نوشته شده توسط : ساحل

بارگیری یا دانلود (به انگلیسی: Download)، پروسه استحصال داده‌های الکترونیکی از یک رایانه (معمولاً یک رایانه دور یا یک سرور) به رایانهٔ سایر (معمولاً کامپیوتر شما یا یک کامپیوتر محلی)، با مودم یا شبکه رایانه‌ای را گویند. پرسرعت ترین سایت آپلود فایل همچنین ارسال کردن بلوکی از داده‌ها، همانند یک پرونده، با ساختار پست اسکریپت، به دستگاه مستقلی همانند چاپگر پست اسکریپت نیز بارگیری نامیده می‌شود. عمل وارون فرایند فوق رابارگذاری یا آپلود(به انگلیسی: Upload) گویند.


بارگیری:

کاربرد ابتدا این کلمه در زمینهٔ رایانه‌ها، از کارواژه اخذ کردن ریشه گرفته، به معنی دریافت یک پرونده (یا بارگیری)، از یک رایانه، یک خدمات‌دهندهٔ وب، و یا سامانه‌ای همانند. این کلمه در لهجه خیابانی وفرهنگ عامیانه، مشابه واژهٔ انگلیسی آن، دانلود (Download) گفته می‌شود.
بارگذاری:

بارگذاری، یعنی گسیل داشتن یک پرونده، از رایانه‌ای به کامپیوتر دیگر. این کلمه در لهجه خیابانی، مشابه کلمه انگلیسی آن، آپلود (Upload) گفته می‌شود.(ویکی پدیا)

آپلود سنتر سیب دانلود:

آپلود سنتر سیب دانلود که مدتی است تاسیس شده است و در همین مدت مختصر شمار زیادی از کاربران را به خود جذب کرده است به شما این امکان را میدهد لغایت با سرعت بالا و به راحتی فایل های خود را آپلود (Upload) کنید و برای دائم آن ها را در دسترس داشته باشید !! شما می توانید نوع آپلود فایل خویش را اثناء آپلود مشخص کنید که عمومی باشد یا خصوصی . از دسته فرمت های مجاز میتوان به Zip , Rar , JPG , JPEG , GIF , PNG , MP3 اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیش تر و استفاده از این آپلود سنتر قدرتمند به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.

شاید بیش تر کاربرانی که در زمینه آپلود فایل فعالیت دارند آپلود سنتر قدرتمند ایران بلاگ را بشناسند، آپلود سنتر ایران بلاگ به شما این امکان را میدهد لغایت با سرعت بالا و بدون نگرانی از این که فایل شما پس از مدتی از بین برود و یا دچار سخت شود ،عکس ها و فایل های مختلف خویش را آپلود کنید و با سرعت بالا آن را به اشتراک بگذارید!! اگر همنشین دارید کاربران دیگر هم در تارنما یا وبلاگ شما به طور سر راست و بدون مراجعه به وب سایت آپلود سنتر ایران بلاگ فایل های خود را در این آپلود سنتر ،آپلود کنند میتوانید از کد آپلود سنتر موجود در وب سایت استفاده کنید . و اما پسوند های مجاز برای آپلود در آپلود

سنتر ایران بلاگ:

JPG, .JPEG, .GIF, .PNG, .BMP, .ICO, .PSD, .RAW, .TGA, .TIF, .TIFF, .DXF, .DWG, .CPT, .CDR, .PDF, .SWF, .FLA, .DOC, .DOCX, .PPT, .GZ, .BZ2,.FLV, .SWI, .CSS, .MP4, .3GP, .AVI, .DAT, .WMV, .OGG, .ZIP, and .RAR


گویا آپ :

گویا آپ به شما این امکان را میدهد به راحتی و سرعت بالا داده های خویش را آپلود کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید ، از این هم نگران نباشید که روزی اطلاعات شما از بین برود یا … ! گویا آپ با ظاهری ساده و جالب مایه میشود تا شما سریع تر به کار خود بپردازید البته کاربران عضو شده در گویا آپ با میهمانان به لحاظ دسترسی به امکانات دست باز تری دارند ! می توانید به اینجا مراجعه کنید :

http://gooyaup.com/go.php?go=guide

گویا آپ هم مثل دیگر اپلود سنتر ها برای خود قوانینی را وضع کرده است که کاربران عضو و میهمان موظف به رعایت آن ها هستند ، میتوانید در اینجا قوانین را بخوانید:

http://gooyaup.com/go.php?go=rules


در تارنما آپلود بدون هیچ نوع نگرانی می توانید به آپلود فایل هایتان بپردازید . همانگونه که در خویش تارنمای آپلود نیز اشاره شده است این آپلود سنتر از فرمت های peg, jpg, gif, png, ico, raw, tga, tiff, bmp, dxf, dwg, cpt, cdr, pdf, xls, psd, swf, fla, mp4, 3gp, avi, wmv, ogg, doc, docx, ppt, tif, gz, wma, rar, zip پشتیبانی کرده و لغایت ۹۹۹ مگابایت (حجم فایل) فرمان آپلود دارید !

بسیاری از کاربران اینترنتی با زاهد اسپیس آشنایی دارند . یک سرویس دهنده که در عین سادگی زیاد کاربردی و نیرومند است.


هدف از ایجاد این سایت اشتراک منابع علمی و فرهنگی می باشد , شما در این محیط می توانید فایل های خود را به راحتی بر روی اینترنت نگهداری و با به کارگیری ابزارهای طراحی شده آنها را مدیریت و تماشا نمایید.این مجموعه افتخار دارد به شما هموطنان ارجمند ۲ گیگابایت فضای اندوخته سازی و امکان آپلود هر فایل الی حجم ۲۰۰ مگابایت را به صورت رایگان ارائه دهد . “


وطن دانلود مشهور است که بیش تر کاربرانی که علاقه مند به دانلود نرم افزار ها و بازی های با کیفت هستند آن را شنیده اند ! بله این بار میهن دانلود سرویس آپلود عکس خویش را تاسیس کرده است لغایت کاربران این سایت و دیگر کاربران با خیال راحت به آپلود عکس های خویش بپردازند.

فرمت های پشتیبانی شونده .JPEG, .JPG, .GIF, and .PNG و بیشینه حجم مجاز برای هر عکس ‪۲.۹۳۲ Megabyte(s)‬ می باشد که میتوانید تصویر مورد عقیده خویش را از راه آدرس دهی نیز آپلود کنید.

http://up.vatandownload.com


بدون شک پرشین گیگ یگانه از بهترین سرویس دهنده های فضای مجانی است که در طی چند سنه توانسته است کاربران زیادی را جذب خویش کند .

پرشین گیگ نیز خویش را در اینگونه شناسایی کرده است :

سرویس فضای وب رایگان پرشین گیگ به کاربران خویش فضای وب اختصاص می دهد. این فضا می تواند برای برپایی وب سایت شخصی، مخزنی برای اطلاعات و یا فضای حامی وب مورد استفاده پیمان گیرد. سرویس فضای وب پرشین گیگ مجانی است و مجانی خواهد ماند. اگر چه سرویس مجانی پرشین گیگ در کمر بستن تمامی کاربران خواهد بود، اما سرویس مجانی به معنی سرویس نامحدود نمی باشد. محدودیت در شمار اکانت های قابل ایجاد بدست کاربران (فقط یک اکانت)، حدود دسترسی و میزان استفاده از فضای وب و پهنای باند باره کاربرد کاربران از آنگونه محدودیت هایی هستند که پرشین گیگ به منظور حفظ کیفیت و ترازمندی سرویس اعمال می کند.

اگر شما یکی از کاربران این سرویس دهنده باشید حتما با طرح های جالب پرشین گیگ آشنایی دارید در کنار این ها امکان برپایی وب سایت شخصی و سرعت بالا در اپلود و در ضمن دسترسی به فایل ها از ویژگی های برجسته این سرویس دهنده می باشد .

http://www.persiangig.com

در این مقاله سعی کردیم لغایت گلچینی از سرویس دهنده های فضای پارسی را در پسندیدن کاربران خوب گویا آی تی پیمان دهیم.حالا میتوانید با خیالی راحت و بدون نگرانی فایل های خود را با سرعت و کیفیت بالا آپلود کنید و برای مدت زمانی طولانی آن ها را در دسترس داشته باشید!

پ.ن: معرفی سرویس دهنده های بالا صرفا به معنا تایید آن ها نیست و تمامی مسئولیت آن نیز به عهده کاربران و مدیریت سرویس دهنده ها است.

 


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اچ‌تی‌سی از جدیدترین موبایل خود به نام دیزایر ۲۰ پلاس رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این میان‌رده ۲۹۵ دلاری می‌توان به چیپست سری ۷ کوالکام، دوربین چهارگانه و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۷۰ پیکسل برخوردار است. درون بریدگی قطره‌ای صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 جای گرفته است. پنل پشتی به شکل برجسته طراحی شده که احتمال لیز خوردن و سقوط گوشی از دستان را تا حدودی کاهش می‌دهد.

 

 

 

در پنل پشت و کنار حسگر اثر انگشت، ماژول دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۱۵ درجه، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با ضریب اف ۲.۴ و حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق سنج با گشودگی دیافراگم f/2.4 را در خود جای داده است. این موبایل توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K یا 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

دیزایر ۲۰ پرو به چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون 720G مجهز شده و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار است. باتری از ظرفیتی برابر با ۵ هزار میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، NFC، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از اول آبان ماه (۲۲ اکتبر) با قیمت ۲۹۵ دلار در رنگ‌های مشکی و نارنجی در تایوان روانه بازار می‌شود. سازنده فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این موبایل در بازارهای بین المللی ندارد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d8%a7%da%86-%d8%aa%db%8c-%d8%b3%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b1-20-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آمنی ویژن OV64A حسگر تصویر جدیدی است که پیکسل‌های ۱٫۰ میکرومتری دارد و از آرایه‌ی فیلتر رنگ کواد بایر پشتیبانی می‌کند. این حسگر پیش از پایان ۲۰۲۰ به تولید انبوه می‌رسد.

پیش‌تر در فوریه‌ی ۲۰۲۰ (بهمن و اسفند ۱۳۹۸) آمنی ویژن حسگری جدید با وضوح ۶۴ مگاپیکسل و اندازه‌ی 1/1.7 (بخوانید یک روی یک ممیز هفت) اینچ معرفی کرد که از پیکسل‌های ۰٫۸ میکرومتری بهره می‌گرفت. این شرکت اخیرا مدل بهبودیافته‌ی این حسگر را معرفی کرده که پیکسل‌های بزرگ‌تری دارد. ابعاد حسگر ۶۴ مگاپیکسلی جدید OmniVision برابر با 1/1.34 اینچ است و از پیکسل‌هایی با اندازه‌ی ۱٫۰ میکرومتر استفاده می‌کند. بهره‌مندی از پیکسل‌های بزرگ‌تر بدین معنی است که حسگر ۶۴ مگاپیکسلی جدید آمنی ویژن درمقایسه‌با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی قبلی، نور بیشتری می‌تواند جذب کند تا کیفیت نهایی تصویر بهتر باشد.

این حسگر جدید را می‌توان در دوربین‌هایی مجهز به لنز عریض یا فوق عریض استفاده کرد. حسگرهای بزرگ‌تر موجود در حسگر آمنی ویژن او وی ۶۴ ای (OmniVision OV64A) درمقایسه‌با حسگری با پیکسل‌های ۰٫۸ میکرومتری ۶۰ درصد به نور حساس‌تر هستند. همین موضوع باعث می‌شود حسگر ۶۴ مگاپیکسلی جدید برای ثبت تصاویر باکیفیت در محیط‌های کم‌نور بهتر عمل کند.

آمنی ویژن می‌گوید در این حسگر از آرایه‌ی فیلتر رنگ چهار سلولی استفاده کرده که اصطلاحا با نام کواد بایر یا Quad Bayer شناخته می‌شود. در آرایه‌ی فیلتر رنگ کواد بایر هر چهار پیکسل مجاور باهم ترکیب می‌شوند تا «اَبَرپیکسل»‌ به‌وجود بیاید. این اَبَرپیکسل نور بیشتری جذب می‌کند. 

حسگر جدید آمنی ویژن می‌تواند ویدئوهای 8K را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کند؛ البته هر موبایلی این توانایی را ندارد؛ زیرا توانایی ضبط ویدئو 8K به تراشه‌ی گوشی نیز مربوط می‌شود. شاید در نگاه اول مهم‌ترین قابلیت فیلم‌برداری حسگر OV64A آمنی ویژن فیلم‌برداری 8K باشد؛ اما قابلیت جالب‌تر ضبط ویدئو 4K با استفاده از تکنیک ترکیب پیکسل‌ها (هر چهار پیکسل مجاور) است. در این حالت، حسگر آمنی ویژن ویدئوهای 4K را با بهره‌گیری از پیکسل‌های مؤثر ۲٫۰ میکرومتری ضبط می‌کند.

هنگام استفاده از حالت ترکیب پیکسل‌ها برای ثبت عکس‌های عادی، OV64A می‌تواند تصاویری ۱۶ مگاپیکسلی خلق کند. این تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی که حسگری ۶۴ مگاپیکسلی ثبت می‌کند، کیفیت بهتری از تصاویر ۱۶ مگاپیکسلیِ ثبت‌شده‌ی حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی دارند.

ماجرا صرفا به تکنیک ترکیب پیکسل‌ها خلاصه نمی‌شود و حسگر جدید آمنی ویژن از قابلیت‌های برجسته‌ی دیگری نظیر HDR متناوبِ دو و سه اکسپوژر (نوردهی) پشتیبانی می‌کند. این تکنیک مخصوص محیط‌هایی است که نور کافی ندارند و درنهایت، باعث می‌شود حسگر تصاویر بهتری در این شرایط ثبت کند. روی حسگر آمنی ویژن OV64A تراشه‌ای ویژه قرار دارد که از قطعات لازم برای انجام تکنیک HDR سه اکسپوژره‌ی چهار سلولی و البته تون مپینگ (Tone Mapping) پشتیبانی می‌کند.

در حالت عادی، داده‌های لازم برای تراشه‌ی گوشی فرستاده می‌شوند تا پردازش‌های لازم ازطریق تراشه‌ی گوشی انجام گیرد. وجود تراشه‌ی تخصصی روی حسگر جدید آمنی ویژن باعث می‌شود فرایند پردازش کمتر طول بکشد و آرتفیکت‌های حرکتی کاهش یابد.

به‌غیر از 8K، حسگر ۶۴ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV64A می‌تواند ویدئوهای 4K با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه را با استفاده از سیستم لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) ضبط کند. این حسگر حالت‌های فیلم‌برداری 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم‌برثانیه و 720p با نرخ ۴۸۰ فریم‌برثانیه را ارائه می‌دهد. 

آمنی ویژن می‌گوید تولید انبوه حسگر 1/1.34 اینچی OV64A تا پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. مؤسسه‌ای تحقیقاتی می‌گوید انتظار دارد که در سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۲۲ میلیون حسگر دارای وضوح ۵۰ مگاپیکسل و بیشتر در گوشی‌های هوشمند قرار بگیرند. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، آمنی ویژن می‌کوشد بخشی از ۳۲۲ میلیون حسگر ذکرشده را اختصاصی تأمین کند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/camera/364034-omnivision-ov64a-image-sensor-1-1-34-inch-quad-bayer-details/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس با نام عشقی به اسم وردپرس (Love that name, it WordPress) نامدار است. مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس چه برای توسعه‌دهندگان و چه برای اغلب کاربران. ما در اینجا قصد داریم که کمی این عشق را از ابعاد دیگری نیز مورد بررسی پیمان دهیم، زیرا باورداشت داریم که زیباترین و خوشبوترین گل‌های جهان، گل‌هایی هستند که زشت‌ترین و خطرناک‌ترین خارها را دارند اما ما دوست‌شان داریم. در این راستا، هیلگا مورنو (Helga Moreno) نامی آشناست که برای اولین بار در سال 2014، در تحقیقی مستقل 43 ایراد را بر وردپرس وارد آورد و به تشریح تک‌تک آنان پرداخت. وجه اهمیت این نقد بر وردپرس از آن جهت است که کم و بیش تمام همکاران هیلگا و بیشتر توسعه دهندگان وردپرس نیز در این امر با او اشتراکاتی داشتند و مهر تاییدی بر بخردانه بودن و اعتبار این نقد زدند. این نوشتار نیز، برگردان نقد هیلگا مورنو بر محبوب‌ترین سیستم انتشار محتوا در تاریخ وب است که نخستین بار با عنوان WordPress Fans Beware: Main Disadvantages of Using WordPress از منابع onextrapixel. از آنجا که تاریخ انتشار این مقاله، پیش از آپدیت وردپرس به نسخه‌های 4.1 و 4.1.1 بود و بیشتر نقدهای وارده در آپدیت‌های جدید وردپرس، به نوعی رفع سخت شد، لذا بنده نیز از ترجمه مواردی که اکنون در وردپرس دیده نمی‌شوند و یا بدست نویسنده اصلی نوشتار دیده نشده‌اند، جهت صرفه‌جویی در واژه ها و وقت، امتناع کرده و فقط موارد و نقدی را که هم الان نیز بر وردپرس و نسخه جدید آن نیز وارد است را ترجمه و در کمر بستن مخاطب پارسی زبان قرار داده‌ام.

در حالی که همگان وردپرس را ستایش می‌کنند، ما تصمیم گرفتیم که برای مدتی از این عده متمایز شده و طور دیگری به ماجرای پروژه‌ی وردپرس نگاه نماییم و به عنوان یک استثنا، به ناهماهنگی‌ها و ضعف‌های آن بپردازیم. پیش از هر چیزی ما از تمامی هواداران وردپرس تقاضا داریم که اصطلاحات ما در این نقد را به حساب توهین و یا تخریب این سرویس محبوب قرار ندهند. بیایید به شکل سر راست به این سوژه بپردازیم: ما در روبرو چیزی مانند به CMS پیمان داریم که آن را توسعه می‌دهیم و برای آن قالب طراحی و تعریف می‌کنیم. ممکن است با خویش بگویید که آیا اصلا نقد چنین سرویس محبوبی که روزانه میلیون‌ها تن از آن برای نشر درونمایه کاربرد کرده و میلیون‌ها نفر دیگر نیز از این درونمایه استفاده می‌کنند، چه لزومی دارد؟ ولی مباحث گسترش وب، با محبوبیت سروکار ندارد و در جهت توسعه به ضعف‌های هر چیزی حتی وردپرس می‌پردازد و این از بدیهیات گسترش وب است.
معایب و ضعف‌های بنیادین در وردپرس

1 . جدی‌ترین ناتوانی وردپرس از نقطه نظر ما و دیگر گسترش دهندگان و فعالان این عرصه، مشکلات امنیتی آن است که آن را دائما در معرض خطر قرار می‌دهد. با پروا به این موضوع و رشد حرفه‌ای نرم ادوات در دانشمند در روبرو رشد و گسترش وب، می‌توان گفت که این یک حقیقت است که شما دائما در معرض این گزند پیمان دارید و این سیستم نیاز دارد که مدیر آن، دائما از عقیده امنیتی و اطلاعات امنیتی در سطح دلخواه باشد.

2 . دومین ضعف وردپرس این است که به واقعیت و منطقی پیکربندی نشده است. به عنوان نمونه: پیوندهای گرد فقط زمانی کامل می‌شوند که شما به چهره دستی از افزونه‌های سئو، آن را بهینه و تثبیت کنید. این بخردانه است که در پیکربندی دیگری مانند مبارزه با هرزنامه‌ها، وردپرس استوار پیکربندی شده که می‌تواند بسیار مفید باشد، ولی آنچه مبهم و سستی تلقی می‌شود این است که این امکان چگونه می‌تواند اختصاصی شود و برای کل گردآور نباشد. واقعیت این است که این سیستم، بسیار شلوغ پیکربندی شده است و بیش از مرز به مواردی در آن پرداخته شده که باید واضح و روشن می‌بودند.

3 . ضعف سایر وردپرس در روش نمایش موضوعات منتشر شده است (بخشی از permalink تماشای مطالب پس از نام دامنه) که بسیاری از کاربران حتی از آن اطلاع نیز ندارند. این موضوعی است که به راحتی قابل تغییر است ولی در نخست این در حالیست که محتوای زیادی شدنی است منتشر شود لغایت کاربر این موضوع را بداند و این جستار بیشتر کاربر را به شگفتی وا میدارد.

4 . وردپرس از پروسه پیکربندی multisite (شناخته شده به عنوان شبکه) استفاده می‌کند که مبحثی عمیقا فنی است. اما یک ایده مفید دربرگیرنده مرحله‌بندی سرور و محیط فرآوری محتواست که متکی بر این خاصیت است. ما در حال گفتگو کردن با گسترش دهندگان در باره DeployMint هستیم.

5 . وظایف کلیدی در ویرایشگر وردپرس مشابه ایجاد گونه ها پست سفارشی و رده‌بندی می‌تواند شامل نوشتن شمار زیادی از کدهای فنی پیچیده باشد، که برای یک CMS می‌توانست بسیار دوستانه‌تر و راحت‌تر با رابط گرافیکی بهتری پیکربندی شود.

6 . بی‌شک آموزش‌های وردپرس، ناسازگار و ناکافی نیست. ولی در حال آماده شدنی است شما از حجم آموزش‌ها دچار دشواری ها ادراکی شوید، حتی اگر از منابع معتبری کاربرد کنید و معمولا درازا می‌کشد الی از میان انبوه آموزش‌ها، سخت اصلی وب‌سایت خود را پیدا کنید.

7 . مستندات وردپرس، متناقض و ناقص هستند. هنگام به کارگیری این سیستم مدیریت درونمایه شما احتمالا در سراسر صفحات برمی‌خورید که اغلب وقتی با آن سروکار دارید می‌توانید بفهمید که الی چه میزان ناقص هستند. وانگهی این تابع‌ها غیر‌قابل شمارش و تعریف هستند و برای رسیدن به ریشه-بن-بیخ هر موضوع، صاحب سایت را مجبور به صرف زمان زیادی برای بررسی کدهای منبع می‌کند که این ویژگی منفی در همه وردپرس مشهود است. در جای دیگر آمده که یک تابع خاص، شما را به جایی خاص و هدفی ویژه می‌رساند ولی هیچ سرنخی از آنچه اتمام می‌شود و بعد از آن، به چشم نمی‌خورد.

8 . توسعه دهندگان وردپرس، هیچ‌گونه پشتیبانی منظمی را در این باره ارایه نمی‌کنند و بیشتر پشتیبانی‌ها بدست جامعه مشتاق کاربران به یکدیگر داده می‌شود. نتیجه این می‌شود که در انجمن پشتیبانی وردپرس پرسش‌های زیادی بی‌پاسخ می‌ماند و یا بد و نادرست استجابت دیتا می‌شود.

9 . افزونه‌ها و کارکرد آن برای بلاگرهای آماتور تاثیر ندارد و اغلب باعث گیج شدن آنان می‌شود. بله بیشتر آنان مجانی هستند و این زیاد خوب است، ولی اینکه فرد مجبور است تعداد زیادی پلاگین را الک و غربال کند و گاها ده‌ها خروجی بگیرد الی آنچه مورد نیازش است را پیدا نماید، نکته منفی این قضیه است. مورد دیگر اینکه شما بیشتر در این افزونه‌ها می‌بینید که مدت زیادی ماضی که این افزونه‌ها آپدیت و پشتیبانی نشده‌اند و مابقی نیز توضیحات کاملی ندارند و این ممکن است به سادگی پس از فعال کردن، وب‌سایت یک کاربرد تازه شغل را به هم بریزد و یا سازگاری سایتش را با مرورگرها ویران کند.

10 . وردپرس هم‌چنان به عنوان یک موتور وبلاگ‌نویسی شناخته می‌شود و هنوز به عنوان یک سایت ساز شناخته نمی‌شود (هر چند بسیاری از مراجع و توابع آن در حال تبدیل شدن و رسیدن به استانداردهای سایت است و اغلب کدهای آن به سمت refactored شدن پیش می‌روند).

11 . این زیاد بخردانه است که وردپرس منعطف است اما این سیستم لغایت کنون نتوانسته است یک سیستم امروزین باشد، چرا که به هک و کدهای PHP برای اضافه شدن امکانات جانبی، به شدت وابسته است و توابع این هک‌ها نیز می‌توانند بسیار گیج کننده باشند.

12 . بالارفتن خودکار امنیتی و ارتقا برای تلفن‌های موبایل در وردپرس بد نیست، با این حال، این ویژگی فانتزی اغلب از یک برکت و رحمت، نفرین است. پیشنهاد می‌شود برای حذف توانایی بروزرسانی‌ها و تم‌های پلاگین از محیط مدیریت کاربرد شود، در غیر این‌صورت شدنی است وردپرس دچار عیب‌های بروزرسانی خودکار شود.

13 . به عملکرد وردپرس متمرکز می‌شویم. یک سیستم مدیریت درونمایه دربایستن دارد که کمی در پردازش، عجب انگیزتر عمل کند و این در حالی است که وردپرس، منابع بی‌حدی را می‌طلبد (اغلب کاربران وردپرس نیز با مدیران سرور خود بر سر کاربرد بیش از حد از منابع سرور، دائما ستیز دارند. مترجم). وردپرس معمولا به سمت کل منابع سرور هجوم می‌برد که از آن استفاده نماید، این موضوع زمانی مشکل ساز می‌شود که افزونه‌ها وارد معرکه می‌شوند و کاربر به به کارگیری سیستم‌های قدرتمندی همانند Hostgator یا Bluehost و هاست‌های قوی مجبور می‌شود.

14 . وردپرس بر مبنای PHP نوشته شده است. این موضوع، بعضی از توسعه دهنگان را ناراضی می‌کند که برای سرعت بخشیدن به شغل خود، باید به سرعت PHP را بیاموزند.

15 . در وردپرس HTML / CSS / JS همگی ورم کرده و بزرگ هستند و شما بیچارگی به نصب HTML / CSS / JS minifiers دارید که CPU را رهایی دهید. ویرایشگر WYSIWYG وردپرس نیز HTML را بد و سنگین فرآوری می‌کند و این در حالیست که بیشتر تم‌ها و پلاگین‌های وردپرس نیز آماس کرده و وزین هستند.

16 . آنچه در وردپرس به عنوان خدمات هستی دارد، اغلب در خدمت صفحات و برگه‌هاست و کمتر در اختیار درونمایه پیمان می‌گیرد.

17 . تم‌ها و پلاگین‌های پرمیوم و بازرگانی وردپرس بسیار گران است و حمایت به موقع و منظمی نیز ندارد.

18 . وردپرس امکانات نکویی برای نسخه‌های موبایل دارد، اما همین جستار می‌تواند برای کسان پسین شغل با این سیستم، چالش‌هایی را در مقوله سئو به هستی بیاورد.

19 . استفاده از وردپرس به معنی مبارزه با پیش‌فرض نیست. وردپرس حائز یک میراث قوی به عنوان تمام سیستم عامل‌های تارنگار نویسی ساده و کلاسیک است. این بدان معناست که شما می‌توانید آن را نصب کنید و یک وبلاگ با عملکرد بالا و در حال اجرا در دقیقه داشته باشید. اما افسوس، این میراث نیز بدان معنی است شما تعداد زیادی از پیش‌فرض‌ها مانند پست، دسته، برچسب‌ها، صفحات، دیدگاه‌ها را یکجا گرفتن می‌کنید. اگر می‌خواهید به تغییر این رفتار پیش‌فرض اقدام کنید مبتلا زحماتی می‌شوید.

20 . ساخت یک سایت زیاد جامعه محور همانند یوتیوب یا فیس‌بوک در پلت فرم وردپرس می‌تواند یک چالش بزرگ باشد.

21 . به طور کلی، وردپرس یک انتخاب عالی برای سایت‌هایی است که از بالا به پایین، درونمایه محور هستند. مجلات و یا وب سایت‌های خبری، سایت‌های نمونه‌کار، سایت رخداد و… بسیار کاربرپسند در وردپرس راه‌اندازی می‌شوند. اما برای سایت‌هایی که در اطراف محتوای برپایی شده بدست کاربر، دربایستن به جستجوی پیچیده از راه کاتالوگ‌های بزرگواری از محصولات دارند، وردپرس می‌تواند خسته‌کننده و زیاد کند باشد. اگر شما بیشتر در باره پلاگین‌ها برای به دست آوردن قابلیت‌های باره احتیاج خود در در وردپرس اندیشه می‌کنید، شما احتمالا باید برخی از سیستم عامل‌های سایر را برای تکاپو خویش در عقیده بگیرید.

22 . اصلاح گرافیک در وردپرس، بیچارگی به فرهنگ CSS و HTML دارد که تازه‌کاران را طاقت امید می‌کند.

23 . SQL نمایش دیتا شده در وردپرس زیاد پیچیده هستند.

24 . برخی مواقع اوقات وردپرس می‌تواند بیش از حتماً سنگین و کند عمل کند.
بحث و نتیجه گیری
ما رفته‌رفته پس از خواستن این فهرست نه چندان طولانی، به جمع هواداران وردپرس برمی‌گردیم. اما نظر به اینکه این فهرست بدست جامعه وب تعبيه و باره پروا پیمان گرفته است، نمی‌توان به راحتی متعلق به عبور کرد. ما فهم می‌کنیم که بسیاری از گسترش دهندگان با لیست بالا دویی نظر دارند. این لیست در esse نیز منتشر خواهد شد و یک‌بار سایر همه موارد ذکر شده در بالا تکرار خواهد شد که نشان‌دهنده نقطه نظرات شخصی و تجربه مردمی است که با جنبه‌های منفی از وب سایت‌های در حال گسترش وردپرس مواجه شده‌اند. اما بی شک مزایا و قدرت‌های وردپرس، زیاد اغلب از معایب آن است!
نویسنده این نوشتار نیز برادر دارد که همچنان با وردپرس پیشه کند و این به انگیزه آن است که مزایای آن را چندین مساوی بیشتر از معایبی که در بالا گفته شده است می‌داند. با تمامی مواردی که در بالا گفته شد، استفاده از سیستم وردپرس بیش از اینکه مبتلا سستی باشد، قدرتمند است. اما ما هم‌چنان بر این باوریم که نوشتار ما بر پای بست، مشاهدات افراد راستین بوده است و حتی مشاهدات پیروان سنتی و همیشگی وردپرس که همنشین دارند دائم وبسایت‌های زیبا و جذاب وردپرس را ببینند.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) و دادستان‌های ایالتی در حال تحقیق از گوگل به اتهام نقض قوانین ضدانحصار هستند و شاید آن را مجبور به فروش مرورگر کروم و بخش‌هایی از کسب و کار تبلیغاتی کنند.

این بحث‌ها که ظاهرا مقدمه‌ای برای شروع پرونده وزارت دادگستری آمریکا علیه گوگل در هفته‌های آینده محسوب می‌شود، می‌تواند زمینه‌ساز اولین تجزیه یک کمپانی آمریکایی با دستور دادگاه در طی چندین دهه گذشته باشد.

اجبار گوگل به فروش کروم دردسرهای زیادی برای این کمپانی به همراه خواهد داشت چرا که از کنترل خود روی محبوبترین مرورگر وب جهان برای کمک به حفظ محبوبیت موتور جستجوی خود که کلید اصلی موفقیت‌های آن محسوب می‌شود، استفاده می‌کند.

گفتگو‌ها درباره نحوه جلوگیری از کنترل گوگل روی بازار تبلیغات آنلاین جهانی به ارزش ۱۶۲.۳ میلیارد دلار ادامه دارد و در حال حاضر تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است. با وجود چنین موضوعی، دادستان‌ها از متخصصان فناوری تبلیغات، رقبای صنعتی و همچنین ناشران رسانه‌ای درخواست ارائه راه‌هایی برای تضعیف گوگل کرده‌اند

وزارت دادگستری آمریکا به صورت جداگانه در حال تشکیل یک پرونده علیه گوگل برای سوءاستفاده از کنترل خود روی بازار جستجوی آنلاین است که احتمالا چند روز دیگر ارائه می‌شود. به نظر می‌رسد این پرونده روی استفاده گوگل از سیستم عامل اندروید برای افزایش محبوبیت موتور جستجوی خود تمرکز می‌کند.

 

مرورگر کروم
 

 

گوگل تنها شرکتی نیست که با تحقیقات مقامات فدرال روبه‌رو می‌شود و غول‌های دیگر یعنی آمازون، فیسبوک و اپل نیز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند و چندین روز پیش نمایندگان دموکرات خواستار تجزیه این شرکت‌ها شدند، البته جمهوری‌خواهان نیز در این تحقیقات نقش دارند.

دادستان‌ها با یک سوال مهم روبه‌رو هستند: برای کنترل و محدود کردن قدرت گوگل باید دنبال چه راه‌حل‌هایی باشند؟

در تحقیقات مربوط به بخش تبلیغات، وزرات دادگستری آمریکا نظرات رقبا و شرکت‌های شخص ثالث را درباره فروش بخش‌های مختلف کسب و کار گوگل را جویا می‌شود. علاوه بر این، از آن‌ها درباره خریداران احتمالی نیز سوالاتی پرسیده خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم دادستان‌ها و همچنین DOJ می‌توانند گوگل را مجبور به فروش مرورگر کروم کنند یا خیر.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/12/%d8%a7%d8%ac%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1%da%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85/



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لوئیس همیلتون با پیروزی در گرندپری ایفل آلمان که روز گذشته در پیست نوربرگ‌رینگ برگزار شد، توانست به رکورد تاریخی ۹۱ پیروزی مایکل شوماخر در فرمول یک دست یابد.

رقابت‌های فرمول یک فصل ۲۰۲۰ دیروز طبق تقویم مسابقات در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان برگزار شد. در گرندپری ایفل آلمان، قهرمانی این‌بار به تیم مرسدس AMG پتروناس و لوئیس همیلتون رسید و مکس وشتاپن و دنیل ریکیاردو در رده‌های دوم و سوم ایستادند. والتری بوتاس که در تعیین خط و اوایل مسابقه اصلی پیشتاز بود، به دلیل مشکل پاوریونیت خودرو مرسدس از مسابقه کنار رفت. همیلتون با این موفقیت، به رکورد ۹۱ پیروزی در مسابقات حرفه‌ای فرمول یک دست یافت و توانست با مایکل شوماخر آلمانی برابر شود.

گرندپری فرمول یک / Formula one grand prix ایفل آلمان 2020

گرندپری فرمول یک ایفل آلمان ۲۰۲۰ پس از مدت‌ها به جهنم سبز اروپا بازگشت و این بار یکی از رکوردهای تاریخ مسابقات برای راننده انگلیسی تیم مرسدس رقم خورد. لوئیس همیلتون پس از کنار رفتن هم‌تیمی خود در ابتدای مسابقه، توانست در تمام دورهای بعدی پیشتاز باشد و با حفظ فاصله از رقبا پیروزی بی‌دردسری را پشت سر گذاشت. در طول مسابقه، ورود خودروی ایمنی به داخل پیست به همیلتون کمک کرد تا با تعویض به موقع لاستیک، پیشتازی خود را تا پایان حفظ کند.

موفقیت لوئیس همیلتون در گرندپری ایفل باعث شد تعداد بردهای او با رکورد فوق‌العاده مایکل شوماخر برابری کند؛ در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۰۶ در پیست بین‌المللی شانگهای چین، مایکل شوماخر موفق به کسب نود و یکمین و آخرین پیروزی خود در مسابقات جایزه بزرگ حرفه‌ای فرمول ۱ شد و این رکورد تا دیروز ادامه داشت. به مناسبت این رخداد، میک شوماخر که ‌اکنون در رقابت‌های فرمول ۲ برای تیم فراری رانندگی می‌کند، کلاه ایمنی پدرش را که در فصل ۲۰۱۲ در تیم مرسدس بر سر می‌گذاشت، به همیلتون تقدیم کرد.

لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر

هم‌اکنون در جدول پیروزی‌های فرمول یک، لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر با ۹۱ پیروزی در صدر قرار دارند. سباستین فتل آلمانی نیز که طی فصل جاری حال و روز خوشی با خودروی فراری ندارد، با ۵۳ پیروزی در رده سوم ایستاده است. پس از فتل، نام رانندگان بزرگی مانند آلن پراست (۵۱ پیروزی)، آیرتون سنا (۴۱ پیروزی)، فرناندو آلونسو (۳۲ پیروزی) و نایجل منسل (۳۱ پیروزی) در فهرست پیروزی‌های فرمول یک به چشم می‌‌خورد. 

همیلتون چگونه به این رکورد رسید؟

هنگامی که مایکل شوماخر در سال ۲۰۰۶ با ۹۱ پیروزی در فرمول یک برای اولین ‌بار بازنشسته شد، هیچ کسی فکر نمی‌کرد که روزی این رکورد شکسته شود. در آن زمان شوماخر توانسته بود از رکورد آلن پراست با ۵۱ پیروزی عبور کند و همین باعث می‌شد تا از جاودانگی رکورد خود مطمئن باشد. دستیابی به چنین رکوردی به تیمی مانند فراری نیاز داشت که شوماخر در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی با کمک خودروی آن توانست پیروزی‌های پی‌درپی کسب کند و پس از آن به‌نظر نمی‌رسید که هیچ تیمی بتواند به تسلط کامل بر فرمول یک برسد.

لوئیس همیلتون / lewis hamilton با جام قهرمانی گرندپری فرمول یک ایفل آلمان 2020

دوران طلایی فراری و شوماخر پس از سال ۲۰۰۶ به پایان رسید و به تدریج نام رانندگانی مانند روبنز باریچلو، فرناندو آلونسو و سباستین فتل وارد فرمول یک شد. وقتی در سال ۲۰۰۶ شوماخر تیم فراری را ترک کرد، بسیاری از افراد تصور می‌کردند آلونسو تنها راننده‌ای خواهد بود که می‌تواند در این مسابقات رکوردشکنی کند. آلونسو در سن ۲۵ سالگی توانسته بود ۱۵ پیروزی و دو عنوان قهرمانی در مسابقات فرمول یک به ‌نام خود ثبت کند و با خروج شوماخر از این ورزش، عرصه برای راننده اسپانیایی بیش‌ازپیش فراهم شده بود.

مسابقه اتومبیل‌رانی و فرمول یک بسیار ورزش سختی است و هر راننده‌ای نمی‌تواند در آن به‌طور مداوم موفق باشد؛ تا جایی که راننده‌ای بااستعداد و پرتلاش مانند آلونسو توانست در طی ۱۲ سال، تعداد پیروزی‌های خود را تنها به ۳۲ عدد برساند. آلونسو در فصل ۲۰۲۱ بار دیگر به فرمول یک باز خواهد گشت؛ اما احتمالا هیچ‌گاه نخواهد توانست روزهای طلایی خود را در رنو تکرار کند. 

داستان برای لوئیس همیلتون کمی با سایر رانندگان فرق می‌کند؛ همیلتون در فصل ۲۰۰۶ وارد فرمول یک شد و قبل از آن در GP2 و سطح‌های پایین‌تر اتومبیل‌رانی عناوینی کسب کرده بود. در آن زمان، همیلتون هنوز در هیچ مسابقه‌ای پول پوزیشن را کسب نکرده بود و هیچ فردی فکر نمی‌کرد که روزی بتواند به رکورد ۹۱ پیروزی در گرندپری‌های مختلف دست یابد. تلاش همیلتون در فصل ۲۰۰۷ با کسب ۴ پیروزی آغاز شد و از آن زمان تا فصل ۲۰۲۰، در تمام سال‌ها (به جز ۲۰۱۳ با تنها ۱ پیروزی) موفق به کسب حداقل ۳ پیروزی شد. تعداد پیروزی‌های همیلتون در هر فصل طی سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به عدد ۱۱ رسید تا با سرعت بیشتری به رکورد شگفت‌انگیز مایکل شوماخر نزدیک شود.

سرانجام رؤیای قدیمی همیلتون به واقعیت پیوست و راننده انگلیسی مرسدس AMG پتروناس توانست در روز یک‌شنبه ۱۱ اکتبر ۲۰۲۰ به رکورد ۹۱ پیروزی در فرمول یک دست یابد. اگرچه هر اتفاقی ممکن است بیفتد، پیش‌بینی می‌شود که همیلتون بتواند در آینده رکورد جدیدی در تاریخ رقابت‌های فرمول یک به ‌نام خود ثبت کند. شاید این‌بار رکورد جدید همیلتون برای علاقه‌مندان و رانندگان آینده فرمول یک به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل شود.

لوئیس همیلتون با کلاه ایمنی مایکل شوماخر

همیلتون درباره روزهای پیش از ورود به اتومبیل‌رانی می‌گوید:

من به یاد می‌آورم که روزهای یکشنبه همراه برادرم روی نیمکت می‌نشستم و مسابقات جایزه بزرگ را تماشا می‌کردم که چگونه مایکل شوماخر پیش می‌تازد. ما عادت داشتیم که ابتدای مسابقه را تا اواسط آن می‌دیدیم و سپس می‌رفتیم بازی می‌کردیم و من همیشه در نقش مایکل بودم. مایکل فوق‌العاده بود و من در آن دوران تقریبا ۱۳ یا ۱۴ سال سن داشتم و آرزو داشتم روزی بتوانم مثل او باشم.

همیلتون پس از پیروزی در گرندپری فرمول یک ایفل آلمان ۲۰۲۰ و دستیابی به رکورد ۹۱ پیروزی شوماخر گفت:

فکر می‌کنم این خیلی عجیب است ... البته، من آرزو داشتم که روزی اینجا باشم، اما رسیدن به رکورد پیروزی‌های مایکل فراتر از رویای واقعی من بود و توصیف احساس من درحال‌حاضر بسیار بسیار دشوار است. من از مسابقه‌ی امروز خسته شده‌ام و الان کمی سردرد گرفته‌ام! 

راننده بریتانیایی مرسدس همچنین گفت:

این باعث افتخار من است و من حتی نمی‌دانم چه بگویم. وقتی شما در حال بزرگ شدن کسی را تماشا می‌کنید و او را الگوی خود می‌دانید، زمانی‌که مانند او بتوانید در رانندگی به موفقیت برسید واقعا حس خوبی دارید. کاری که او توانست به‌طور مداوم و سال به سال، مسابقه به مسابقه و هفته به هفته درکنار تیم خود انجام دهد، بسیار خارق‌العاده بود. با دیدن سلطه او در آن مدت طولانی، فکر می‌کنم که هیچ فردی حتی خودم، فکر نمی‌کردیم که روزی بتوانم از نظر سوابق حتی در نزدیکی مایکل قرار بگیرم.

منبع:

https://www.zoomit.ir/motorsport/363727-lewis-hamilton-michael-schumacher-f1-win-records/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قبلا در مطلب تشخیص پیج فیک اینستاگرام به اینکه چطور تشخیص دهیم پیجی بصورت فیک بالا آمده و فالوور جذب کرده اشاره کردیم و راه های تشخیص فالوور فیک را رسیدگی کردیم ولی اکنون در نوشتار میخواهیم رسیدگی اختصار داشته باشیم و ببینیم اگر منظور حذف فالوور فیک در اینستاگرام را داشته باشیم چه کارهایی باید بکنیم و چطوری مطمئن شویم فالووری که منظور حذف آن را داریم فالوور فیک یا فالوور روح است و آنقدر ناچیز نشانه است که از حذف کردن آن حسرت نخوریم و پشیمان نشویم. بعد باز بصورت چکیده با این منظور فالوورها را بررسی می کنیم
تفاوت فالوور فیک با فالوور روح

فالوورهای فیک اینستاگرام فالوورهای کاذب پیج های اینستاگرامی هستند حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام که هیچ انسانی پشت آن اکانت نیست و کار و جنبش انسانی ندارد و اغلب بدست ربات ها ساخته شدند و قاعدتا هیچ تعامل سازنده ای ندارد و صرفا برای مقاصد مالی و فروش آنها به سایرین ساخته شده اند پس آنها را فالوور روح اشتباه نگیرید زیرا فالوور روح فالوورهایی واقعی هستند که به بازبینی تعامل شان با صفحات اینستاگرامی شما از بین رفته و سایر تعاملی ندارند و حتی پست های پیج شما را هم نمی بینند که این دشوار برای پیج شما گاها بخاطر الگوریتم های اینستاگرام اتفاق می افتد. برای اینکه بهتر بتوانید فالوور فیک را با فالوور روح تشخیص دهید و آنها را در پیج خودتان شناسایی و حذف کنید نشانه های آنها را جداگانه رسیدگی می کنیم:
نحوه معرفی فالوور فیک در اینستاگرام

تعداد فالوور بالا و اینگیجمنت پایین: یگانه از طریق های تشخیص اکانت فیک اینستاگرام یا فالوور فیک اینستا این است که شمار فالوورهای آن اکانت بالا باشد اما نسبت به فالوورهایش نرخ ستیز و تعامل کمی دارد و اگر نگاهی به پست هایش بیاندازید تعداد لایک ها و کامنت ها خیلی ذیل است که در این چهره احتمالا فالوور خریده است.

نام و نام کاربری خارجی: خیلی از سرویس های فروش فالوور اینستاگرام فالوور خارجی میفروشند و یا همین سایت های ایرانی فروش فالوور هم گاها از سرورهای بیگانه برای این شغل بهره‌گیری می کنند. بعد اگر  چشمتان به اسم خارجی در اکانت فالوورهایتان خورد و یا آدرس صفحه اینستاگرامش بیگانه بود به اصالت این فالوور شک کنید و بررسی های بعدی را برای تشخیص فیک بودن آن سپریدن دهید.

تعداد فالووینگ بالا: اکثر افرادی که تعقیب جذب فالوور فیک برای اینستاگرام خود هستند و منظور حضور چیره دست در اینستاگرام را ندارند آغاز می کنند به ناچیز خرج ترین شیوه ممکن تعداد فالوورهای خویش را افزایش دهند که دم دستی ترین شغل فالو آنفالو کردن است که خوب به تدریج شمار فالووینگ های آنها بالا می رود پس به اکانت هایی که تعداد فالووینگ بالا دارند مشکوک شوید.

تعداد پست کم: اگر اکانت اینستاگرامی دیدید که شمار فالوور بالا دارد و شمار پست پیج آن مختصر است و آن شخص فرد مشهوری نیست احتمالا اکانت اینستاگرام آن با فالوور فیک پر شده است زیرا چه دلیلی دارد که فردی با تعداد پست ناچیز این کل مخاطب جذب کند و طرفدار داشته باشد؟ بعد اگر دلیلی برای هستی این کل طرفدار پیدا نکردید آن پیج را هم فیک در نظر بگیرید.

پست تکراری: در ساحل علایم سایر که نام بردیم اگر دیدید پیجی تصاویر تکراری و بدون مضمون منتشر می کند احتمالا این پیج هم فیک است و منتشر کردن این پست های تکراری صرفا برای این است که شمار پست های موجهی برای خویش ثبت کند.

تصاویر بی کیفیت و غیرجذاب: اگر با اکانتی مواجه شدید که فالوور خیلی زیادی دارد اما تصاویر و محتوای آن انقدر بی کیفیت است که بنظر شما محال است دلیل جذب فالووری باشد آن اکانت را هم فیک در عقیده بگیرید و سایر علایم را روی آن رسیدگی کنید تا شک شما به یقین تبدیل شود.

نام کاربری مجهول و دربرگیرنده عدد: خیلی از اکانت های فیک بدست سرورهای کامپیوتری و طی الگوی خاصی ساخته می شوند پس اگر اسم عجیبی دیدید که از رخداد دربرگیرنده اعداد چندرقمی و بی معنی هم میشد نسبت به آن دلنازک شوید چون احتمالا آن اکانت فیک است و طی خرید فالوور از راه سایت و اپلیکیشن خرید فالوور اینستاگرام به جمع فالوورهای شما پیوستگی است.

اینگیجمنت غیرمنطقی: گرد از مشکل ترین مسیر های تشخیص فالور فیک این است که تعداد فالوور آن پیج بالا باشد و به همان اندازه لایک و ویو و کامنت هم داشته باشد. در این مواقع به محتوای تولید شده دقت کنید چون سازنده اکانت فیک معمولا وقت زیادی برای محتوا نمی گذارد که این مورد را در قسمت عکس ها بی کیفیت و جذاب هم گفتیم. لابد می پرسید پس این لایک ها از کجا آمده است؟ خوب مشخص است همه ی این ها امروزه خریدنی است و احتمالا لایک و ویو و کامنتی که هم میبینید خریده است.

    اغلب بدانید: 5 روش کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه تشخیص فالوور روح یا غیرفعال در اینستاگرام

اگر به خودتان اطمینان دارید که هیچ وقت دست به خرید فالوور فیک و ارزان اینستاگرام نزدید و تبلیغات مشکوکی هم نداشتید که آن شخص برای شما فالوور فیک بیاورد و فالوورهای پیج تان را به چهره ارگانیک بالا آورده اید احتمالا فالوورهای بدون فعالیتی که در پیج شما هستی دارند فالوورهای روح هستند که در اینجا به گذرگاه های معرفی آنها می پردازیم:

عدم تعامل با پیج: اگر پیج شما تعداد فالوور خوبی دارد اما فالوورهایتان تعامل ذیل دارند و لایکتان نمی کنند و کامنت نمی گذارند شما فقط یک مشت پیرو دارید که احتمالا پست شما را نمی بینند. این نکته را هم در نظر بگیرید احتمالا محتوای شما آنقدر جذاب نیست که تعامل برپایی کند که این خوب صحیح است. در اینجا می دانیم فالوورها فیک نیستند اما تعاملی با پست های شما ندارند و یا بر اساس الگوریتم اینستاگرام انقدر از شما دور شده که اصلا پست های شما را نمی بینند و این مورد نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما را کم می کند. این یگانه از مشخصه های پدیدار فالوورهای روح در اینستاگرام است.

بدون تصویر پروفایل: پیشتر از فالوورهای شما بوده تعامل هم داشته ولی مدتی است از او خبری نیست و سایر با پیج شما تعامل ندارد. اگر بین فالورهای خود اکانتی را می بینید که اکنون تصویر پروفایل ندارد و مدتی از او خبری نیست احتمالاً اینستاگرام را ترک کرده باشد و با توجه به اینکه با شما تعاملی ندارد سایر حضور آن در لیست فالوورهای شما بی فایده است.

وجود اعداد در اسم کاربری: خیلی از کسان هنگام ترک اینستاگرام و یا کوچ به آیدی جدیدی آیدی پیشین را تغییر می دهند و صرفا یکسری اعداد و حروف بی معنی می گذارند پس اگر چنین علایمی را کنار عدم تعامل با پست هایتان دیده اید با گمان آسان آن اکانت را در لیست سیاه خویش برای حذف پیمان دهید.

تاریخ پسینیان پست: اگر فالوور شما که خیلی وقت است با شما تعامل ندارد از تاریخ پسینیان پست در پیج خودش هم ماضی این را در نظر بگیرید که احتمالا خیلی وقت است دسترسی نکویی به آن اکانت ندارد و یا فعالیتش مختصر شده و حضور چنین شخصی برای شما مفتوح بی فایده است چون حتی اگر محتوای خویش را هم بهبود دهید احتمالا خیلی ناچیز پیدا باشد.
سایت خارجی تشخیص فالوور فیک

احتمالا اگر سررسید لازم برای تشخیص فالوور فیک را ندارید به پیگیری سایت هایی هستید که چنین سرویس هایی به شما ارائه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل به طور رسمی از قابلیت به اشتراک گذاری صفحات در تماس تصویری اپلیکیشن گوگل Duo رونمایی کرد. با این قابلیت دیگر نیازی به نصب یک برنامه دیگر برای اشتراک گذاری صفحه گوشی خود با کسی که آن طرف خط است ندارید. سایت Android Police برای اولین بار بعد از توئیت گوگل از آمدن این ویژگی خبر داد. کپشن توئیت گوگل این بود؛  ”لحظات خود را با دوستانتان در گوگل DUO به اشتراک بگذارید. شما می توانید با اشتراک گذاری صفحه نمایشگر خود با کسی که تماس تصویری برقرار کرده‌اید، عکس ها و فیلم های مرورگر خود را با هم ببینید و با یکدیگر فعالیت های خود را برنامه ریزی کنید. “

اما شرکت به سرعت این توئیت را حذف کرد و الان بعد از مدت‌ها در اواخر سپتامبر از آماده شدن این ویژگی برای گوشی های اندروید خبر داده است. برای اشتراک گذاری صفحه خود فقط کافی است در هنگام تماس تصویری در منو پایین صفحه گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید. همچنین اگر درحال اشتراک گذاری صفحه خود هستید پیغامی دریافت خواهید کرد که به شما هشدار می دهد که اطلاعات شخصی و حساس خود را نمایش ندهید. و چون هنگام شروع اشتراک گذاری، فرد مقابل را روی صفحه نمایشگر مشاهده نخواهید کرد برای اطلاع از اینکه شما هنوز در حال مکالمه هستید و این ویژگی فعال است، نمادی در نوار وضعیت شما قرار می گیرد و یا اعلان “Ongoing screen sharing”  به معنی اینکه “اشتراک صفحه در حال انجام است”بر روی صفحه می آید. براساس آزمایش های انجام شده درحال حاضر این ویژگی برای تمام گوشی ها فعال نیست. اما در آینده برای گوشی های اندرویدی بیشتری فعال می شود.

علاوه بر این گوگل درباره برنامه Phone اطلاع رسانی کرد که با بیشتر گوشی ها سازگار شده است. این برنامه قبلا در انحصار  Pixel بود اما از امسال با بسیاری از مدل ها وگوشی های اندرویدی سازگار شده است.

این برنامه در حال حاضر برای تمام گوشی های اندروید 9 و بالاتر قابل استفاده است. افراد زیادی می توانند از این ویژگی anti-spam استفاده کنند و این ویژگی این امکان را به شما می دهد که قبل از جواب دادن به تماس از علت این تماس کاری اگاه شوید.

منبع:

https://click.ir/1399/07/18/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-duo-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

AMD به تازگی از سری جدید پردازنده‌های دسکتاپ خود موسوم به رایزن 5000 (Ryzen 5000) برای رایانه‌های رومیزی رونمایی کرده است. این پردازنده‌ها همچنین اولین تراشه‌های AMD هستند که از معماری نسل جدید ذن 3 (Zen 3) استفاده کرده و بزرگترین جهش را در خط تولید تراشه‌های دسکتاپ این شرکت ایجاد می‌کنند.

انتظارها از تراشه‌های جدید AMD بسیار بالاست و این شرکت وعده داده که رایزن 5900 ایکس (Ryzen 5900X) بهترین پردازنده گیمینگ جهان باشد. قیمت این پردازنده‌های جدید از 299 دلار برای ارزان‌ترین مدل که رایزن 5 5600 ایکس (Ryzen 5 5600X) است، شروع می‌شود که قرار است از تاریخ 5 نوامبر (15 آبان) روانه بازار شوند.

پردازنده‌های سری رایزن 5000 هم مانند سری رایزن 3000 که سال گذشته بر پایه معماری ذن 2 تولید شده بودند، تحت فرایند 7 نانومتری توسعه داده شده اما با این حال در سبک طراحی آن‌ها تجدیدنظر شده و سرعت بوست هم افزایش یافته است. همچنین بد نیست اشاره کنیم که کمپانی AMD در نامگذاری پردازنده‌های جدید خود، مستقیماً به سراغ 5000 رفته و 4000 را نادیده گرفته تا تراشه‌های بر پایه ذن 3 با مدل‌های رایزن 4000 با معماری ذن 2 اشتباه گرفته نشوند. به علاوه، پردازنده‌های جدید بر روی مادربوردهای فعلی قابل استفاده هستند و تنها به یک به‌روزرسانی فرمویر نیاز خواهد بود.

پردازنده‌های سری رایزن 5000

AMD برای شروع کار 4 مدل از پردازنده‌های ذن 3 را برای عرضه به بازار معرفی کرده است که مشخصات آن‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

مشخصات پردازنده‌های رایزن 5000

مدلتعداد هسته و رشتهتوان طراحی گرمایی
(TDP)
سرعت پایه و بوستکش (مگابایت)قیمت
AMD Ryzen 9 5950X 12 هسته و 32 رشته 105 وات 3.4 و 3.9 گیگاهرتز 72 799 دلار
AMD Ryzen 9 5900X 12 هسته و 24 رشته 105 وات 3.7 و 4.8 گیگاهرتز 70 549 دلار
AMD Ryzen 7 5800X 8 هشته و 16 رشته 105 وات 3.8 و 4.7 گیگاهرتز 36 449 دلار
AMD Ryzen 5 5600X 6 هسته و 12 رشته 65 وات 3.7 و 4.6 گیگاهرتز 35 299 دلار

از آنجا که یک پردازنده جدید برای ارائه بهترین خروجی، به یک کارت گرافیک جدید و به‌روز هم نیازمند است، AMD خبر از ساخت کارت‌های سری رادئون RX 6000 کرده که بر پایه معماری RDNA 2 تولید شده‌اند و قرار است در تاریخ 28 اکتبر (7 آبان) به طور کامل معرفی شوند. این کارت‌های گرافیک جدید در واقع پاسخ AMD به سری RTX 3000 انویدیا است که اخیراً معرفی شده‌اند. AMD هم مانند انویدیا وعده داده که با کارت‌های جدید خود روند اجرای بازی‌ها در وضوح 4K را بسیار بهبود خواهد داد و گیمرها می‌توانند بازی‌هایی مانند Call of Duty: Modern Warfare ،Borderlands 3 و Gears 5 را در بالاترین تنظیمات گرافیکی با نرخ 60 فریم اجرا کنند

منبع:

https://digiro.ir/amd-reveals-new-zen-3-ryzen-5000-processors/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس بر اساس php هست
Php یکتا از زبان های رایج هست که هم فریم ورک های زیادی دارد مانند: لاراول و زند هم سیستم های مدیریت محتوا زیادی دارد مانند: جوملا و همین وردپرس وردپرس اینقدر قوی کدنویسی شود که هر چیزی را می شود با آن کدنویسی کرد ولی به شرطی که به زبان php چیرگی داشته باشید

سئو مترقی وردپرس

سئو مترقی وردپرس
اگر الان به سایت هایی که در گوگل رتبه احسان دارند دقت کنید مشاهده می کنید که بیشتر این سایت ها با وردپرس هستند آن هم به انگیزه اینکه وردپرس سئو خوب و استانداردی را دارد که شما می توانید با افزودن یک افزونه سئو وردپرس سئو خود را خیلی بهتر از قبل کنید

یادگیری وردپرس راحت هست
اگر شما خودتان بخواهید یک طراحی سایت وردپرسی طراحی کنید فقط کافی هست در گوگل جستجو کنید تعلیم طراحی سایت وردپرس اینجا هست که شما می توانید با انواع آموزشهای ریسپانسیو عکسها وردپرس آشنا بشوید پس یادگیری وردپرس خیلی آسان هست اما کافی هست شما کمی وقت بگذارید اگر دوست داشتید سری هم به سرنوشت مقالات ما در مورد وردپرس بزنید

امنیت بالا وردپرس

امنیت بالا وردپرس
وردپرس احد از احسان هایی که دارد داشتن امنیت بالا هست که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را آپدیت می کند پس حتما در امنیت خودش هم تغییراتی را دیتا است اما اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان را بالا تر ببرید یا از افزونه های وردپرس بهره‌گیری کنید یا اینکه تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را پرکار کنید

امنیت بالا کاربران در وردپرس
وردپرس برای اینکه کاربران از رمزهای آسان استفاده نکنند هم مثل 6 لغایت یک یا رمزهایی همانند این عازم پیدا کرده است که خودش رمزهای سخت به شما می دهد و شما باید از این رمزهای دشوار بهره‌گیری کنید پس بنابراین برای همین خیلی آسان شما گرد از نکات امنیتی را رعایت کرده اید وردپرس یک کاری دیگه هم کرده است این هست که اگر شما رمز عبور را سه بار نادرست بزنید بدست ربات مسدود می شوید و پس از یک ساعت مجدد می توانید به پنل وردپرس خودتان برید

با وردپرس یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید
اگر می خواهید کسب و کار خودتان را گسترش بدهید از کالاهای خودتان را در اینترنت هم به فروش برسانید گرد از بهترین رهنمود ها این هست که فروشگاه اینترنتی خودتان را با پلاگین مجانی WooCommerce طراحی کنید. شما هر چه از یک فروشگاه آنلاین می خواهید درون WooCommerce هست فقط کافی هست کمی وقت بزارید لغایت بتوانید یک فروشگاه آنلاین برای خودتان راه اندازی کنید

آمار اثر می دهد 30% درصد فروشگاه های اینترنتی با WooCommerce طراحی شده است پس قدرت WooCommerce را حداقل نگیرید اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید ما در ساین وب می توانیم به شما کمک نماییم تا یک فروشگاه آنلاین چیره دست داشته باشید

مدیریت وردپرس
سیستم مدیریت وردپرس خیلی آسان هست به دلیل پایین بودن هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس اینکه فارسی هست اما اگر بخواهید از افزونه های حاضر وردپرس که به زبان انگلیسی هستند و پارسی سازی نشده اند شغل سختی دارید ولی اگر مانند ما در ساین وب از افزونه های آماده کاربرد نکنید و مثلا ما خودمان در طراحی سایت هایی که برای مشتریان خویش کرده ایم از افزونه محصولات که خودمان از پایه آن را طراحی کردیم کاربرد کردیم و خودمان هم پیشه گسترش آن را در صورت در خواست مشتری آن را گسترش می دهیم

آموزش وردپرس

مستندات بسیار وردپرس
یکی از خوبی های وردپرس این هست که شما می توانید تنها با یک جستجو ساده مشکل خودتان را خیلی راحت حل کنید این هم به دلیل اینکه وردپرس حتی از لحاظ رسانه و محتوا ویدئویی هم خیلی محتوا دارد پس خیلی راحت می توانید دشواری ها خودتان را حل کنید

طراحی وب سایت با وردپرس کسان به چند تقسیم بخش می شوند
افرادی که فقط وردپرس را نصب می کنند یک قالب آماده از اینترنت دانلود کرده و برای شما عکسها و مطالب شما را بارگذاری می کنند

افرادی که وردپرس را نصب می کنند قالب را از پایه برای شما طراحی می کنند و مطالب و عکسهای شما را بارگذاری می کنند

افرادی که وردپرس را نصب می کنند به طراحی سایت php مسلط هستند و می توانند هسته جوملا را برای خویش تغییر بدهند و افزونه هایی را در سایت نوشته و برنامه نویسی کنند و قالب و تم سایت را از پایه برای شما طراحی کنند و این گونه طراحان سایت می توانند سایتی جذاب و پویا و با هر امکاناتی که شما می خواهند طراحی کنند



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این پست قصد داریم به صورت خلاصه در رابطه با ملکه شبکه های اجتماعی صحبت کنیم!! بله دقیقا منظورمون ملکه است.نصب اینستاگرام ، شبکه اجتماعی که از سال 2010 به بازار عرضه شد و در حال حاضر به نام ملکه شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا شناخته میشود.

این شبکه اجتماعی در سال 2012 توسط فیس بوک به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری شد و خیلی از سهام داران فیس بوک مخالف این خرید بودند چرا که معتقد بودند این مبلغ برای شبکه اجتماعی تازه کاری مانند اینستاگرام بسیار زیاد است اما با گذر هر 2 سال، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی 3 برابر شد و کار به گونه ای رقم خورد که اگر این شبکه اجتماعی در سال 2012 دارای 100 میلیون نصب بود، در سال 2016 نصب اینستاگرام به عدد 900 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا رسید.

اپلیکیشن اینستاگرام

دانلود و نصب اینستاگرام برای اندروید

رقمی که برای ارزش کلی این شبکه اجتماعی در سال 2016 در نظر گرفتند معادل 65 برابر رقم خریداری شده ان در 4 سال قبل خود بوده یعنی ارزش اینستاگرام در سال 2016 را معادل 65 میلیارد دلار تحمین زدند که رقمی فوق العاده بالا می باشد و همین عدد می تواند ارزش این شبکه اجتماعی را به خوبی نمایش دهد.

با گذر زمان این شبکه اجتماعی هر روز بزرگتر، محبوب تر و پر کاربر تر شده است و تخمینی که برای تعداد نصب اینستاگرام برای کاربران این شبکه اجتماعی زده می شود عددی معادل 2 میلیارد نفر میباشد یعنی تقریبا از هر 4 نفر در سراسر دنیا، یک نفر در طول ماه از این شبکه اجتماعی استفاده می کند، این تعداد کاربر فعال از سراسر دنیا را میتوان یک عدد بی نظیر و بی سابقه در تاریخچه شبکه های اجتماعی محبوب دنیا دانست.

درآمد زایی از اینستاگرام

نحوه درآمد این شبکه اجتماعی محبوب

اما برای خیلی ها سوال است که اینستاگرام با این تعداد کارمند و همچنین تاسیسات و امکانات سخت افزاری که هزینه نگه داری بسیار بالایی نیز دارند، چطور درامد دارد و علاوه بر پرداخت هزینه های خود، ارزش افزوده ای نیز برای سهام داران این شرکت دارد؟

از زمان خریداری اینستاگرام توسط سهام دار ان یعنی فیسبوک، تقریبا 8 سال می گذرد و قطعا این خرید باید درامد نیز داشته باشد. اینستاگرام در حال حاضر از 3 روش رسمی و معرفی شده کسب درامد می کند.اولین این روش ها نمایش تبلیغات به کاربران این شبکه اجتماعی می باشد. تقریبا می توان متصور شد که با هر نصب اینستاگرام، این شرکت درامدش افزایش می یابد چرا که امکان نمایش هر چه بیشتر تبلیغات را خواهد داشت و به ازای هر یک نمایش تبلیغ، این شرکت هزینه ای را از شخصی که به این شبکه اجتماعی سفارش داده است پرداخت خواهد کرد.

نحوه دریافت هزینه اینستاگرام بر اساس پارامتر های مختلفی می تواند باشد، مثلا میتواند بر اساس تعداد نمایش باشد، بر اساس تعداد کلیک انجام شده بر روی تبلیغ باشد و یا بر اساس تعداد خرید های انجام شده و یا خدمات دریافت شده از کاربران که را انجام داده اند از این کمپانی باشد که تمامی این ها بستگی به نحوه قرارداد بستن با اینستاگرام دارد.

پست گذاشتن

ارزش فعلی و گذشته اینستاگرام

روش دومی که شرکت اینستاگرام می تواند از ان درامد داشته باشد امکان فروش سهام این شرکت در بازار سرمایه یا همان بورس است. اینستاگرام در سال 2012 به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری شده است و در سال 2016 به مبلغ 65 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است که این عدد در حال حاضر که در سال 2020 می باشیم نیز بسیار افزایش یافته است، با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت که کمپانی فیسبوک نیز در طول این مدت سود بسیار خوبی تنها با افزایش ارزش این شرکت بدست اورده است و نا گفته نماند با هر بار دانود و نصب اینستاگرام توسط کاربران سراسر دنیا و افزایش تعداد کاربران ان و محبوب تر شدن و همه گیر شدن ان در سراسر دنیا، قطعا ارزش این شرکت نیز افزایش می یابد و در نتیجه سود بیشتری تولید خواهد کرد.

روش سومی که این اینستاگرام می تواند برای خود درامد داشته باشد که در حال حاضر نیز دارد، فروش اطلاعات به سایر شرکت ها و افراد می باشد. اینستاگرام می تواند با فروش اطلاعات مورد نیاز بسیاری از کمپانی های دیگر به انها، پولی خوبی نیز از ان انها دریافت کند. شرکت اینستاگرام با دریافت اطلاعات و انالیز انها، از تمامی افرادی که نصب اینستاگرام برای اندروید و ایفون را انجام داده باشند می تواند بسیاری از اطلاعات مجاز مانند زمان خواب در یک کشور، علایق و رفتار های مختلف در محل های و قوم های مختلف، رنگ مورد علاقه یا ماشین های مورد علاقه افراد و ... را به راحتی بدست اورد و این اطلاعات را به فروش برساند.

نصب اینستاگرام فارسی رایگان

در این پست قصد داشتیم به طور خلاصه در رابطه با دانلود و نصب این شبکه اجتماعی با شما صحبت کنیم و در پست های بعدی سعی می کنیم بیشتر در رابطه با ترفند های مختلف استفاده از اینستاگرام برای اندروید و ایفون اشنا شویم. در ضمن می توانید برای  بر روی اسم ان کلیک کنید تا بتوانید با لینک مستقیم ان را دانلود و نصب کنید.

منبع : https://namnak.com/instagram.p76375



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از راه های برقراری ارتباط با مشتریان است که به خاطر هزینه متناسب و امکانات مطلوب مانند امکان شخصی سازی مورد توجه بازاریابان دیجیتال قرار گرفته است.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

کاربرد ایمیل مارکتینگ تنها به تبلیغات محدود نمی شود بلکه حفظ ارتباط با مشتریان، ارسال محتوای کاربردی و حتا بازگرداندن مشتریان قبلی نیز از اهداف اصلی ایمیل مارکتینگ است. تشویق مشتری به خرید مجدد، افزایش آگاهی از برند و ارسال پیشنهادات شخصی سازی شده نیز از موارد دیگری است که به کمک ایمیل مارکتینگ می توان پیگیری کرد. به علاوه این روش هم برای کسب وکارهای بزرگ و هم برای کسب وکارهای کوچک با بودجه های تبلیغاتی محدود مناسب است.

بازاریابی ایمیلی

تاریخچه ایمیل مارکتینگ

40 سال پیش گری توئرک که در سازمان تجهیزات دیجیتال (DEC) کار می کرد، 400 ایمیل برای 400 مشتری ارسال کرد و از این طریق 13 میلیون دلار فروش ایجاد کرد.

اوایل دهه 90 میلادی با جدی شدن استفاده از اینترنت سیستم کاری و شخصی مردم تغییرات زیادی کرد و به همین دلیل شرکت های مختلف تلاش می کردند سرویس های جدیدی را به کاربران ارائه کنند. در همین راستا،Hotmail  به عنوان اولین ارائه دهنده سرویس ایمیل تحت وب به صورت رایگان، فعالیت جدی خود را شروع کرد.

بعدها مدیران و بازاریاب های مختلف بیشتر به استفاده از ایمیل روی آوردند و پیام های انبوهی را برای مخاطبان و مشترکان خود ارسال می کردند. همین مسئله باعث شد تا قوانین سخت گیرانه تری برای ارسال ایمیل های اسپم و هرزنامه وضع شود.

اما رفته رفته بازاریابی ایمیلی جایگاه درست خود را پیدا کرد و با اضافه شدن ویژگی های جدید به سرویس های مختلف، رعایت حقوق کاربران و امکان سفارشی و شخصی سازی پیام ها این ابزار توانسته است اثربخشی خوبی داشته باشد.

بازاریابی مستقیم

مزایای ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ جزو پرکاربردترین برنامه های اجرایی در استراتژی بازاریابی کسب وکارهای کوچک و بزرگ است که تقریبا بیشتر آن ها از این روش استفاده می کنند. این سیستم چند بعدی مزایای بسیار زیادی دارد که باعث می شود اثربخشی و بازگشت سرمایه خوبی داشته باشد. در ادامه بیشتر از مزایای ایمیل مارکتینگ نسبت به روش های دیگر بازاریابی خواهیم گفت:

1.پیاده سازی آسان

با این که ایمیل مارکتینگ تکنیک ها و اصول حرفه ای متناسب با خودش را دارد، شما می توانید با کمترین دانش فنی کمپین های ایمیلی خود را پیاده سازی کنید. با استفاده از ابزارهای بازاریابی ایمیلی می توانید از قالب های آماده و Drag & Drop برای طراحی ایمیل های حرفه ای کمک بگیرید.

2.اثربخشی زیاد و لحظه ای

ایمیل مارکتینگ علاوه بر اثربخشی بالا، به شما این امکان را می دهد که نتایج بازاریابی خود را با فاصله زمانی اندک ببینید. 

3.مقرون به صرفه بودن

بازاریابی ایمیلی به نسبت بسیاری دیگر از روش های دیجیتال مارکتینگ، هزینه پایینی دارد. به علاوه زمان و منابع صرف شده برای آن نیز اندک و به صرفه است.

4.ارتباط سفارشی و شخص سازی شده

ارسال پیام های همگانی و کلی این روزها ممکن است مورد استقبال مخاطبان واقع نشود. در مقابل، زمانی که محتوا و ارسال پیام سفارشی و شخصی سازی شده باشد می تواند تعامل و درگیری مخاطب را به شکل چشمگیری افزایش دهد. 

5.نرخ بازگشت سرمایه خوب

یک ویژگی مهم ایمیل مارکتینگ، نرخ بالای بازگشت هزینه تبلیغات است. به علاوه نرخ کلیک بالا در این روش نیز می تواند نرخ تبدیل و بازگشت کاربران را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. 

معایب ایمیل مارکتینگ

با تمام مزایای ارزشمندی که از ایمیل مارکتینگ گفتیم، اما این روش هم بدون عیب نیست و معایبی دارد که باید حواستان باشد تا حد امکان آنها را برطرف کنید. این معایب شامل موارد زیر می شود:

1.اسپم شدن پیام ها

یکی از بزرگ ترین مشکلات موجود در بازاریابی ایمیلی این است که پیام های ارسالی شما اسپم تشخیص داده شود و به پوشه spam برود و کاربران نتوانند پیام شما را ببینند. اما گاهی این مشکل به دلیل اشتباه شما در تشخیص مخاطبان هدف رخ می دهد و برای افرادی پیام می فرستید که جزو بخش بندی یا مشترکان شما نیستند. ضمن اینکه باید حواستان به ارسال انبوه ایمیل ها باشد؛ چراکه ارائه دهندگان سرویس های ایمیل نظیر Gmail، حسابی روی این موضوع حساس هستند.

2.ارسال نشدن ایمیل ها 

گاهی به دلایل مختلف مانند استفاده از کلمات خاص ممکن است هیچ گاه ایمیل شما به دست مخاطبان هدف نرسد. به همین دلیل سرویس های ایمیل مارکتینگ مدعی ارائه گزارش تحویل (Delivery) هستند تا مزیت رقابتی خود را نشان دهند.

3.مشکل در طراحی پیام

محتوای ایمیل شما از عنوان گرفته تا کال تو اکشن نهایی اهمیت بسیار زیادی دارد. با اینکه استفاده از قالب های آماده خوب است، ولی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید و اگر طراحی خوبی نداشته باشید، محتوای شما در دستگاه های مختلف به ویژه گوشی های موبایل به درستی نشان داده نمی شود.

هنگام ایمیل مارکتینگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • برای کاربران حق انتخاب در نظر بگیرید تا در صورت عدم تمایل بتوانند اشتراک ایمیل ها را لغو کنند.
  • مراحل را ساده طراحی کنید تا کاربر با وارد کردن حداقل اطلاعات بتواند مشترک شود.
  • عنوان ایمیل را جدی بگیرید و آن را جذاب و ترغیب کننده طراحی کنید.
  • با ارسال ایمیل های انبوه و اسپم مزاحم کاربران نشوید.
  • سعی کنید ایمیل، متن مختصر و طراحی جذاب و حرفه ای داشته باشد.
  • محتوای سفارشی و شخصی سازی شده بفرستید.
  • هویت تجاری خود (لوگو، نام تجاری، آدرس سایت و اطلاعات شبکه اجتماعی) را فراموش نکنید

منبع : https://namnak.com/email-marketing.p76624



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()