نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما گرد از کاربران اینستاگرام باشید، همان نوع که میدانید اینستاگرام هر چند مدت یکبار آپدیت های مختلفی را ارائه می دهد که کاربران با استفاده از این امکانات می توانند به راحتی و حرفه ای تر از این برنامه استفاده کنند. با این هستی اینستاگرام در یگانه از آپدیت های پسین خویش از استوری اینستاگرام "instagram story" رونمایی کرد که تمام کاربران می توانند بدون هیچ هزینه ای از این ویژگی کاربرد کنند.
استوری

اما این گزینه فقط احد از گزینه های مزیت اینستاگرام نسبت به برنامه های سایر می باشد که اکثر ما نیز در طول موعد از این قابلیت کاربرد می کنیم. از این جهت اگر شما از جدیدترین کاربران اینستاگرام هستید و به پیگیری تعلیم به کارگیری اینستاگرام هستید، پیشنهاد می شود در مرحله اول وارد این لینـــــــــک شوید تا کمی با ابزارهای اینستاگرام آشنا شوید.

استوری اینستاگرام چیست؟
استوری اینستاگرام یا instagram story همان نوع که نام آن گویا است، بیانگر داستانی می باشد که هر کاربری می تواند از این ابزار در صفحه اینستاگرامی خویش استفاده کند. هزینه طراحی استوری اینستاگرام  با این وجود در استوری اینستاگرام شما می توانید تصاویر و ویدیوهای باره علاقه خویش را بارگذاری و آپلود کنید تا کسانی که شما را دنبال کرده اند بتوانند مشاهده کنند.

با این وجود هیچ محدودیتی برای شمار استوری نیست و شما می توانید استوری های مختلفی را در حساب کاربری خویش اپلود کنید. اما شاید برای شما سوال شود که استوری در کجای اینستاگرام است؟! اگر این سوال برای شما نیز رخ دیتا است و هیچ آشناییتی با آن دارید در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم ساخت.

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قابلیت اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی iOS درصورت قرارگیری کاربر در معرض ابتلا به ویروس به او اطلاع‌رسانی می‌کند.

 

اپل iOS 13.7 را به‌صورت عمومی منتشر کرد که از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌‌توان سیستم اطلاع‌رسانی قرارگیری در معرض کووید ۱۹ را نام برد. در نسخه‌ی جدید، پلتفرم موسوم به COVID-19 Exposure Notification با قابلیت‌های بیشتری توسعه یافته است. اپل و گوگل مدت‌ها پیش برنامه‌ای را اجرا کردند که به کمک مقام‌های مسئول سلامت عمومی در مناطق گوناگون جهان می‌آید. این سیستم آن‌ها را از توسعه‌ی اپلیکیشن اختصاصی بی‌نیاز می‌کند و امکان ردگیری ابتلا و گسترش ویروس کرونا را به مقام‌های مسئول و کاربران می‌دهد.

اکنون که iOS 13.7 دردسترس همه‌ی کاربران اپل قرار دارد، گزینه‌های ردگیری نیز با قابلیت‌های بهتری عرضه شده‌اند.

اپل و گوگل در دوران اوج همه‌گیری ویروس کرونا، جزئیات همکاری برای توسعه‌ی سیستم ردگیری بیماری را شرح دادند. آن‌ها دو فاز اصلی را برای فناوری حاصل از همکاری شرح دادند. فاز اول که در iOS 13.5 دردسترس کاربران اپل قرار گرفت، از کاربر می‌خواست که برای عضویت در پلتفرم اطلاع‌رسانی از قرارگیری در معرض ویروس، یک اپلیکیشن اختصاصی سازمان سلامت عمومی کشورش را دانلود و نصب کند.

فاز دوم همکاری گوگل و اپل، وابستگی به سازمان‌های مسئول سلامت عمومی را کاهش می‌دهد. با پیاده‌سازی فاز دوم، به‌نوعی سیستم اطلاع‌رسانی به‌صورت داخلی در سیستم‌‌‌های عامل iOS و اندروید پیاده‌سازی می‌شود. اکنون فاز دوم در iOS 13.7 اجرا شده است و در اندروید نیز پیاده‌سازی می‌شود. البته جزئیات آن با اطلاعاتی که ابتدا منتشر شده بود، تفاوت‌هایی جزئی دارد.

در iOS 13.7، پایه‌های اصلی سیستم Exposure Notifications Express به کاربران اپل عرضه می‌شود. البته سازمان‌های مرکزی سلامت عمومی باید هنوز برای استفاده از سیستم ثبت‌نام کنند. آن‌ها اکنون فرایند آسان‌تری را در پیش دارند و به نسبت استفاده از API، مسیر سریع‌تری را در عضویت در پلتفرم اطلاع‌رسانی در پیش روی خود می‌بینند. هر سازمان مرکزی سلامت در هر منطقه‌ای، تنها باید یک فایل پیکرندی را تکمیل کند که شامل نام، لوگو و ضوابط و معیارها می‌شود تا سیستم اعلان قرارگیری در معرض ویروس را فعال کند. همچنین اطلاعات و پروتکل‌هایی که باید پس از قرارگیری کاربر در معرض ویروس برای او ارسال شود نیز باید در در همین فایل پیکربندی ذکر شوند.

با پیاده‌سازی سیستم جدید، بخش عمده‌ای از کارهای سیستم اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ توسط اپل و گوگل انجام می‌شود. دو شرکت می‌‌گویند که با استفاده از اطلاعات دریافت شده از مقام‌های مسئول سلامت عمومی، یک سیستم کاملا عملیاتی را برای اطلاع‌رسانی قرارگیری در معرض ویروس کرونا عرضه می‌کنند. این سیستم وظیفه‌ی مقام‌های مسئول را هم در اطلاع‌رسانی برعهده می‌گیرد و اکنون به‌صورت یکپارچه در iOS 13.7 دردسترس کاربران قرار دارد.

برای استفاده از این سیستم باید سازمان‌های مسئول سلامت و بهداشت در برنامه‌ی اپل و گوگل ثبت‌نام کنند

سازمان‌های مسئول سلامت عمومی، هنوز هم کنترل کاملی روی سیستم اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دارند. البته همان‌طور که گفته شد، آن‌ها دیگر نیازی به توسعه‌ی اپلیکیشن اختصاصی نخواهند داشت و کاربردها به‌صورت داخلی در سیستم‌عامل موبایلی کاربر به او عرضه می‌شود. منظور از کنترل، چگونگی نمایش و زمان نمایش اعلان‌ها، مراحل بعدی پیشنهاد و مشاوره به کاربران و راهنمایی برای افراد قرار گرفته در معرض ویروس کرونا است.

کاربرانی که iOS 13.7 را دانلود و نصب می‌کنند، امکان فعال‌سازی سیستم اعلان را در بخش تنظیمات دستگاه خود دارند. فرایند فعال‌سازی به‌سادگی لمس چند گزینه است که بخشی از آن به تأیید قوانین سازمان سلامت عمومی مربوط می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند دریافت اعلان را نیز در دستگاه خود فعال کنند که پس از عضویت سازمان سلامت عمومی در سیستم جدید، اجرایی می‌شود.

پس از فعالسازی سیستم اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ در گوشی، آیفون با استفاده از بلوتوث شروع به ردگیری می‌کند و درصورت قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا (مثلا نزدیک شدن به فرد مبتلا)، پیام اعلانی را طبق قوانین و پروتکل‌های سازمان سلامت و بهداشت منطقه‌ی محل سکونت برای شما ارسال می‌کند.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362174/covid-19-exposure-ios-13-7-built-in/



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت و شرایط فروش محصولات شرکت بهمن موتور در شهریور ماه ۹۹ شامل فروش نقدی اینترنتی وانت کارا تک‌کابین و دوکابین اعلام شد.

 

مقاله‌های مرتبط:

 

شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی وانت کارا تک‌کابین و دوکابین را برای شهریور ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد. فروش وانت کارا تک‌کابین و دوکابین ۲۰۰۰ سی‌سی به‌صورت نقدی و تعداد محدود از ساعت ۹ صبح روز سه‌‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت ارائه می‌شود. ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و ازطریق سایت فروش بهمن موتور امکان‌پذیر است. سایر شرایط در جدول مربوطه به‌روزرسانی شده است.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2017/7/23/189499/bahman-motor-car-prices/



