بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین گوشی موبایل الی 3 میلیون
تنوع بسیار گوشی های موبایل در سال های اخیر گزینش های زیادی را اثناء خرید مقابل خریداران قرار می دهد! به همین دلیل برگزیدن یک گزینه قطعی و مناسب کمی برای افراد سخت شده است.یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که میتواند انتخاب ما را آسان تر کند تعیین بودجه است. در پیوسته ی سری راهنمای های تخصصی که الی به امروز منتشر کردیم منظور داریم در این راهنما به شناسایی بهترین گوشی موبایل لغایت 3 میلیون تومان بپردازیم.پس اگر به تعقیب خرید بهترین گوشی تا ۳ میلیون میان ردیف در بازار هستید این مطلب را ازدست ندهید.

بد نیست پیش از هر چیز بدانید که گوشی های هوشمند نام اسیر از خانواده های مختلف برند های دوست داشتنی و برتر هستند و از طرفی کیفیت و عملکرد مطلوبی برای کاربری روزمره دارند. ما در این راهنمای خرید کوشش می نماییم با در عقیده دریافت قشر های گوناگون مصرف کننده و سلیقه های گوناگون، گزینه های متعددی را شناسایی کنیم الی در پایان هر شخصی بهترین و به صرفه ترین انتخاب ممکن را داشته باشد. اگر احتیاج به خرید یک موبایل ارزانتر دارید میتوانید به راهنمای خرید بهترین موبایل الی دو میلیون تومان مراجعه کنید .

 

 

 

 

 

گوشی موبایل الی 3 میلیون
هر چند بی گمان های ظاهری و امکانات بین گوشی های هوشمند ارزان بها و گران قیمت فوق العاده باریک شده اما در حال حاضر گوشی های هوشمند لغایت 3 میلیون تومان را به عنوان گوشی های ارزان قیمت و یا اقتصادی شناسایی می کنند.  این تقسیم از موبایل ها با بها ذیل و نیرو کمتر نسبت به گوشی های گران تر گزینه های مناسبی برای عموم مصرف کنندگان روزمره یعنی کسانی که صرفا دربایستن به استفاده از اینترنت، زنگ زدن، آهنگ گوش دادن، عکس اخذ و... به صورت معمولی دارند، بشمار می روند. به عبارتی نباید از گوشی های اقتصادی انتظار ارائه نیرو و عملکردی مثل گوشی های پرچمدار را داشته باشید، این دسته از گوشی ها نیاز های روزمره را شما را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب رفع می کنند.نا گفته نماند انتظارات هر شخص متفاوت است و ممکن است یک گوشی معمولی از انتظارات شما فراتر هم باشد بعد نسبت به مشخصات فنی و تجربه کاربرانی که محصول را خریداری کردند خوب تحقیق کنید.اگر در عقیده دارید برای خرید گوشی جدید خویش خرج بیشتری بکنید اما بودجه کافی ندارید و یا علاقه مند به خرید گوشی موبایل به چهره اقساطی بدون قبل پرداخت هستید به صفحه فروش اقساطی ویژه باکس نیمه نگاهی داشته باشید.

1. گوشی موبایل شیائومی Mi A3

بهترین گوشی موبایل لغایت 3 میلیون

گوشی موبایل شیائومی Mi A3 یک گوشی وسط رده ی دیگر از کمپانی نیرومند شیائومی است که در سال جاری به بازار شناسایی شد. این گوشی کل فن حریف با قابلیت هایی که دارد می تواند احتیاج شما را مثل یک پرچمدار برآورده کند. نمایشگر سوپرامولد 6 اینچی قطره ای قاب جلوی این اسمارتفون را آراسته است و در قاب پشتی رنگ آمیزی زیبای آن روی جنس شیشه ای دلربایی می کند. دوربین اصلی با سه سنسور ویژگی های وسیعی را در گزین کردن شما پیمان می دهد و می توانید همچون یک عکاس حرفه ای از امکانات آن بهره بگیرید. دوربین اصلی مجهز به سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی است که به ترتیب سنسورهای عریض، فوق عریض و عمقی هستند و می توانند شما را برای عکاسی در شرایط مختلف حاضر سازند. دوربین سلفی این گوشی نیز با یک سنسور 32 مگاپیکسلی تمام قد در گزین کردن شماست الی همراه شما در ثبت خاطراتتان باشد.

گوشی شیائومی Mi A3 حائز پردازنده اسنپدراگون 655 هشت هسته ای با معماری 11 نانومتری می باشد و همین فرمایش در تسریع اتمام پروانه های پردازشی زیاد مثمرثمر واقع خواهد شد. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو 610 است و می تواند بازی های نصف سنگین را بسیار روان اجرا نماید. فضای درنظر گرفته شده برای انجام این کنش ها و واکنش ها رم 4 گیگابایتی است و حافظه ذخیره سازی نیز نسخه ی 64 و 128 گیگی دارد. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی Mi A3 حائز حجم 4030 میلی آمپر ساعتی است و می تواند یک روز و نصف شما را همراهی کند. اگر هدف دارید یک گوشی میان ردیف خریداری کنید و در عین حال توقع کاربری فراوانی دارید گوشی موبایل شیائومی Mi A3 دقیقا همان گوشی مدنظر شماست.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: