معرفی ۷ آپلود سنتر قدرتمند و سریع و البته رایگان
نوشته شده توسط : ساحل

بارگیری یا دانلود (به انگلیسی: Download)، پروسه استحصال داده‌های الکترونیکی از یک رایانه (معمولاً یک رایانه دور یا یک سرور) به رایانهٔ سایر (معمولاً کامپیوتر شما یا یک کامپیوتر محلی)، با مودم یا شبکه رایانه‌ای را گویند. پرسرعت ترین سایت آپلود فایل همچنین ارسال کردن بلوکی از داده‌ها، همانند یک پرونده، با ساختار پست اسکریپت، به دستگاه مستقلی همانند چاپگر پست اسکریپت نیز بارگیری نامیده می‌شود. عمل وارون فرایند فوق رابارگذاری یا آپلود(به انگلیسی: Upload) گویند.


بارگیری:

کاربرد ابتدا این کلمه در زمینهٔ رایانه‌ها، از کارواژه اخذ کردن ریشه گرفته، به معنی دریافت یک پرونده (یا بارگیری)، از یک رایانه، یک خدمات‌دهندهٔ وب، و یا سامانه‌ای همانند. این کلمه در لهجه خیابانی وفرهنگ عامیانه، مشابه واژهٔ انگلیسی آن، دانلود (Download) گفته می‌شود.
بارگذاری:

بارگذاری، یعنی گسیل داشتن یک پرونده، از رایانه‌ای به کامپیوتر دیگر. این کلمه در لهجه خیابانی، مشابه کلمه انگلیسی آن، آپلود (Upload) گفته می‌شود.(ویکی پدیا)

آپلود سنتر سیب دانلود:

آپلود سنتر سیب دانلود که مدتی است تاسیس شده است و در همین مدت مختصر شمار زیادی از کاربران را به خود جذب کرده است به شما این امکان را میدهد لغایت با سرعت بالا و به راحتی فایل های خود را آپلود (Upload) کنید و برای دائم آن ها را در دسترس داشته باشید !! شما می توانید نوع آپلود فایل خویش را اثناء آپلود مشخص کنید که عمومی باشد یا خصوصی . از دسته فرمت های مجاز میتوان به Zip , Rar , JPG , JPEG , GIF , PNG , MP3 اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیش تر و استفاده از این آپلود سنتر قدرتمند به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.

شاید بیش تر کاربرانی که در زمینه آپلود فایل فعالیت دارند آپلود سنتر قدرتمند ایران بلاگ را بشناسند، آپلود سنتر ایران بلاگ به شما این امکان را میدهد لغایت با سرعت بالا و بدون نگرانی از این که فایل شما پس از مدتی از بین برود و یا دچار سخت شود ،عکس ها و فایل های مختلف خویش را آپلود کنید و با سرعت بالا آن را به اشتراک بگذارید!! اگر همنشین دارید کاربران دیگر هم در تارنما یا وبلاگ شما به طور سر راست و بدون مراجعه به وب سایت آپلود سنتر ایران بلاگ فایل های خود را در این آپلود سنتر ،آپلود کنند میتوانید از کد آپلود سنتر موجود در وب سایت استفاده کنید . و اما پسوند های مجاز برای آپلود در آپلود

سنتر ایران بلاگ:

JPG, .JPEG, .GIF, .PNG, .BMP, .ICO, .PSD, .RAW, .TGA, .TIF, .TIFF, .DXF, .DWG, .CPT, .CDR, .PDF, .SWF, .FLA, .DOC, .DOCX, .PPT, .GZ, .BZ2,.FLV, .SWI, .CSS, .MP4, .3GP, .AVI, .DAT, .WMV, .OGG, .ZIP, and .RAR


گویا آپ :

گویا آپ به شما این امکان را میدهد به راحتی و سرعت بالا داده های خویش را آپلود کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید ، از این هم نگران نباشید که روزی اطلاعات شما از بین برود یا … ! گویا آپ با ظاهری ساده و جالب مایه میشود تا شما سریع تر به کار خود بپردازید البته کاربران عضو شده در گویا آپ با میهمانان به لحاظ دسترسی به امکانات دست باز تری دارند ! می توانید به اینجا مراجعه کنید :

http://gooyaup.com/go.php?go=guide

گویا آپ هم مثل دیگر اپلود سنتر ها برای خود قوانینی را وضع کرده است که کاربران عضو و میهمان موظف به رعایت آن ها هستند ، میتوانید در اینجا قوانین را بخوانید:

http://gooyaup.com/go.php?go=rules


در تارنما آپلود بدون هیچ نوع نگرانی می توانید به آپلود فایل هایتان بپردازید . همانگونه که در خویش تارنمای آپلود نیز اشاره شده است این آپلود سنتر از فرمت های peg, jpg, gif, png, ico, raw, tga, tiff, bmp, dxf, dwg, cpt, cdr, pdf, xls, psd, swf, fla, mp4, 3gp, avi, wmv, ogg, doc, docx, ppt, tif, gz, wma, rar, zip پشتیبانی کرده و لغایت ۹۹۹ مگابایت (حجم فایل) فرمان آپلود دارید !

بسیاری از کاربران اینترنتی با زاهد اسپیس آشنایی دارند . یک سرویس دهنده که در عین سادگی زیاد کاربردی و نیرومند است.


هدف از ایجاد این سایت اشتراک منابع علمی و فرهنگی می باشد , شما در این محیط می توانید فایل های خود را به راحتی بر روی اینترنت نگهداری و با به کارگیری ابزارهای طراحی شده آنها را مدیریت و تماشا نمایید.این مجموعه افتخار دارد به شما هموطنان ارجمند ۲ گیگابایت فضای اندوخته سازی و امکان آپلود هر فایل الی حجم ۲۰۰ مگابایت را به صورت رایگان ارائه دهد . “


وطن دانلود مشهور است که بیش تر کاربرانی که علاقه مند به دانلود نرم افزار ها و بازی های با کیفت هستند آن را شنیده اند ! بله این بار میهن دانلود سرویس آپلود عکس خویش را تاسیس کرده است لغایت کاربران این سایت و دیگر کاربران با خیال راحت به آپلود عکس های خویش بپردازند.

فرمت های پشتیبانی شونده .JPEG, .JPG, .GIF, and .PNG و بیشینه حجم مجاز برای هر عکس ‪۲.۹۳۲ Megabyte(s)‬ می باشد که میتوانید تصویر مورد عقیده خویش را از راه آدرس دهی نیز آپلود کنید.

http://up.vatandownload.com


بدون شک پرشین گیگ یگانه از بهترین سرویس دهنده های فضای مجانی است که در طی چند سنه توانسته است کاربران زیادی را جذب خویش کند .

پرشین گیگ نیز خویش را در اینگونه شناسایی کرده است :

سرویس فضای وب رایگان پرشین گیگ به کاربران خویش فضای وب اختصاص می دهد. این فضا می تواند برای برپایی وب سایت شخصی، مخزنی برای اطلاعات و یا فضای حامی وب مورد استفاده پیمان گیرد. سرویس فضای وب پرشین گیگ مجانی است و مجانی خواهد ماند. اگر چه سرویس مجانی پرشین گیگ در کمر بستن تمامی کاربران خواهد بود، اما سرویس مجانی به معنی سرویس نامحدود نمی باشد. محدودیت در شمار اکانت های قابل ایجاد بدست کاربران (فقط یک اکانت)، حدود دسترسی و میزان استفاده از فضای وب و پهنای باند باره کاربرد کاربران از آنگونه محدودیت هایی هستند که پرشین گیگ به منظور حفظ کیفیت و ترازمندی سرویس اعمال می کند.

اگر شما یکی از کاربران این سرویس دهنده باشید حتما با طرح های جالب پرشین گیگ آشنایی دارید در کنار این ها امکان برپایی وب سایت شخصی و سرعت بالا در اپلود و در ضمن دسترسی به فایل ها از ویژگی های برجسته این سرویس دهنده می باشد .

http://www.persiangig.com

در این مقاله سعی کردیم لغایت گلچینی از سرویس دهنده های فضای پارسی را در پسندیدن کاربران خوب گویا آی تی پیمان دهیم.حالا میتوانید با خیالی راحت و بدون نگرانی فایل های خود را با سرعت و کیفیت بالا آپلود کنید و برای مدت زمانی طولانی آن ها را در دسترس داشته باشید!

پ.ن: معرفی سرویس دهنده های بالا صرفا به معنا تایید آن ها نیست و تمامی مسئولیت آن نیز به عهده کاربران و مدیریت سرویس دهنده ها است.

 




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: