نوشته شده توسط : ساحل

برای نصب ویندوز یا هر سیستم عامل دیگه بر روی سیستمی که سی دی رام نداشته باشه، نخستین گذرگاه که به ذهن کس میرسه، استفاده از پیکان هستش. ولی اگر سخت شما هم همانند مال من باشه که هم سی دی رام یگانه از لبتاپ هام از پیشه افتاده و هم از فلش بوت نمیکنه(البته فلش هم ندارم:)) باید دنبال یه راه حل دیه باشین. حتما درون بوت سیستم دیدین که اگر سیستم عامل نباشه که بوت بشه، سعی میکنه که به DHCP سرور کانکت بشه. این برای به کارگیری پروتکل PXE هستش. محیط Preboot Execution Environment یک پیرامون برای بوت کردن سیستم از راه شبکه و جدا از فضای اندوخته سازی هستش. مثلا برای سیستم های TC که نمیخوان براش هارد بزارن.
محیط ما مانند عکس ذیل خواهد بود:

سرور همون سیستمی هستش که محتوات سی دی ویندوز رو طریق کپی میکنیم و PXE client همون لبتاپ یا سیستمی هستش که میخوایم روش ویندوز نصب کنیم که بهش میگیم کلاینت (رو vmware هم میشه تست کرد).
-----معمولا PXE توانایی شناخت کارت شبکه وایرلس رو نداره و باید با کابل سیستم کلاینت خودمون رو به سویچ وصل کنیم.
نیازمندی های ما با شرح پایین میشه:
یک سویچ که کلاینت رو با کابل به اون وصل کنیم (سرور میتونه با وایرلس وصل بشه)
سیستم سرور که یه نسخه ویندوز طریق نصب باشه و کارا رو روی اون انجام بدیم
سی دی ویندوزی که میخوایم روی کلاینت نصب نماییم (اینجا من win7 نصب کردم).
------برای اینکه مشکلی پیش نیاد، فایروال رو خاموش کنید.
مراحل کار:
برنامه serva رو از این آدرس دانلود کنید. نسخه مجانی اون رو دانلود کنید. توجه کنید که نسخه درست 32 یا 64 بیتی رو دانلود کنید.
یک شاخه اصلی برپایی کنید، مثلا (C:SERVA_ROOT). این شاخه میشه شاخه اصلی پیشه serva.
برنامه serva را هر کجا مه میخواهید اکسترکت و اجرا کنید. سپس بر روی Settings کلیک کنید.
بر روی فیش TFTP کلیک کنید و بر بنیاد شکل پایین آن را تغییر دهید (فعال سازی و انتخاب شاخه اصلی که قبلا ساخته اید).
بر روی برگه DHCP تنظیمات مناسب را انجام دهید. اگر سویچ شما قابلیت DHCP را داشته باشد مانند شکل زیر عمل کنید(معمولا همشون دارن)
اگر سویچ قابلیت DHCP نداشته باشه همانند عکس پایین عمل کنید:
بعد از تنظیمات یک بار از برنامه بیرون شوید و دوباره برنامه را باز کنید.
وارد شاخه اصلی که قبلا ساخته اید شوید. چند فایل و شاخه جدید توسط برنامه ساخته شده است. در شاخه WIA_WDS نسخه های ویندوز ,vista,7,8,2008 و نسخه های جدید قرار خواهد گرفت و برای نسخه های پیش از vista از شاخه WIA_RIS_SHARE استفاده میکنیم. نخست شاخه باره نظر (در اینجا WIA_WDS) را به اشتراک قرار میدهیم. مشابه شکل زیر مراحل را اتمام دهید. (توجه شود که با اسم WIA_WDS_SHARE دسترسی اتمام میشود.
یک پایین ساخه در WIA_WDS ساخته و تمام درونمایه سی دی ویندوز خود را در آن کپی کنید. برای نمونه در سیستم من به شکل C:SERVA_ROOTWIA_WDSwin7 است.
برای شرایطی که سیستم شما نیازمند یک درایور ویژه کارت شبکه در هنگام نصب است، میتوان آن را در شاخه $OEM$$1DriversNIC پیمان داد.
بر روی سیستم سرور کارها انجام شد و باید در سیستم کلایت سیستم عامل خویش را نصب کنیم. در صفحه بوت سیستم خود، منوی مربوط به تاسیس از راه شبکه را انتخاب میکنیم. برای نمونه در سیستم من با عنوان NIC Boot میباشد. میتوان لاگ روند پیوستگی را در برنامه serva مشاهده کرد. هر شمار زیرشاخه که در WIA_WDS داشته باشیم ملاحظه میشود. نسخه مورد عقیده را برگزیدن و آغاز به نصب میکنیم.

نصب ویندوز با کابل Lan


بعد از بارگذاری فایل ها، یک پنجره مفتوح شده و اسم کاربری و کلمه عبور میخواهد تا به محتویات شاخه ویندوز دسترسی داشته باشد. این کلمه عبور و نام کاربری مربوز به سیستم سرور است. اگر سیستم سرور شما win8 است، و با ایمیل پرکار کرده باشید، اسم کاربری، اسم اول قبل از فاصله است. برای مثال اگر نام رایانه شما hamed-pc باشد . نام کاربری شما hamed.sh@live.com در این صورت در قسمت User به چهره پایین میویسیم: hamed-pchamed و در کلمه عبور هم کلمه عبور سیستم سرور را. توجه کنید که این اطلاعات مربوط به سیستم سرور و برای



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از صدور صورتحساب جداگانه برای خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و فعال سازی بسته «وس» به انتخاب مشترک، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی از تصویب و ابلاغ مصوبه مربوط به ضوابط ارائه و استفاده از خدمات ارزش افزوده خبر داد.

وی گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه سال ۹۸ با توجه به مصوبه شورای عالی مجازی و با هدف حمایت از حقوق مشترکین الحاقیه‌ای برای مصوبه ۲۴۸ درباره ارائه و استفاده از خدمات ارزش افزوده تصویب کرد.

فلاح جوشقانی با اشاره به وجود برخی چالشها در ارائه خدمات ارزش افزوده و ناآگاهی برخی از مشترکان در مورد شرایط و هزینه‌های عضویت، روشهای استعلام وضعیت عضویت و یا لغو آن افزود: در این مصوبه موضوع اعتبار خدمات ارزش افزوده پیش‌بینی شده که براساس آن مشترک می‌تواند بسته خدمات ارزش افزوده را با قیمت مشخصی خریداری کند و اپراتورها نیز صرفاً به مشترک اجازه می‌دهند خدمات ارزش افزوده را تا سقف اعتبار تعیین شده فعال کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هرگونه مبلغی که بابت خدمات ارزش افزوده از مشترکان تلفن ثابت و یا تلفن همراه دائمی یا اعتباری کسر می‌شود باید از محل اعتبار تعیین شده باشد.

وی تاکید کرد: دارندگان پروانه هم موظف هستند پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده از آن را به مشترک اطلاع داده و حداکثر تا سقف اعتبار خدمات ارزش افزوده مشترک، خدمت درخواستی را برای وی فعال کنند.

فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه هرگونه تمدید یا فعال سازی مجدد اعتبار خدمات ارزش افزوده باید پس از درخواست مجدد از سوی مشترک انجام شود افزود: دارنده پروانه موظف است پس از پایان اعتبار خدمات ارزش افزوده پیامکی مبنی بر پایان اعتبار این خدمات برای مشترک ارسال کند و برای مشترکان تلفن ثابت و همراه دائمی به صورت جداگانه صورتحساب صادر کند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879134/%D8%B5%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%AC%D8%AF%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%88%D8%B3



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریاب شخصی است که با تخصص در مقوله فروش و با نگاهی چیره دست و تیزبین برای یک محصول و یا خدمت مشتریان لازم را معرفی و کالای خود را به فروش می رساند.

بنابراین عنوان واژه بازاریاب شامل هر کسی نخوهد شد. شاید عدم توانایی یک بازاریاب در ارائه محصولات و یا خدامات کارایی وارونه داشته و به جای رشد مایه زیان و زیان یک گردآور گردد. مثالی نزد اهالی تجارت مرسوم است که می گویند اگر کسی پیشه فروش را به صورت چیره دست آموخته باشد و بتواند یک اتوماتیک ساده را به فروش برساند توانایی فروش یک کارخانه عظیم را نیز خواهد داشت.

مرتبط بخوانید: مفهوم ارزش مشتری در کسب و کار

برخی نیز معتقد اند هر کسی قابلیت فروشندگی و بازاریابی را نخواهد داشت مگر اینکه ژن فروشندگی در داخل آن شخص هستی داشته باشید. پس نتیجه حاصل شده از این فرمایش پروا فراوان به امر استخدام بازاریاب است. ولی بازاریاب کیست و چه شرایطی باید داشته باشد؟ بازاریاب باید:

1- توان شنوایی فراوانی برای یادگیری و تعلیم تخصصی را دارا باشد.

2- بازاریاب باید بسیار هوشیار و هوشمند باشد.

3- بازاریاب باید دارای توان مکالمه فراوان و ذکر موارد لازم را داشته باشد.

4- بازاریاب باید داراری قدرت تحیلی مناسب در سررسید مذاکره باشد.

5- اهل مطالعه و دارای اطلاعات عمومی مناسب باشد.

این مطلب را از دست ندهید!
کپی رایتینگ چیست؟! پادشاهی در وب با محتوا!
6- در جلسات از تحلیل رفتن فضای مذاکره و طولانی شدن زمان جلسه جلوگیری کند.

7- دارای ظاهری آراسته و مرتب باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان روی شرکت آوش تک کلیک کنید.

8- در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد.

تمامی مشخصات ذکر شده در کناره هم و قابلیت فروشندگی یک بازاریاب مایه افزایش راندمان و بازدهی پسندیده در گستره فروش می شود. در بهترین حالت شدنی مجموعه ای از بازاریابان تحت مدیریت شخصی با عنوان مدیر فروش و بازاریابی فعالیت خویش را با برنامه ریزی پسندیده و ریزبین سپریدن خواهند داد.

مرتبط بخوانید: خدمات بازاریابی چیست؟!

مدیر فروش علاوه بر مشخصات فوق حائز شخصیتی نظام دهند و تحلیل گر است و بر اساس برنامه ای که با تجربه فراوان خود طرح می کند، گردآور بازاریان را مدیریت می کند. بازاریابان تحت قیومیت مدیر فروش وارد چرخه فروش به مشتریان می شوند و با رهبری اون به موفقیت می رسند.

موفقیت بازاریابان منجر به کامیابی بنگاه یا گردآور اقتصادی در گستره فروش می شود. امیدواریم مطلب امروز پنتازوم درباره توضیح این مطلب که “بازاریاب کیست ؟” مورد توجه شما قرار گرفته باشد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ هم‌اکنون از تغییر عملکرد دکمه‌های فیزیکی در پرچمداران خود پشتیبانی می‌کند، اما انتخاب‌های شما در این زمینه محدود است. با این‌حال، اپلیکیشن‌های خوبی مانند sideActions وجود دارند که آزادی بیشتری در این‌باره به شما می‌دهند. شرکت Jawmono، توسعه‌دهنده این اپلیکیشن، به‌تازگی پشتیبانی از سری گلکسی S20 را هم به آن افزوده است.

شما با sideActions می‌توانید عملکردهای مختلفی مانند اجرای اپلیکیشن‌ گوگل اسیستنت، روشن یا خاموش کردن گوشی، گرفتن اسکرین‌شات یا غیرفعال کردن دکمه پاور را برای یک‌بار ضربه، دوبار ضربه یا فشار طولانی بر روی دکمه پاور انتخاب کنید. قابلیت خوب دیگر  sideActions، تغییر عملکرد دکمه‌ها براساس هر اپلیکیشن است؛ بنابراین شما خواهید توانست عملکردهای متنوعی را بسته به اپلیکیشنی که داخل آن هستید انجام دهید.

در ادامه، لیست همه قابلیت‌ها و عملکردهایی که توسط اپلیکیشن sideActions پشتیبانی شده‌اند را ملاحظه می‌‌کنید:

قابلیت‌ها:
  • پشتیبانی از دوبار ضربه و فشار طولانی
  • اجرای گوگل اسیستنت با دکمه پاور
  • تغییر عملکرد دکمه‌های ولوم
  • تغییر براساس اپلیکیشن
  • روشن کردن گوشی با دکمه پاور
  • غیرفعال کردن دکمه پاور
  • پرش از آهنگ‌ها با دکمه‌ ولوم
عملکردها:


:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جدیدترین بتای پایدار سیستم‌عامل اندروید 10 برای تلفن هوشمند پوکوفون F1 منتشر شد. این آپدیت با شماره نسخه 11.0.6.0QEJMIXM برای تستر‌های بتا عرضه شده است و انتظار می‌رود که طی روز‌های آتی در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

هیچ تغییر عمده‌ای در این آپدیت نسبت به آپدیت قبلی که با شماره 11.0.4.0QEJMIXM منتشر شده بود، مشاهده نشده است و تیم توسعه‌دهنده آن فقط برخی از اشکالات آن را رفع کرده‌اند. بسته به بازخورد افرادی که از نسخه بتا این آپدیت استفاده می‌کنند، انتظار می‌رود که نسخه پایدار نیز به‌زودی برای همه کاربران عرضه شود.

اگر شما نیز از نسخه پایدار بتای اندروید 10 برروی پوکوفون F1 استفاده می‌کنید، به منوی آپدیت تلفن خود مراجه کرده تا جدیدترین آپدیت بتا را برای تلفن خود دانلود کنید. البته، نباید انتظار داشت که این بروزرسانی در همین مرحله برای همه کاربران تستر منتشر شود، زیرا فرآیند انتشار آپدیت مذکور برای تستر‌ها نیز به صورت مرحله به مرحله انجام می‌گیرد.

با وجود این که در قسمت Changelog این آپدیت مطلب خاصی بیان نشده است، اما کاربران تستر اعلام کرده‌اند که عملکرد تلفن نرم‌تر شده و مشکل اتصال هدفون‌های بلوتوثی در هنگام استفاده از کدک AAC حل شده است. هم‌چنین، مشکل ویجت تقویم تلفن نیز برطرف شده است. برای طرح سوالات خود درباره آپدیت جدید پوکوفون F1 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: 

https://itresan.com/293285/%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-10-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اجازه دهید با این دو اصطلاح بازاریابی در راهنمای جامع بازاریابی تلفنی اغلب آشنا شویم. اکثر ملت تفاوت بین Telemarketing و Telesales را نمی دانند. این پرتو می دهد که آنها ارزش های جدا مهم را که می طاقت از هر کدام از این افزار بدست آورد، فهم نمی کنند. کلمات “Telemarketing” و “Telesales” هنوز هم اغلب به چهره اشتباه و جابجا بهره‌گیری می شوند. با این حال، اگر می خواهید از کمپین تلفنی خویش بیشترین سهم را ببرید، شناخت تفاوت ها و چگونگی استفاده از آنها برای کمک به تجارت شما حیاتی است.

یکی از بزرگترین اشتباهات در درازا تاریخ استفاده از واژگان مشابه است. به طور سنتی، فروش تلفنی (یک اصطلاح بسیار قدیمی) برای گسترش کار و جنبش های کسب و کار است. در روبرو بازاریابی تلفنی با مقیاس زیاد جدیدتر است و اغلب به عنوان یک اصطلاح کلیدی باره استفاده پیمان می گیرد که دربرگیرنده فروش تلفنی به عنوان گرد از عناصر آن می شود.

نکتهبازاریابی

امروزه بسیاری از کارآزمودگان صنعت از واژه Telemarketing استفاده می کنند الی از همه کار و جنبش هایی برای بستگی با (مشتریان بالقوه) وجود دارد، کاربرد کنند. این شامل برپایی مشتریان از یک فرآورده یا خدمات، تولید فرصت ها یا هدایت مشتریان، ارائه اطلاعات، انجام تحقیقات بازار و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان جدید یا موجود می باشد. بنابراین، بازاریابی تلفنی تبدیل به یک اصطلاح کلیدی شده است که شامل فروش تلفنی و سایر موارد پیوسته با آن است.

به یاد داشته باشید فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی به وضوح فعالیت های کاملا متفاوت است. هنگام استفاده از یک سرویس خاص برای کسب و کار خود، باید نکات اصلی پایین را در نظر داشته باشید:

تعریف بازاریابی و فروش تلفنی
بازاریابی تلفنی : خدماتی است که مایه ایجاد علاقه، برپایی فرصت ها، فراهم آوردن اطلاعات، بازخورد مشتریان، برپایی ملاقات و و ایجاد فروش بوسیله تلفن می شود.

فروش تلفنی : خدماتی است که محصولات یا خدمات از راه تلفن به صورت مستقیم به مشتری به فروش می رساند.

مقاله بازاریابی پیشنهادی
مزایا و معایب بازاریابی تلفنی
نقش بازاریابی تلفنی در کسب و کار
بازاریابی تلفنی در طی زمان و با هزینه کمتر می تواند مشتریان جدید را شناسایی و فرصت های موجود بازار را معرفی نماید
شناسایی منافع بالقوه عالی برای تیم فروش تلفنی به منظور ایجاد بالقوه فروش
به جای خرید اطلاعات، یک منبع قابل اطمینان برای تیم فروش تلفنی شما ایجاد می کند
کمپین تبلیغاتی خوب برای کمک به فروش از راه تلفن
تله مارکتینگ زمانهای طولانی که برای تماس سرد بدست تیم فروش ایجاد می گردد را حذف می نماید
هزینه های آموزشی را تفریق می دهد – کارکنان کبیر فروش تلفنی همش خوب بازاریاب های تلفنی خوب نیستند نیستند؛ یک مهارت متفاوت و طریق جدا در تله مارکتینگ هستی دارد
به چهره حرفه ای، اسم تجاری، محصول یا خدمات سوداگری را به مشتریان خفته ارائه می دهد
برای اثر دادن روند خرید یا پتانسیل های جدید سوداگری به مشتریان فعلی بکار می رود
باعث ایجاد یک ورودی عظیم از داده های تماس به منظور برپایی فروش بیشتر می گردد
تیم های بازاریابی ورودی تلفنی می توانند خطوط اطلاعاتی شما را پردازش ، و درخواستهای ساده که منجر به تبدیل مشتریان بالفعل می گردد را فراهم نماید
بازاریابی تلفنی باعث کمک به تحقیقات بازار و افزایش بهره وری سوداگری می شود
تله مارکتینگ مشتریانی را که پیشتر حاضر خرید کرده است و دیگر دربایستن به مکالمات قانع کننده بدست فروشندگان ندارند را در برگزیدن تیم فروش می گذارد
Telemarketing کمک می کند تا یک جریان از پیمان ملاقات ها را بر بنیاد مشتریانی که به پیگیری کشف دقیق آنچه که شما ارائه می دهید، برپایی نماید
Telemarketing رضایت مشتری را فراهم می کند و بیشتر از نیازهای مشتری فراتر می رود.
برداشت های منفی از بازاریابی تلفنی

علیرغم فرآوری ۵۰۰ میلیارد دلار در هر سنه در سراسر جهان، فروش تلفنی در پی بردن عمومی منفی است. این اصطلاح بیشتر با تماس های سرد با افراد خصوصی در منزل همراه است، که می تواند بعضی آمارهای انحرافی را که کسب و کارها و یا افراد پیشه حرفه ای رسیدگی نمی کنند را به همراه داشته باشد.

افکار پیوسته با اصطلاح “telemarketing” در یک رسیدگی مجلس بازاریابی مستقیم از ۱٫۷۸ میلیون نفر حاکی از نتایج زیر است.

۹۸٪ از استجابت دهنگان می گویند که از بازاریابی تلفنی “عصبانی” هستند.

۹۲٪ ادعا می کنند که از بازاریابی و فروش تلفنی پیشنهادات جعلی اخذ کرده اند.

نقش فروش تلفنی در کسب و کار
اگر در حال حاضر اطلاعات مشتری خویش را داشته باشید، شما بیچارگی به کسی دارید که به طور مداوم و متقاعد کننده این اطلاعات را به فروش تبدیل کند
تیم فروش تلفنی حرفه ای آموزش دیده می تواند نرخ تبدیل مشتریان خفته به بالفعل را افزایش دهد و در عین حال هزینه های فروش را کاهش دهد
یک تیم فروش چیره دست اغلب با استفاده از تلفن می تواند الزامات خرید مشتریان را فراهم آورد
تیم های تلفنی فروش به حقیقت از کمپین های تبلیغاتی برپایی را در جهت افزایش فروش بهره‌گیری می کنند
فروش تلفنی موثر دربایستن به تخصص ویژه دارد. برون سپاری این تخصص موجب صرفه جویی در پول و افزایش عملکرد تیم فروش می شود
تیم تلفنی فروش می تواند با گزین کردن یک کمپین فروش موثر بالاترین اثربخشی را حاصل نماید
تماس تلفنی بیچارگی به یک روحیه خاص دارد و مایه تفریق مخاطرات نهفته مشتری با استفاده از یم تماس متقاعد کننده می شود
هزینه های ماموریت با داشتن یک تیم فروش تلفنی آموزش دیده حذف می شود.
مقاله بازاریابی پیشنهادی
فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی در دنیای امروز
چگونه بازاریابی تلفنی منجر به فروش بیشتر می شود ؟
برای اینکه تله مارکتینگ در جهت افزایش فروش عمل نماید بایستی به نکات زیر دقت نمایید :

تخصصی کردن .
اگر تماس تلفنی یک راه موثر برای معرفی کمپانی شما به چشم اندازهای جدید است، آن را نادیده نگیرید. به جای اینکه یک تیم فروش را ناچار به گزین کردن وقت به جستجوی آنها کنید، بسیاری از شرکت ها از برون سپاری کاربرد می کنند لغایت حجم زیادی از تماس ها را پیدا کنند، تصمیم گیرندگان را معرفی کنند و منافع بسیاری را برای گروه فروش خود بدست آورند.

هنگامی که بازاریاب های تلفنی به وظیفه اصلی خود بپردازند، فروشندگان می توانند ۱۰۰٪ از زمان فروش خود استفاده کنند. و کمپانی شما می تواند درآمد بیشتری را در همان موعد ایجاد کند.

برآورد حجم تماس.
حجم تماس می تواند تعداد کارمندان ، نیازهای نرم افزاری، سیستم تلفن و فضای اداری مورد بیچارگی را در برگزیدن تان قرار دهد. اگر در مورد برون سپاری فکر می کنید، نخستین سؤالی است که از شما می شود این است که :

برای دریافت مشاوره رایگان با آوش تک در تماس باشید.

اول ، میزان تماس و محدوده زمانی آن را مشخص نمایید

زمان کمپین های فروش: آیا تنها شمار شماری فروشنده دارید و یا این یک برنامه در حال اتمام دارید؟

کدام مناطق از عقیده زمانی بیشترین حجم تماس را به خود اختصاص می دهند؟ اگر شما در سراسر مملکت پیشه می کنید، بیشترین حجم تماس فروش در چه ساعاتی صورت می پذیرد ؟

آیا روزهای خاصی از هفته، ماه یا سال بر ای کسب و کار تان مهم است؟

دوم، برآورد تعداد تماس هایی که می توانید در یک ساعت اتمام دهید، برآورد اولیه ای را برای شمار تماس ها و ساعت هایی که احتیاج دارید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشته ضمن آشنایی با پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2020 در ایالات متحده آمریکا مروری خواهیم داشت بر باکس آفیس فیلم های جدید و جدول فروش فیلم های در حال اکران سال جاری به همراه نمرات کسب شده، خلاصه داستان و بودجه ساخت و میزان فروش هفتگی و جهانی…

 

وب سایت آی ام دی بی (IMDB یا Internet Movie Database) معتبرترین و بزرگترین مرجع مرتبط با هنر سینمای جهان است که فعالیت خود را به عنوان یک گروه خبری یا UseNet از اوایل دهه 1990 میلادی آغاز کرد. این سایت در حال حاضر یکی از پربازدیدترین وب سایت های جهان بوده که اطلاعات مربوط به فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی را به مخاطبان خود عرضه می کند و از زیرمجموعه های شرکت آمازون (Amazon – یکی از ارزشمندترین برندهای سال 2019) به حساب می آید.

وب سایت Box Office Mojo نیز یکی از زیرمجموعه های آی ام دی بی بوده که با استفاده از آمار فروش سینماهای نزدیک به 80 کشور از قدرتمندترین و بهترین اقتصادهای جهان، به طور منظم پرفروش ترین آثار سینمایی جهان را در بازه های مختلف زمانی منتشر می کند. یکی از این آمار جدول فروش فیلم های در حال اکران است که در بخش سینما و تلویزیون و پرفروش ترین فیلم های سینمایی هفته تکراتو به آن خواهیم پرداخت.

پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2020

در این هفته نیز مانند هفته گذشته، انیمیشن سونیک در صدر جدول پرفروش ترین فیلم های سینمایی هفته قرار گرفت. 2 فیلم جدید آوای وحش و Brahms: The Boy II نیز با فروش بالا در جمع پرفروش ترین فیلم های هفته قرار گرفتند. فیلم انگل یا Parasite نیز در هفته بیستم اکران با توجه به موفقیت در برخی از معتبرترین و بهترین جشنواره های فیلم جهان مانند هفته گذشته در جمع پرفروش ترین آثار سینمایی هفته قرار گرفت. بر اساس آمار منتشر شده توسط وب سایت باکس آفیس موجو در ارزیابی فیلم های 2019 و فیلم های 2020، پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2020 و میزان کلی فروش آنها تا روز 5 اسفند 98 که توانایی قرار گرفتن در جمع بهترین فیلم های 2020 را داشته؛ عبارتند از:

مطالب پیشنهادی

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 
اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 

بهترین فیلم های عاشقانه 2020 ؛ مروری بر فیلمهای جدید درام و کمدی رومانتیک سال

10 – The Photograph

  • ژانر: درام رومانتیک
  • تاریخ اکران: 14 فوریه
  • تعداد هفته اکران: 2 هفته
  • درجه بندی سنی: PG-13
  • نمره IMDB: امتیاز 6.2 از 10
  • نمره Metacritic: امتیاز 63 از 100
  • بودجه ساخت: 16 میلیون دلار
  • میزان فروش آخر هفته: 2.8 میلیون دلار
  • میزان فروش ایالات متحده آمریکا: 17.6 میلیون دلار
  • میزان فروش جهانی: 17.7 میلیون دلار

یکی دیگر از فیلم های رومانتیک جدید که در روز ولنتاین راهی سینماهای جهان شد، فیلم The Photograph بود این هفته نیز در جمع پرفروش ترین فیلم های 2020 قرار گرفت. این فیلم توسط استلا مگی (Stella Meghie) نوشته و کارگردانی شده و با مدت زمان 1 ساعت و 46 دقیقه در جمع بهترین فیلم های عاشقانه 2020 قرار می گیرد. فیلم The Photograph در دومین هفته نمایش و تناسب تاریخ اکران با ژانر ساخته شده، با فروشی در حدود 2.8 میلیون دلار (42 میلیارد تومان با دلار 15.000 تومانی در روز 5 اسفند سال 1398 خورشیدی) موفق به قرار گرفتن جمع پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2020 گردید.

هنرپیشگان

  • لاکیث استنفیلد (LaKeith Stanfield) در نقش مایکل
  • ایسا رای در نقش ماء
  • چلسی پرتی (Chelsea Peretti)
  • کلوین هریسون (Kelvin Harrison)

خلاصه داستان

ما (با بازی ایسا رای) دختر یک عکاس مشهور است که عاشق یک روزنامه نگار به نام مایکل (با بازی لاکیث استنفیلد) می شود. اما مایکل وظایف دیگری نیز بر عهده دارد…

بودجه ساخت و میزان فروش

بودجه ساخت این فیلم نسبتا پایین و در حدود 16 میلیون دلار (در حدود 240 میلیارد تومان) است. این فیلم تاکنون به فروشی در حدود 17.6 میلیون دلار (265 میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و 17.7 میلیون دلار (266 میلیارد تومان) در اکران جهانی شده و قطعا در رده آثار زیانده سال قرار نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2020 ؛ مروری بر فیلمهای جدید درام و کمدی رومانتیک سال

پرفروش ترین فیلم های هفته (9 تا 15 دسامبر)/جدول فروش فیلم های در حال اکران

9 – Jumanji : The Next Level

  • تاریخ اکران: 13 دسامبر 2019
  • تعداد هفته اکران: 11 هفته
  • ژانر: اکشن ماجرایی کمدی
  • گروه سنی: PG-13
  • IMDBامتیاز 6.9 از 10
  • Metascoreنمره 58 از 10
  • بودجه ساخت: 125 میلیون دلار
  • میزان فروش آخر هفته: 3.0 میلیون دلار
  • فروش کلی در ایالات متحده: 311 میلیون دلار
  • فروش جهانی: 788 میلیون دلار
  • منبع: 
  • https://techrato.com/2020/02/24/best-selling-movies-2020-week-8/


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فیلم برداری از صفحه گوشی از گرفتن اسکرین کست با رایانه می‌تواند ساده‌تر باشد. در این مطلب به آموزش فیلم برداری از صفحه گوشی اندروید با موبیزن پرداخته‌ایم.

 

اگر در حال بازی کردن با گوشی اندروید خود هستید و می‌خواهید از گیم پلی در حال اجرا فیلم بگیرید، این مطلب را بخوانید. در این نوشتار به آموزش فیلم برداری از صفحه گوشی اندروید با موبیزن پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

فیلم برداری از صفحه گوشی اندروید با موبیزن

قسمت اول: نصب و تنظیم برنامه موبیزن (Mobizen)

قسمت اول: نصب و تنظیم برنامه موبیزن (Mobizen)

  1. وارد برنامه گوگل پلی استور شوید. این فروشگاه نرم افزاری به عنوان منبع مورد اعتماد گوگل برنامه های سیستم عامل اندروید را بدون ویروس در اختیارتان می‌گذارد.
  2. برنامه موبیزن را جستجو کنید.
  3. پس از پیدا شدن برنامه آن را دانلود و نصب کنید.
  4. نرم افزار موبیزن را باز کنید. می‌توانید یک میانبر از این اپلیکیشن روی صفحه خانه گوشی خود بسازید تا دسترسی راحتتری به آن داشته باشید.
  5. اکانت گوگل خود را متناسب با برنامه موبیزن تنظیم کنید. در این مرحله باید شرایط را بپذیرید، آدرس ایمیل خود را انتخاب کنید و یک رمز قوی برای اکانت خود تعیین نمایید.
  6. به نرم افزار دسترسی روت دهید. زمانی که برای اولین بار نرم افزار موبیزن را باز می‌کنید، یک باکس دیالوگ از شما می‌خواهد که به برنامه دسترسی روت دهید. گزینه Grant را انتخاب کنید تا این پروسه تکمیل شود.

قسمت دوم: فیلم برداری از صفحه گوشی

قسمت دوم: فیلم برداری از صفحه گوشی

  1. گزینه Record Screen را انتخاب نمایید. با این کار یک ویجت موبیزن در نزدیک لبه نمایشگر ساخته می‌شود.
  2. ویجت موبیزن را لمس کنید. در این مرحله سه آیکون ظاهر می‌شود؛ آیکون اول (Camcorder icon) برای فیلم برداری از صفحه نمایش، آیکون دوم (Camera icon) برای گرفتن عکس اسکرین شات و آیکون سوم (Settings icon) میانبری به تنظیمات برنامه موبیزن است.
  3. برای شروع فیلم برداری گزینه اول را انتخاب کنید. با این اقدام یک نور ضعیف در اطراف ویجت دایره‌ای شکل ظاهر می‌شود که نشان دهنده در جریان بودن پروسه فیلم برداری است.
  4. شروع پروسه. زمانی که گزینه رکورد را انتخاب کردید، می‌توانید فیلم برداری از هدف مورد نظرتان را شروع کنید.

قسمت سوم: توقف فیلم برداری از صفحه نمایش

مطالب پیشنهادی

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 
اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 

قسمت سوم: توقف فیلم برداری از صفحه نمایش

  1. ویجت موبیزن را لمس کنید. حال اگر پروسه فیلم برداری در جریان باشد، به جای آیکون Start آیکونی را برای توقف پروسه فیلم برداری مشاهده می‌کنید.
  2. گزینه توقف فیلم برداری (گزینه اول) را انتخاب کنید تا فیلم برداری متوقف شود. فیلم های ضبط شده شما در پوشه‌ای به نام Record در قسمت گالری گوشی اندرویدتان ذخیره می‌شوند.

راهنمایی:

  • همیشه برنامه های مورد نظرتان را از منابع مطمئنی مانند گوگل پلی استور، آمازون اپ استور یا موارد مشابه دانلود و نصب کنید.
  • موبیزن زمانی در حال فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی است که یک نور ضعیف در حال چرخیدن دور ویجت برنامه باشد، در غیر اینصورت فیلم برداری در حال انجام نیست.
  • مجوزهای روت سازی را به نرم افزار بدهید. موبیزن بدون این مجوزها نمی‌تواند از صفحه گوشی اندرویدتان فیلم بگیرد.
  • منبع: 
  • https://techrato.com/2020/02/24/mobizen-for-record-android-screen/


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر از شما به عنوان یک کارآزموده بازاریابی بپرسند “بازاریابی چیست؟”، یا از شما بخواهند آن را تعریف کنید، به راحتی قادر به تعریفش خواهید بود؟ به راستی بازاریابی در ذهن شما چه معنایی دارد؟ خدمات مشاوره برندینگ و مشاوره بازاریابی از راهکارهای توسعه کسب و کارها در مجموعه بیلاودمارکتینگ است.

موسسه خبرگان بازاریابی (Chartered Institute of Marketing) بازاریابی را این چنین شرح می­دهد : “مدیریت پروسه شناسایی، قبل بینی و ارضای نیازهای مشتری به شکلی سودآور”.

انجمن بازاریابی آمریکا (The American Marketing Association) آخرین تعریف از بازاریابی در سنه 2013 را اینگونه تصویب نموده است: ” بازاریابی، مجموعه­ ای از فعالیت ها و فرایندهای ایجاد، انتقال، ارسال و تبادل هر آنچه که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکای بازرگانی و در همه برای جامعه ارزشمند باشد، است.”
بازاریابی یا همان مارکتینگ با یک ایده جدید یا یک فرآورده مبتکرانه نخست نمی­ شود، بلکه نقطه ابتدا و پایان هر کسب و کاری بازاریابی است و محوریت بازاریابی را نیز مشتری (Customer) برپایی می دهد.

در واقع پروسه بازاریابی(Marketing) حتی قبل از آنکه مشتری وارد چرخه ی کسب و کار شود، نخست می شود، نه زمانی که محصول حاضر فروش است.
در پاسخ به اینکه” بازاریابی چیست” باید گفت بازاریابی فرایند مشتاق کردن مخاطبین به محصولات ویا خدمات است. این پروسه با سپریدن تحقیقات بازار نخست و با تحلیل رفتار مصرف کننده یا مشتریان، بهبود سفر مشتری، شناخت کامل مطالبات و نیازهای بازار هدف، نگهداشت مشتریان، و افزایش بهره بازاربرای برند پیوسته خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: روش همگام سازی بازاریابی با سفر مشتری
حضور بازاریابی در پهنه تجارت از سررسید مبادلات پایاپای وجود داشته و در درازا سده ها با رشد و ترقی بازرگانی مفهوم مارکتینگ و تکاپو های مارکتینگ نیز کاملتر شده است. مارکتینگ به عنوان یک دانش در طی چند سده پسین دو بار دستخوش تحولات پایه ای و بنیادین شده : یکبار با پیدایش انقلاب صنعتی و بار دوم با ظهور دانش تکنولوژی اطلاعات در عرصه تجارت که در نهایت منجر به شکل گیری مفهوم دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) شد.

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ چیست؟
یادمان باشد که دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی بر بنیاد اصول قواعد و راهبرد های بازاریابی بنا شده و به قصد پیشبرد هرچه بهتر فعالیت های بازاریابی بکار اسیر می شود.

شاید در پاسخ به اینکه “بازاریابی چیست” بهترین و کوتاهی ترین پاسخ این باشد که “بازاریابی تلفیق دانش و هنر است، و خلاقیت لازمه پیشرو بودن در این صنعت است”.

امروزه بازاریابی متاسفانه یا خوشبختانه به نوعی با زندگی انسانها و اغلب تصمیماتی که می گیرند، از برگزیدن محل زندگی و دانشگاه گرفته تا سبک زندگی و حتی کتابی که می خوانند، عجین شده که خود نشات گرفته از مفاهیم جدیدی است که در این دانش تعریف می شوند و معنا می یابند. مانند بازاریابی پارتیزانی ، بازاریابی مویرگی، بازاریابی حسی، و بازاریابی قطره ای که همگی از دسته مفاهیم جدید در مارکتینگ محسوب می شوند.

بازاریابی با تمام جنبه های گوناگون کسب و کار مرتبط است، از توسعه و تولید فرآورده گرفته تا شیوه های مختلف پخش محصول و خدمات، قیمت گذاری، راهبرد های فروش، تبلیغات، روابط عمومی و خدمات پس از فروش به مشتریان.

یادتان باشد که در مارکتینگ مشتریان شما تنها به افرادی که محصول شما را از قفسه­ ها خریداری می ­کنند یا از خدماتتان استفاده می کنند، اندک نمی­ شوند بلکه سرمایه گذاران، توزیع­ کنندگان، خرده ­فروشان و دیگر ذینفعان نیز به نوعی مشتریان شما هستند، که تنها شیوه تعاملشان با برند شما متفاوت است.
گاهی مارکتینگ (Marketing) به اشتباه مترادف با تبلیغات (Advertising) در عقیده گرفته می شود، چنانچه اگر بازاریابی را یکی از چرخ دنده های اصلی کسب وکار بدانیم، تبلیغات فقط جزئی از این چرخ دنده است.

بازاریابی - مارکتینگ
بیشتر بخوانید: تفاوت اصلی بازاریابی و تبلیغات چیست ؟
برخی هم مارکتینگ (Marketing)را به اشتباه برابر با فروش (Sales)می دانند. به عقیده ی این کسان فروش همان بازاریابی است. در حالی که مارکتینگ و فروش به هیچگونه یکسان نیستند، و فروش بخشی از فرایند بازاریابی را برپایی می دهد.

بازاریابی ما فوق ترفیع، فروش، و تبلیغات است.

بازاریابی یکی از تقسیم های اصلی کسب و کار است که تمرکزش بر افزایش و نگهداشت مشتریان فعلی و دستیابی اغلب به مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل است.

بازاریابی (Marketing) چهار تقسیم را در بر می گیرد :

شناخت مشتریان و پیرامون بیگانه کسب وکار به جزیی­ترین شکل ممکن
شناسایی فرصتها و توسعه راهبرد برای سرمایه­ گذاری روی آنها
استفاده از ابزارهای مارکتینگ برای تحقق اهداف اصلی کسب و کار
سنجش نتایج فعالیت ها و گردآوری فرایند بهبود پیوسته به هدف گسترش کسب و کار

بازاریابی - مارکتینگ
آنچه بازاریابی می­ نامیم
در نخستینگی پیمان دادن مشتری ( گونه ها مشتری)
تهیه فرایندهای برنامه ­ریزی شونده میانی مدت و بلند مدت به هدف توسعه برند
تهیه و گردآوری فعالیت های کلیدی برای کامیابی پیوسته کسب و کار
تخصیص منابع برای دستیابی به اهداف کسب و کار
برخی از انگیزه ها افزایش اهمیت بازاریابی
بازاریابی به انتقال، مبادله و حرکت کالا کمک می کند
بازاریابی در انتقال، مبادله و جنبش کالا بسیار مفید است. کالاها و خدمات از طریق واسطه های گوناگون، مثل خرده فروشان و عمده فروشان، به دست مشتریان می رسند. برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن این بستگی را فراهم می آورد و از این جهت هم برای فرآوری کنندگان مفید است و هم برای مشتریان.

مارکتینگ در حفظ و ارتقا استانداردهای حیات جامعه مفید است
بازاریابی در صدر تمام عوامل تاثیر گذار بر استانداردهای حیات جامعه، قرار می گیرد. بازاریابی از طریق در دسترس قرار دادن محصولات و خدمات برای مشتریان و عرضه ی آنها تحت شرایط مختلف و با بها معقول، بر سبک زندگی آنها نشان می گذارد. جامعه از سه سطح اجتماعی ساختن می شود: غنی، میانه و فقیر. هرآن چیزی که این سه گروه مصرف می کنند ، توسط بازاریابی و اصول و رویه های آن، نخست شناسایی، دسته بندی و سپس عرضه می شود.

شناخت بازار و نیازمندیهای بازارهای منظور تحت عنوان تحلیل بازار به عنوان بخشی مهم از تکاپو های بازاریابی صورت می گیرد،که خود به نوعی سنگ بنای تصمیم گیری ها به منظور تهیه و گردآوری راهبرد ها و تکنیک های بازاریابی است.

امروزه حتی دانشگاه ها نیز برای توسعه برند خود از کار و جنبش های بازاریابی به نوعی نامحسوس سهم می برند.

فعالیت های گوناگون بازاریابی به نوبه ی خویش سهمی در کسب درآمد کسان یک جامعه دارند. از کارآزمودگان کامپیوتر گرفته الی طراحان صنعتی و گرافیست ها و مهندسین فروش و تولید کنندگان محتوا و عکاسان صنعتی و… تمامی به نوعی در چرخه مارکتینگ به منظور پیشبرد اهداف کسب وکارها تعریف می شوند.

منجر به ایجاد کارگماری می شود
فعالیت های گوناگون بازاریابی به نوبه ی خویش سهمی در کسب درآمد افراد یک جامعه دارند. از کارآزمودگان کامپیوتر گرفته لغایت طراحان صنعتی و گرافیست و مهندسین فروش و تولید کنندگان محتوا و عکاسان صنعتی و… همگی به نوعی در چرخه مارکتینگ به قصد پیشبرد کسب وکارها تعریف می شوند.

بازاریابی به عنوان مأخذ ایده های جدید شناخته می شود
با افزایش رقابت در بازارها، هر روز از سهم بازار برندها کاسته می شود و متخصصین این صنعت باید بتوانند با بکار بردن روشهای جذاب و خلاق کوشش در نگهداشت مشتری و جذب بیننده اغلب برای برندها را، در برنامه شغل خویش داشته باشند.

برخی از گونه ها بازاریابی ها
اگر هم اکنون به سراغ مرورگر اینترنت خویش بروید و عبارت “انواع بازاریابی” را جستجو کنید، با نتایج بیشماری رو به رو می شوید. هر یک از انواع بازاریابی در پایان به دنبال جلب توجه بیننده و شناساندن برند و محصول به آنها است ولی کانال و استراتژی که هریک از آن سهم می برند سبب می شود بازاریابی، گونه ها مختلفی پیدا کند.

با اشاعه دانش و ورود زنجیره های دیگری همچون عصب شناسی و روانشناسی به دنیای بازاریابی، پهنه های میانی رشته ای فراوانی در پهنه ی بازاریابی ظهور پیدا کرده است. از این بین می طاقت به بازاریابی حسی (Sensory Marketing)، بازاریابی هیجانی (Emotional Marketing)، بازاریابی عصبی (Neuro Marketing) و بازاریابی سببی (Cause Marketing) اشاره کرد.

در بازاریابی حسی به 5 حس کسان و تحریک آنها برای جلب توجه بیننده پروا می شود. در بازاریابی هیجانی به عواطف و تحریک احساساتی از قبیل ترس، عشق، دلسوزی و حتی تنفر، پروا می شود و سعی بر آن است که به این ترتیب افراد، احساسی را تجربه کنند که تاثیر ماندگار داشته باشد. بازاریابی سببی از عواملی که مورد پروا مصرف کنندگان است، کاربرد می کنند لغایت به این واسطه پروا آنها را به سوی فرآورده یا برند مورد نظر جلب کند، در این نوع بازاریابی عمدتاً از امور خیرخواهانه برای جلب پروا مخاطبان کاربرد می شود، مثلا اجرای کمپینی که به پشتیبانی از کودکان سرطانی برگذار شده است نوعی از بازاریابی سببی می باشد. در بازاریابی عصبی بیشتر به ناخودآگاه افراد توجه می شود، سعی بر آن است که از راه شاخص هایی که از راه تحقیقات به دست می آید به صورت غیر سر راست به ذهن مشتریان نفوذ کنند و از این روش بر تصمیم گیری آنها نشانه بگذارند.

بیشتر بخوانید: 5 نکته ی تأثیر گذار در برندسازی احساسی
ظهور اینترنت و تجارت الکترونیک نیز به نوبه خویش کارایی چشمگیری در پهنه ی بازاریابی داشته است، شما عموماً با گونه ها دیجیتال مارکتینگ شامل بازاریابی شبکه های اجتماعی، سئو ، بازاریابی آنلاین، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوایی آشنا هستید. هر کدام از این نوع بازاریابی ها به پیگیری آن هستند که از راه بستر و ابزار خود، محتوایی را تولید کنند که برای بیننده جذاب باشد، باعث افزایش تعامل آنها با برند شود و نهایتا در تصمیم گیری خرید آنها تاثیر گذاشته و منجر به ماندگاری برند در ذهن مشتری شود.

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه با استقبال بی نظیری روبرو است، چرا که تغییر سخیف زندگی مخاطبان سبب شده کسان اغلب وقت خود را در شبکه های اجتماعی به سر ببرند و حضور موثر برندها در این بستر می تواند تضمین کننده ی کامیابی آنها باشد.

تولید و به اشتراک گذاری محتواهای رنگارنگ در قالب فیلم های کوتاه و عکسهای جذاب و فریبنده از محصولات و خدمات برندها که برخی مواقع نیز با راستی فاصله زیادی دارند، از راه شبکه های اجتماعی (و بر پایه راهبرد های بازاریابی شبکه های اجتماعی) که به نوعی با سبک حیات امروزه ما عجین شده اند، خود شاهد دیگری است برآنکه امروزه بازاریابی جز جدا نشدنی از زندگی جوامع بشری شده است.

از گونه ها سایر بازاریابی که بسیار ازدحام برانگیز بوده و همش بین مفید بودن و قانونی بودن یا نبودن آن بحث است، بازاریابی شبکه ای است. در این مقاله به این مطلب اکتفا می نماییم که بازاریابی شبکه ای در بسیاری از کشورها از دسته ایران ممنوع است. اگر می خواهید در باره نتورک مارکتینگ و شیوه ی کارکرد آن بدانید می توانید نوشتار ی زیر را در این خصوص مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی شبکه ای چیست؟
بازاریابی چریکی (گوریلا مارکتینگ) یگانه از گونه ها برادر داشتنی بازاریابی برای مخاطبان و خود بازاریابان محسوب می شود. خلاقیت رکن بنیادی این نوع بازاریابی محسوب می شود و کوشش بر آن است که از طرق غیر منتظره توجه مخاطبان به سمت برندی جلب شود. بازاریابی چریکی از تاثیرگذاری زیاد فوقانی برخوردار است و بیشترین نرخ تعامل و به اشتراک گذاری را در بین گونه ها سایر بازاریابی دارد.

از گونه ها بازاریابی موارد بیشمار دیگری باقی باقیمانده است اما در حال حاضر این بحث را با شناسایی موارد مطح شده به پسین می رسانیم. اگر به تعقیب شناختن انواع مارکتینگ هستید کانال ما را در اینستاگرام تعقیب کنید الی با انواع استراتژی های بازارایابی و اصلاحات آن بیشتر آشنا شوید به طور نمونه استراتژی اقیانوس آبی و یا ماتریس بوستون (BCG Matrix)در گستره مارکتینگ را مطالعه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت آوش تک در ارتباط باشید.

سخن آخر
در بازاریابی (Marketing) آنچه که دارای اهمیت است، اطمینان از این جستار است که مشتری در مرکز همه تصمیم گیری های احسن کسب و کارهای کبیر و حقیر قرار دارد ونیاز ها و خواسته هایش بدست هر یک از کارکنان برند فهم و برآورده می شود.

هر شخصی که به نوعی با سوداگری در تعامل است، باید بداند بازاریابی چیست و چگونه می تواند از مفاهیم و راهبرد های بازاریابی به هدف پیشبرد اهداف کسب وکارش بهره‌گیری نماید.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر نگاهی به آخرین محصول سونی پیش از اتحاد آن با اریکسون بیاندازیم، با نام CMD Z7 روبرو خواهیم شد که در اوایل سال 2002 وارد بازار گردید. حال پس از 10 سال این بار لوگوی سونی پس از جدایی اریکسون بر روی پیشانی Xperia S حک شده است. تفاوت این دو مدل در طی این سال‌ها به قدری زیاد است که شاید Z7 را بتوان در مقابل Xperia S تنها به یک اسباب بازی تشبیه کرد! ظاهرا یک دهه همکاری سونی با اریکسون برای این سازنده مطرح ژاپنی چندان خوشایند نبوده که تن به جدایی داده، بلکه بتواند با توان خودش روزهای درخشان گذشته را دوباره تکرار کند.
در این مقاله قصد داریم فرزند جدید و نوپای سونی را برای شما از نزدیک بررسی کنیم تا بیشتر با شاهکار سال 2012 این کمپانی آشنا شوید.
طراحی: ساخته شده بر بلور!
به جرات می‌توان طراحی این گوشی را تحسین برانگیز عنوان کرد. ظاهر Xperia S به گونه‌ای است که بسیاری نمی‌توانند چشم از آن بردارند. نوار شیشه‌ای یکپارچه در پایین که هماهنگ با ساختار نمایشگرهای سونی است، چهره‌ای منحصربفرد به آن بخشیده است. البته Xperia S به صورت تمام پلاستیکی بوده و تقریبا هیچ اثری از فلز در آن نیست. در سمت راست کلید یکپارچه صدا قرار دارد و در پایین دکمه مخصوص به شاتر که سونی به درستی تشخیص داده حضور آن یک ضرورت برای گوشی‌ای با دوربین 12 مگاپیکسلی است، دیده می‌شود. بر روی نمایشگر خبری از کلیدهای فیزیکی نیست و تنها سه کلید لمسی وجود دارد که علامت‌های آن‌ها بر روی نوار شیشه‌ای درج شده است. شک نداشته باشید که در بار نخست، به اشتباه روی نوار شیشه‌ای را فشار خواهید داد و به طور حتم این کار را چندین بار نیز تکرار خواهید کرد (تا زمانی که بفهمید این عمل غلط است!)، در واقع این مدل طراحی کاربر را به اشتباه می‌اندازد. عملکرد کلیدهای لمسی در کل چندان هم رضایت بخش نیست و گاها مجبور خواهید شد تا چندین بار برای دریافت فرامین خود بر روی آن فشار بیاورید. نوار شیشه‌ای ظاهر جذابی دارد که به خصوص در هنگام روشن شدن، فریفته آن خواهید شد. اگرچه کار کردن این نوار تنها در هنگام روشن شدن گوشی است، اما من حدس می‌زنم که با ارتقا به نسخه بستنی حصیری اندروید، قابلیت‌های بیشتری از آن بکار گرفته خواهد شد و در واقع سونی کاربر خود را با توانایی‌های آن سورپرایز خواهد کرد (اگر این کار را نکند، به طور جد یک قابلیت بزرگ در جذب کاربر را از دست داده است).
سطح کناری گوشی کاملا تخت طراحی شده و اگر قوس پشتی گوشی نبود، شباهت Xperia S به آیفون 4 بسیار مشهود به نظر می‌رسید.
جعبه این مدل اندازه نسبتا بزرگی دارد اما درون آن امکانات چندانی دیده نمی‌شود. وجود تنها هدفون، شارژر و کابل USB مواردی هستند که تقریبا در تمام مدل‌های امروزی وجود دارند. حتی بر روی دفترچه‌های راهنما و یا شارژر همچنان نام سونی اریکسون حک شده که نوعی دوگانگی را نمایش می‌دهد.
در کل می‌توان ساختار این مدل را بسیار زیبا و دلفریب توصیه کرد (به خصوص رنگ سفید آن که در اختیار من بود)، سونی در اولین گام به خوبی نشان داده که قصد تکرار روزهای پرشکوه خویش در ساخت تلفن همراه را دارد.
نمایشگر: چقدر پیکسل!
ظاهرا ساخت نخستین مدل دو هسته‌ای انقدر سونی را ذوق زده کرده که وضوح تصویر نمایشگر را تا حد HD یعنی 720×1280 پیکسل بالا برده تا عملا با یک سوپرفون طرف باشید (واژه فارسیش می‌شه ابر گوشی، اما حس کردم انگلیسیش با ابهت‌تره!!). اندازه این نمایشگر 4/3 اینچ است و به ازای هر اینچ، 342 پیکسل وجود دارد. در نمایش تصاویر از موتور براویا نیز بهره گرفته شده و نمایشگر کاملا ضد خش است. البته همچنان مشکل سفید شدن تصاویر در هنگام مشاهده از کناره‌ها وجود دارد و به نظر می‌رسد که سونی اهمیتی به این موضوع در رده اکسپریا نمی‌دهد (احتمالا سونی فکر می‌کنه همه فقط به صورت مستقیم و تک نفره به گوشی نگاه می‌کنند و کسی دوست نداره به شکل چند نفره تصاویر گوشی را به تماشا بنشیند).
سخت افزار: قدرت را به آغوش بکش!
تقریبا پس از یک‌سال از ورود نخستین گوشی دو هسته‌ای و در آستانه حضور چهار هسته‌ای‌ها، سرانجام سونی رضایت به استفاده از پردازنده دو هسته‌ای داد. خوشبختانه بر روی Xperia S از قدرتمندترین چیپست‌های موجود استفاده شده تا حداقل تا مدت‌ها خیال کاربر از توانمندی گوشی خود راحت باشد (در حال حاضر یک مدل چهار هسته‌ای بیشتر از آنکه کاربردی باشد، تنها یک قدرت نمایی برای سازنده است).
چیپست دو هسته‌ای Qualcomm MSM8260 با فرکانس کاری 1/5 گیگاهرتز برای هر هسته، مجهز به چیپست گرافیکی Adreno 220 نیز است که این دو به روانی برنامه‌های موجود را اجرا می‌کنند.
از نسخه 2/3 اندروید بر روی Xperia S استفاده شده که شاید در این بین سونی فرصت خوبی برای بهره بردن و به نوعی رونمایی از نسخه 4 را بر روی این سوپرفون از دست داده باشد. البته به زودی این به روز رسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این نسخه اندروید که توسط پوسته اختصاصی سونی بهینه شده است، دارای ایراداتی نیز است. به طور مثال با گذاشتن قفل Pattern، همچنان قفل نمایشگر نیز باقی می‌ماند، صفحه کلید فارسی فاقد کلمه “ژ” است و در هنگام ارسال پیامک فارسی، بسیاری از اوقات گیرنده قادر به خواندن پیام نیست و حروف دچار به هم ریختگی کامل می‌شوند.
در این بین بایستی به حافظه داخلی 32 گیگابایتی هم اشاره کرد که البته پشتیبانی از کارت حافظه برای آن در نظر گرفته نشده و همچنین برای استفاده از سیم‌کارت خود، بایستی آن را تبدیل به مدل میکرو کنید (یکی از سیم‌کارت‌های من بدین خاطر نابود شد!).
دوربین: بالا و پایین
گوشی‌های سونی (و یا همان سونی اریکسون سابق!) همیشه به داشتن دوربین‌های توانمند معروف بودند. در اینجا نیز سونی با استفاده از یک لنز 12 مگاپیکسلی، نشان داده که همچنان این اصل را در سرلوحه برنامه‌های خویش دارد. در وهله نخست بایستی گفت که سرعت دوربین فوق‌العاده است و تنها با نگاه داشتن کلید شاتر (حتی در زمانی‌که گوشی قفل است)، به سرعت وارد منوی اصلی دوربین شده و گوشی آماده عکس‌برداری می‌شود. در بار نخست که دوربین را بررسی می‌کردم، سرعت فوکوس آن فوق العاده بود. به قدری اشیاء دور و نزدیک خوب شناخته می‌شدند که این کارایی رویایی به نظر می‌رسید. اما این رویا دیری نپایید زیرا در هنگام عکس‌برداری، به خصوص در شرایط نور کم، ممکن است دوربین بدون انجام فوکوس صحیح اقدام به عکس‌برداری کند. حتی گاهی اوقات فشردن کلید شاتر به صورت نیمه یا انجام فوکوس لمسی نیز کمکی به بهبود شرایط نمی‌کند، امری که بایستی امید داشت در آپدیت‌های آینده برطرف شود.
در هنگام فیلم‌برداری (و به خصوص در روز) کیفیت تصاویر گرفته شده بسیار خوب هستند، رنگ‌ها در کل کمی حالت اشباع شده دارند که البته این امر سبب زیبا شدن تصاویر (اگرچه کمی به صورت مجازی) می‌شود. تنها ایراد در زمان فیلم‌برداری باز به مشکل فوکوس باز می‌گردد که به خصوص پس از گرفتن اجسام نزدیک، دوربین تا لحظاتی توانایی تطبیق خود را از دست می‌دهد و تصاویر تار تحویل شما خواهد داد (برای درست شدن بایستی برای چند لحظه لنز را به صورت ثابت بر روی یک جسم بدون حرکت نگاه دارید).
آزمون همراه
در ابتدای این بخش به سراغ برنامه بنچمارک پی رفتم تا سرعت محاسبه عدد پی را به نظاره بنشینم. محاسبه این عدد تنها در عرض 544 میلی‌ثانیه، قدرت پردازنده را به خوبی نشان می‌دهد.
در گام دوم نوبت به Quadrant Advanced رسید که نتایج حاصله از چهار آزمون گوناگون و مقایسه آن با سایر مدل‌های هم رده را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.
پس از این مرحله از برنامه SmartBench استفاده کردم که عملکرد گوشی را در دو بخش پردازنده و گرافیک به خوبی می‌سنجد.
در پایان نیز تست browsermark را انجام دادم که نمره 64868 به گوشی تعلق گرفت، این امتیاز با آنکه بهترین نیست اما یکی از خوب‌ها در آزمون‌های ما تا کنون بوده است.
سخن پایانی
Xperia S را می‌توان متفاوت‌ترین گوشی تولیدی سونی تا به امروز دانست. این مدل با طراحی دلفریب، توانمندی سخت افزاری و امکانات کامل ارتباطی بی‌تردید یکی از برترین‌های بازار است که با رفع برخی از نواقص آن می‌توان امید داشت که به درخشان‌ترین تولید سونی موبایل تا به امروز بدل شود.

 

 

 

[box type=”info”]

منبع: 

https://itresan.com/125/%d8%af%d9%84%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%a8-sony-xperia-s/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رشد و گسترش فناوری‌های مبتنی بر اینترنت، توانایی‌های ما را در ارتباط با دیگر افراد جامعه گسترش داده است. یکی از این فناوری‌ها، پادکست است که جدیدترین تکنولوژی تولید و نشر محتوای صوتی در اینترنت محسوب می‌گردد و به شما امکان می‌دهد تا صدای خود را در اینترنت منتشر کنید و یک رادیوی شخصی داشته باشید.

احتمالا در وب‌گردی‌های روزانه‌تان با این واژه برخورد کرده‌اید؛ پادکست، روشی برای انتشار محتوای الکترونیکی به وسیله صدا است که کاربران از طریق آن می‌توانند ساخته‌های صوتی خود را به مخاطبان ارائه دهند و با استفاده از فید آن را در اینترنت توزیع کنند.
پادکست در حقیقت یک فایل صوتی است که روی محیط اینترنت منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند آن‌ را به صورت آنلاین یا حتی آفلاین (پس از دانلود) از طریق پخش‌کننده‌های موسیقی گوش دهند. بعضی،‌ پادکست را به وبلاگ تشبیه کرده‌اند که به جای متن از صوت تشکیل شده و مانند وبلاگ‌ها در موضوعات مختلفی منتشر می‌شود و کاربران بسته به نظرشان آن‌ها را انتخاب می‌کنند، پس شاید بتوان پادکست را یک وبلاگ صوتی هم نامید.
پادکست از ترکیب دو واژه brodcast و ipod تشکیل شده است. آی‌پاد نام پخش‌کننده موسیقی محبوب شرکت اپل و برودکستینگ نیز به معنای انتشار می‌باشد.
می‌توان گفت پادکست، با افزایش محبوبیت دستگاه پخش موسیقی دیجیتالی آی‌پاد به عنوان روشی آسان برای به اشتراک گذاشتن محتویات صوتی از طریق اینترنت، به وجود آمد. کم‌کم خبرگزاری‌هایی مانند BBC برنامه‌های رادیویی‌ای با کمک آن راه‌اندازی کردند و حتی شرکت اپل امکان دریافت پادکست را به نرم‌افزار iTunes افزود.
اما شاید جالب‌ترین نمونه را ناسا منتشر کرده باشد که در آن یکی از متخصصین به نام استیو رابینسون (که در فضاپیمای دیسکاوری حضور داشت) راجع به مأموریت این سفینه توضیح می‌داد. این اولین پادکست ارسال شده از خارج زمین نام گرفت.
مزیت آن در این است که برای ضبط یک پادکست یا شنیدنش به تجهیزات خاص،‌ دانش فنی بالا و یا حتی اینترنتی با سرعت زیاد نیاز ندارید. اما آنچه که پادکست را نسبت به دیگر فایل‌های صوتی که در اینترنت وجود دارند متمایز می‌کند، این است که حتی وقتی در خواب هستید فایل‌های شما به صورت خودکار روی کامپیوتر ذخیره می‌شوند و فقط با فشار یک دکمه در پخش‌کننده موسیقی‌تان قابل اجرا و آماده گوش دادن است.
درگذشته هم امکان قرار دادن فایل‌های صوتی روی اینترنت و دریافت آن‌ها وجود داشت اما با استفاده از فناوریRSS اطلاعات پادکست‌ها جمع‌آوری می‌شود و به وسیله این سرویس کاربران می‌توانند از انتشار فایل‌های موسیقی جدید مطلع شوند و آن را به صورت خودکار دانلود کنند. شما می‌توانید نرم‌افزارهای مخصوص را دریافت و روی سیستم‌تان نصب ‌نمایید، بعد نام و آدرس پادکست‌های مورد علاقه‌تان را به این نرم‌افزار بدهید و هنگامی که به اینترنت متصل می‌شوید، نرم‌افزار به طور اتوماتیک، به آدرس پادکست‌های مورد علاقه شما سر می‌زند و فایل صوتی هر کدام که به روز شده باشند را روی سیستم دانلود می‌کند. این فرایند پس از مرحله‌ اولیه‌ تنظیمات، کاملا به طور خودکار اتفاق می‌افتد و شما در هر زمان، بدون نیاز به اتصال به اینترنت یا دسترسی به دستگاه کامپیوتر، فقط با دستگاه پخش موسیقی می‌توانید پادکست‌های جدید را گوش کنید.
امروزه بسیاری از کاربرانی که به خواندن وبلاگ‌ها علاقمند بودند یا از توییتر استفاده می‌کردند از گوش دادن به پادکست‌ها لذت می‌برند،‌ شاید کاربران از دنیای مجازی و کاملا دیجیتالی بدون احساس خسته شده‌اند و با شنیدن صدای یک انسان واقعی رضایت بیشتری دارند و این احساس رضایت،‌ باعث گسترش استفاده از پادکست‌ها شده است و هر روز مخاطبان و شنوندگان تازه‌ای را به خود جذب می‌کند. از دیگر دلایل محبوبیت و گسترش آن‌ها می‌توان به قابلیت به روز بودن، دانلود خودکار و استفاده در دستگاه‌های پخش موسیقی اشاره کرد.
از دیگر ویژگی‌های مثبت پادکست باید این نکته را یادآور شد که در این روش، کاربر بسته به نیاز خود و یا سلیقه شخصی‌اش محتوا را انتخاب می‌کند و مانند رادیو مطالب در اختیار او قرار نمی‌گیرد.
همچنین با استفاده از این روش شما می‌توانید با دستگاه پخش‌کننده موسیقی خود نیز پادکست‌ها را بشنوید و حتی نیازی به استفاده از رایانه برای شنیدن آن‌ها نیست و این امکان، کار را برای کاربران بسیار ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این امکان شنیدن هر بخش از محتوا، جلو و عقب بردن آن، شنیدن محدوده خاص از محتوا و سایر کنترل‌ها از طرف کاربر ممکن است. کاربر به هر تعداد که بخواهد می‌تواند محتوا را گوش دهد در حالی که در رادیوی اینترنتی، چنین امکانی به خودی خود وجود ندارد.
در حال حاضر سایت‌هایی برای ارائه خدمات پادکستینگ وجود دارند که اغلب، این خدمات را به صورت رایگان در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.
یکی از این سرویس‌دهنده‌ها که به زبان فارسی و به صورت رایگان، خدمات پادکستینگ را ارائه می‌دهد،‌ سایت www.persiancast.com می‌باشد که می‌توانید با ثبت‌نام در این سایت از خدمات آن استفاده کنید.
سرویس‌دهنده دیگری که می‌توانید به رایگان از خدمات آن بهره ببرید سایت http://audioboo.fm است که با ثبت یک حساب کاربری به شما اجازه آپلود پادکست‌هایتان و همچنین شنیدن پادکست‌های دیگر کاربران و دنبال کردن (Follow) آن‌ها را می‌دهد.
در حال حاضر در کشورمان، وب سایت وبلاگینا، پادکست‌هایی با موضوع اخبار فناوری‌های روز را در بخش رادیو 24 خود برای علاقمندان به زبان فارسی منتشر می‌نماید که با مراجعه به این آدرس http://weblogina.com/podcast/ می‌توانید آن‌ها را بشنوید.
برای شنیدن آن‌ها روی لینک مستقیم mp3 کلیک کنید، در غیر‌ این‌ صورت با استفاده از نرم‌افزار ipodder آدرس هر پادکست را در آن وارد نمایید و با این نرم‌افزار برنامه‌های رادیویی آن پادکست‌ها را به طور خودکار دریافت کنید.
اگر ازآی‌پاد استفاده می‌کنید، با نرم‌افزار iTunes نیز می‌توانید به طور خودکار برنامه‌های جدید ایستگاه‌های پادکستی را که مورد علاقه شماست دریافت نمایید و آن‌ها را به آی‌پاد انتقال دهید و گوش کنید.
شاید بعد از خواندن این مطلب،‌ بخواهید به جمع کسانی بپیوندید که پادکست منتشر می‌کنند. کار ساده‌ای است!‌ با داشتن یک میکروفون هم می‌توانید قدم اول را بردارید. در اولین مرحله باید یک موضوع انتخاب کنید و بعد از آن مطالبتان را روی کاغذ یادداشت کنید تا در حین ضبط چیزی را فراموش نکنید. شاید بهتر باشد درباره موضوعی صحبت کنید که از آن اطلاعات بیشتری دارید زیرا برای مخاطبان جالب‌تر است.
بیشتر کسانی که پادکست ضبط می‌کنند از موسیقی در بین صحبت‌هایشان به عنوان پس‌زمینه استفاده می‌نمایند که شنونده را از یکنواختی و بی‌حوصلگی درمی‌آورد. اگر شما هم تمایل دارید تا پادکستی ارائه دهید که رضایت مخاطبان را بیشتر جلب کند، می‌توانید از موسیقی استفاده کنید.
نکته دیگر اینکه شاید بهتر باشد در تهیه یک پادکست از چندین گوینده به جای یک گوینده استفاده کنید تا پادکست‌تان شنیدنی‌تر شود.
این روزها کاربران کم‌حوصله شده‌اند، پس بهتر است زمان پادکست‌تان خیلی طولانی نباشد و در زمانی کوتاه، حق مطلب را ادا کنید، اگر هم آن‌ را ضبط کرده‌اید نگران نباشید، می‌توانید با برنامه‌های ویرایش، قسمت‌های اضافه را حذف کنید.
پس از این مراحل،‌ نوبت به انتخاب نرم‌افزار ضبط و ویرایش صدا می‌رسد که شاید اصلی‌ترین قسمت کار باشد. گرچه بعضی از کاربران از برنامه خاصی برای ضبط و ویرایش صدا استفاده نمی‌کنند ولی برای حرفه‌ای شدن نیاز به استفاده از نرم‌افزاری دارید تا بتوانید ویرایش‌هایی را نیز روی پادکست‌تان انجام دهید.
نرم‌افزارهای زیادی برای این‌ کار وجود دارد که بسته به انتخاب خودتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از این دسته برنامه‌ها می‌توان نرم‌افزارهای Audacity، ‌cubase، FL studio و غیره را نام برد. برای دانلود رایگان نرم‌افزار Audacity به این آدرس مراجعه نمایید: http://audacity.sourceforge.net/
فراموش نکنید که در نهایت با توجه به اینکه فایل خروجی‌ای که از نرم‌افزار شما به دست می‌آید حجم بالایی دارد، امکان آپلود شدن آن به راحتی وجود ندارد. پس پیش از قرار دادن آن بر روی اینترنت باید توسط یک برنامه‌ فرعی تبدیل صدا، مثل Jet Audio آن را به فایل کم‌حجم Mp3 تبدیل کنید تا به راحتی قابل آپلود و یا دانلود باشد.
بعد از تهیه و ویرایش، نوبت به انتشار آن روی فضای اینترنت می‌رسد. می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات رایگان برای انتشار پادکست‌ها بر روی سرورهایشان ارائه می‌دهند استفاده نمایید یا آن را روی سایت‌های رایگان آپلود فایل قرار دهید و یا حتی آن را بر روی وبلاگ شخصی‌تان بگذارید.
با رشد روزافزون کاربران اینترنت به تعداد کاربران پادکست هم اضافه می‌شود. شاید روزی پادکست‌ها جای وبلاگ‌های صوتی را هم بگیرند زیرا کاربران اینترنتی همچنان ارتباط متنی را به ارتباط صوتی ترجیح دهند. برای مشخص شدن این موضوع، نیاز به زمان بیشتری است. اما اگر دوست دارید صدایتان را برای همیشه روی اینترنت جاودانه کنید، همین الان دست به کار شوید، چون تنها صداست که می‌ماند.

منبع: 

https://itresan.com/111/%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d8%b5%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af-%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
مدیریت ارتباط با مشتری

عبارت مدیریت پیوستگی با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد پهنه مدیریت و بازاریابی شده است.

در آن زمان، فردی به نام توماس سیبل، شرکتی با عنوان Siebel Systems داشت و در قالب آن شرکت، نرم افزاری را برای اتوماسیون فروش (تماس با مشتریان، پیگیری سفارشات، ثبت قراردادها و …) طراحی و عرضه می‌کرد.

سیبل در روشنگری نرم افزار خود می‌گفت که این نرم افزار، مدیریت پیوستگی با مشتریان (Customer Relationship Management) را بر دوش دارد.

از آن زمان، به تدریج، اصطلاح مدیریت پیوستگی با مشتری یا سی آر ام رواج یافت و حتی به کتابهای مدیریت و بازاریابی هم مسیر پیدا کرد (منبع).

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کمپانی سیبل در آینده در سنه ۲۰۰۶ در شرایطی که نزدیک ۴۰۰۰ مشتری داشت، به قیمت کم و بیش به ۶ میلیارد دلار، بدست شرکت اوراکل خریداری شد (+). اوراکل هنوز هم، نرم افزار CRM خود را با عنوان Oracle Siebel عرضه می‌کند و می‌فروشد.

هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری رویداد نظری هستی ندارد و نمی‌توان یک تعریف و روشنگری قطعی و پایانی برای سی آر ام ارائه کرد.

حتی تکلیف CRM در این حتماً مشخص نیست که وقتی از CRM صحبت می‌کنیم، اشاره‌ی ما به یک نرم انگیزه ها است یا یک سیستم.

وقتی از سیستم حرف می‌زنیم، منظورمان مجموعه‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌ها، فرایندها و زیرساخت‌ها است که باید در یک سازمان مستقر شود (مثل سیستم مدیریت کیفیت ایزو).

اما وقتی از یک نرم افزار حرف می‌زنیم، ذهن‌مان به سمت یک یا چند برنامه می‌رود که باید روی چندی از کامپیوترهای یک سازمان نصب شود.

جالب این‌جاست که هر دو نگاه به CRM در وسط عرضه‌کنندگان و مشتریان CRM هستی دارد.

گروهی که ذهنیت‌شان بیشتر به فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی و راهکارهای نرم افزاری تقریبا است، CRM یا مدیریت بستگی با مشتری را یک مجموعه نرم اسباب می‌دانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات پیوسته با آن‌ها کمک می کند.

اگر به این گروه بگویید که می‌خواهید یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خود مستقر کنید، آن‌ها این جمله را این‌گونه می‌فهمند که: «قرار است یک نرم افزار یا چندی نرم اسباب بخرید و آن‌ها را نصب و راه‌اندازی کنید.»

اما گروه دیگری هم هستند که برپایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را فراتر از خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌دانند. این کسان پافشاری دارند که CRM یک نگرش است. نگرشی که به پیگیری ایجاد، حفظ و گسترش و تعمیق رابطه با مشتریان است. این‌که در برپایی سی آر ام از نرم افزار و ابزارهای امروزین تکنولوژی استفاده می‌شود، یک مسئله‌ی فرعی است.

با این نگرش، زمانی که پیتر دراکر می‌گفت «هدف هر کسب و کاری، برپایی و نگه داشتن مشتری است» از CRM حرف می‌زد. حتی با وجودی که بسیاری از شرکت‌های فروشنده نرم اسباب CRM در آن سررسید هستی نداشتند.

کتابهای مدیریت ارتباط با مشتری
همین اختلاف‌نظر در تعریف سی آر ام، در کتابهای مدیریت ارتباط با مشتری هم دیده می‌شود.

بعضی از کتاب‌ها چنان نوشته شده‌اند که انگار می‌خواهند به مخاطب خود، شغل کردن با یک نرم افزار را تعلیم دهند.

بعضی از کتاب‌ها، زیاد از فناوری فاصله گرفته‌اند و اغلب به مبانی فکری و سیستمی CRM می‌پردازند.

دسته‌ی سومی از کتاب‌ها هم هستی دارند که کوشیده‌اند مسیر متوسط را در پیش بگیرند و در عنوان‌شان هم به این نکته اشاره می‌کنند. مثلاً می‌نویسند: CRM – A Balanced Approach.

کتاب‌های دسته‌ی سوم با این توضیح، تأکید دارند که هم به جنبه های سیستمی و راهبردی و زیربنایی در مدیریت ارتباط با مشتری پروا دارند، و هم به فوت و فن‌های نرم افزاری و جنبه‌های تکنولوژیک.

تعریف CRM چیست؟
در این‌جا چند باره از متداول‌ترین تعریف‌های مدیریت ارتباط با مشتری را برای شما آورده‌ایم.

اصلاً نیاز نیست این تعریف‌ها را به خاطر بسپارید یا برای درک جزئیات آن‌ها، خودتان را ستوهی دهید. قصد ما صرفاً نشانه دادن تنوع دیدگاه‌ها در تعریف سی آر ام است. پس از این‌که تعریف‌ها را دیدید، طبقه‌بندی دیگری را ارائه می‌دهیم که برای ما مهم‌تر خواهد بود:

تعریف مدیریت پیوستگی با مشتری از دیدگاه اوراکل
شرکت اوراکل (مالک کنونی سیستم سیبل) مدیریت وابستگی با مشتری را چنین تعریف می‌کند (+):

«مدیریت بستگی مشتری، استفاده از ابزارها، فناوری و فرایندها برای اجتماع و تحلیل داده‌های مشتری و به کارگیری این اطلاعات برای شفا تجربه‌ی مشتری است.»

تعریف مدیریت بستگی با مشتری از نگرش مایکروسافت
مایکروسافت CRM را اغلب به عنوان نرم انگیزه ها CRM می‌شناسد و در تعریف خویش از CRM چنین می‌گوید (+):

«مدیریت وابستگی با مشتری یا CRM، نرم افزاری است که با منظور اتوماسیون فروش و بازاریابی و نیز مدیریت فعالیت‌های پیوسته با فروش و خدمات در داخل یک سازمان مورد کاربرد قرار میگیرد.»

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه شرکت گارتنر
شرکت گارتنر که از غولهای پژوهشی گستره فن آوری اطلاعات است، CRM را کاملاً مستقل از بستر نرم افزاری و به صورت زیر تعریف می‌کند:

CRM یا مدیریت وابستگی با مشتری یک استراتژی احسن برای تمام کسب و کار است که با قصد بهینه کردن فایده و درآمد [بنگاه] و خوشنودی مشتریان به پیشه گرفته می‌شود. CRM برای پژوهشگر کردن این هدف، همه‌ی فعالیت‌های سوداگری را حول گروه‌های گوناگون مشتریان نظم می‌دهد و می‌کوشد رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتاً به خوشنودی اغلب مشتریان انتها شوند.

تعریف مدیریت وابستگی با مشتری از نقطه نظر سایت CIO
سایت CIO که مطالب و مقالات آن در دامنه فناوری ومدیریت وابستگی با مشتری، شناخته شده است، مدیریت پیوستگی با مشتری یا CRM را چنین تعریف میکند (+):

مدیریت ارتباط با مشتری

یا CRM یک استراتژی برای شناخت بهتر مایحتاج و رفتار مشتریان با منظور توسعه و استحکام بیشتر روابط با آنان است.

تعریف شرکت Salesforce از CRM چیست
شرکت Salesforce هم تعریف تقریبا مشابهی را مطرح میکند (+):

مدیریت وابستگی با مشتری یا CRM یک استراتژی برای مدیریت تمام رابطه‌ها و تعاملات یک کمپانی با مشتریان خفته و مشتریان کنونی آن است و کمک می‌کند که سوددهی سوداگری دسته بندی سیستمهای مدیریت بستگی با مشتری
با پروا به تنوع تعریف‌های ارائه شده از CRM، مهم است که بتوانیم این دیدگاه‌های مختلف را به شکل مناسبی دسته بندی کنیم.

فرانسیس باتل که فردی شناخته‌شده در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خویش به جای بحث بر راز تعاریف CRM، دسته بندی ساده و آموزنده ای از مدل های مدیریت پیوستگی با مشتری دارد که آن‌ها را در این‌جا بازبینی می‌کنیم:

CRM تعریف مشخصی ندارد؛ هر کسی آن را به شکلی تعریف کرده است.

حتی بر راز اینکه CRM مخفف چیست هم قطعیت کامل هستی ندارد و برخی ها آن را مخفف Customer Relationship Marketing میدانند.

اما چیزی که مهم تر است این است که مدیریت پیوستگی با مشتری با سه رویکرد کاملاً متفاوت باره توجه پیمان گرفته است: استراتژیک، عملیاتی و تحلیلی.

CRM راهبردی (نگاه استراتژیک به سی آر ام)
عده‌ای از کسانی که از CRM و وابستگی با مشتریان صحبت می‌کنند، به این پهنه نگاه استراتژیک دارند. به این معنا که نگاه‌شان به کارهای ساده‌ای مشابه خرید نرم افزار CRM یا مثلاً استقرار یک نرم افزار فروش فروشگاهی اندک نیست. بلکه به دنبال این هستند که تمام کسب و کار، حول محور مشتری سامان داده شود.

اگر هم در این مسیر، مثلاً واحد CRM ساختن می‌شود یا عده‌ای به عنوان کارشناس پیوستگی با مشتری مشغول به کار می‌شوند، این‌ها فرعیات مسئله محسوب می‌شود. اصل ماجرا، پروا به مفهوم CRM است، یعنی همان چیزی که کل در تعریف CRM به آن توجه کرده‌اند: تمرکز تلاش‌ها بر روی جذب مشتری و نیز حفظ و حفاظت مشتری از طریق افزایش خوشنودی او و به‌کارگیری گونه ها ابزارهای موجود برای افزایش وفاداری مشتری.

ما در گردآور درس‌های بازاریابی و بستگی با مشتری، بارها نگاه راهبردی به سی آر ام را توضیح داده‌ایم و خواهیم داد، اما به طور خاص، سه درس را در عقیده گرفته‌ایم که مطالعه و مرور آن‌ها می‌تواند چیرگی شما را بر مفهوم CRM استراتژیک افزایش دهد:

تاریخچه بازاریابی و مدیریت بستگی با مشتری

تعریف مشتری مداری

بازاریابی رابطه ای

CRM عملیاتی (نگاه عملیاتی به سی آر ام)
در نگاه عملیاتی به مدیریت وابستگی با مشتری، هر فرایندی که به نوعی با مشتری مرتبط است، با استفاده از سیستمهای نرم افزاری، به ابزارهای خودکار تجهیز میشود. بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان، از آنگونه این فرایندها هستند.

فرض کنید در یک جلسه مشاوره CRM به شما چنین پیشنهادهایی دیتا می‌شود:

شما باید خدمات حمایت خویش را نوین کنید و یک نرم اسباب گزیده تر برای آن در عقیده بگیرید.
یک سیستم اتوماتیک پاسخگویی تلفنی به مشتریان، می‌تواند کمک کند که بخشی از نیازهای مشتری در خارج از ساعات اداری، رفع شود.
با استفرار یک نرم اسباب حامی فروش، هر کس با خبره فروش شما تماس بگیرد، او می‌تواند در همان لحظه، سوابق خریدهای قبلی او را ببیند و گفتگوی موثرتری داشته باشد.
یکی از اصول CRM این است که شما یک نرم اسباب باشگاه مشتریان داشته باشید و تقسیم ویژه مشتریان، کل را به عضویت در آن باشگاه ترغیب کند.
این گونه نگاه به سی آر ام، اشتباه نیست، ولی اگر با نگاه راهبردی همراه نشود، می‌توان گفت «بسیار محدود» است.

به هر حال، بیشتر شیوه‌های اتوماسیون و تجهیز نرم افزاری، می‌توانند پیشه مشتریان را ساده‌تر کرده و رضایت مشتری را افزایش دهند. اما اوج اثربخشی این فعالیت‌ها زمانی است که ابتدا کسب و کار، به سمت مشتری محوری سوق داده شود و بپذیرد که می‌خواهد از نگاه محصول محور، به سمت مشتری محور حرکت کند.

CRM تحلیلی (نگاه تحلیلی به سی آر ام)
در نگاه تحلیلی به مدیریت پیوستگی با مشتری، CRM ابزاری برای تحلیل هوشمندانه دیتا ها و اطلاعات مربوط به مشتری با هدفهای استراتژیک و یا عملیاتی است. فلذا اگر اطلاعات مشتری اجتماع می‌شوند، یا اگر فرایندهایی به شکل خودکار و نرم افزاری اجرا می‌شوند، منظور این است که اطلاعات بیشتری از مشتریان اجتماع شده و با تحلیل آن‌ها، به تصمیم گیری بهتر کمک شود.

اگر بخواهیم از اصطلاح دقیق‌تری استفاده نماییم باید بگوییم که سی آر ام در این حالت، یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری است. مثلاً اگر مدیران تصمیم بگیرند بها محصولی را تغییر دهند یا این‌که پروژه‌ی تقسیم بندی مشتریان را اجرا کنند، می‌توانند به داده‌های گردآوری شده از مشتریان مراجعه کرده و با به کارگیری روش‌های رایج در علم داده، خروجی‌های ارزشمندی به دست بیاورند و تصمیم بهتری بگیرند.

چه چیزهایی با CRM اشتباه گرفته می‌شوند؟
یکی از روش‌های رایج برای درک بهتر تعریف یک مفهوم این است که ببینیم چه چیزهایی خارج از آن دایره‌ی آن مفهوم قرار می‌گیرند. این شیوه را دانشمندان و نویسندگان بسیاری به کار گرفته‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هنگامی که شما ویدیوهای یوتیوب را دانلود می کنید، می توانید آنها را بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید. دانلود فیلم ها از یوتیوب و سایر سایت های میزبانی ویدیو بسیار شگفت آور آسان است و شما می توانید آن را رایگان انجام دهید. یوتیوب خودش ابزارهایی برای دانلود فیلم ها (روی دسکتاپ و موبایل) فراهم می کند و ابزارهای شخص ثالث وجود دارد که می توانند این کار را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

در این راهنما ما توضیح خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهیم.

 

دانلود ویدیوهای یوتیوب به یک کامپیوتر, ترفندهای یوتیوب

دانلود ویدیوهای یوتیوب به یک کامپیوتر

 

نحوه دانلود ویدیوهای یوتیوب در کامپیوتر:

1. 4K Video Downloader را دریافت کنید

برای دانلود فیلمهای یوتیوب در رایانه شخصی، با دانلود و نصب 4K Video Downloader شروع کنید. این نرم افزار چند منظوره کاملا رایگان است و می تواند تمام لیست های پخش و همچنین فیلم ها را دانلود کنید. بعد از انجام این کار، جعبه مشخص شده 'Launch' را علامت بزنید و روی  'Finish' کلیک کنید.

 

دانلود ویدیوهای یوتیوب به یک کامپیوتر, ترفندهای یوتیوب

ترفندهای یوتیوب

 

2. نشانی اینترنتی ویدیو را کپی و جایگذاری کنید

مرورگر وب خود را باز کنید، ویدیویی را که میخواهید از YouTube دانلود کنید پیدا کنید و URL آن را از نوار آدرس کپی کنید. سپس به 4K Video Downloader بازگردید و دکمه سبز «Paste Link» را در بالا سمت چپ کلیک کنید.

 

این نرم افزار اطلاعاتی در مورد ویدیو را بازیابی می کند و گزینه های کیفیتی را به شما می دهد. این بسته به کیفیت ویدیو اصلی متفاوت خواهد بود، اما این نرم افزار می تواند ویدیوهای YouTube را در 4K دانلود کند، در صورتی که در دسترس باشد.

 

دانلود ویدیوهای یوتیوب به یک کامپیوتر, ترفندهای یوتیوب

 

3. کیفیت و فرمت را انتخاب کنید

4K Video Downloader به شما امکان می دهد تمام ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید یا فقط فایل های صوتی را دانلود کنید. گزینه مورد نظر خود را با استفاده از منوی کشویی در سمت چپ انتخاب کنید، سپس یک فرمت را با استفاده از منو در سمت راست انتخاب کنید. ما MP4 را برای فیلم هایمان ترجیح می دهیم، زیرا این کار باعث می شود که کیفیت فایل ها را بالا ببرید.

 

سپس کیفیت خود را انتخاب کنید. برای پخش ویدئو بر روی تلویزیون یا رایانه خود ،ما توصیه می کنیم بالاترین رزولوشن را انتخاب کنید، اما در نظر داشته باشید که این طول می کشد و فضای بیشتری را می گیرد. خوشبختانه، شما می توانید حجم فایل در سمت چپ را ببینید.

 

همچنین میتوانید با استفاده از دکمه 'Browse' در پایین، ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که موفق شدید، روی 'Download' کلیک کنید.

 

دانلود ویدیوهای یوتیوب به یک کامپیوتر, ترفندهای یوتیوب

 

4. ویدیو یوتیوب را دانلود کنید

اکنون ویدیوی YouTube برای شما بارگیری خواهد شد. اگر فیلم های دیگر در کانال خالق وجود داشته باشد، 4K Video Downloader از شما خواهش می کند که آن ها را نیز دانلود کنید. این می تواند تا 24 فیلم در یک بار دانلود کند.

 

هنگامی که ویدیو به پایان رسید، شما می توانید آن را در پوشه مقصد پیدا کنید، یا روی آن در 4K Video Downloader راست کلیک کرده و Play را انتخاب کنید. مگر اینکه تنظیم کنید، ویدیو در این لیست باقی خواهد ماند تا زمانی که انتخاب کنید و آن را حذف کنید - حتی اگر شما نرم افزار را ببندید و مجددا راه اندازی کنید.

 

دانلود ویدیوهای یوتیوب به یک کامپیوتر, ترفندهای یوتیوب

 

5.  Smart Mode را امتحان کنید

اگر اغلب فیلم ها را در یک فرمت دانلود میکنید، تیک Smart Mode را بزنید. این ترجیحات دانلود شما را ذخیره می کند و آنها را به صورت خودکار بارگیری می کند. با کلیک بر روی آیکون lightbulb در سمت راست بالا و دفعه بعد که URL را به 4K Video Downloader بچسبانید، آن را بلافاصله با آخرین تنظیمات مورد استفاده شما بارگیری میکند

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/download-youtube2-videos.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه برنامه های رایگان iPhone و iPad را با استفاده از فروشگاه App جستجو و دانلود کنیم. شما نمی توانید برنامه های پرداخت شده را از طریق فروشگاه App دانلود کنید.

 

مراحل :

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

فروشگاه App را باز کنید. آیکون برنامه App Store که مانند A "سفید" در پس زمینه آبی رنگ است، ضربه بزنید.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

روی Search ضربه بزنید. این نماد ذره بین شیشه ای در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش است.

در برخی از iPads ها، بخش جستجو یک نوار جستجو در گوشه سمت راست بالای صفحه است. اگر چنین است، روی نوار جستجو ضربه بزنید و سپس مرحله بعدی را رها کنید.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

روی نوار جستجو ضربه بزنید این در بالای صفحه جستجو قرار دارد . این کار باعث می شود تا صفحه کلید آی فون یا iPad شما ظاهر شود.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

نام یا عملکرد برنامه را وارد کنید در صورتی که برنامه خاصی داشته باشید، نام آن را تایپ کنید. در غیر این صورت، یک کلمه کلیدی یا عبارت را تایپ کنید که به یافتن برنامه به تناسب نیازهای شما کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر شما دنبال یک برنامه نقاشی هستید، ممکن است در اینجا draw یا paint را جستجو کنید.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

روی Search ضربه بزنید. این دکمه آبی در پایین صفحه کلید است. با انجام این کار  App Store برای کلمه یا اصطلاح وارد شده خود جستجو خواهد کرد و لیستی از برنامه های مرتبط/ خود برنامه را نمایش می دهد.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

یک برنامه را انتخاب کنید از لیست برنامه ها عبور کنید تا زمانی که شما آن را پیدا کنید که می خواهید، سپس روی عنوان برنامه برای باز کردن صفحه آن ضربه بزنید.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

روی GET ضربه بزنید این دکمه آبی در سمت راست صفحه است.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

Touch ID خود را هنگام ارسال پیام وارد کنید .اگر  Touch ID برای فروشگاه App فعال شده باشد، اسکن کردن  Touch ID شما فورا از برنامه برای شروع دانلود بر روی iPhone یا iPad خود درخواست خواهد کرد.

اگر Touch ID را برای فروشگاه App فعال نکنید یا آی فون / آی پد از Touch ID پشتیبانی نمی کند، رمز ورود آی پی خود را وارد کنید و سپس بعد Install ضربه بزنید.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

صبر کنید تا برنامه را دانلود کنید. همانطور که برنامه شروع به دانلود می کند، یک مربع با یک دایره پیشرفت در سمت راست صفحه نمایش خواهید دید. پس از اینکه دایره کامل شد، برنامه با موفقیت دانلود شد.

میتوانید با ضربه زدن بر روی نماد مربع، برنامه را از بارگیری متوقف کنید.

 

نحوه دانلود نرم افزار از App Store به صورت رایگان, مشکل در خرید نرم افزار از app store

 

روی OPEN ضربه بزنید. این همان جایی است که دکمه GET بود . انجام این کار برنامه شما را باز می کند.

شما همچنین می توانید برنامه خود را با ضربه زدن روی آن بر روی صفحه اصلی iPhone یا iPad خود باز کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/downloadapp-appstore2-free.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()