راهنمای خرید انواع میز کمجا ناهار خوری کوچک و شیک با قیمت ارزان
نوشته شده توسط : ساحل

میز کمجا چیست؟ امروزه با پروا به داشتن خانه های آپارتمانی و افزایش جمعیت، ساختمان های جدید را کوچک و در مرز بیچارگی خانواده ها می‌سازند. بعد ما در خانه فضای کافی برای چیدمان وسایل کبیر را نداریم. وانگهی با توجه به شرایط بد اقتصادی ما مجبور هستیم الی وسایلی را برای منزلمان خریداری نماییم که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کیفیت و مکان برای ما به صرفه باشد.

میزهای مختصر جا در این موقعیت به داد ما خواهد قبض و ما را در داشتن یک فضای دلنشین در خانه مدد خواهد کرد. در این نوشتار می‌خواهیم بفهمیم که میز کمجا در کجای خانه به درد ما می‌خورد، بها آن چقدر است، گونه ها ان را ببینیم و اطلاعات زیادی در این مورد به دست بیاوریم.

محتوا نهان
1 میز کمجا چیست؟
2 میز کم جا در کدام یک از تقدیر های خانه بهره‌گیری می‌شود.
2.1 میز کم جا برای آشپزخانه:
2.2 میز کمجا دیواری:
2.3 بها میز کمجا:
3 انواع میزهای کمجا
3.1 میز ناچیز جا گرد
3.2 میز ناچیز جا مربع
3.3 میز غذاخوری کمجا
3.4 میز کمجا 4 نفره
4 کلام آخر
میز کمجا چیست؟
میز مختصر جا تاشو به میزهایی که به چهره تاشو و در سایزهای حقیر ساخته می‌‍شوند میز کمجا یا میز ناچیز جا تاشو می‌گویند. در این راستا شرکت آریا رهپویان آپادانا اقدام به راه اندازی کارگاهی در جهت سهولت خانوار ها کرده و تولید میز کمجا در سایزها و طرح های مختلف نموده.

با استفاده از این میزها می‌توانید دکوراسیون خانه خود را با کمترین خرج به بهترین شکل شدنی بچینید.میز غذا خوری 3 تا 6 نفره تاشو
در حال آماده اگر بخواهید یک میز در تقدیر طباخ خانه و یا برای اطاق خواب خویش و حتی برای احضار صلوة برای خانه شخصی بخرید، باید نکات زیادی را در عقیده بگیرید. اگر آدمی با سلیقه ویژه هستید لازم است در درجه نخست خود را برای پیاده روی در بازار مبل حاضر کنید.

در مواردی دیده شده خرید میز برای خانه چند روزی طول می کشد! بعد اگر می خواهید کمتر در این بازار بگردید و خسته شوید بهتر است نخست به دکوراسیون و متراژ منزل خویش پروا کنید و سپس رهسپار بازار شوید اما مطمئن باشید هر چه قدر هم که اهل میهمانی و میهمانی بازی باشید، یک میز کمجا تاشو کاربردی ترین وسیله منزل شما خواهد شد. بعد در گزینش هایتان دقت کنید.

میز ناچیز جا در کدام یک از تقدیر های خانه بهره‌گیری می‌شود.
میز ناچیز جا برای آشپزخانه:
اگر آشپزخانه یا فضای پذیرایی کافی ندارید می‌توانید با توجه به اعضای میز کمجا خانواده خود میز ناهار خوری ناچیز جا 8 نفره و یا میز غذاخوری 2 نفره ناچیز جا و میز ناهار خوری 4 نفره مختصر جا و یا بسته به میزان ایاب و ذهاب و میهمانی های خویش گزینش کنید.

که در موعد هایی که نیازی به این میزها ندارید می‌توانید آن را جمع کرده و در همان زاویه بگذارید. اگر دوست دارید در این مورد اغلب بدانید مقاله میز غذاخوری تاشو را حتما بخوانید. الی هم اطلاعاتی از این تقسیم میز به دست بیاورید و هم بدانید که کدام مدل را باید برگزیدن کنید. در این نوشتار در مورد میز ناهار خوری کمجا اطلاعات مفیدی توسط خواهید آورد.میز غذا خوری 3 لغایت 6 نفره تاشو

میز کمجا دیواری:
اگر در خانه حتی به اندازه یک میز کمجا هم فضای کافی ندارید، اصلا نگران نباشید می‌توانید از میزهای دیواری کمجا بهره‌گیری کنید. این میزها حتی به اندازه میزهایی که تا به حال به شما معرفی شده اند هم جا نمی‌گیرند.

آنها را می‌توانید به دیواری که در زاویه ای از خانه شما وجود دارد وصل کنید و در چهره احتیاج آنها را باز کرده و از آن استفاده کنید. از انواع این میزها می‌توان به میز تحریر دیواری تاشو و یا میزغذاخوری دیواری اشاره کرد. اگر همنشین دارید در باره میز تحریر دیواری اطلاعات کاملی توسط بیاورید این مقاله را از دست ندهید.میز غذا خوری 3 لغایت 6 نفره تاشو

قیمت میز کمجا:
قیمت این میزها کاملا مناسب هر خانواده ایرانی است. شما چه با بودجه زیاد و یا با توانایی مالی ناچیز می‌توانید این میزها را تهیه کنید. نگران مبلغ آن نباشید. اگر می‌خواهید قیمت دقیق انواع مدل های این وسیله را ببنید روی واژه تماس با ما کلیک کنید. شما می‌توانید با تماس با مشاورین ما درانتخاب بهترین میزها کمک بگیرید.

انواع میزهای کمجا
در این سرنوشت می‌خواهیم انواع میزهایی که جای کمی را در منزل می‌گیرند را معرفی کنیم.

میز ناچیز جا گرد
میز و صندلی ناهار خوری مختصر جا چوبی با سطح رویه یکتا می باشد که پسندیده برای 4 و در مدل های دیگر برای 6 یا 8 تن ساخته شده، که طوری طراحی شده که دست کم فضا را اشغال میکند. این میز ناهار خوری از جنس چوب مرغوب می باشد که برروی آن یک لایه رنگ و یک لایه پلی قاطر روکش می‌شود لغایت مقاوت و زمان کاربرد آن فرآورده را بیشتر می‌کند.

همچنین این میز در برابر دما ، نم و ضربه از گزند لغایت حتماً زیادی بازداری می‌کند. پایه های این میز زیبا داری منقاومت به شدت بالایی بوده که تحمل وزن زیاد بالایی دارد و در عین حال حائز دارای حجم سخیف است که قابلیت حمل و نقل راحتی را دارد.

این میز ناهارخوری به شکلی طراحی شده که بتوان متعلق به در فضاهای گوناگونی مثل کافی شاپ ها و رستوران ها، فضاهای باز، ویلا و منزل های آپارتمانی استفاده نمود. بعد شما می‌توانید این فرآورده را در کل جا کاربرد کنید. نشیمن صندلی این فرآورده را خودتان می‌توانید از جنس چرم یا پارچه انتخاب کنید.

میز مختصر جا مربع
میز مختصر جا چهارگوش یک نمونه میز ناهار خوری کم جا جدید و زیاد پر فروش می‌باشد. این میز ناهار خوری ناچیز جا جدید و امروزین چهار گوش میباشد که در ابعاد ۴ و ۶ نفره فرآوری میشود. صفحه این میز ناهار خوری ۸۵ در ۸۵ سانتیمتر است. صفحه میز قابل جدا شدن است.

شیشه ای روی میز پیمان گرفته شده که میتوانید با قرار دادن وسایل تزئینی زیبایی این میز ناهار خوری جدید را چندین مساوی نمائید. از این میز می‌توانید در کافی شاپ ها، رستوران ها، آپارتمان ها، ویلا و فضای مفتوح خانه های خود یا محل شغل خویش استفاده کنید.

میز غذاخوری کمجا
در حال آماده اغلب خانه ها با پلان های مربع یا مستطیل تعریف شده، بعد لازم است که شما در تعبيه میز ناهارخوری دقت کنند. میزهای ناهارخوری مربع و مستطیل فضای اقلیت را از منزل اشغال می کنند و می توانند زاویه های خالی سالن نشیمن یا ناهارخوری شما را پر کنند.

این میزها هماهنگی اکثریت با پلان مستطیل و مربع دارند که اغلب از آنها در طراحی نقشه آپارتمان های امروزی بهره‌گیری می شود.

میز کمجا 4 نفره
اگر اعضای خانواده شما زیاد نیست می‌توانید از این مدل میزها بهره‌گیری کنید. فضای کمی از شما می‌گیرد و به راحتی می‌توانید آن را در گوشه ای از خانه بگذارید. البته که این میزها تنها ویژه خانه نیستند. شما می‌توانید در کافی شاپ و یا هر جایی که احتیاج به پذیرایی دارید از این فرآورده بهره‌گیری کنید.میز خوراک خوری 3 تا 6 نفره تاشو

کلام آخر
در طراحی های امروز آپارتمان و ساختمان های کوچک، گواه افزایش استفاده از وسایل و مبلمان های چندمنظوره هستیم. میزهای غذاخوری نیز در همین تقسیم به صورتی جالب طراحی می شوند.

همانگونه که می توانید در تصاویر بالا هم ببینید، میزهای ناهارخوری همزمان به صورت اپن آشپز خانه باره بهره‌گیری پیمان می گیرند که برای منزل های حقیر زیاد ایده آل است.

این کار علاوه بر استعمال مناسب از فضاهای موجود در یک آپارتمان کوچک، نوعی سخیف ویژه و ژورنالی را نیز به دکوراسیون شما اضافه می نماید. ترکیب این وسیله با دیوار آشپزخانه و ایجاد تنوعی فرمی توسط آن، جذابیت زیادی خلق خواهد کرد.

نمونه های جدیدتر از طراحی و ساخت میزهای ناهارخوری، مدل های تاشو هستند. این مدل ها که با صندلی های تاشو نیز می توانند به اتفاق شوند، پس از استفاده جمع شده و در گوشه ای قرار می گیرند. برآیند اینکه موعد هایی که به آن ها نیازی ندارید، فضایی را در منزل تان اشغال نخواهند کرد.

علاوه بر این حقیر بودنشان مایه می شود که به غیر از آشپزخانه در فضاهای سایر منزل نیز قابلیت استفاده داشته باشند.
همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان ما سهم ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: