نوشته شده توسط : ساحل

انتخاب کلمات کلیدی پسندیده یگانه از دغدغه‌های مدیران وبسایت‌ها و نویسندگان محتواهای اینترنتی است.
اولین و احتمالاً مهمترین تقدیر در راهبرد سئو، بهینه‌سازی درونمایه بر پای بست، کلمات کلیدی مناسب است.
در مقاله چگونه یک مقاله سئو شده بنویسم؟ راهکارهای برتر برای سئو مقالات به تعریف کلمات کلیدی و انگیزه اهمیت آنها پرداخته‌ام که در زیر قسمتی از متن آن را دوباره ذکر خواهم کرد.

کلمات کلیدی چیست ؟ همان واژه ها و جملاتی که کاربر در کادر جستجوی گوگل وارد می‌کند و توسط آن به سایت ما یا رقیبانمان هدایت می‌شود.

کدام واژه ها کلیدی برای محتوای ما مناسب‌ترند؟

باید بدانیم شیوه برگزیدن مناسبترین واژه ها کلیدی برای محتوای سایت چگونه است؟

با ما همراه شوید تا در چند مرحله نحوه گزینش واژه ها کلیدی پسندیده را با هم رسیدگی کنیم.

بررسی واژه ها کلیدی
اتمام رسیدگی و پیدا کردن کلمات کلیدی از قبل، بخشی مهم از تولید محتوای عالی است.
ازآنجاکه باید واژه ها کلیدی منظور خویش را در عنوان نوشتار و متن آن بیاورید، نیاز است که پیش از آغاز به نوشتن، واژه ها کلیدی خود را گزینش کنید.
در حال تعبيه آموزشی جامع برای نحوه برگزیدن واژه ها کلیدی هدفمند هستیم که به زودی آن را به صورت رایگان در سایت پیمان خواهیم داد.

اگر هرگز جستجوی کلمات کلیدی را اتمام نداده‌­اید، احتمالاً بخواهید راهنمای سایت hubspot برای تازه‌کاران را مطالعه کنید.

از وسط تمامی عوامل سئو داخلی، برای یادگیری این عامل باید بیشترین وقت را صرف کنید.

حتی نیاز نیست کتابی بخرید. راهنمای قطعی جستجوی کلیدواژه از سایت بک­لینکو کافی است. وقتی که می‌گویم در اثناء سپریدن جستجوی کلمات کلیدی خواب ندارم، جدی می­‌گویم.

استفاده از کلمات کلیدی
گوگل در طول سال‌های تازه باهوش‌­تر شده است.
با آنکه باید از واژه ها کلیدی در محتوای خویش کاربرد کنید، اما چپاندن کلمات کلیدی­ در متن الی جایی که ممکن است، به جای اینکه رتبه­‌بندی شمارا شفا بخشد، به آن آسیب می‌­رساند.
این روزها، انباشت واژه ها کلیدی و چپاندن آن ناممکن و اشتباه است.

امروزه، استفاده از واژه ها کلیدی، بیشتر در مورد معناشناسی آنها می باشد.
گوگل در تفسیر معنای کلمات کلیدی جستجوگران زیاد عالی عمل می‌کند، به حدی که برای فرآوری کنندگان محتوا خوفناک است.

گوگل نه فقط به کلمات کلیدی نگاه می‌­کند، بلکه به مترادف­‌های آن‌ها نیز پروا دارد الی بداندمنظور شما از نگارش عبارتی نظیر « علاءالدین اصف» چیست.

گوگل می‌­داند که شما شاید به پیگیری هر علاءالدینی نیستید، بلکه می‌­فهمد که شما به تعقیب فروشگاه­‌های زنجیره­ای علاءالدین در اسپاهان هستید و این را با رسیدگی جستجوهای مثل که ممکن است دربرگیرنده کلید واژه‌­هایی نظیر «فروشگاه»، «موبایل» و … شوند بفهمد.

انتخاب واژه ها کلیدی: نحوه گزینش مناسبترین واژه ها کلیدی برای محتوای سایت
انتخاب کلمات کلیدی: روش انتخاب مناسبترین واژه ها کلیدی برای محتوای سایت

تا جایی که اطمینان حاصل کنید کلمات کلیدی شما ازنظر راهبردی در مکان­های مهم (نظیر عنوان، URL و توضیحات متا) پیمان دارند، نیاز نیست صدبار آن‌ها را در متن خود تکرار کنید.

تنها بر خواننده متمرکز شوید و همیشگی و چندبار واژه ها کلیدی خویش را در درونمایه بگنجانید.

انتخاب واژه ها کلیدی
ما فقط به‌طور کم به جستجوی و رسیدگی کلمات کلیدی پرداختیم.
این عنوان، آنقدر مهم است که بخشی مستقل و متعلق به خودش را می‌­طلبد. دلیلش این است که تقریباً ۹۰ درصد سئو حول محور گزینش کلمه کلیدی می‌­چرخد.

البته این احصاء را از خودم در آوردم، اما نکته را فهمیدید.
کلمات کلیدی امر خواهند کرد که هر قطعه از متن در چه مورد خواهد بود.
کلمات کلیدی تعیین می‌کنند که اسم سایت خود را چه چیزی بگذارید و برند خود را به‌صورت آنلاین چگونه توصیف کنید.

کلمات کلیدی حتی نحوه برپایی لینک را هم به شما امر می‌کنند و این مورد تاکتیک‌­هایی که برگزیدن می‌­کنید و شیوه پیاده­‌سازی آن‌ها را دربرگیرنده می‌­شود.

اشتباه در برگزیدن واژه ها کلیدی
اشتباه رایج دیگری که افراد انجام می­‌دهند این است که آن‌ها متوقف می­‌شوند.
شاید افراد سایت خود را بازطراحی کنند یا کمپین بازاریابی جدیدی راه بیاندازند.

برای یکی دو هفته آن را ادامه می­‌دهند و صفحات خویش را بروزرسانی می­کنند و سپس متوقف می‌­شوند.
آن‌ها اندیشه می­‌کنند که جستجوی کلمه کلیدی یکبار اتمام می­‌شود و سایر تمام. در واقعیت، کاملاً وارونه است. بهترین سئو کاران همش در حال جستجوی کلمه کلیدی هستند.
همچنین دائماً ارزیابی می­‌کنند که آیا واژه ها کلیدی محتوای آن‌ها همچنان عاقلانه هستند یا خیر.

در پایین به دو اشتباه کسان در مورد برگزیدن کلمات کلیدی اشاره خواهیم کرد:
اشتباه رایج یک: انتخاب کلمه کلیدی اشتباه
تصور کنید شما خدمات مشاوره­ای کسب‌وکار می­‌فروشید. ممکن است خدمات شما در درازا سنه ۱۰ میلیون تومان برای مشتری خرج داشته باشد.

یعنی اندکی کمتر از یک میلیون تومان در ماه، بعد مبلغ زیادی نیست. ولی نسبتا گران است.

اکنون اگر شما رتبه یک «نکات رایگان برای رشد کسب و کار» را داشته باشید، حدس بزنید مخاطبین شما از چه نوعی هستند؟

افرادی به سایت شما خواهند آمد که به دنبال مطالب رایگان هستند! و این یعنی که چه بسا وقتی وارد سایت شما می­‌شوند، از شما هیچ خدماتی را خریداری نخواهند کرد.

همان یک واژه کلیدی ممکن است صد هزار تن را ماهانه وارد سایت شما کند.

با این حال، شاید مخاطبین اشتباهی هستند. بعد عاقلانه نیست بر حسب آن، رتبه­‌ای بگیرید!

بهتر است کلمه کلیدی متفاوتی را گزینش کنید، حتی اگر این پیشه به معنی از دست دادن ۹۹۰ بازدید در ماه باشد.

در موردش اندیشه کنید: اگر تنها انتخاب کلمات کلیدی سئو یک یا دو تن هم مطلب شمارا بخوانند و به سمت شما گرایش پیدا کنند، قدمی رو به جلو برداشته­‌اید. با این حال این مورد، فقط دشوار رایج نیست. به راستی مورد بعدی، رایج­‌تر است.

اشتباه رایج دوم : نادیده گرفتن رقابت
کلمه کلیدی را از پیش درآمد درست انتخاب کرده‌­اید.
ازنظر بافتی به کاری که سپریدن می‌­دهید مربوط است. و با آنچه می­‌فروشید هم هماهنگی بهتری دارد.
پس شغل بعدی که باید انجام بدهید چیست؟
ممکن است یک ابزار بررسی واژه ها کلیدی مثل Google Keyword Planner یا حتی SEMrush را که یک ابزاری پولی است، باز کنید.
چند ایده در آن‌ها تایپ کنید و نتیجه بگیرید.
به‌طور طبیعی، میل شما به سمت کلماتی خواهد بود که بیشترین تعداد جستجو را به خویش وابستگی داده‌­اند.

اما نکته­‌ای است که شما آن را نادیده می­‌گیرید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کارشناسان دریافتند که در بیش از هزار بیمار با علائم تشخیص داده نشده شبه آنفلوانزا، احتمال مثبت بودن نتیجه‌ی آزمایش کووید ۱۹ در کسانی که حس بویایی و چشایی خود را از دست داده بودند، ۱۰ برابر بیشتر بود. کارول یان، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن از دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو می‌گوید:

رایج‌ترین علامت اولیه عفونت کووید ۱۹ تب است، اما خستگی و از دادن حس بویایی و چشایی نیز به‌عنوان دیگر نشانه‌های آغازین رایج دیگر رخ می‌دهد.

پژوهشگران ۱۴۸۰ بیمار را مورد بررسی قرار دادند و تنها بیش از صد مورد برای کووید ۱۹ مثبت بودند. در میان این زیرمجموعه از بیماران، از دست رفتن شدید حس بویایی و چشایی کاملا رایج بود اما این حواس معمولا طی دو تا چهار هفته پس از عفونت به حالت عادی برمی‌گشتند که با روند کلی بهبودی بیماری مطابقت دارد. یان می‌گوید:

در بین بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که حس بویایی خود را از دست داده بودند، در زمان بررسی، بیش از ۷۰ درصد بهبود در بویایی را گزارش کردند و کسانی که بهبودی را گزارش نمی‌کردند، عمدتا بیماری آن‌ها اخیرا تشخیص داده شده بود.

درمقایسه‌با تب یا خستگی، از دست دادن شدید حس بویایی یا چشایی مورد غفلت واقع می‌شود. بنابراین ممکن است بسیاری از افراد که دارای این نشانه هستند، بدون اینکه حتی بدانند، ناقلان پنهان ویروس باشند.

در پاسخ به پژوهش جدید، دانشگاه کالیفرنیا از دست دادن حس بویایی و چشایی را به الزامات غربالگری خود برای بازدیدکنندگان و کارکنان افزود و متخصصان پزشکی درحال استفاده از این نشانه به‌عنوان نشانگر ممکنی برای ویروس هستند. البته این تنها یک مطالعه در رقابت جهانی درک بهتر این ویروس کشنده است و مطالعات بیشتر نه‌تنها لازم بلکه اجتناب‌ناپذیر است. ما هنوز واقعا گستره‌ی کامل علائم کووید ۱۹ یا اینکه این علائم چقدر می‌توانند متغیر باشند را نمی‌دانیم. اما هر دو پاسخ ازنظر نحوه‌ی حرکت رو به جلوی ما به‌عنوان یک جامعه‌ی جهانی حیاتی است.

برای مثال، در مطالعه‌ی جدید، احتمال منفی بودن نتیجه‌ی آزمایش کووید ۱۹ در افراد دچار گلودرد، ۴ تا ۵ برابر بیشتر بود. این نکته روش دیگری را ارائه می‌دهد که پزشکان می‌توانند از آن برای تمایز میان کسانی که دچار عفونت کووید ۱۹ شده و کسانی که ممکن است دچار این عفونت نباشند، استفاده کنند.

غربالگری کرونا

تاکنون، کره جنوبی، چین و ایتالیا دریافته‌اند که حدود یک‌سوم از بیمارانی که برای کووید ۱۹ مثبت هستند، از دست دادن حس بویایی را نیز گزارش کرده و بسیاری از آن‌ها نشانه‌ی دیگری ندارند. به‌نظر می‌رسد پژوهش جدید تا حد زیادی از این ایده حمایت کند، اگرچه در گروهی که علائم آن‌ها عمدتا خفیف است تا ۷۱ درصد از بیمارانی که نتیجه‌ی آزمایش کووید ۱۹ آن‌ها مثبت بود، اختلالی را در حواس بویایی و چشایی خود گزارش می‌کردند. پژوهشگران می‌گویند درمقایسه‌با دیگر علائم، این موارد بالاترین ارتباط را با کووید ۱۹ دارند.

برخلاف مطالعات دیگر، در پژوهش جدید مجموعه‌ای از بیماران مورد بررسی قرار گرفتند که بیشتر آن‌ها در بیمارستان بستری نشده و هیچ‌کدام از آن‌ها نیازی به لوله‌گذاری نای نداشتند. احتمالا به همین دلیل است که درصد آن‌ها بیش از چیزی است که در کشورهای دیگر به دست آمده است.

 پژوهشگران باتوجه به نتایج خود می‌گویند شاید بیمارانی که وضعیت آن‌ها چندان وخیم نمی‌شود، نشانه‌های مرتبط با بویایی و چشایی را نشان دهند درحالی‌که بیمارانی که عفونت آن‌ها بیشتر ریوی محور است، نشانه‌های متفاوتی را بروز می‌دهند. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، می‌تواند به‌معنای آن باشد که از دست دادن حس بویایی ممکن است ازنظر بهبودی کلی فرد نشانه‌ی خوبی باشد. درواقع، این گروه از افراد ممکن است واکنش جدی دربرابر ویروس نداشته باشند.

درحالی‌که هنوز نادانسته‌های زیادی وجود دارد، پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا فکر می‌کنند که در این مرحله به‌حدی می‌دانیم که از دست دادن حس بویایی را به‌عنوان یکی از نشانه‌های رسمی بیماری درنظر بگیریم. یان می‌گوید:

ما امیدواریم که باتوجه به این یافته‌ها، مؤسسه‌های دیگر نیز از این رویه پیروی کنند و نه‌تنها از دست دادن حس بویایی و چشایی را به‌عنوان نشانه کووید ۱۹ ذکر کنند، بلکه از آن به‌عنوان ابزاری برای غربالگری ویروس در سرتاسر جهان استفاده کنند.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347530/loss-smell-early-covid19-symptom/



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برند OZO شرکت نوکیا محبوبیت زیادی ندارد و احتمالا تاکنون حتی نام آن را نیز نشنیده باشید. نوکیا سال‌ها پیش اعلام کرده بود روی نوعی دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه کار می‌کند که توانایی رهگیری حرکات چشم کاربر را دارد؛ این دوربین که با نام OZO شناخته می‌شد از نوعی فناوری با همین نام استفاده می‌کرد که البته کار به جایی نبرد و نوکیا سرانجام در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که این پروژه به تاریخ پیوسته است.

با این حال فناوری خاصی که نوکیا موفق‌به توسعه‌ی آن شده و با نام کامل OZO Audio شناخته می‌شود، مزیت‌های متعددی را در حوزه‌ی صوتی به‌همراه می‌آورد. نوکیا طی سال‌های اخیر به‌دفعات، قرارداد تجاری با برخی شرکت‌ها امضا کرده است تا آن‌ها بتوانند از فناوری OZO Audio در محصولات‌شان استفاده کنند. وان‌پلاس جدیدترین شرکتی به‌شمار می‌آید که در گوشی جدیدش از OZO Audio استفاده کرده است. بر اساس اعلام رسمی، وان‌پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) دارای مجموعه‌میکروفون سه‌گانه با اتکا بر فناوری Nokia OZO است.

نماینده‌ی وان‌پلاس در جریان پخش کنفرانس آنلاین این شرکت برای رونمایی گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸، چندین دقیقه به بحث درمورد قابلیت‌های صوتی این محصولات پرداخت. او در بین سخنانش جزئیات مربوط به فناوری‌های Audio 3D ،Audio Zoom و Audio Windscreen را تشریح کرد. سه فناوری موردبحث به دوربین دستگاه مرتبط هستند و حضور آن‌ها در گوشی وان‌پلاس ۸ پرو به‌دلیل فناوری OZO اتفاق افتاده است.

قابلیت Audio Zoom یا بزرگ‌نمایی صوتی به کاربر امکان می‌دهد روی صدای اشیاء مختلف متمرکز شود؛ در واقع از طریق دوربین دستگاه می‌توانید روی آیتمی خاص بزرگ‌نمایی کنید تا به‌لطف میکروفون قدرتمند وان‌پلاس ۸ پرو، صدای آن آیتم نیز در مرکز توجه قرار گیرد. قابلیت Windscreen با هدف کاهش دراماتیک صدای باد به‌هنگام ضبط ویدئو در وان‌پلاس ۸ پرو قرار داده شده است و در نهایت Audio 3D را داریم. Audio 3D نامی است که وان‌پلاس ترجیح داده از آن برای بیان کردن امکان ضبط ویژه‌ و پیشرفته‌ی محتوای صوتی توسط گوشی جدیدش استفاده کند. نگاهی کلی به سه فناوری موردبحث به ما نشان می‌دهد که با قابلیت‌هایی انقلابی طرف نیستیم؛ اما این ویژگی‌ها در هر صورت مزیت‌هایی جالب به کاربر ارائه می‌دهند و حاصل همکاری خوب نوکیا و وان‌پلاس هستند.

جیری هوپانیمی، مدیر بخش اعطای مجوز فناوری‌ها در شرکت نوکیا، درمورد قرارداد جدید بین این شرکت و وان‌پلاس ابراز خرسندی کرده و گفته است:

ما از این‌که می‌توانیم به‌لطف فناوری OZO Audio جدیدترین گوشی هوشمند وان‌پلاس را قادر سازیم ویدئوها و محتوای صوتی را به‌شکلی فراگیر و باکیفیت بالا ثبت کند هیجان‌زده هستیم. فناوری موردبحث به مشتریان وان‌پلاس امکان می‌دهد به ویدئوها و محتوای صوتی سرزنده و پویا دسترسی پیدا کنند. این قرارداد باری دیگر جایگاه ما را به‌عنوان رهبر بازار در زمینه‌ی اعطای فناوری‌های پیشرفته به شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی و دوربین، نشان می‌دهد.

شرکت Nokia Technologies روی دادن مجوز استفاده از محصولاتی که تحت مالکیت معنوی نوکیا هستند به شرکت‌های دیگر متمرکز است. این موارد شامل پتنت‌ها، فناوری‌ها و حتی خود برند نوکیا می‌شوند. محصولات موردبحث با اتکا بر فناوری‌های نوینِ ادامه‌دار نوکیا و دهه‌ها رهبری این شرکت در زمینه‌ی تحقیق و توسعه ساخته شده‌اند. فناوری‌هایی که توسط نوکیا توسعه داده شده‌اند در تقریبا تمامی دستگاه‌هایی که امروزه به شبکه‌ی اینترنت وصل می‌شوند، وجود دارند. ما مجوز فناوری نوآورانه‌ی OZO را که در حوزه‌های صوتی و بصری فعالیت می‌کند از طریق کسب‌و‌کار ویژ‌ه‌مان که با نام Technology Licensing شناخته می‌شود، به شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند و دوربین‌ها اعطا می‌کنیم.

با نگاهی خلاصه‌وار به خبرهای جدید مربوط به گوشی‌های هوشمند متوجه می‌شویم که شرکت‌های دیگری نیز از فناوری نوکیا در محصولات‌شان استفاده کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد شماری از گوشی‌های اخیر اوپو یعنی فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو از فناوری OZO بهره‌مند هستند. به‌نظر می‌رسد قرارداد جدید نوکیا فقط محدود به وان‌پلاس نیست و شماری دیگر از شرکت‌های تحت مالکیت BBK Electronics را نیز پوشش می‌دهد. ناگفته نماند که BBK Electronics شرکت مادر برندهایی چون وان‌پلاس، ویوو، اوپو و ریل‌می است. 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347545/oneplus-8-pro-nokia-ozo-audio-tech/



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین گوشی موبایل الی 3 میلیون
تنوع بسیار گوشی های موبایل در سال های اخیر گزینش های زیادی را اثناء خرید مقابل خریداران قرار می دهد! به همین دلیل برگزیدن یک گزینه قطعی و مناسب کمی برای افراد سخت شده است.یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که میتواند انتخاب ما را آسان تر کند تعیین بودجه است. در پیوسته ی سری راهنمای های تخصصی که الی به امروز منتشر کردیم منظور داریم در این راهنما به شناسایی بهترین گوشی موبایل لغایت 3 میلیون تومان بپردازیم.پس اگر به تعقیب خرید بهترین گوشی تا ۳ میلیون میان ردیف در بازار هستید این مطلب را ازدست ندهید.

بد نیست پیش از هر چیز بدانید که گوشی های هوشمند نام اسیر از خانواده های مختلف برند های دوست داشتنی و برتر هستند و از طرفی کیفیت و عملکرد مطلوبی برای کاربری روزمره دارند. ما در این راهنمای خرید کوشش می نماییم با در عقیده دریافت قشر های گوناگون مصرف کننده و سلیقه های گوناگون، گزینه های متعددی را شناسایی کنیم الی در پایان هر شخصی بهترین و به صرفه ترین انتخاب ممکن را داشته باشد. اگر احتیاج به خرید یک موبایل ارزانتر دارید میتوانید به راهنمای خرید بهترین موبایل الی دو میلیون تومان مراجعه کنید .

 

 

 

 

 

گوشی موبایل الی 3 میلیون
هر چند بی گمان های ظاهری و امکانات بین گوشی های هوشمند ارزان بها و گران قیمت فوق العاده باریک شده اما در حال حاضر گوشی های هوشمند لغایت 3 میلیون تومان را به عنوان گوشی های ارزان قیمت و یا اقتصادی شناسایی می کنند.  این تقسیم از موبایل ها با بها ذیل و نیرو کمتر نسبت به گوشی های گران تر گزینه های مناسبی برای عموم مصرف کنندگان روزمره یعنی کسانی که صرفا دربایستن به استفاده از اینترنت، زنگ زدن، آهنگ گوش دادن، عکس اخذ و... به صورت معمولی دارند، بشمار می روند. به عبارتی نباید از گوشی های اقتصادی انتظار ارائه نیرو و عملکردی مثل گوشی های پرچمدار را داشته باشید، این دسته از گوشی ها نیاز های روزمره را شما را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب رفع می کنند.نا گفته نماند انتظارات هر شخص متفاوت است و ممکن است یک گوشی معمولی از انتظارات شما فراتر هم باشد بعد نسبت به مشخصات فنی و تجربه کاربرانی که محصول را خریداری کردند خوب تحقیق کنید.اگر در عقیده دارید برای خرید گوشی جدید خویش خرج بیشتری بکنید اما بودجه کافی ندارید و یا علاقه مند به خرید گوشی موبایل به چهره اقساطی بدون قبل پرداخت هستید به صفحه فروش اقساطی ویژه باکس نیمه نگاهی داشته باشید.

1. گوشی موبایل شیائومی Mi A3

بهترین گوشی موبایل لغایت 3 میلیون

گوشی موبایل شیائومی Mi A3 یک گوشی وسط رده ی دیگر از کمپانی نیرومند شیائومی است که در سال جاری به بازار شناسایی شد. این گوشی کل فن حریف با قابلیت هایی که دارد می تواند احتیاج شما را مثل یک پرچمدار برآورده کند. نمایشگر سوپرامولد 6 اینچی قطره ای قاب جلوی این اسمارتفون را آراسته است و در قاب پشتی رنگ آمیزی زیبای آن روی جنس شیشه ای دلربایی می کند. دوربین اصلی با سه سنسور ویژگی های وسیعی را در گزین کردن شما پیمان می دهد و می توانید همچون یک عکاس حرفه ای از امکانات آن بهره بگیرید. دوربین اصلی مجهز به سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی است که به ترتیب سنسورهای عریض، فوق عریض و عمقی هستند و می توانند شما را برای عکاسی در شرایط مختلف حاضر سازند. دوربین سلفی این گوشی نیز با یک سنسور 32 مگاپیکسلی تمام قد در گزین کردن شماست الی همراه شما در ثبت خاطراتتان باشد.

گوشی شیائومی Mi A3 حائز پردازنده اسنپدراگون 655 هشت هسته ای با معماری 11 نانومتری می باشد و همین فرمایش در تسریع اتمام پروانه های پردازشی زیاد مثمرثمر واقع خواهد شد. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو 610 است و می تواند بازی های نصف سنگین را بسیار روان اجرا نماید. فضای درنظر گرفته شده برای انجام این کنش ها و واکنش ها رم 4 گیگابایتی است و حافظه ذخیره سازی نیز نسخه ی 64 و 128 گیگی دارد. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی Mi A3 حائز حجم 4030 میلی آمپر ساعتی است و می تواند یک روز و نصف شما را همراهی کند. اگر هدف دارید یک گوشی میان ردیف خریداری کنید و در عین حال توقع کاربری فراوانی دارید گوشی موبایل شیائومی Mi A3 دقیقا همان گوشی مدنظر شماست.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در مقاله مزایای طراحی سایت با وردپرس، در مورد مزایای سایت وردپرس گفته شد. از ویژگی های مهم سایت وردپرس این است که بسیار توسعه مکشوف و بیش از ۳۴ درصد تارنما های جهان را به خودش اختصاص دیتا است. وانگهی هزینه ها را تفریق می دهد و راه ترقی و توسعه سایت و کسب و کار ما را آسان می کند.

معایب طراحی سایت با وردپرس
در روبرو لازم است که معایب طراحی سایت با ورد پرس را نیز بدانیم و با اشکالات آن آشنا شویم.

۱. آفت پذیری
بدون شک بزرگ‌ترین نقطه سستی وردپرس، امنیت آن است. WordPress یک پلتفرم منبع مفتوح است و برای سفارشی سازی، بسیار به افزونه ها و پلاگین ها متکی است. افزونه ها و پلاگین ها هر دو توسط کسان و شرکت‌های گوناگون گسترش یافته اند و از آن‌جا که نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد، می‌تواند حاوی اشکالات یا کدهای ویرانگر باشد.

علاوه بر این، همان‌طور که گفته شد، امروزه وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت درونمایه است. این واقعیت، وردپرس را به منظور اصلی هکرها تبدیل می‌کند. در حقیقت، بر پایه یک گزارش امنیتی، وردپرس جز هک شده‌ترین پلت فرم CMS در سراسر جهان است.

 

۲. هزینه‌ها را افزایش می‌دهد
در حالی که خود وردپرس رایگان است، اما در پایان هزینه‌هایی برپایی می‌کند. وردپرس برای شخصی سازی به افزونه ها و پلاگین ها متکی است. در حالی که بعضی از آن‌ها رایگان هستند، ولی همیشه قابل اعتماد و ایمن نیستند.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید وب سایت شما متمایز باشد، باید برخی از این افزونه‌ها را بخرید، زیرا سرویس‌های مجانی بیش از کران مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرفی با به روزرسانی‌های بی‌شماری که به طور همیشگی منتشر می‌شود، سبب می‌گردد که به روز‌رسانی سایت زیاد گران تمام شود.

اگر شما طراح وردپرس هستید، یا فرهنگ های مربوطه را دارید، می‌توانید خودتان تنظیمات مورد عقیده را سپریدن دهید، اما بیش‌تر افراد نیاز به به کارگیری یک افزونه یا یک تم پیشرفته دارند.

 

۳. نیازمند به روز رسانی های مداوم است
این پلت فرم به کمینه چندین افزونه، برای این که صحیح کار کند، احتیاج دارد. هرچه پلاگین‌های بیش‌تری استفاده کنید، شکیبیدن بیش‌تری وجود دارد که با مشکلات سازگاری روبرو شوید.

کل فرآیند حفاظت در وردپرس می‌تواند زیاد چالش برانگیز باشد و شما باید برای داشتن یک سایت کاربردی، تنظیمات افزونه ها و پلاگین‌های خویش را تنظیم کنید.

 

۴. سئو (SEO)
وردپرس قطعاً یک بستر دوستانه برای سئو است، اما تقریباً مانند هر سیستم مدیریت محتوای متن مفتوح است. برای افرادی که تجربه و نزاکت کمی در سئو دارند، وردپرس می‌تواند برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کند.

به عنون نمونه در سیستم طبقه‌بندی و برچسب زدن وردپرس، اگر محتوایی بیش از بی گمان برچسب زده شود یا در بسیاری از مقوله ها علامت‌گذاری شود، گوگل آن را به عنوان محتوای تکراری اثر گذاری می‌کند. این سوژه بر رتبه بندی سئو سایت، تأثیر منفی می‌گذارد.

 ۵. شخصی سازی به برنامه نویسی نیاز دارد

برای ایجاد دگرگونی ها ویژه در سایت وردپرس، باید ادب برنامه نویسی با زبان های HTML ، CSS و PHP را داشته باشید. اگر می‌خواهید سایت خویش را شخصی سازی کنید یا طراحی آن را ارتقا دهید، احتمالا لازم است که چندین خط کد پیچیده بنویسید. اگر یا این زبان ها آشنا باشید، کل چیز راحت است. ولی اگر کوشش کنید بدون داشتن تخصص، اقدام به نگارش کد کنید، ممکن است سایت با مشکل جدی روبرو شود.

نکات مهم و دشواری ها سفارش طراحی سایت با وردپرس
تشخیص طراح حرفه ای
سخت بودن امکان تشخیص طراح پیشه ای، مزایای طراحی سایت با وردپرس یکی از معایب طراحی سایت با ورد پرس است. زمانی که شما تصمیم می گیرید وب سایت خویش را با وردپرس طراحی کنید و می خواهید با یک طراح سایت کار کنید، با افراد و شرکت‌های زیاد روبرو می شوید که مدعی امکانات فراوان با قیمت های به شدت غیر قابل باورداشت هستند.

انتخاب میانی این گزینه‌ها، بسیار سخت و سخت خواهد بود. پیامدها این تصمیم ممکن است برای آینده کسب و کار ما ریسک داشته باشد و ضربه مهلکی به آن وارد کند، اما در مقابل ممکن است بتواند یک همراه و کمک کارساز برای زودتر رسیدن ما به اهدافمان باشد.

انتخاب طراح پیشه ای
در اینجا باید بین پیشنهادات ارائه شده، یک طراح چیره دست گزینش کنیم. در واقع باید بتوانیم از یک قالب فروش که ما را در دام خرید ارزان قرار می دهد و شدنی است در آینده ما را از تغییرات، اصلاحات و یا از افزودن امکاناتی که باره نیاز است، بی بهره سازد، بتوانیم فرد ایده آل خود را انتخاب کنیم.

انتخاب فرد درست کار راحتی نیست و احتیاج به رایزن و انتخاب کاملا هوشمندانه ای دارد



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به‌روزرسانی اپلیکیشن Camera Controller سامسونگ امکان می‌دهد با استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ، از طریق دوربین گلکسی اس ۲۰ تصویربرداری کنید.

 

شماری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در محصولات خود فروشگاهی اختصاصی درکنار گوگل پلی استور جای می‌دهند تا محتوایی اختصاصی ازطریق آن روی دستگاه‌ها منتشر کنند. فروشگاه گلکسی اپس سامسونگ که بعدا به گلکسی استور تغییرنام داد، یکی از همین فروشگاه‌های شناخته‌شده‌ و محبوب‌ است که امکان دسترسی به آن ازطریق گوشی‌های سامسونگ وجود دارد. کره‌ای‌ها ازطریق فروشگاه گلکسی استور مجموعه‌ی متنوعی از ابزار مختلف را ارائه می‌دهند تا تجربه‌ی کار با گوشی را لذت‌بخش‌تر کنند. در گلکسی استور، اپلیکیشن‌های متنوعی نظیر Good Lock و Camera Controller وجود دارد که کاربران زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

سامسونگ اخیرا به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller را منتشر کرده است. به‌لطف به‌روزرسانی جدید، می‌توان با ساعت‌های سری گلکسی واچ سامسونگ (Galaxy Watch) به دوربین گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20) دسترسی پیدا کرد و با آن‌ها عکس و فیلم گرفت. 

اگر با Camera Controller آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که سامسونگ از مدت‌ها پیش این اپلیکیشن را دردسترس قرار داده است تا کاربران بتوانند ازطریق ساعت‌های هوشمندی که روی مچ خود می‌بندند، به دوربین دستگاه‌های همگام‌سازی‌شده با ساعت دسترسی پیدا کنند و با آن‌ها عکس و فیلم بگیرند. سامسونگ در مراسم رونمایی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲، به قابلیت‌های متنوع Camera Controller اشاره کرده بود.

تمام کاری که باید بکنید، دانلود به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller در فروشگاه گلکسی استور (Galaxy Store) است. پس از دانلود اپلیکیشن و نصب روی گوشی، باید آن را با ساعت هوشمند سامسونگ همگام‌سازی کنید. پس از انجام این کار، ساعت هوشمندتان در نقش منظره‌یاب دوربین گلکسی اس ۲۰ ظاهرا خواهد شد و به‌لطف دکمه‌ی شاتر، خواهید توانست عکس‌برداری کنید. افزون‌براین، می‌توانید با ساعت هوشمند و اتکا بر ژست‌های حرکتی، در بین دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی جابه‌جا شوید.

سامسونگ می‌گوید به‌روزرسانی جدید Camera Controller ضمن اضافه‌کردن این قابلیت، شماری از باگ‌های پیشین این اپلیکیشن را نیز برطرف می‌کند. بااین‌حال، کره‌ای‌ها ترجیح داده‌اند جزئياتی دقیق‌تر دردسترس قرار ندهند و صرفا به همین گفته بسنده کنند. ناگفته نماند ازطریق Camera Controller می‌توان با استفاده از حالت‌های مختلف دوربین نظیر حالت اینستاگرام، حالت شب، حالت Pro و حتی لایو فوکوس تصویربرداری کرد.

اپلیکیشن Camera Controller سامسونگ در‌حال‌حاضر با ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ اکتیو ۲ سازگاری دارد. براساس اطلاعات رسمی، این اپلیکیشن به‌طورکلی از ۱۳ گوشی هوشمند هم پشتیبانی می‌کند که در بین آن‌ها سه دستگاه خانواده‌ی گلکسی S20 دیده می‌شوند. ناگفته نماند Camera Controller از گوشی گلکسی زد فلیپ پشتیبانی نمی‌کند. حتی پس از انتشار به‌روزسانی جدید که نسخه‌ی اپلیکیشن را به ۱/۰/۷۹ ارتقا می‌دهد، هنوزهم فهرست دستگاه‌های تحت‌پشتیبانی Camera Controller محدود است. به‌غیر از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰، گوشی‌های دیگر تحت‌پشتیبانی Camera Controller خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ و خانواده‌ی گلکسی نوت ۱۰ و گوشی گلکسی فولد را شامل می‌شوند. 

سامسونگ در سال‌های اخیر تلاش کرده است حضور پررنگ‌تری در بازار گجت‌های پوشیدنی داشته باشد. کره‌ای‌ها ضمن معرفی گلکسی واچ اکتیو ۲، برخی از قابلیت‌های جدید را برای ساعت‌های قدیمی‌تر نیز منتشر کردند. همچنین، اخبار رسمی نشان می‌دهد سامسونگ همچنان در حال کار برای آوردن قابلیت ثبت نوار قلب (ECG) به ساعت هوشمند واچ اکتیو ۲ است؛ قابلیتی که اپل واچ‌های جدید از آن پشتیبانی می‌کنند. حال‌که امکان استفاده از ساعت‌های هوشمند به‌عنوان منظره‌یاب دوربین فراهم شده است، بدون شک میزان کاربردی‌بودن این محصولات بیشتر از قبل می‌شود تا کاربران احساس راحتی بیشتری با آن‌ها داشته باشند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347184/samsung-galaxy-s20-series-camera-controller-watch-viewfinder/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تبدیل PDF به عکس یکی از نیازهای اولیه‌ی افرادی است که برای انتقال اسناد، به فرمتی آسان و خوانا برای همه‌ی دستگاه‌ها نیاز دارند.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که سندی PDF داشته باشید و دستگاه شما (کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند) به نرم‌افزار مناسب برای بازکردن فرمت مذکور مجهز نباشد. اگرچه امروزه بسیاری از دستگاه‌ها به‌صورت پیش‌فرض از فایل‌های PDF پشتیبانی می‌کنند، برخی دستگاه‌های قدیمی شاید به این امکان مجهز نباشند. درنهایت، اشتراک‌گذاری تصاویر همیشه آسان‌‌تر از فایل‌های PDF است و تبدیل PDF به عکس می‌تواند بهترین راهکار برای حل مشکلات موجود باشد. تبدیل PDF به فرمت JPG یکی از راهکارهای کاربردی در این زمینه به‌شمار می‌رود.

ابزارهای متعددی برای تبدیل PDF به عکس وجود دارد. انواع نرم‌افزارهای کامپیوتری و سرویس‌‌های آنلاین امروزه دردسترس کاربران قرار دارند که فرایند تبدیل را به‌آسانی انجام می‌دهند. احتمالا برای اکثر افراد حداقل یک‌بار این سؤال پیش آمده است: چگونه فایل PDG را به JPG تبدیل کنیم؟ درادامه‌ی این مقاله‌‌ی زومیت، مراحل قدم‌به‌قدم تبدیل PDF به عکس را خصوصا برای فرمت آشنا و محبوب JPG شرح می‌دهیم.

تبدیل PDF به عکس ازطریق وب‌سایت

تبدیل فرمت فایل‌ها به یکدیگر ازطریق سرویس‌های آنلاین مزایای زیادی دارد. علاوه‌بر‌اینکه در اکثر موارد می‌توان به‌رایگان ازطریق وب‌سایت‌ها پی‌دی‌اف را به عکس تبدیل کرد، دسترسی به آن‌ها هم ازطریق انواع کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمند ممکن خواهد بود. البته سرویس‌های آنلاین محدودیت‌هایی هم دارند و حداکثر حجم قابل‌تبدیل در هر مرتبه، در آن‌ها محدود است. درنهایت، تبدیل PDF به عکس بدون افت کیفیت در وب‌سایت‌های تبدیل‌کننده به‌آسانی ممکن خواهد بود.

وب‌سایت‌های متعددی در اینترنت وجود دارند که کار تبدیل PDF به عکس را انجام می‌دهند. جست‌وجویی ساده در اینترنت با عبارتی همچون Convert PDF to JPG، فهرستی مفصل از وب‌سایت‌ها را دراختیار شما قرار می‌دهد. از میان وب‌سایت‌های مشهور با رابط کاربری آسان می‌توان smallpdf را نام برد که در چند مرحله‌ی ساده، فایل پی‌دی‌اف را به عکس تبدیل می‌کند. این وب‌سایت ابزارهای دیگری همچون کاهش حجم فایل PDF، تقسیم فایل‌های PDF، ترکیب فایل‌‌های PDF و ویرایش جزئی آن‌ها را هم دراختیار شما قرار می‌دهد.

برای تبدیل PDF به عکس ابتدا وارد این لینک شوید. در پنجره‌ای که در وسط صفحه مشاهده می‌کنید، Choose File را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پنجره‌ای باز می‌شود که از آنجا فایل PDF مدنظر را از روی کامپیوتر خود انتخاب می‌کنید. همچنین، می‌توانید با عمل کشیدن و رهاکردن فایل دلخواه را داخل پنجره‌ی مذکور وارد کنید. به‌علاوه، امکان بارگذاری PDF از سرویس‌های ابری همچون دراپ‌باکس و گوگل درایو هم در این بخش وجود دارد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347176/how-to-convert-pdf-to-jpg/



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()