ترفندهای گذاشتن استوری در اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما گرد از کاربران اینستاگرام باشید، همان نوع که میدانید اینستاگرام هر چند مدت یکبار آپدیت های مختلفی را ارائه می دهد که کاربران با استفاده از این امکانات می توانند به راحتی و حرفه ای تر از این برنامه استفاده کنند. با این هستی اینستاگرام در یگانه از آپدیت های پسین خویش از استوری اینستاگرام "instagram story" رونمایی کرد که تمام کاربران می توانند بدون هیچ هزینه ای از این ویژگی کاربرد کنند.
استوری

اما این گزینه فقط احد از گزینه های مزیت اینستاگرام نسبت به برنامه های سایر می باشد که اکثر ما نیز در طول موعد از این قابلیت کاربرد می کنیم. از این جهت اگر شما از جدیدترین کاربران اینستاگرام هستید و به پیگیری تعلیم به کارگیری اینستاگرام هستید، پیشنهاد می شود در مرحله اول وارد این لینـــــــــک شوید تا کمی با ابزارهای اینستاگرام آشنا شوید.

استوری اینستاگرام چیست؟
استوری اینستاگرام یا instagram story همان نوع که نام آن گویا است، بیانگر داستانی می باشد که هر کاربری می تواند از این ابزار در صفحه اینستاگرامی خویش استفاده کند. هزینه طراحی استوری اینستاگرام  با این وجود در استوری اینستاگرام شما می توانید تصاویر و ویدیوهای باره علاقه خویش را بارگذاری و آپلود کنید تا کسانی که شما را دنبال کرده اند بتوانند مشاهده کنند.

با این وجود هیچ محدودیتی برای شمار استوری نیست و شما می توانید استوری های مختلفی را در حساب کاربری خویش اپلود کنید. اما شاید برای شما سوال شود که استوری در کجای اینستاگرام است؟! اگر این سوال برای شما نیز رخ دیتا است و هیچ آشناییتی با آن دارید در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم ساخت.

 





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: