و درخواست از مخاطبان برای عقیده دادن، تکاپو آنها را افزایش داد. برای اجرای مسابقات حرفه‌ای‌تر و اهدای جوایز نیز مراحلی همچون مشخص کردن قوانین، برگزیدن برنده، اجرای مراسم اهدای جایزه و انتشار محتوای آن را باید در نظر داشته باشید.

مسابقه و جشنواره، درگیری کاربران را با برند بیشتر می‌کند
نظارت و رسیدگی عملکرد
مانند تمام اجزاء سایر بازاریابی و خصوصا بازاریابی دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی نیز احتیاج به نظارت و بررسی عملکرد دارند. این بازرسی تنها راه برای اندازه‌گیری میزان موفقیت کمپین‌ها، محتوای منتشر شده، مسابقات و دیگر فاکتورهای شبکه‌های اجتماعی است. با این بازبینی می‌توان نرخ بازگشت سرمایه در این بخش را نیز مشخص کرده و نسبت به اصلاح یا تغییر موارد باره احتیاج اقدام کرد.

برنامه روزنامه مدیریت شبکه‌های اجتماعی
شاید با مطالعه‌ی توضیح مدیریت رسانه‌های اجتماعی به این نتیجه رسیده باشید که این بخش از بازاریابی دیجیتال بسیار وقت‌گیر بوده و کمپانی شما توانایی اجرای کامل آن را ندارد. سرویس Hootsuite گرد از مشهورترین ابزارهای مدیریت و هماهنگ‌سازی شبکه‌های اجتماعی است. این کمپانی در تارنگار خویش برنامه‌ای ۱۸ دقیقه‌ای و یومیه را معرفی کرده که می‌تواند در آغاز مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها کارساز باشد.

زمان‌بندی

۸ دقیقه: بررسی و مطالعه
گوش دادن در شبکه‌های اجتماعی به‌معنای بررسی آنها با قصد پیدا کردن بحث و گفتگوی پیوسته با برند شما است. این پروسه در درمان خدمات مشتری و وانگهی دریافت بازخورد از آنها کمک می‌کند. بعلاوه اطلاعات احسان در باره رقبا در اختیارتان می‌گذارد و همچنین، لیدهای جدیدی برای فرآوری محتوا اثر می‌دهد. این تقسیم گرد از وظایف اصلی و حیاتی روزمره‌ی شما خواهد بود.

مطالعه‌ی شبکه‌ها دربرگیرنده جستجوی بحث محیط برند نیز می‌شود
برای مطالعه‌ی بهتر اخبار و اصطلاحا گوش دادن به مخاطبان می‌توانید به جستجوی واژه ها کلیدی مرتبط، هشتگ‌ها، منشن‌ها و پیام‌های ارسالی بدست مخاطبان بپردازید. در این مقوله هر روز باید نکات زیر را جستجو و یادداشت کنید:

اشاره (منشن) به برند یا محصولات شما. بین هشتگ‌ها و واژه ها کلیدی پیوسته با صنعت و محصول خودتان جستجو کرده و بحث‌های پیرامون آن را پیگیری کنید. به تمامی اشاره‌هایی که به محصولات و برندتان می‌شود پاسخ دهید. می‌توانید از پاسخ‌های حاضر و ابزارهای اتوماسیون در این گویه بهره‌گیری کنید ولی پیشنهاد بهتر، وابستگی مستقیم و انسانی است.
تمایل به خرید. در شبکه‌های اجتماعی به دنبال پست‌ها و مباحثی باشید که با هدف خدمات و محصولات شما در جریان هستند. این بحث‌ها نشان‌دهنده‌ی مخاطبان خفته بوده و می‌توانند بهترین منبع برای کشف مشتریان جدید باشند. برای پیدا کردن این بحث‌ها باید دامنه‌ی جستجوی خود را افزایش دیتا و به واژه ها کلیدی برند خود اکتفا نکنید. مثلا اگر یک برند فروش بلیط هواپیما هستید، علاوه بر اسم خود باید کلمات کلی همانند «بلیط لحظه آخری» یا «بلیط ارزان» را نیز جستجو کنید.
اخبار صنعت. هشتگ‌های پرطرفدار در صنعت خودتان را پیگیری کنید. برای این قصد باید ابتدا کلمات و افراد مهم در این تقسیم را پیدا کرده و حتی یک فید RSS برای پیگیری کردن روزانه‌ی آنها ایجاد کنید.
social media marketing

۵ دقیقه: برقراری ارتباط
ارتباط داشتن با مخاطبان، فاکتوری حیاتی در کامیابی برند در شبکه‌های اجتماعی هست. نزدیک ۹۰ درصد مخاطبان به دنبال وابستگی سازنده با برندها و مدیرانشان هستند ولی کمتر از ۵۰ درصد آنها، شرکت‌ها را در این امر کامیاب می‌دانند. برآیند اینکه هنوز دشواری ها زیادی در این دسته هستی دارد.

اگر قدم نخست یعنی گوش دادن و مشاهده‌ی شبکه‌های اجتماعی را به‌خوبی اتمام دیتا باشید، یافتن مخاطبان برند برایتان راحت خواهد بود. بعد از آن می‌توانید مخابان هدف، اینفلوئنسرها و محتوای مرتبط برای درگیر شدن را پیدا کرده و موارد زیر را پیاده‌سازی کنید:

پاسخ دادن
لایک کردن و ارسال کامنت در محتوای مرتبط
دنبال کردن مخاطبان مفید مشابه اینلفوئنسرها و اشخاص اصلی صنعت
پست کردن دوباره‌ی محتوای کاربران
analyze

۲ دقیقه: آنالیز
برای برنامه‌ریزی یک روند منظم در انتشار محتوا، باید محتوایی که بیشترین بازده را در شبکه‌های اجتماعی دارد شناسایی کنید. برای این قصد می‌توانید از ابزارهای آنالیز محتوای شبکه‌های اجتماعی کاربرد کنید که در دسته پس به آنها می‌پردازیم. آنالیز محتوای شبکه‌های اجتماعی نیز حساسیت‌های خاص خویش را داشته و فاکتورهای متعددی باید در عقیده گرفته شوند. این فاکتورها را می‌توان در چهار تقسیم دسته‌بندی کرد:

آگاهی: این فاکتورها نشان‌دهنده‌ی شمار مخاطبان فعلی و مخاطبان بالقوه‌ی برند شما هستند.
همکاری: نشان‌دهنده‌ی چگونگی وابستگی و درگیر شدن کاربر با محتوای برند شما هستند.
تبدیل: این فاکتورها نسبت موثر بودن محتوا در تبدیل مخاطب به مشتری را نشانه می‌دهند.
پایگاه مشتریان: چگونگی کنونی برند شما در رویت مشتریان فعلی را مشخص می‌کنند.
۳ دقیقه: زمان‌بندی
اگر سررسید کافی برای بررسی هرروزه‌ی محتوای شبکه‌های اجتماعی ندارید، ابزارهای مدیریت و سررسید بندی اتوماتیک در این مقوله کارساز خواهند بود. این ادوات مشاهده‌ی محتوای پیوسته در چند کانال را ممکن می‌سازند و صرفه‌جویی زیادی در زمان شما خواهند داشت. برای زمان‌بندی و برنامه‌ریزی انتشار درونمایه در شبکه‌های اجتماعی مختلف، راهکارهای زیر توصیه می‌شود:

فیسبوک: انتشار محتوای بلند و به کارگیری پیام‌های تصویری جذاب. ارسال یک یا دو پست در روز در این شبکه کافی است.

توییتر: زمان‌بندی توییت‌ها و ایجاد فاصله‌ی زمانی مناسب برای پیشگیری از اسپم شناخته شدن پروفایل در این شبکه توصیه می‌شود. توییت‌ها را در فرمت‌های گوناگون از متن، عکس، ویدیو و ارسال لینک انحام دهید و بازدهی هر کدام را رسیدگی کنید. اگر از محتوای منابع سایر بهره‌گیری می‌کنید حتما از هشتگ و علامت منشن @ استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1.انتخاب یک عکس پروفایل اینستاگرام که پرتو دهنده برندتان باشد
اولین و مهمترین نکته این است که، عکس پروفایل اینستاگرام میبایست نشان دهد که شما چه کسی هستید. در باره برند، یک لوگوی تجاری انتخاب کنید که فورا قابل تشخیص باشد. لوگوی شما ابتدایی ترین راه شغل نیز میباشد، زیرا به شما کمک می کند تا از نظر بصری در همه کانال های خویش ماندگار باشید. با این حال، اگر یک صورت تأثیرگذار، کارآفرین یا بلاگر هستید، عکسی از خود انتخاب کنید که هویت و کاری که سپریدن میدهید را نشان دهد.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
بازاریابی اینستاگرام : جامع ترین آموزش اینستاگرام مارکتینگ
به عنوان مثال، الکس استرول یک عکاس اینفلوئنسر در اینستاگرام است که در عکس پروفایلش دوربین در دست داشته و در حال عکس گرفتن است. عکس پروفایل الکس فورا بازگو می کند که حساب اینستاگرام او در باره عکاسی میباشد.

 

به همین ترتیب، کوری نیکونن، رقاص باله اهل برلین و صورت تاثیرگذار در تناسب اندام، توسط پوشاک کلوش، کفش باله و مدل موی دم خرگوشی اش، به طور روشن اصول سخیف برند خود را اثر می دهد. کوری، همانند الکس، عکسی از خویش را به نمایش گذاشته است که پیشه فعلی اش را شرح می دهد. هر دو عکس به یاد ماندنی بوده و طنین اندازِ کل زندگی آنها است.

 

از عقیده فنی، مطمئن شوید که عکس پروفایل تان با کیفیت بالا، نه پیکسلی، باشد و در هر دستگاهی خوب به عقیده برسد. در حال حاضر ابعاد عکس پروفایل اینستاگرام بر روی تلفن همراه 110 × 100 پیکسل است. با این حال، از آنجا که عکسهای پروفایل روی دسکتاپ ارشد هستند، یک عکس ارشد آپلود کنید، تا اینستاگرام اندازه آن را به چهره خودکار تغییر دهد.

2.نام تان شامل یک کلید کلمه باشد
جهت اطمینان از این که افراد بتوانند شما را پیدا کنند، حتما نام خودتان، و نه نام کاربری اینستاگرامتان، را به اشتراک بگذارید،. چرا که افرادی که در اینستاگرام شما را جستجو می کنند، از اسم راستین تان یا نام کمپانی تان کاربرد می کنند و تشابه نام شما با اسم کاربری تان، امکان یافتن شما را تفریق میدهد.

 

از آنجا که کاربران اینستاگرام کلیدواژه ها را نیز جستجو می کنند، قرار دادن یک کلید واژه در اسم خود قابلیت جستجوی شما را سه مساوی اغلب می کند. حتی اگر اسم کاربری تان شامل کلید واژه نباشد، هنوز هم می تاب شما را از طریق کلید کلمه در اسم تان پیدا کرد. به عنوان مثال، در نام پروفایل خودم از عبارت دیجیتال مارکتر نیز استفاده نموده ام، با این این جزئی از اسم من نیست و با یک اموجی آن را متمایز کرده ام..

جهت انتخاب کلیدواژه برای اسم خود، به کلیدواژه های هدف، که ممکن است فالوران نهفته تان برای جستجوی حسابهای الهام بخش، هشتگ های جالب یا مکانهای ویژه به منظور فالو کردن، از آنها استفاده کنند، اندیشه کنید.

مثلا، اگر میخواهید یک بیننده منظور در اسپاهان را جذب کنید، واژه “اصفهان” را به کناره اسم خود اضافه کنید. در نتیجه افراد میتوانند با تایپ کردن نام شهر در نوار جستجو، شما را بیابند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
چگونه از لایو چت اینستاگرام در سوداگری کاربرد کنیم؟
به طور مشابه، اگر فالوورهای شما به پیگیری یک مربی در اینستاگرم باشند، عبارت “مربی” را کنار اسم خویش قرار دهید. اگر آنها در جستجوی حساب های طراحی درونی باشند، به نام خویش “طراحی داخلی” اضافه کنید.

پس از برگزیدن کلیدواژه های خود، افزودن آنها به پروفایل اینستاگرامتان راحت است. در مرورگر دسکتاپ، پروفایل خود را مفتوح کرده و روی دکمه ویرایش مشخصات (Edit Profile) کلیک کنید. در سرنوشت نام، کلیدواژه خود را پس از اسم تان وارد نمائید. ممکن است بخواهید اسم واقعی و کلیدواژه باره عقیده خود را با یک ایموجی Emoji از هم جدا کنید. (در پیوسته ی مقاله اطلاعات اکثریت در باره ایموجی ها به دست خواهید آورد.)

 

3.در بیو اینستاگرام خویش از کلیدواژه های قصد کاربرد کنید
از آنجا که بیوگرافی شما در اینستاگرام جهت کارایی بر سایرین موعد کمتری نسبت به یک پلک اخلال در کمر بستن دارد، ساده کردن بیوگرافی خود به افراد کمک می کند تا به سرعت کل چیز را در مورد شما بفهمند. برای این بهینه سازی، کلیدواژه های منظور بهترین دوستان شما هستند؛ چرا که تعیین می کنند چه گونه افرادی قادر به پیدا کردن حساب شما باشند.

به عنوان مثال، با یک نگاه سریع به بیوگرافی ایریس دیجکرس، می توانید محتوای اینستاگرام او را که بر روی مد، سفر، و سخیف حیات متمرکز است، تماشا کنید. این نقاط تمرکز، حساب او را شناسایی کرده و نیز می تواند تعیین نماید که چه افرادی رو دکمه فالو کلیک کنند.

 

همچنین باید از خاصیت اخیر اینستاگرام که به شما امکان افزودن هشتگ و لینک پروفایل را در تقدیر بیوگرافی میدهد، استفاده کنید. آنجا فضا بسیار نکوداشتن برای تبلیغ هشتگ برند شما است. چرا که افراد می توانند هشتگ تان را فالو کنند. در این شرایط جامعه مخاطبانش شما نه تنها فالوورهای صفحه اصلی تان، بلکه فالو کنندگان هشتگ برندتان را نیز دربرمیگیرد.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
با این 6 گام مدرس اینستاگرام برای کسب و کار خویش شوید!
جهت اضافه کردن هشتگ و لینک به بیوگرافی اینستاگرامتان، صفحه پروفایل خود را باز کرده و روی ویرایش مشخصات Edit Profile کلیک کنید. در قسمت بیوگرافی، هشتگها و پروفایل هایی را که می خواهید ملت توسط آنها با شما وابستگی استوار کنند، اضافه کنید. فراموش نکنید که از کاراکتر # برای هشتگها و پرتو @ جهت نامهای کاربری کاربرد کنید. بعد از اندوخته و خروج، هشتگها و نامهای کاربری فعال (قابل کلیک کردن) می شوند لغایت افراد بتوانند آنها را رسیدگی کنند.

 

کاربرد کلیدواژه های قابل درک برای مخاطبانتان، مشخص میکند نوع کار و جنبش شما چیست، چه چیزی ارائه میدهید و یا حساب شما به آنها مربوط میشود یا خیر. کلیدواژه هایی را برگزیدن کنید که آن مهارتها یا علایقی که قصد دارید در حسابتان پررنگ کنید را نشان میدهند.

نکته: برای برگزیدن کلید کلمه های مناسب، به حسابهایی مشابه با حساب خودتان نگاه کنید و در عقیده بگیرید که چه چیزی شما را از آنها متمایز میکند. آیا چیزی منحصر به فرد جهت ارائه دارید؟ آیا علاقه مندی خاصی جهت اضافه کردن به تقدیر چیرگی های خویش دارید؟ بیوگرافی شما مکانی برای ارائه بهترین چیرگی هایتان میباشد.

4.یک فراخوان پیش از لینک بلاگ یا توصیه بازپسین خویش بیافزایید
از آنجا که اینستاگرام از کاربران خود میخواهد در پلتفرم platform بمانند، مکان هایی که می توانید در آنجا URLهایی را که مخاطبان را به دامنه های بیگانه هدایت می کنند پیمان دهید، محدود هستند. با این حال، بالا بردن شدامد و مقدار کلیک های وبسایت شما معیارهای مهم اینستاگرام جهت سوداگری میباشد.

در حال حاضر، اگر بیش از 10,000 فالور داشته باشید، می توانید لینکی در تقدیر استوری Stories پیمان دهید و از راه آن شدامد خویش را بالا ببرید، ولی این طریق به طور واضح برای حساب های حقیر کارآمد نیست. تقدیر بیو در اینستاگرام شما فقط فرصتی است که روش آن قادرید ترافیک طبیعی به وبسایت یا رهنمود گزیده تر خویش برپایی کنید.

 

به عنوان مثال، خودم به عنوان دیجیتال مارکتر، در آخرین خط بیو اینستاگرام خود یک URL قرار دیتا و بدست چند ایموجی در اطراف دعوت به اقدام (CTA) خود، آن را در معرض پروا قرار داده ام. این کار باعث نیرومند تر شدن آن پیشنهاد میگردد.

جهت افزودن URL به بیوگرافی خود، روی دکمه ویرایش مشخصات Edit Profile کلیک کرده و URL خویش را در تقدیر website اضافه کنید.

برای افزودن دعوت به اقدام CTA در قسمت بالای URL خود، مشابه بنده، مطمئن شوید CTA شما در خط پایان بیو اینستاگرام قرار گرفته است. ایموجی ها CTA را برجسته می کنند. اکثر افراد برای نشان دادن جایی که کاربران باید کلیک کنند از ایموجی های اشاره به پایین کاربرد میکنند.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
کال داخل اکشن یا CTA (Call To Action) چیست؟ + تصاویر بهترین دعوت به اقدام ها
نکته: پیمان دادن لینک تارنما یا وبلاگ در بیو اینستاگرام تان ، یک آغاز عالی است. با این حال، اگر شما هر هفته پیشنهادات مختلفی را تبلیغ می کنید و می خواهید فالوورهای خاصی را به صفحات ویژه محصول هدایت کنید، تغییر مدام لینک های بیو بحران برانگیز میباشد. به عنوان یک گذرگاه حل، از Linktree ، که یک ابزار برای اضافه کردن چندین لینک به بیو اینستاگرام، بهره‌گیری کنید.

5.استفاده از سطر ها، ایموجی ها، و فونت های سفارشی جهت تنظیم بیوگرافی خود
پس از رعایت اصول اولیه (مانند کلیدواژه ها، URL ها و هشتگهای تبلیغی)، به عنوان لازمه آخر، به بیو اینستاگرام خویش هویت، اضافه کنید. برای مثال، نقل قول مورد علاقه خویش را که با آن زندگی می کنید یا یک متن خنده دار که نشانه دهنده برند شماست، را بیافزایید. برای توضیح بیشتر، بیژن وثوقی عبارت “Go Hard or Go Home” را در اکانت خویش در ارتباط با روحیاتش قرار داده است.

 

توجه داشته باشید که استفاده از سطرها در پروفایل بیژن وثوقی خواندن آن را نیز راحت میکند. به قصد نگارش در هر سطر، روی ویرایش مشخصات و سپس بیو ضربه بزنید. در تقدیر بیو خود، هر کجا میخواهید به خط بعد بروید، اینتر بزنید. اگر چه امکان رفتن به سطر پس در دسکتاپ وجود ندارد، ولی می توانید از ایموجی ها برای تقسیم متن به بخش های گوناگون استفاده کنید.

ایموجی نیز می تواند کلیدواژه های ویژه را به صورت بصری برجسته نماید و مشاهده بیو اینستاگرام را بیش از قبل آسانی بخشد. امیلی اسکای، صورت تاثیرگذار تناسب اندام از استرالیا، سه حساب کاربردی دارد: یکتا برای نوزاد تازه زاده شده اش، گرد برای تمرینات خود، و احد برای دوره های آموزشی آرایش. ایموجی ها قبل از هر حساب به طور بصری باعث برپایی تمرکز بر آنها میگردد.

 

برای اضافه کردن ایموجی، روی ویرایش مشخصات کلیک و ایموجی مورد نظر خود را در سرنوشت بیوگرافی وارد کنید. در استفاده از ایموجی زیادروی نکنید! آنهایی را به پیشه ببرید که به طور بصری اطلاعاتی کلیدی در باره متن ارائه میدهند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
ساخت استوری اینستاگرام: چطور در اینستاگرام استوری بسازیم؟
همچنین یک فونت سفارشی می تواند حسی خلاقانه به بیوگرافی شما بدهد. با استفاده از برنامه Textizer در iOS، می توانید فونت بیوگرافی خویش را سفارشی کنید. در آنجا، به کارگیری بسیاری فونت ها رایگان میباشد. جهت استفاده از Textizer، برنامه را مفتوح و روی(Get Started) کلیک کنید. یک فونت را از منو گزینش و متن خویش را تایپ نمایید. همانطور که در نمونه زیر نشانه دیتا شده است، متن با فونت انتخابی شما ظاهر میگردد. سپس روی به اشتراک گذاری (Share) کلیک کنید تا متن موجود در کادر کپی شود.

به اینستاگرام بازگردید، روی ویرایش مشخصات کلیک کنید و متن را در جایی که میخواهید قرار گیرد، مثل قسمت اسم یا بیوگرافی، paste کنید.

 

نکات مهم درباره پروفایل های بازرگانی یا Business Profiles
اگر در اینستاگرام سوداگری میکنید، داشتن یک پروفایل سوداگری ضروری است، زیرا به شما کمک می کند برند برپایی کنید و حرفه ای به نظر برسید. با یک پروفایل کسب و کار، به دیدگاه ها و تجزیه و تحلیل هایی دسترسی دارید که به شما کمک می کند تصمیماتی بر پایه دیتا اتخاذ کنید. شما وانگهی می توانید بخش بندی کسب و کار، اطلاعات تماس و دکمه های عملیاتی به بیوگرافی خویش اضافه کنید.

این نکات مهم را درخصوص پروفایل های کسب و کار ملاحظه نمائید.

انتخاب درست دسته بندی کسب و کار
دسته بندی سوداگری شما در ایسنتاگرام همان دسته است که برای صفحه فیس بوک خویش گزینش کرده اید. به عنوان نمونه ZARA در فیس بوک در بخش بندی پوشاک (برند) پیمان گرفته است.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
چگونه در اینستاگرام مشتریان خفته پیدا کنیم؟

 

در اینستاگرام نیز تقسیم بندی ZARA دقیقا همین میباشد.

 

برای اضافه کردن قابلیت بیشتر به بیو اینستاگرام خود، می توانید تقسیم بندی سوداگری اینستاگرام خویش را تغییر دهید. در تلفن همراه، روی ویرایش مشخصات کلیک کرده و به سرنوشت اطلاعات دسته بندی کسب و کار (Business Information category) بروید. خواهید رویت که صفحه فیس بوک شما به پروفایل اینستاگرامتان لینک گردیده و اطلاعات تقسیم بندی به طور اتوماتیک از صفحه فیس بوک وارد شده است.

 

جهت نگریستن سایر تقسیم هایی که می توانید انتخاب کنید مانند کتاب ها و مجلات، رویدادها، تلویزیون، فیلم، کسب و کار محلی، برندها و محصولات، موسیقی، افراد مهم، ورزش ها و غیره، روی گزینه تقسیم بندی ضربه بزنید. بعد از برگزیدن تقسیم مناسب با کسب و کار خود، می توانید ذیل شاخه ای را از منوی کرکره ای انتخاب کنید. زیر شاخه چیزی است که در بیوگرافی شما در اینستاگرام پرتو داده می شود.

درج اطلاعات تماس
جهت کمک به کاربران اینستاگرام برای تماس با شما، می توانید ایمیل، عدد تلفن و آدرس خویش را وارد کنید. روی ویرایش مشخصات ضربه بزنید و سرنوشت اطلاعات کسب و کار را مفتوح کنید. سپس روی گزینه های تماس ضربه بزنید تا فیلدهای ایمیل، تلفن و آدرس باز شود. هر فیلدی که پر می کنید در تقدیر بیوگرافی تان در اینستاگرام نمایش داده می شود.

 

انتخاب دکمه های عملیاتی (Action Buttons)
یک دکمه عملیاتی پروفایل اینستاگرام شما را به سایر سرویس های آنلاین مشابه Yelp یا Eventbrite متصل می کند لغایت مشتریان تان بتوانند بدون ترک حساب اینستاگرام خود، اقداماتی نظیر خرید بلیط یا رزرو را سپریدن دهند.

روی دکمه افزودن دکمه عملیاتی کلیک کرده و سرویس آنلاینی را که برای سپریدن سوداگری استفاده میکنید را برگزیدن نمائید. سپس روی بعد (Next) کلیک کنید، URL باره بهره‌گیری ی کسب و کار خویش را اضافه و روی سپریدن شد (Done) ضربه بزنید. بعد از سرانجام کار، دکمه دکمه عملیاتی جدید در بیوگرافی شما نما می شود.

 

به یاد داشته باشید که دکمه های عملیاتی در همان سرنوشت اطلاعات تماس تان اثر دیتا می شوند. از انتخاب شمار زیادی از آنها خودداری کنید زیرا کل در پروفایل شما اثر دیتا نمیشوند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
با این 6 گام مدرس اینستاگرام برای سوداگری خود شوید!
نتیجه گیری
اگر چه محتوا و کپشن های شما در اینستاگرام مهم هستند، پروفایل تان اولین تائیر را در پلتفرم میگذارد. شما میبایست در سررسید مختصر بهترین تاثیرگذاری را داشته باشید. از نکات این نوشتار به منظور بهبود پروفایل اینستاگرام خود سهم برید و مزد زحماتتان را بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل واچ
اپل واچ به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۰ میلادی به قابلیت ردیابی میزان و کیفیت خواب مجهز خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری و گجت های هوشمند همچون ساعت هوشمند، حالا به نظر می‌رسد که اپل به عنوان توسعه دهنده و تولیدکننده ساعت‌های هوشمند اپل واچ، در نظر دارد تا قابلیت جدیدی را به ساعت‌های هوشمند خود موسوم به اپل واچ بیفزاید تا بدین ترتیب میزان و کیفیت خواب کاربرانشان را ردیابی کرده و به آنها خدمات جدیدی را در زمینه پیگیری وضعیت سلامتی و میزان و کیفیت خوابشان ارائه بدهد.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، اپل واچ که یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، میزبان قابلیت‌های جدید و منحصربفردی است که به کاربران این امکان را می‌دهد از وضعیت سلامتی خود همچون تپش قلب، فشار خون، میزان خوراکی و کالری‌های دریافتی و همچنین میزان ورزش و تعداد گام‌های برداشته شده خود باخبر شوند.

 

حالا بر اساس تازه‌ترین اخبار، اپل به عنوان توسعه دهنده ساعت‌های هوشمند اپل واچ قصد دارد که قابلیت جدید ردیابی وضعیت و کیفیت خواب را به آن اضافه کند تا نظر و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021544.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر بی سیمی
شرکت ویوو از تولید نمونه اولیه شارژر کاملا بی سیمی خبر داد که برای انتقال برق به گوشی، ساعت هوشمند و غیره نیازی به کابل یا قرار دادن وسیله برقی بر روی صفحه ای خاص ندارد و تنها از طریق امواج رادیویی عمل می کند.

به گزارش فارس به نقل از اسلش گیر،  شرکت ویوو از تولید نمونه اولیه شارژر کاملا بی سیمی خبر داد که برای انتقال برق به گوشی، ساعت هوشمند و غیره نیازی به کابل یا قرار دادن وسیله برقی بر روی صفحه ای خاص ندارد و تنها از طریق امواج رادیویی عمل می کند.

 

تولید شارژرهای بی سیم پدیده تازه ای نیست، اما شارژرهای بی سیم امروزی که بر مبنای استانداردهایی همچون Qi تولید می شوند اگر چه ما را از استفاده از کابل رها می سازند، اما هنوز هم مبتنی بر استفاده از صفحات شارژ خاصی هستند که باید گوشی و غیره را بر روی انها قرار داد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر بی سیمی

 

در سال 2017 شرکتی به نام Energous طرح اولیه یک شارژر بی سیم را ارائه کرده بود که با ارسال سیگنال های رادیویی قادر به انتقال برق به دیگر دستگاه ها بود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده بود که سیگنال های رادیویی آن با سیگنال های رادیویی مخابراتی تداخل نداشت.

 

این شرکت برای تجاری سازی فناوری مذکور با شرکت چینی ویوو وارد مذاکره شده و در صورت موفقیت آمیز بودن این مذاکرات امکان شارژ گوشی های ویوو به صورت کاملا بی سیم با استفاده از این فناوری وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست دو طرف در این زمینه به توافق می رسند یا خیر. ولی تکمیل اختراع مذکور می تواند زمینه را برای تحولی اساسی در حوزه تولید شارژرهای بی سیم فراهم کند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021929.html



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت املاک ریسپانسیو داشته باشید
برای اینکه طراحی سایت توسط همه ی کاربران به راحتی قابل نگریستن باشد باید طراحی سایت املاک ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید ، به عبارتی دیگر طراحی وب سایت ریسپانسیو یعنی وب سایت شما در همگی صفحه نمایش های بزرگ و حقیر همانند موبایل و تبلت و ... به راحتی قابل دیدن باشد. از آنجایی که امروزه بیشتر افراد دسترسی کامل به موبایل و تبلت دارند کمتر کسی به رایانه با جستجو در صفحات وب می پردازد. بعد بهتر است تارنما خود را متناسب با دربایستن و خواسته همه ی کاربران پیاده سازی نمایید الی هر کابر و بازدید کننده با هر صفحه نمایشی که در کمر بستن دارد به راحتی بتواند به تارنما شما دسترسی داشته باشد.

طراحی سایت
برخی از مزایای طراحی سایت املاک عبارتند از:
باعث بازداری از انجام خرج های گزاف تبلیغاتی و اتمام تبلیغات سنتی بی پرتو می شود
باعث برند سازی با به کارگیری سئو سایت املاک و سبقت دریافت از رقبا از راه اینترنت می شود
امکان نمایش مکان ها روی نقشه گوگل به چهره آنلاین به مشتریان و کاربران سایت شما در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان جستجو آسان و سهولت در دسترسی سریع به اطلاعات ملک باره عقیده در طراحی سایت رایزن املاک وجود دارد
امکان ارائه اطلاعات فروش و یا رهن و کرایه ملک مورد نظربه طور کامل در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان پیمان دادن دسته آگاهی ها و مقالات پیوسته با مشاور املاک و خرید و فروش آن ها در طراحی سایت رایزن املاک وجود دارد
امکان ارائه خدمات گوناگون دیگر به راحت ترین طریق و بدون صرف خرج های اضافی در طراحی سایت مشاور املاک به راحتی شدنی می باشد
برخی از ویژگی های طراحی سایت املاک عبارتند از:
• طراحی سایت صفحه نمایش موقعیت املاک بر روی نقشه ی شهر و کشور
• طراحی سایت صفحه جستجوی املاک دلخواه بر اساس خرید و فروش، رهن و اجاره
• طراحی سایت صفحه معرفی املاک جدید موجود در هر شهر
• طراحی سایت صفحه ثبت نام برای کاربر های جدید
• طراحی سایت صفحه فروش های فوری و ویژه هر ملک
• طراحی سایت صفحه گالری و اسلاید عکس ها گوناگون برای هر ملک
• طراحی سایت صفحه درج آگاهی ها و خبر نامه های مربوط به املاک و مسکن
سوالات تکمیلی درباره طراحی سایت املاک به شرح ذیل می باشد:
طراحی سایت املاک چه مزایایی دارد؟
امروزه برای ممانعت از رفت و آمد های بی مورد و همچنین بازداری از صرفه هزینه های اضافی افراد به راحتی از طریق طراحی وب سایت های املاک می توانند در منطقه مورد نظر به دنبال رهن و کرایه و یا خرید منزل مد نظر خود باشند بدون هیچ دغدغه و کاملا بدون دردسر می توانید در خانه بنشینید و به جستجو ملک باره نظر خود بپردازید.

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟
از آنجایی که وب سایت های طراحی شده در نونگار پردازش تمامی تخصصی و حرفه ای می باشند و در روند کاری از طراحی سایت با قالب حاضر همانند وردپرس و جوملا بهره‌گیری نمی شود ، بنابراین نمی طاقت قیمت ریزبین و مشخصی را برای وب سایت ها در نظر گرفت قیمت های متناسب با دربایستن و خواسته مشتری تخمین می شود از صفر لغایت صد فرآیند طراحی سایت توسط برنامه نویس های کارآزموده سپریدن می شود.

سئو سایت املاک یعنی چه؟
برای اینکه طراحی سایت املاک شما دیده شود و قادر به جذب مخاطبان اکثریت به وب سایت خود باشید با از سئو سایت بالایی برخوردار باشید و یا اینکه وب سایت املاک شما باید بهینه سازی شده باشد با رعایت اصول سئو سایت به راحتی می توانید یومیه بازدید کنندگان و مخاطبان بیشتری را جذب کرده و وانگهی از این طریق به درآمدزایی بپردازید.
اگر میخواهید طراحی سایت املاک خویش را بر پایه اصول سئو و بهینه سازی کنید می توانید با شرکت نونگار پردازش به هدف تان برسید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,موتور جستجوی گوگل
موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.

به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم‌ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می‌شود.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲
در هفته گذشته اپل از آیفون‌های ۱۲ رونمایی کرد. همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد همانند اپل واچ سری ۶، اپل در این رویداد آنلاین هم اعلام کرد که به دلیل حفظ محیط زیست تصمیم گرفته است تا آیفون‌های جدید را بدون آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آن‌ها به فروش برساند. 

به نظر می‌رسد که این تصمیم اپل مبنی بر انجام این کار با توجه به کاهش هزینه‌های تولید، بیشتر به نفع اپل خواهد بود تا محیط زیست. اپل با انجام این کار در هزینه‌های خودش صرفه‌جویی کرده است اما کاربرانی که با توجه به نبود آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌ جدیدشان، به صورت جداگانه اقدام به خرید ایرپادز و آداپتور شارژر می‌کنند جنبه‌ی حفظ محیط زیستی این اقدام اپل را کم‌ رنگ‌تر می‌کنند.

 

اپل در رویداد آنلاین Hi, Speed اعلام کرد که آیفون‌های ۱۲ را تنها با کابل USB-C عرضه خواهد کرد. همان‌گونه که در خبر‌ها خوانده‌اید این شرکت حتی قصد دارد که آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE 2020 را هم بدون آداپتور شارژر و ایرپادز عرضه کند. اپل در رابطه با این اقدام می‌گوید که حذف آداپتور شارژر و ایرپادز از جعبه‌ی آیفون با توجه کاهش استخراج مواد مختلف از معادن، کاهش بسته‌بندی، کاهش گرمایش زمین و در نهایت کاهش کربن دی اکسید تولیدی در هنگام ساخت محصولات، برای حفظ محیط زیست خوب است.

 

این اقدام اپل با توجه به کاهش زباله‌های مربوط به لوازم الکترونیکی در آینده، تقدیر گروه‌های فعال در زمینه‌ی حفظ محیط زیست را به همراه داشت. با توجه به تولید محصول‌های مختلف توسط اپل این شرکت نقش بسیار زیادی را در تولید زباله‌های الکترونیکی دارد.

 

این اقدام اپل در رویداد آنلاین هفته گذشته باعث شد که اپل بیشتر از گذشته به شرکتی دوست‌دار محیط زیست تبدیل شود. اپل در واقع سیاست‌های خود در قبال حفظ محیط زیست را با توجه به تعهدی که در ماه جولای (تیر ماه) داده است، دنبال می‌کند. این شرکت در ماه جولای متعهد شد که تا سال ۲۰۳۰ با انجام کارهایی تولید گازهای که دارای اثر گلخانه‌ای هستند را متوقف می‌کند.

 

«آنجلو زینو» (Angelo Zino) که یکی از تحلیلگران صنعتی است در رابطه با این اقدام اپل می‌گوید که: «آن‌ها انجام این کار را اقدامی در راستای حفظ محیط زیست عنوان کرده‌اند». او در ادامه می‌گوید که اقدام اپل علاوه ‌بر کاهش زباله‌های الکترونیکی، سود خوبی را هم به دنبال خواهد داشت.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲

یکی از تحلیلگران تکنولوژی در رابطه با این اقدام اپل گفته است: «امسال اپل تمامی آیفون‌های ۱۲ را با پشتیبانی از فناوری ۵G عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش هزینه‌ی تولید به دلیل استفاده از این فناوری جدید، اپل تصمیم گرفته است که برای کاهش هزینه‌های تولید، آیفون‌های ۱۲ را با لوازم جانبی کمتری در جعبه‌ی آن‌ها به فروش‌ برساند.»

 

 اپل تمامی آیفون‌های ۱۲ را با پشتیبانی از فناوری ۵G عرضه خواهد کرد. با توجه به افزایش هزینه‌ی تولید به دلیل استفاده از این فناوری جدید، اپل تصمیم گرفته است که برای کاهش هزینه‌های تولید، آیفون‌های ۱۲ را با لوازم جانبی کمتری در جعبه‌ی آن‌ها به فروش‌ برساند.

 

برای اولین‌بار تمامی آیفون‌های جدید با فناوری ۵G عرضه خواهند شد. به طور حتم انجام این کار باعث شده است که هزینه‌ی تولید آیفون‌ ۱۲ در مقایسه آیفون ۱۱ افزایش پیدا کند، زیرا سخت‌افزار‌های مربوط به این تکنولوژی جدید، ۵G، هم پیچیده‌تر هستند و هم قیمت بالایی دارند.

 

زینو در رابطه به فناوری ۵G به‌ کار رفته در آیفون‌های جدید تخمین می‌زند که سخت افزار مربوط به ارتباط رادیویی این فناوری در آیفون‌های جدید در حدود %۳۰ تا %۳۵ گران‌تر از آیفون‌های قبلی‌ است. او در رابطه با این موضوع می‌گوید: «با توجه به این موضوع اپل سعی کرده است تا هزینه‌های تولید آیفون را با روش‌های دیگر کاهش دهد.»

 

Gene Munster که در انجام کار‌های مدیریتی با شرکت سرمایه‌گذاری Loup Ventures همکاری دارد نظر خود را در رابطه با این اقدام اپل را این‌گونه توصیف می‌کند: «تصمیم اپل مبنی بر عرضه‌ نکردن آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌های جدید سود ناخالص این شرکت از فروش هر آیفون را در حدود %۱ افزایش خواهد داد.» او در ادامه می‌گوید: «من در کل اعتقاد دارم که اپل با انجام این کار قصد داشته است تا سود آوری آیفون‌های جدید را مانند قبل حفظ کند.»

 

به نظر می‌رسد که انجام دادن این کار توسط اپل که هم برای محیط زیست خوب است و در نهایت باعث افزایش سود اپل هم می‌شود یک تصمیم برد برد است. همان‌گونه که اپل اعلام کرد، این شرکت تصور می‌کند که تمامی افرادی که آیفون‌های جدید را تهیه می‌کنند، آداپتور شارژر و هدفون تلفن‌های همراه قبلی خود را دارند و از آن‌ها برای آیفون جدیدشان استفاده خواهند کرد.

 

    اگر کاربران جدید تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدیدشان ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، این اقدام سود فراوانی را برای اپل خواهد داشت، اما هیچ تأثیری را بر روی محیط زیست نمی‌گذارد.

 

Munster در ادامه می‌گوید: «اگر کاربران جدید تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدیدشان ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، این اقدام سود فراوانی را برای اپل خواهد داشت، اما هیچ تأثیری را بر روی محیط زیست نمی‌گذارد.» او ادامه می‌دهد: «اگر تعداد آیفون‌هایی که اپل امسال به فروش می‌رساند برابر با تعداد آیفون‌های فروخته شده در سال ۲۰۱۸ باشد، در حدود ۲۱۸ میلیون، و تنها %۵ درصد خریداران تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدید، ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، اپل می‌توانند که در حدود ۷۰۰ میلیون دلار سود ناخالص بدست بیاورد.»

 

مشکل اصلی این است که زمانی که کاربران تصمیم بگیرند همراه با خرید آیفون جدید آداپتور شارژر یا هدفون را به صورت جداگانه تهیه کنند، این کار باعث می‌شود که تولید زباله‌های ناشی از بسته‌بندی و انتشار گاز کربن دی اکسید توسط تأمین‌کننده‌های دیگر افزایش پیدا کند.

 

انجام این کار توسط کاربران، اگر آن‌ها این لوازم جانبی را از خود اپل تهیه کنند، به طور حتم باعث خواهد شد که انتشار کربن دی‌ اکسید توسط اپل افزایش پیدا کند. اما اگر این کاربران این لوازم جانبی را شرکت‌های دیگر تهیه کنند، انجام این کار باعث افزایش انتشار کربن دی اکسید توسط آن شرکت‌ها خواهد شد.

 

در نهایت این اقدام اپل باعث کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نخواهد شد بلکه فقط باعث می‌شود که انتشار این نوع گازها توسط شرکت‌های مختلف صورت بگیرد.

 

Avi Greengart بنیان‌گذار و تحلیلگران ارشد Techsponential در رابطه با این اقدام اپل می‌گوید: «این کار اپل حداقل برای مدت کوتاهی، سود زیادی را برای تولیدکنندگان شارژر‌های USB-C به دنبال خواهد داشت.»

 

همان گونه که دیدیم اپل تنها کابل شارژر USB-C را در جعبه‌ی آیفون‌های جدید قرار خواهد داد. با توجه به اینکه این کابل USB-C است، نمی‌توان آن را به بسیاری از آداپتور‌های شارژری که تاکنون همراه با آیفون‌ها عرضه شده است، متصل کرد. به همین دلیل بسیاری از کاربرانی آداپتور‌های شارژر‌ مناسب آیفون ۱۲ جدید را ندارند، اقدام به خرید آداپتور‌های شارژر پشتیبانی کننده از USB-C یا شارژر‌های بدون سیم می‌کنند.

 

این هم یکی از دلایلی است که باعث می‌شود این اقدام اپل آن طور که باید تأثیری را بر روی محیط زیست و انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نداشته باشد. با توجه به استفادهنکردن  از آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌های ۱۲، جعبه‌ی این آیفون‌های جدید در مقایسه با آیفون‌های قبلی دارای ضخامت کمتری است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲

اپل در رابطه با این موضوع می‌گوید که کاهش ضخامت جعبه‌‌های آیفون باعث می‌شود که بتوان در حدود %۷۰ آیفون‌های بیشتری را درجعبه‌های مربوط به حمل و نقل کالا قرار داد. با توجه به تعداد آیفون‌های بیشتر فرستاده شده در زمان یک حمل و نقل، این اقدام در نهایت باعث خواهد شد که با توجه به کاهش حمل و نقل مربوط به آیفون، آلودگی‌های ایجاد شده در زمان انجام این فرایند کاهش پیدا کند.

 

«سارا بهداد» (Sara Behdad) دانشیار دانشکده‌ی مهندسی محیط زیست دانشگاه فلوریدا نظر دیگری در رابطه با این گفته اپل دارد. او می‌گوید که در واقعیت چنین اتفاقی در هنگام ارسال آیفون رخ نخواهد داد. او می‌گوید: «با وجود اینکه تعداد آیفون‌های بیشتری در جعبه‌های مربوط به حمل و نقل قرار می‌گیرد، اما این به این معنا نیست که اپل در هنگام ارسال تمامی جعبه‌ها را با آیفون پر خواهد کرد».

 

او ادامه می‌دهد: «معمولا تعداد آیفون‌های فرستاده شده به هر مغازه با توجه به تعداد تقاضا برای خرید آیفون صورت می‌گیرد. در نتیجه پارامتر‌هایی مانند تعداد تقاضای موجود برای خرید آیفون و فضای موجود جهت انبار کردن آن‌ها، بر میزان پر شدن جعبه‌های حمل و نقل آیفون تأثیر خواهند گذاشت. در نتیجه استفاده از جعبه‌های با ضخامت کمتر برای عرضه‌ی آیفون‌های ۱۲ به‌دلیل استفاده نکردن از شارژر و ایرپادز، لزوما باعث نخواهد شد که انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در زمان ارسال کالا کمتر شود.»

 

 آیفون ۱۲ مینی در برابر آیفون SE 2020

بهداد در ادامه می‌گوید: « سخت است که بخواهیم تنها یک ادعا خاص را در رابطه با تأثیرات یه محصول به‌خصوص مطرح کنیم. قرار دادن ویژگی‌های جدید در یک محصول خاص و مطرح کردن ادعا‌هایی در رابطه با آن سؤال‌های بسیاری را برای ما به وجود می‌آورند.»

 

این نبود اطمینان در رابطه با این اقدام اپل، حدس و گمان‌های فراوانی را به وجود آورده است، به‌خصوص وقتی که ادعاهایی مطرح می‌شود که این کارها در نهایت برای جلوگیری از رخ دادن تغییرات اقلیمی بزرگ و کاهش زباله‌های الکترونیکی انجام شده است.

 

چرا اپل و دیگر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مسؤولیت بیشتری را در قبال استفاده‌ی مجدد از محصولاتشان یا بازیافت آن‌ها بر عهده نمی‌گیرند

Scott Cassel مدیر عامل Product Stewardship Institute در رابطه با این موضوع به سایت The Verge گفت است که: «فروش آیفون‌های ۱۲ با یا بدون هدفون یا آداپتور شارژر ذهن ما را از سؤال اصلی‌مان منحرف می‌کند. سؤال اصلی ما این است که چرا اپل و دیگر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مسؤولیت بیشتری را در قبال استفاده‌ی مجدد از محصولاتشان یا بازیافت آن‌ها بر عهده نمی‌گیرند، بیشتر محصولات این شرکت‌های بزرگ در کشور آمریکا و در سطح جهان دور انداخته ‌می‌شوند.»

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون‌های ۱۲

Cassel ادامه می‌دهد که به طور حتم تأثیر این شرکت‌های بزرگ بر محیط زیست بیشتر خواهد بود اگر آن‌ها محصولات خود را به گونه‌ای می‌ساختند که بتوان با انجام برخی کار‌ها آن‌ها را دوباره قابل استفاده کرد و بعد از چندین سال به محصولات از رد خارج و زباله تبدیل نمی‌شدند. به‌عنوان نمونه ایرپادز بدون سیم اپل بعد از چند سال استفاده به‌دلیل تعمیر پذیر نبودن و حتی ناتوانی در تعویض باتری آن دارای عمر مفید کمتری در مقایسه با هدفون‌های مرسوم خواهد بود.

 

این اقدام اپل تنها یکی قدم‌های کوچکی است که این شرکت در راستای حفظ محیط زیست برداشته است. در ماه جولای (تیر ماه) این شرکت متعهد شد که تا سال ۲۰۳۰ انتشار گاز کربن دی اکسید خود را به صفر برساند. همچنین آن‌ها از ربات جدیدی به نام Dave رونمایی کردند که قطعات آیفون‌های قدیمی را جدا و بخش‌هایی که دوباره می‌توانستند استفاده شوند را بازیافت می‌کرد.

 

زینو در نهایت می‌گوید: «که نگاهی به سابقه‌ی این شرکت نشان می‌دهد که آن‌ها در زمینه صحبت درباره‌ی محیط زیست پیش قدم بوده‌اند. به طور حتم تأثیر این شرکت بر روی صنعت و رفتار کاربران مسؤولیت بسیار زیادی را برای آن‌ها به وجود خواهد آورد. من فکر می‌کنم هنوز کارهای بسیار زیادی وجود دارند که  آن‌ها می‌توانند انجام دهند.»

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063377.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس و جوملا ، کدام بهتر است؟
طراحی سایت وردپرس بهتر است یا CMS اختصاصی؟
به جرات میتوان گفت یکی از بزرگترین سوالات در ذهن مشتریان طراحی وب سایت انتخاب میان طراحی سایت با CMS ‌اختصاصی یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس و جوملا است. البته در این تردید به آنها حق می دهیم زیرا هر شرکت طراحی سایت برای سبک کاری خود استدلال هایی بیان میکند که همه آنها میتوانند درست باشند. در حقیقت باید بگوییم هردو راه حل درست هستند ولی باید ابتدا تعیین کنید که چطور سایتی مورد نظر شماست.

http://webofan.ir/2020/12/14/بهترین-سیستم-مدیریت-محتواcms/

برای سفارش طراحی سایت باید ابتدا نیازهای خود را بطور کامل مشخص کنید تا بعد از طراحی دچار مشکل نشوید.

سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی
سیستم های مدیریت محتوا امکانات گسترده ای دارند و اکثر وب سایت ها را می توان با آنها پیاده سازی کرد به این ترتیب هزینه پیاده سازی وب سایت پایین تر خواهد شد.اما این cms ها از نظر برنامه نویسی شاید دچار مشکل باشند و خیلی از قواعد و اصول درست برنامه نویسی در آن ها رعایت نشده باشد و یا امکانات سیستم مدیریت محتوا پاسخگوی نیازهای شما نباشد .یا می خواهید سرویس ویژه ای در سایت خود پیاده سازی کنید و سیستم joshuapauldesign مدیریت اختصاصی خود را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات برنامه نویسی اختصاصی استفاده کنید.
با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه های مختلف طراحی و برنامه نویسی وب سایت از قبیل html, css, javascript, asp.net, ajax همچنین گرافیست های حرفه ای وب، آماده ارائه خدمات در حرفه ای ترین سطح ممکن و قابل رقابت در سطح بین الملل را دارد.
برخی از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت، روشی ترکیبی یا «سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی» را برای طراحی سایت به کار می‌گیرند. به عبارت دیگر این گروه از افراد یک CMS به صورت سفارشی را توسعه داده‌اند و از آن برای طراحی سایت مشتریان کمک می‌گیرند.هزینه طراحی سایت با برنامه نویسی عمدتا بیشتر از cms های آماده است.

طراحی سایت با نرم افزار CMS
CMS که کوتاه شده کلمات Content Management System است، به افرادی که مهارت envisionitsolutions برنامه نویسی ندارند امکان ساخت یک وب سایت یا طراحی سایت را می دهد.
مهمترین ویژگی یک CMS درج ساده اطلاعات در وب سایت است.
متن خود را در یک محیط ویرایشگر بچسبانید،ظاهر متن (فونت،سایز،رنگ، جانمایی) را مشخص کنید،برای اطلاعات خود یک عکس بگذارید و در کمتر از چند دقیقه در وب سایت آپلود کنید.البته این یکی از هزاران کاری است که یک "سیستم مدیریت محتوا یا CMS" برای شما انجام می دهد.CMS زمان،هزینه و تلاش شما را برای طراحی سایت به حداقل می رساند.
CMS به معنی سیستم مدیریت محتوا یا همان پنل مدیریت یک وبسایت است. طی سالهای اخیر CMS های بسیاری معرفی شده اند که به صورت کاملا رایگان و متن باز در اختیار عموم قرار گرفته اند. شناخته شده ترین CMS های رایگان عبارتند از وردپرس، جوملا و دروپال. CMS اختصاصی یعنی این پنل مدیریت و معماری دیتابیس تنها برای شما و متناسب با نیازهای وبسایت شما طراحی شده است.

طراحی سایت اختصاصی

بهترین ها در CMS برای طراحی وب سایت کدامند؟
همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم، یک CMS برنامه ای است که به شما اجازه می دهد ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب سایت را به آسانی انجام دهید.به عبارت دیگر سیستم مدیریت محتوا برای ذخیره و بازیابی اطلاعات ساخته و استفاده می شوند.در نظر داشته باشید که اگر هر شخصی بخواهد سیستم مدیریت محتوا خود را داشته باشد و توسعه دهد، به طور حتم تعدادی زیادی از باگ های امنیتی به مرور زمان در آن مشاهده خواهد شد که ناچار مدیر سایت باید روزانه دست به دامن راه های افزایش امنیت وب سایت شود.
اما سال ها است که بهترین توسعه دهندگان و برنامه نویسان از سراسر دنیا بر روی سیستم مدیریت محتوا متن باز گوناگونی فعالیت می کنند و شما می توانید از آن ها و امکانات بی شمارشان استفاده کنید.


سیستم مدیریت محتوا وردپرس برای طراحی وب سایت (WordPress)
سیستم مدیریت محتوا جوملا برای طراحی وب سایت (Joomla)
سیستم مدیریت محتوا Drupal برای طراحی وب سایت
سیستم مدیریت محتوا PHP.FUSION برای طراحی وب سایت
سیستم مدیریت محتوا PHP.NUKE برای طراحی وب سایت

مزایای CMS اختصاصی
به طور حتم استفاده از یک سیستم اختصاصی میتواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد که تلاش میکنیم مهمترین شان را با هم بررسی کنیم.

سرعت بالاتر، انعطاف بیشتر
زمانیکه همه چیز از ابتدا توسط یک طراح سایت حرفه ای و متناسب با اهداف شما پیاده سازی میشود یعنی از هر گونه کد اضافی در صفحه و جدول بی استفاده در دیتابیس پرهیز شده و دسترسی به اطلاعات در سریعترین زمان ممکن رخ میدهد. همچنین تسلط این فرد بر هسته ای که نوشته است و ارتباطات داخلی کدها به او کمک میکند که در زمینه ارتقای آن انعطاف پذیری بالایی داشته و امکانات متنوعی را به آن اضافه کند.

امنیت بالادر CMS اختصاصی
یکی از مهمترین فاکتورهایی که در یک CMS اختصاصی همواره مورد توجه قرار میگیرد امنیت بالای آن است. این امنیت ناشی از اختصاصی بودن کدها و عدم اطلاع سایرین از پشت پرده سایت است. تصور کنید که سایت شما به زبانی جدید که هیچ کس در دنیا بلد نیست نوشته شده باشد، در نتیجه جاسوسی از آن بسیار سخت خواهد بود.


معایب CMS اختصاصی در مقایسه با وردپرس
در کنار ویژگی هایی مانند امنیت و سرعت که در یک CMS اختصاصی مورد توجه است فاکتورهای دیگری نیز باید در طراحی وب سایت در نظر گرفت که میتوانند بر انتخاب شما تاثیرگذار باشند. مهمترین معایب یک سیستم مدیرت محتوای اختصاصی به شرح زیر است:

زمان طولانی برای طراحی سایت
تصور کنید که برای خرید یک دست کت و شلوار به بازار مراجعه کنید یا به یک خیاط شخصی دوز، کدامیک هزینه بالاتری خواهند داشت؟ همین مثال در طراحی سایت نیز وجود دارد. زمانیکه شما از سیستم های مدیریت محتوای رایگان استفاده میکنید بخش زیادی از هزینه های طراحی و توسعه پنل های مدیریتی را پیش رو نخواهید داشت.
در طراحی سایت با CMS اختصاصی مدت طراحی سایت شما افزایش یافته و به همین نسبت هزینه های شما بیشتر میشود. ممکن است یک شرکت به شما پیشنهاد قیمتی مشابه با یک سایت وردپرسی اختصاصی برای یک CMS اختصاصی بدهد، در این شرایط باید به این فکر کنید که آن CMS برای شما اختصاصی نیست بلکه برای آن شرکت اختصاصی است. یعنی یک CMS توسط یک تیم ۵ تا ۱۰ نفره پیاده سازی شده و با عنوان اختصاصی به شما فروخته میشود، حال آنکه همین سیستم به شرکت های دیگر و زمینه های کاری دیگر نیز فروخته خواهد شد و عملا اختصاصی بودن آن برای شما نیست بلکه برای شرکت تولید کننده است.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()