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت دانلود عکس با کیفیت برای تولید محتوا
قطعا کل ما که در گویه فرآوری محتوا شغل میکنیم ، تمامی با هم هم عقیده هستیم معرفی سایت های دانلود عکس که گرد از وقت راهبند ترین و سخت ترین کارها در تولید محتوا و وبلاگ نویسی به ویژه کپی رایتینگ و فرآوری محتوای بازرگانی قسمت پیدا کردن عکس ها پیوسته و همین طور جذاب برای متن است . در باره خویش من بارها آزمون کردم که برای نوشتن یک نوشتار تارنگار 3000 تا 3500 واژه ای احتمالاً چیزی 1 ساعت و نیمه تا دو ساعت وقت لازم داشته باشم اما پیدا کردن تصاویر پیوسته و جذاب برای همین متن به طرز عجیبی شاید بیشتر از 4 -5 ساعت از وقتم را بگیرد .

پس برای اینکه بتوانم مدیریت زمان بهتری در فرآوری درونمایه داشته باشم و به این خاطر که نزدیک هر روز هم به شمار زیادی عکس برای درونمایه دربایستن دارم تصمیم گرفتم یکبار وقت بگذارم و سایت هایی را که عکس ها با کیفیت و رایگان را در برگزیدن می گذارند را پیدا کنم و یک دایرکتوری عکس ها مجانی داشته باشم الی در مدت موعد کمتر بتوانم تصاویر و عکس ها مربوط به درونمایه را پیدا کنم و به کارم سرعت اکثریت بدهم .

و بعد از چند روز جستجو و جمع آوری اطلاعات حدود 15 سایت متنوع و جامع برای پیدا کردن عکس با کیفیت آنلاین برای تولید محتوا پیدا کردم که می تواند برای هر نویسنده ، کپی رایتر و فریلنسر تولید درونمایه سودمند و با ارزش باشد و تصمیم گرفتم که در رایتینا با شما به اشتراک بگذارم .

پس با هم این 15 سایت دانلود عکس رایگان آنلاین را بررسی می نماییم :
1- Picjumbo.com

در این سایت شما شمار زیادی عکس ها شگفت انگیز و زیبا در هر سوژه و عنوانی می توانید پیدا کنید که نیازی هم به دریافت مجوز برای کاربرد در سایت خودتان ندارید.

 

دانلود تصاویر مجانی در تولید محتوا
دانلود تصاویر رایگان در فرآوری محتوا
2- Pexels.com

این سایت احد از بزرگترین دایرکتوری های عکس ها مجانی است . این سایت عکس ها زیادی را از سایت های گوناگون دیگر جمع آوری کرده است و به همین خاطر شما می توانید مجموعه زیاد و متنوعی از تصاویر را در یک جا کناره هم داشته باشید . پس اگر موعد زیادی برای جستجوی تصاویر در هنگام فرآوری محتوای وبلاگ یا کپی رایتینگ ندارید این سایت می تواند احد از بهترین ها باشد .

معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان
معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان
3- Unsplash.com

تصاویر این سایت حدودا هر 10 روز یکبار به روز میشوند . در این سایت شما برای به کارگیری تصاویر نیازی به ثبت اسم ندارید ولی برای دریافت عکس ها در ایمیل تان می توانید ثبت اسم کنید .

معرفی سایت برای دانلود عکس مجانی در تولید محتوا
معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان در فرآوری محتوا
ایده تولید محتوا برای سایت و وبلاگ
۵۹ ایده تولید محتوا برای سایت یا تارنگار ( سرنوشت اول )

 

4- Flickr.com

در این سایت شما علاوه بر اینکه می توانید به عکس های با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید می توانید عکس های خودتان را هم به اشتراک بگذارید . همین طور در این سایت می توانید عکس ها خودتان را ویرایش هم بکنید . البته زمانی می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید که حتما در این سایت ثبت اسم کنید .

 

 

معرفی سایت دانلود تصویر رایگان برای فرآوری محتوا
معرفی سایت دانلود تصویر رایگان برای فرآوری محتوا

 

5- FreePhotosBank.com

دانلود عکس ها مجانی و جذاب در این سایت بسیار ساده است . و هیچ اجباری برای برپایی حساب کاربری ندارید . در این سایت گونه ها عکس های انتزاعی ، معماری ، طبیعت ، عکس ها مقوله و الگوهای گوناگون در دسترس شماست .

سایت دانلود عکس در فرآوری محتوا
سایت دانلود عکس در تولید محتوا

6- FreeMediaGoo.com

در صورتی که گرایش داشته باشید می توانید در این حساب یک حساب کاربری باز کنید و آن را شارژ کنید اما اجباری نیست . و دانلود عکس ها در این سایت محدودیتی ندارد .

 

 

دانلود عکس با کیفیت آنلاین
دانلود عکس با کیفیت آنلاین

معرفی سایت های ساخت و ویرایش تصویر
معرفی ۲۹ افزار فرآوری محتوای تصویری (ساخت تصاویر+ساخت اینفوگرافیک+ساخت لوگو+طراحی نقل قول+ساخت کلاژ+طراحی عکس ها پس زمینه+ تغییر اندازه تصاویر +ساخت گیف)

7- Creative Commons Search

یک آلت آنلاین بسیار کاراست که می توانید عکس های خویش را در آن به اشتراک بگذارید، از عکس های موجود کاربرد کنید و حتی تصاویر را ویرایش و ریمیکس کنید . شما می توانید از این موتورجستجوی عکس ها برای اهداف تجاری و کسب و کارتان به نکویی کاربرد کنید .

بهترین سایت عکس خارجی
بهترین سایت عکس خارجی
8- Picsearch.com

این سایت یک موتور جستجوی عالی برای تصاویر است ، خصوصا برای افرادی که حتی نمی دانند دقیقا چه چیزی را می خواهند جستجو کنند.

موتور جستجوی عکس در فرآوری محتوا
موتور جستجوی عکس در تولید محتوا
9- Pixabay

این سایت یگانه از بهترین سایت های جستجوی تصاویر با کیفیت بالا می باشد و هیچ محدودیتی در دانلود عکس ها مجانی ندارد . عکس های این سایت توسط کاربران آپلود می شوند .

تصاویر مورد بیچارگی برای تولید محتوا
تصاویر مورد دربایستن برای فرآوری محتوا
10- Blogphoto.tv

در این سایت شما می توانید تعداد زیاد زیادی عکس رایگان را ببینید و دانلود کنید . در این سایت علاوه بر عکس های تارنگار می توانید موارد دیگری مانند قالب ها و الگوهای ویژه و نقشه ها و الگوی مقالات را هم پیدا کنید .

تاثیرعکس در تولید محتوا
تاثیرعکس در فرآوری محتوا
آموزش نگارش روشنگری محصول
چگونه متن « توضیح محصول » را جذاب بنویسیم که مشتری جز خرید راه دیگری نداشته باشد ؟! (مثال تصویری + تمرین تشویقی )

 

11- Gratisography.com

یک منبع خوب برای عکس های با کیفیت بالا است . عکس های این سایت در تقسیم بندی خاصی قرار ندارند و تنها شما می توانید همه آنها ار در یک صفحه ببینید و اسکرول کنید و عکس باره نظرتان را پیدا کنید .

دانلود عکس ها زیبا در تولید محتوای الکترونیکی
دانلود عکس ها زیبا در فرآوری محتوای الکترونیکی
12- Sxc.hu

در این سایت محدودیت های دسترسی به عکس ها و تصاویر با کیفیت با محدودیت بیشتری نسبت به سایت های دیگر اعمال میشود . ولی تنوع و شمار عکس و عکس ها برای برگزیدن و جای گذاری در متن و درونمایه زیاد بسیار است .

تاثیر عکس ها در فرآوری محتوا
تاثیر عکس ها در فرآوری محتوا
13- DeviantArt

این سایت بیش از 30 میلیون کاربر ثبت نام شده دارد . در این سایت هم برای به کارگیری عکس ها محدودیت دارید و حتی با پرداخت خرج و شارژ اعتبارتان هم برای مدت محدودی و الی زمانی که حق اشتراک یا حق استفاده از عکس را پرداخت کرده اید حق استفاده از عکس در سایت تان را دارید . ولی مشخصا کیفیت تصاویر این سایت زیاد بالاست .

تاثیر تصاویر در بازاریابی محتوا
تاثیر تصاویر در بازاریابی محتوا
آموزش تولید درونمایه برای شبکه های اجتماعی
با این ۱۲ تاکتیک فرآوری محتوا، تعداد لایک و فالور را در اینستاگرام کسب و کارتان افزایش بدهید (+دانلود برنامه و ابزارهای کاربردی )

چگونه با ۳ ترفند فرآوری محتوا، در یک روز میزان بازدید پست ها در لینکدین LinkedIn را ۲۴ برابر کنیم ؟

۱۱ نکته ساده ولی مهم که کل برندهای موفق در تولید محتوای توییتر به شغل می گیرند ( این راهکارها ۱۰۰% پاسخ میدهند )

 

14- Photodune

این سایت می توانم بگویم که بزرگترین محل پیدا کردن عکس ها رایگان آنلاین است . چیزی حدود 35 میلیون عکس در هر ماه در این سایت آپلود میشود ! برای دریافت عکس ها از این سایت باید روی آیکون باره عقیده روی عکس کلیک کنید و بعد کد مربوطه را در صفحه مود نظرتان PASTE کنید.

تاثیر عکس ها در تولید محتوا
تاثیر تصاویر در تولید محتوا
15- GettyImages

اگر در هیچ کدام از سایت های دانلود تصاویر مجانی آنلاین نتوانستید عکس مورد نظرتان را پیدا کنید و برادر داشتید کمی خرج کنید و عکس ها پولی بخرید این سایت گرد از سایت های فروش تصاویر ارزان است . بیش از 4 میلیون عکس در این سایت وجود دارد .

معرفی سایت بیگانه برای پیدا کردن تصاویر
معرفی سایت خارجی برای پیدا کردن تصاویر

قطعا شمار سایت هایی که می توانیم به کمک آنها عکس ها با کیفیت و رایگان یا ارزان را پیدا نماییم خیلی اغلب از این 15 سایت است . شاد می شویم اگر سایت های بیشتر و بهتری می شناسید با رایتینا در میان بگذارید لغایت با کمک و همراهی هم بتوانیم سطح کیفیت تصاویر در فرآوری محتوا را در سایت های پارسی بالا ببریم.

 

« بانک ابزار رایتینا » افتتاح شد
تو این بانک شما میتونید هر ابزاری که برای تولید محتوای حرفه ای و کسب درآمد دربایستن دارید از دسته ابزارهای ویرایش متن، ویرایش و ساخت تصاویر، ویرایش و ساخت محتوای ویدئویی ، برنامه ریزی فردی و مدیریت موعد ، افزایش تمرکز و ذهن آگاهی، مدیریت مالی و حسابداری ، ابزارهای موشکافی محتوا و سئو ، ساخت پست های شبکه های اجتماعی ، ثبت و یادداشت برداری ایده و لینک ها، کاریابی برای فریلنسرها ، معرفی سایت های نامی فرآوری محتوا، دیکشنری و واژه نامه، یادگیری زبان های مختلف، دانلود عکس های رایگان، تعلیم رابط کاربری UI و تجربه کاربری UX ،پیدا کردن آمارهای مفید مربوط به مقالات ، تعلیم نویسندگی و…. رو پیدا کنید



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بنا بر اعلام گوگل و شرکت توئیتر کاربران اندروید ۱۱ می‌توانند به طور مسقیم و از طریق نوار اعلان‌ها به پیام‌های دایرکت خود پاسخ دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه اجتماعی توئیتر در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است و به واسطه قابلیت‌های جدیدی که دائما به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود، به آمار کاربران و طرفداران این شبکه روز به روز افزوده می‌شود. به تازگی نیز این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت پست توئیت‌های صوتی را اضافه کند و کاربران از این پس می توانند بدون نیاز به نوشتن و صرفا با ارسال پیام صوتی در این شبکه اجتماعی متن مورد نظر خود را اعلام کنند.

 

علاوه بر آن، شرکت گوگل نسخه اولیه سیستم عامل جدید خود یعنی اندروید ۱۱ را در دسترس کاربران قرار داده است و این نسخه از اندروید با بهبودهای چشمگیری در بخش اعلانات و پاسخ سریع به پیام‌های وارده به گوشی همراه بوده است و کاربران با دریافت نسخه بعدی اندروید می‌توانند به راحتی و با سرعت بالا به پیام‌های خود پاسخ دهند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,توییتر

 

کاربران اندروید ۱۱ از قابلیت پاسخ سریع پیام‌های توئیتر برخوردار شدند

 

پیام‌های وارد شده به بخش دایرکت شبکه اجتماعی توئیتر نیز با بهبود همراه شده و دو شرکت توئیتر و گوگل اعلام کرده‌اند که در اندروید ۱۱ کاربران می توانند به طور مستقیم و از طریق نوار اعلانات به پیام‌های وارد شده به دایرکت خود پاسخ دهند و به این ترتیب برای پاسخ احتیاجی به ورود به اپلیکیشن توئیتر نخواهد بود.

 

 

علاوه بر توئیتر فیسبوک نیز اعلام کرده است که نرم افزار مخصوص موبایل این شرکت با اندروید ۱۱ همگام سازی خواهد شد و کاربران می‌توانند در نسخه بعدی اندروید امکانات بسیار جالبی را در این شبکه اجتماعی تجربه کنند که از میان قابلیت‌های آینده این شبکه اجتماعی می‌توان به قابلیت چت شناور اشاره کرد. با این حال برای مشخص شدن قابلیت‌های جدیدی که قرار است به شبکه‌های اجتماعی اضافه شود باید تا زمان انتشار رسمی اندروید ۱۱ صبر کرد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

واتس اپ در بیانیه‌ای اعلام کرده مشغول آزمایش قابلیت پرداخت با موبایل در برزیل است.

به گزارش فارس به نقل از مارکت واچ، واتس اپ در بیانیه‌ای اعلام کرده مشغول آزمایش قابلیت پرداخت با موبایل در برزیل است.

 

در صورت اضافه شدن این قابلیت،کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با کمک این قابلیت خرید کنند.

 

فیس بوک اعلام نکرده است که چه زمانی این ابزار در کشورهای دیگر قابل دسترسی است؛ قابلیت خرید با اپلیکیشن واتس اپ ارائه شد در حال حاضر پلت فرم چت واتس اپ در حال اجرای آزمایشی خرید با این اپ در کشور برزیل است؛ کشوری که به دلیل جمعیت زیاد آنلاین، اغلب برای آزمایش سرویس‌های جدید استفاده می‌شود.

 

واتس اپ روز دوشنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد که کاربران در برزیل می‌توانند بدون ترک گفتگوی خود، با خیال راحت پول منتقل یا خرید کنند.

 

فیس بوک بخش پرداخت‌های دیجیتال واتس اپ را از طریق Facebook Pay کنترل می‌کند. خدمات پرداختی که سال گذشته راه اندازی شد و در سایر برنامه‌های خود از جمله فیس بوک و اینستاگرام نیز کار می‌کند.

 

 

فیس بوک اعلام نکرده است که چه زمانی این ابزار ممکن است در کشورهای دیگر نیز موجود باشد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Deactivate Instagram Account
این روز‌ها اینستـاگرام یکتا از محبوب‌ ترین سرویس‌های باره بهره‌گیری کاربران تلفن‌های همراه است اما شاید به دلایل گوناگون تصمیم بگیرید اکـانت خویش را غیر پرکار کنید.
در مطلب روش دی اکتیو موقت اینستاگرام حذف دائمی یا دیلیت اکانت نحوه حذف دائمی اکانت اینستاگرام را به شما تعلیم دادیم. همان طور که در آموزش قبلی گفتیم در حذف دائمی یا دیلیت اکانت همگی اطلاعات شما از اینستاگرام حذف شده و سایر قابل بازگشت و بازیابی نیست.
و در حذف گذرا اکانت شما از اینستاگرام حذف می شود اما اطلاعات شما درون دیتابیس کمپانی اینستاگرام باقی مانده و شما می توانید در دفعات بعدی اکانت خود را بازیابی کنید و دوباره با همین اکانت وارد شوید.

در این تعلیم تصمیم داریم روش حذف موفت یا دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام را به شما تعلیم دهیم.
با ما همراه باشید…

مراحل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام
ابتدا به لینک زیر بروید:

https://instagram.com/

سپس بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خویش Log in را زده و وارد اکانت کاربری خودDeactivate Instagram Account

سپس در صفحه ای که نما می شود انگیزه دی اکتیو کردن اکانت خویش را برگزیدن کنید.

دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام خویش را وارد کنید و گزینه Temporarily Disable Accountرا گزینش کنید.

دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام درازا خواهد انجامید و نمی‌توانید بلافاصله بعد از غیرفعال کردن دوباره وارد اکانت خود شوید.
باید گرد دو روز برای ورود مجدد صبر کنید.
شما تنها هفته‌ای یک بار توانا به غیرفعال کردن موقتی اکانت اینستاگرام خویش هستید و نمی‌توانید به طور همیشگی این پیشه را سپریدن دهید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()