نوشته شده توسط : ساحل

همان طوری که می‌دانید سیستم همکاری در فروش یکتا از روش‌های نوین بازاریابی است که به گزیده تر در کسب و کارهای آنلاین، جهت افزایش فروش بسیار از این طریق استفاده می‌شود. این سیستم به اندازه خویش بازاریابی، متدهای مختلفی دارد و حوزه آن، از بازاریابی یک سطحی الی سیستم شبکه‌ای را شامل می‌شود.

در سیستم همکاری در فروش، چندی همکار فروش در پلتفرم شما ثبت نام کرده و به واسطه بازاریابی برای شما مشتری می‌آورند. سپس به ازای هر خرید و یا تکاپو درآمدزایی که آن مشتری انجام می‌دهد کمیسیون خود را گرفتن می‌کنند. این کمیسیون می‌تواند از یک بار مصرف لغایت مادام‌العمر متغیر باشد.

در این نوشتار می‌آموزیم که مشارکت در فروش چه محاسنی برای ما دارد و راهکارهای این سیستم را در افزایش فروش و شدامد سایت رسیدگی خواهیم کرد.

 

همکاری در فروش چگونه پیشه می‌کند؟
در سیستم همکاری در فروش آنلاین، یک لینک بازاریابی که در اصطلاح به آن لینک برگشت دادن یا معرف می‌گویند به هر همکار اختصاص می‌یابد. هر مشتری که از طریق این لینک وارد سایت شده و خریدی سپریدن دهد کمیسیون مربوط به خرید به حساب مشارکت که لینک متعلق به اوست منظور می‌گردد. زیاد ساده است نه؟ اما مسایل مهمی در ارتباط با این سیستم هستی دارد که قبل از آغاز باید آنها را بدانید لغایت بتوانید بهترین استعمال و درآمدزایی را از این سیستم کسب کنید.

 

چگونه سیستم همکاری در فروش درآمدمان را افزایش می‌دهد؟
از آنجایی که این گونه بازاریابی، تنها شکل بازاریابی است که نیازی به هزینه ندارد و شما فقط درصدی از فروش‌تان را بعد از فروش به این امر گزین کردن می‌دهید فلذا به صرفه‌ترین راهکار برای بازاریابی به شمردن می‌رود.

اولین کاری که این سیستم سپریدن می‌دهد در صورتی که متعلق به صحیح بهره‌گیری کنیم، افزایش شدامد سایت مان است. لینک‌های بازاریابی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و برای شما ترافیک می‌خرد. بدیهی است افزایش ترافیک افزایش فروش را نیز به تعقیب خواهد داشت. که البته این نیز به کیفیت محصول ما و شکل معرفی‌اش پیوستگی دارد.

 

مواردی که قبل از آغاز پیشه باید بدانید
برای این که بتوانید یک سیستم موفقی راه‌اندازی کنید که موجب رشد کیفیت و کمیت فروش گردد و همچنین گویه ارتقای برند و کسب و کارتان را فراهم آورد باید قبل از ابتدا نکات مهمی را رعایت کرده و اتمام دهید.

۱- از چه سیستمی برای همکاری در فروش بهره‌گیری کنید؟ اولین و شاید مهم‌ترین نکته این است که چه سیستمی را گزینش کنید لغایت مدیریت بازاریابی شما را بر دوش بگیرد. چرا که بعد از آغاز به کار و آغاز همکاری‌ها سایر فرصت تغییر سیستم میسر نیست و اگر سیستمی که انتخاب کرده‌اید کارآمد نباشد و یا تمام قابلیت‌های باره نیاز شما را نداشته باشد در وسط راه شما را قال می‌گذارد.

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، کارتان امثال همش ساده‌تر است. افزونه‌های زیادی در وابستگی شماست که می‌توانید از آنها استعمال کنید. اما از میان تمام این افزونه‌های متعدد، رهنمود ما Ultimate Affiliate است. چرا که:

تمام قابلیت‌های سیستم همکاری در فروش یکجا و بدون احتیاج به نصب افزونه‌ای دیگر در اختیارتان پیمان گرفته و علاوه بر صرفه‌جویی زیاد در هزینه، شما با یک سیستم کامل و بی نقص روبرو هستید که تمام امکانات موردنیاز را در اختیارتان می‌گذارد.

Increase Sales Productivity with this MASSIVE List of Hacks : LeadFuze


سازگار با هر دو افزونه اصلی فروشگاهی وردپرس یعنی ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز
دارای قابلیت بازاریابی چند سطحی MLM
دارای امکان کیف پول برای بازاریاب جهت ترغیب همکار باریکلا کارگیری درامد خویش از طریق خرید در سایت
برخورداری از قابلیت ماسکه کردن لینک (لینک شما قشنگ و اختصار شده و البته کاربردهای بسیاری در همین فرمایش هستی دارد)
دارای امکان تبدیل لینک بازاریابی به کد QR قابل اسکن در موبایل
امکان تعیین سطح و رتبه برای بازاریاب جهت ترغیب وی به فعالیت اغلب و برخورداری از مزایای سطح و رتبه بالاتر
امکان ساخت بنرهای تبلیغی از پنل مدیریت
اینها دسته کوچکی از امتیازات این افزونه نسبت به افزونه‌های دیگر است. و مهم‌تر از کل آن که در میان راه شما را ناامید نمی‌کند.

۲- گزینش محصولاتی که می‌خواهید برایشان بازاریابی کنید – این زیاد مهم است که فرآورده یا محتوای باکیفیتی داشته باشید و آن را در معرض عرضه، فروش و در آخر بازاریابی پیمان دهید. محصولات بی کیفیت و یا مساله دار، هیچگاه شما را به آن نتیجه‌ای که اخ دارید نمی‌رسانند. درباره محصولات‌تان اطلاعات بیشتری کسب کرده و همش مطالب دست اولی درباره محصولات‌تان انتشار دهید. این پیشه مایه می‌شود هم بازاریابان و هم مشتریان بیشتری به سمت محصول‌تان سرازیر شوند.

۳- ساخت و آماده سازی ابزارهای تبلیغ – بنرهای تبلیغی خود را بسازید. متن‌ها را برای شناسایی محصولات‌تان حاضر کنید. همه چیز را پیش از اینکه اولین بازاریاب در سیستم ثبت نام کند باید فراهم کرده باشید. بازاریاب که ثبت اسم کرد باید همه چیز برای ابتدا بازاریابی برایش مهیا باشد. لینکش را تحویل بگیرد و کارش را آغاز کند.

خوشبختانه این امکان را نیز افزونه Ultimate Affiliate Pro در اختیارتان می‌گذارد. اکنون که وقت آن است که پیشه را نخست کنید.

 

 

 

چگونه شروع کنیم؟
سیستم خود را راه‌اندازی کنید. افزونه گفته شده را نصب کنید. حال همه چیز حاضر است.

پیش متعلق به که سیستم را به کار گیرید این آموزش را در بستگی با مفاهیم همکاری در فروش و شیوه شغل با افزونه مطالعه کنید و سپس این مقاله را پیوسته دهید.

 

مطالعه مطالب موازی:

آموزش افزونه مشارکت در فروش و مفاهیم سیستم

 

مواردی که باید بعد از راه‌اندازی سیستم در عقیده بگیریم

حالا که سیستم راه‌اندازی شده اولین نکاتی که باید در نظر بگیریم مهم‌ترین آنهاست

۱- کمیسیون‌ها و سطوح بازاریابی را تعیین نماییم – برای این که برای بازاریان درصدی از فروش را به عنوان اجرت تعیین نماییم باید ساز و کار سیستم قیمت‌گذاری محصولات‌مان را دقیق در نظر داشته باشیم. کمیسیون‌های تعیین شده نه باید آن چنان زیاد باشد که کیفیت کار و محصول ما را ذیل سوال اسیر و بازدهی‌اش را کاهش دهد و نه باید چنان مختصر باشد که بازاریابان را دلسرد و مایوس کند. معمولا کمیسیون مشارکت در فروش از ۵ تا ۵۰ درصد متغیر است. شما باید این درصد را به سود برآمده از فرآورده تخصیص دهید نه بها کل. اگر محصول‌تان فیزیکی است باید میزان فایده آن را محاسبه کرده (مثلا سود هر فرآورده به طور میانگین ۲۰ درصد است) و سپس بر آن بنیاد درصد بازاریاب را تعیین کنید. چرا که درصد بازاریاب به کل مبلغ محصول اعاده می‌شود. (بنابراین کمیسیون بازاریاب را اگر ۵ درصد پیمان دهید سود شما ۱۵ درصد می‌شود. یعنی در واقع بازاریاب حدود ۳۰ درصد از هوده شما را گرفتن خواهد کرد)

اگر محصول‌تان مجازی و دانلودی است آن گاه دست‌تان بازتر است. می‌توانید درصد بالاتری از فروش را به همکاران فروش وابستگی دهید الی آن‌ها را ترغیب به پیشه و جنبش اغلب کنید. البته مسیر دیگری نیز برای ترغیب همکاران هستی دارد و آن نیز رتبه دهی به آنهاست. افزونه مشارکت در فروش امکان تعیین سطوح بازاریابی را دارد. مثلا سطح تازه کار و پیشرفته. مثلا در سطح نوآموز میزان کمیسیون ۱۵ درصد و در سطح پیشرفته میزان کمیسیون ۲۰ درصد باشد. آن وقت می‌توانید تعیین کنید که اگر همکار ۲۰ مشتری معرفی کرده باشد و یا مثلا ۲۰۰ هزار تومان درامد کسب کرده باشد و یا هر دوی این شروط برپا شود، همکار از سطح نوآموز به سطح پیشرفته ارتقا پیدا کند.

۲- بنرهای‌تان را طراحی کرده و متن‌های تبلیغی را حاضر کنید – از طریق بنرساز افزونه می‌توانید بنرهای‌تان را طراحی کنید و یا متن‌هایی در پیوستگی با محصول‌تان حاضر کنید که بازاریاب بتواند از انها برای تبلیغ فرآورده شما بهره‌گیری کند. چرا که دانش بازاریاب در بستگی با محصول شما و وضعیت تبلیغ آن از شما بسیار کمتر است بنابراین بهتر است شما فرآورده خود را برای مشتریان توصیف کنید.

۳- آفرهای ویژه تعریف کنید – از تقسیم پیشنهادات افزونه، می‌توانید برای هر محصول یک آفر برپایی کنید. مثلا از امروز لغایت فلان تاریخ، این فرآورده گزیده تر به جای ۲۰ درصد دارای ۵۰ درصد کمیسیون خواهد بود. این گونه آفرها نیز بازاریابان را بیش از قبل ترغیب خواهد کرد.

۴- سیستم بازاریابی چندسطحی یا MLM را استقرار کنید – در این سیستم هر بازاریابی که یک بازاریاب سایر به سیستم اضافه کند از فایده فعالیت‌های بازاریاب ذیل مجموعه‌ی خود نیز درصدی کسب خواهد کرد. این شیوه بازاریابی که به بازاریابی شبکه‌ای نیز موسوم شده در بسیاری از شرکت‌های کبیر انجام گرفته و نرخ افزایش فروش قابل توجهی به به اتفاق داشته است.

۵- دست کم درآمد و موعد برای پرداخت را تعیین کنید – این را در نظر داشته باشید که تمام شرکت‌های بزرگ، این حداقل‌ها را برای پرداخت به بازاریاب تعیین می‌کنند. مثلا درآمدهای بازاریاب به چهره هفتگی به حسابش واریز می‌شود البته اگر بیشتر از مثلا ۵۰ هزار تومان باشد. افزونه بخشی برای حساب بانکی در پنل همکار قرار می‌دهد که بتواند اطلاعات کارت بانکی خویش را جهت واریز به حساب در آنجا درج کند.

 

حالا بازاریاب می‌تواند نخستین کمپین خود را راه‌اندازی کند. شما نیز می‌توانید قابلیت‌های اکثریت به این سیستم اضافه کنید:

 

قابلیت‌های گوناگون برای گسترش سیستم همکاری در فروش
۱- ارجاع به ازای ثبت نام – با فعال کردن بازگردانیدن به ازای ثبت نام از تقسیم ویژگی‌های جادویی، این امکان را می‌دهید که بازاریاب به ازای ثبت اسم کاربران نیز فایده گرفتن کند. این معمولا همان مفهوم فیلد معرف در فرم‌های ثبت اسم است که یک دستمزد اضافی به همکاران فروش است. این هوده باید یک مبلغ تغییر ناپذیر و البته مختصر باشد مگر آن که شما به ازای ثبت نام کاربران نیز درآمدی داشته باشید.

۲- کمیسیون مادام‌العمر – برای دلگرمی بیشتر بازاریاب می‌توانید کمیسیون همیشگی به او تخصیص دهید. بدین ترتیب هر مشتری که معرفی کند به حساب او متصل شده و هر زمانی که مشتری خریدی اتمام دهد سودش به حساب بازاریاب هدف می‌گردد. این گزینه نیز در افزونه از طریق ویژگی‌های جادویی پرکار می‌گردد.

۳- اجرت هنگام پرداخت – این گزینه یک امکان اضافی است تا هر گاه یک مشتری از طریقی به جز لینک بازگردانیدن وارد سایت شده باشد این امکان را داشته باشد که معرف خود را به صورت دستی هنگام پرداخت برای محصول وارد کند تا کمیسیون برای بازاریاب انتقال یابد. برای این پیشه نیز از بخش ویژگی‌های جادویی گزینه اجرت اثناء پرداخت را فعال کنید.

۴- کیف پول– قابلیت کیف پول را برای سیستم فعال کنید. بدین ترتیب همکار می‌تواند درآمد خود را به حساب اعتبار منتقل کرده و از آن برای خرید در سایت شما کاربرد کند.

 

 

تبریک می‌گوییم. اکنون شما سیستمی گذرگاه انداخته‌اید که می‌تواند افزایش فروش‌تان را تضمین کند. منتظر آموزش‌های بعدی ما و راهکارها و ترفندهای افزایش فروش از راه مشارکت در فروش باشید.

برای آن که با همه سازوکارهای سیستم به طور تخصصی و حرفه‌ای آشنا شوید و بیشترین بهره را متعلق به در جهت افزایش فروش و ترافیک سایت یا فروشگاه خویش بگیرید٬ حتما در دوره آنلاین تعلیم جامع افزونه مشارکت در فروش ثبت نام کنید لغایت تمام ویدیوهای آموزشی و فایل‌های مرتبط به آن را به صورت رایگان گرفتن نموده و از پشتیبانی درجه یک آن بهره‌مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرد برای ساده‌سازی توسعه محصولات خود، به دو واحد جداگانه تقسیم می‌‌شود.

وسترن دیجیتال از برنامه‌های مهم برای سازماندهی شرکت خود به‌منظور ساده‌سازی توسعه هارد درایورهای جدید و درایورهای حالت جامد خبر داد. از این پس وسترن دیجیتال دارای دو واحد تجاری جداگانه خواهد بود که با HDD و SSD کار می‌کنند و هرکدام توسط مدیرکل خود هدایت می‌شوند. درحال‌حاضر، رابرت سودربری، مدیریت یکی از بخش‌ها را بر عهده دارد و این شرکت در جست‌وجوی یک مدیر کل برای بخش تجاری HDD است.

وسترن دیجیتال، چندین سال پیش با تلاش‌های مکرر خود موفق به تثبیت صنعت ذخیره‌سازی شد. این شرکت در اوایل سال ۲۰۱۰ اداره چندین شرکت فعال در حوزه ساخت HGST ،SSD و فلش را برعهده گرفت تا محصولات مورد نیاز خود را به‌دست آورد؛ اما تا زمانی‌که در سال ۲۰۱۷ شرکت SanDisk را خریداری نکرده بود هنوز نمی‌توانست فلش NAND تولید کند. پس از اینکه وسترن دیجیتال شرکت‌های متعددی را خرید، به این فکر افتاد که اکنون زمان خوبی برای ایجاد یک سازمان یکپارچه مرتبط با ذخیره‌سازی است که در هر کدام از واحدهای تجاری آن روی یک فناوری جدید تمرکز کند.

رحالی‌که این غول ذخیره‌سازی در حال تکامل بود، متاسفانه مدل تجاری مذکور نتوانست به مرحله نهایی برسد و درواقع خوب کار نکرد. در سال ۲۰۱۵ وسترن دیجیتال درآمد ۱۴٫۶ میلیارد دلاری و سود خالص ۱٫۵ میلیارد دلاری را گزارش کرد، درحالی‌که درآمد سالانه SanDisk برای سال مالی ۲۰۱۵ چیزی در حدود ۵٫۵۶ میلیارد دلار بود. اما در همین بازه زمانی، درآمد اعلام شده برای شرکت تلفیقی مذکور ۱۶٫۵۶۹ میلیارد دلار بود، همچنین این شرکت در سال مالی ۲۰۲۰ درآمدی برابر با ۱۶٫۷۲۶ میلیارد دلار داشت. این بدان معنا است که این شرکت تاکنون موفق نشده بزرگ‌تر از Western Digital و SanDisk چندین سال پیش باشد.

مشکلات موجود در راه موفقیت وسترن دیجیتال

دلایل زیادی وجود دارد که چرا وسترن دیجیتال برای افزایش درآمد خود به‌صورت گسترده‌ای با مشکل مواجه شده است. اکنون دنیای فناوری ذخیره‌سازی بیش از گذشته در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات متعدد است، به همین دلیل شرکت‌های بزرگی مانند وسترن دیجیتال نمی‌توانند مانند گذشته در مسیر خود برای پیشرفت حرکت کنند. رقابت در بازار 3D NAND و SSD بسیار کم شده، بازار کلی مربوط به هارد در حال کاهش است و وسترن دیجیتال مجبور شده برای تمرکز روی محصولات دیگر و جلوگیری از رقابت با شرکت‌های بزرگی مانند مانند Dell EMC ،HPE ،IBM NetApp و هیتاچی، راهکارهایی را که برای فناوری ذخیره‌سازی به آن‌ها دست پیدا کرده بود به‌ فروش برساند.

ایجاد دو واحد جداگانه در وسترن دیجیتال، یک رقابت داخلی مثبت می‌سازد

وسترن دیجیتال در تلاش برای ساده‌سازی تجارت و همچنین تسریع در توسعه محصولات، تصمیم گرفت شرکت را به دو بخش تقسیم کند که هرکدام به‌طور مستقل عمل کنند. این مسئله ممکن است یک رقابت داخلی را پدید بیاورد، اما کاملا ارزشش را دارد؛ زیرا می‌تواند باعث افزایش سرعت تولید محصولات و در ادامه افزایش میزان درآمد شود.

واحد تجارت فلش توسط رابرت سودربری اداره خواهد شد که مسئول کل استراتژی نمونه کارهای NAND، توسعه محصول، مهندسی، تیم‌های مدیریت محصول و نتایج کسب‌وکار خواهد بود. سودربری قبلا معاون ارشد و مدیرکل تجارت شبکه سازمانی سیسکو بود و سپس به‌عنوان مدیر در UpLift و همچنین مشاور Rubrik و McKinsey & Co مشغول به کار شد.

سودربری گفت:

از نظر من، نوآوری محصول نتیجه ایده‌های عالی و بازارهای پویا است. آن‌چه من در مورد تجارت فلش وسترن دیجیتال تصور می‌کنم این است که پتانسیل موجود در آن می‌تواند نیاز هر بازار از جمله فضای ابری، موبایل، بازی، ویدئو و دستگاه‌های هوشمند را تأمین کند. این پتانسیل درکنار فکر کردن راجع‌به چگونگی تکامل محصولات و فناوری، راه را برای ارائه نوآوری به مشتریان هموار می‌کند. رمز موفقیت وسترن دیجیتال این است که اجرای قوی فناوری با یک استراتژی متمرکز برای هر یک از این بازارها همراه شود.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، این شرکت به‌دنبال یک مدیرکل برای بخش تجارت محصولات هارد دیسک خود نیز هست. اکنون مدتی است که این شرکت در حال انتخاب مدیر برای بخش‌های مختلف خود است. در اوایل سال جاری این شرکت پس از بازنشستگی استیو میلیگان، مدیر ارشد وسترن دیجیتال که از ۲۰۰۲ تا ۲۰۲۰ در این شرکت کار می‌کرد، دیوید گوکلر را به‌عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد. ماه آگوست گذشته نیز مایک کاردانو، یکی از مدیران وسترن دیجیتال، این شرکت را ترک کرد.

منبع: https://www.zoomit.ir/tech/363238-western-digital-reorganizes-unites/



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برخی برنامه‌ها وجود دارند که از به‌خواب رفتن ویندوز پیشگیری می‌کنند. در این مقاله روش شناسایی این نرم‌افزار‌ها در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را بررسی می‌کنیم. 

اگر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را مدتی بدون استفاده رها کنید، پس از مدت مشخصی سیستم به حالت خواب (Sleep) می‌رود. این حالت برای سیستم از قبل برنامه‌ریزی شده است و لازم نیست چیزی را تنظیم کنید، اما می‌توانید مدت زمان بیکاری سیستم یا مدت زمانی را که سیستم خواب است، برنامه‌ریزی و سفارشی کنید. برای ویندوز ۱۰، هنگامی که می‌خواهد به خواب برود، مدت زمان بیکاری مهم است اما، فعالیت کاربر تنها عاملی نیست که از خواب رفتن آن جلوگیری می‌کند، بلکه برنامه‌ها و پردازش‌های پس‌زمینه هم می‌توانند از ورود سیستم به حالت خواب ممانعت کنند. متاسفانه، هیچ روش ساده‌ای برای مشاهده‌ی برنامه‌هایی که از خواب رفتن سیستم جلوگیری می‌کنند، وجود ندارد ولی می‌توان با استفاده از یک خط فرمان ساده، به این موضوع پی ببرید.

مشاهده‌ی برنامه‌هایی که از حالت خواب‌رفتن در ویندوز ۱۰ جلوگیری می‌کنند

برای مشاهده‌ی اینکه کدام برنامه‌ها از ورود سیستم به خواب جلوگیری می‌کنند به دسترسی ادمین (Admin Rights) نیاز دارید زیرا این فرمان، دستورالعمل‌هایی را که برای مدیریت کردن انرژی سیستم‌عامل فرستاده می‌شود، بررسی خواهد کرد.

 ۱ـ پنجره‌ی مربوط به CMD را با کلیک راست و انتخاب Run as Administrator اجرا کنید. 

۲ـ دستور  powercfg /requests را در CMD وارد کنید. 

۳ـ این دستور فهرستی از فرایندها و برنامه‌هایی را که مانع از خواب رفتن ویندوز ۱۰ می‌شوند، گزارش می‌کند.

چگونه برنامه هایی را که از خواب رفتن ویندوز ۱۰ جلوگیری می کنند، مشاهده کنیمتحلیل نتایج

نتیجه‌هایی که به دست می‌آیند در قالب چندان کاربرپسندانه‌ای ارائه نمی‌شوند؛ این ماهیت اطلاعاتی است که شما از ابزارهای خط فرمان به دست خواهید آورد. این یک تفکیک ساده از اطلاعاتی است که ممکن است بتوانید مشاهده کنید.

Display (نمایشگر): در اینجا فرایندهایی به نمایش درمی‌آیند که مانع از به حالت خواب رفتن نمایشگر می‌شوند و به‌عنوان مثال می‌تواند یک برنامه‌ی مدیاپلیر با حالت تمام صفحه مانند برنامه Movies & TV باشد یا نرم‌افزاری از قبیل PowerPoint باشد. همچنین می‌تواند یک ابزار ضبط از صفحه‌نمایش مانند OBS باشد.

System (سیستم): این مورد پردازش‌های سیستم را نشان می‌دهد هرچند که ممکن است پردازش‌های سیستم را برنامه‌های دیگری که در حال اجرا هستند مورد استفاده قرار دهند. به‌عنوان مثال، اگر یک جریان صوتی در حال پخش باشد، درایو صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌نظر می‌رسد که از رفتن سیستم به حالت خواب ممانعت کند. به‌طور معمول می‌توانید مشاهده کنید که کدام برنامه‌ها از دستگاه صوتی روی سیستم شما استفاده می‌کنند، بنابراین پاک کردن آن برنامه کار سختی نیست.

 

Awaymode: این مورد، برنامه‌ها را به‌طور انحصاری نشان می‌دهد. این فرمانی است که برنامه‌ها به ویندوز 10 ارسال می‌کنند تا سیستم را بیدار نگه‌دارند. اپ‌ها می‌توانند این کار را به‌صورت برنامه‌ریزی انجام دهند.

منبع: https://www.zoomit.ir/computer-learning/363972-apps-preventing-sleep-windows-10/

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()