گفتگوی دیجیاتو با مدیرعامل شاتل: از اینترنت VDSL تا نماوا و ورود به بورس
نوشته شده توسط : ساحل

منابع انسانی جوان

«احمدرضا نخجوانی» در گفتگوی لایو اینستاگرامی خود با دیجیاتو از زمانی که وارد مجموعه شاتل شد گفت و اذعان داشت زمانی که وارد گروه آی سی تی شاتل شده، این تیم یک تیم ۱۵۰ نفر بوده و امروز این گروه نزدیک به ۳۳۰۰ نفر شده‌اند. او تاکید دارد این تعداد کارمند صرفا مربوط به بخش ICT شاتل شده و ربطی به زیرمجموعه‌های دیگر ندارد:

«کابینه مدیریت این تلاش را دارد تا کاری کند که مدیران مجموعه با جان و دل برای شرکت کار کنند و دلسوزانه فعالیت خود را انجام دهند طوری که تا به امروز مدیران ارشدی شاتل بیش از ۱۲ سال است به طور ثابت در این سمت مشغول هستند. این ثباتی است که به راحتی در بعضی شرکت‌ها دیده نمی‌شود.»

نخجوانی همچنین تاکید دارد که میانگین سنی پرسنل شاتل جوان بوده و آن را حول و حوش ۲۸ تا ۲۹ سال معرفی می‌کند و گفت که آنها روی مساله‌ای چون HR (منابع انسانی) برای اعضای شرکت خود بسیار حساب شده کار کرده‌اند.

 

مدیرعامل شاتل
 

 

نخجوانی همچنین باور دارد که آنها توانستند خدمات پس از فروش را به مرحله تازه‌ای برسانند: «تا قبل از ایام شیوع کرونا میانگین زمان پاسخ‌دهی به مشتریان ما زیر سی ثانیه شده است چرا که ما سرمایه دقیقی روی تیم پشتیبانی کردیم و تقریبا ۳۰۰ نفر پشتیبان فنی داریم. ما سعی کردیم مفهوم پشتیبان فنی را عوض کنیم.»

نخجوانی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا می‌گوید که شرکت آنها هشت سالی است که دورکاری را به صورت چهل درصدی تجربه می‌کند و در ایام شیوع کرونا این موضوع به صد در صد رسیده است. او تاکید دارد در مجموعه شاتل نگاهی علمی به بیزینس وجود دارد و مواردی چون برنامه‌ریزی استراتژیک را سالهاست که پیاده‌سازی می‌کنند: «این رسم را نیز بیش از دوازده سال است که در مجموعه پیاده کرده‌ایم.»

مدیرعامل شاتل همچنین به سرمایه‌گذاری‌های متعدد در این شرکت اشاره می‌کند و متذکر می‌شود که سرمایه‌گذاران خساستی در این مساله به خرج نداده‌اند :«به عنوان مثال در سال ۹۶ یک سرمایه‌گذاری چند صد میلیارد تومانی برای ارائه سرویس VDSL انجام دادیم و این موارد چندین بار در شرکت رخ داده است.»

 منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%b4%d8%a7%d8%aa%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86/





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: