دلایل ضرورت داشتن میزو صندلی های چوبی
نوشته شده توسط : ساحل

جنس میز و صندلی و سایبان مسافرتی از چندین سرنوشت گوناگون ساخته شده است:1- میز و صندلی مسافرتی از دو تقدیر که مربوط به سطوح پلاستیکی آن است و ساخته شده از مواد های زیاد با کیفیت و تقریبا نشکن بنام pp و abs است که در صنعت پتروشیمی کاملا شناخته شده و معتبر میباشند.2- ارکان از آلمینیوم و فلز های استاندارد و کاملا مرغوب ساخته شده اند.3- جنس پارچه سایبان مسافرتی از مشمع ضد آب با کیفیت است، دور لغایت دور قسمت بالای آن از نوار هایی با جنس پلی قاطر دوخته شده است. جنس مفتول بالای سایبان از مسوار با قطر 5 است. از لوله هایی با قطر 22 و 25 میلیمتر ساخته شده تا این دو تقدیر جهت مختصر و بسیار کردن بلندی به داخل یکدیگر فرو روند، در ضمن ورق آهن آنها ضخامت 2 میلی دارد، پایه های نگهدارنده سایبان تاشو به چهره 4 پایه و تاشو بوده که تحمل وزنی لغایت 100 کیلوگرم را میتوانند داشته باشند، این پایه ها به هنگام جمع شدن به راحتی الی شده و مزاحمتی را برای ترابری به وجود نمیاورند، رنگ کلی بدنه از آبکاری گالوانیزه ای است.
ابعاد میز از چند سرنوشت تشکیل میشود که شامل میز و صندلی ها میباشد، میز در ابعاد 67*65*85 سانتی متر و صندلی ها در ابعاد تکی 41*27*30 سانتی متر، در ابعاد دو تایی و ساحل هم 41*82*27 سانتی متر، ابعاد کلی میز و هر چهار صندلی 82*135 سانتی متر است. ابعاد سایبان ابعاد سایبان 200 سانتی متر است که از 8 قطعه بهم دوخته شده تشکیل شده است، بلندی آن از 120 سانتی متر لغایت 220 سانتی متر قابل تغییر است که این عملیات به راحتی توسط یک ضامن قفل و گیره دار که روی بدنه نصب است انجام میگیرد.
لوازم جانبی دربرگیرنده کیف ترابری و چند قطعه پلاستیکی پرکاربرد که لازم است را در درون همین کیف قرار داده اند. یک کیف حمل تقسیم دار برای آسانی در جابه جایی سایبان و یک بوش درون میز و تخت پلاستیکی است که مجانی داخل این کالا هستی دارد و میز و صندلی تاشو به به اتفاق چتر ابزاری زیاد مفید بوده که طی سال های اخیر خرید میز و صندلی تاشو با استقبال بسیار نکویی از جانب مشتریان روبرو شده است که می تاب آن را جایگزین ذیل انداز ها یا در ساحل آنها کاربرد کرد. میز و صندلی تاشو به همراه سایبان نیز با تکمیل کردن این فرآورده به محبوبیت آن افزوده است. میز صندلی به صورت کامل از آلومینیوم ساخته شده و وزنی در نزدیک ده کیلو گرم دارد. پایداری و بردباری وزن این فرآورده زیاد خوب بوده و برای استفاده در همگی شرایط پسندیده می باشد و بستن آن به یک کیف آلومینیومی حقیر و قابل حمل تبدیل می شود سایبان نیز از سه قسمت فوقانی برزنتی، ستون اصلی و پایه ساخته شده است که ارتفاع قابل تنظیمی دارد. در قسمت میانی میز تاشو یک سوراخ دقیقا به اندازه ستون اصلی بدنه سایبان پیمان دیتا شده که قرار گیری آن نیز بدون سخت و یا لرزش خاصی و در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد. 

سفر و طبیعت گردی، یگانه دست موزه بایسته که دربایستن دارد، وسایلی برای استراحت و کمپ زدن است که این آلت در سفر‌های طولانی بسیار بایسته است. ست میز و صندلی سفری دی کمپ یک مجموعه کمپینگ دربرگیرنده دو عدد صندلی و یک شماره میز است که می‌تواند در سفر بسیار کاربردی باشد. در مجموعه ۰۰۲، برای پایه‌ها از فلز کاربرد شده و برای روکش نیز از برزنت بهره‌گیری شده است که در این‌صورت پایداری زیادی به این گردآور بخشیده، بعد می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر و گردش باشد و باوجود کاوری که دارد، به‌راحتی قابل حمل است. وزن هر صندلی در این مجموعه ۲.۷ کیلوگرم و ابعاد آن، ۸۳ × ۱۵ سانتی‌متر است. وزن ست میزو صندلی دی کمپ، ۷.۵ کیلوگرم است که در این‌صورت حجم زیادی از فضای صندق ماشین را اشغال نمی‌کند. به علت برزنتی بودن رویه میز گردآور ۰۰۲، جای لیوان در آن تعبیه شده، که در این‌صورت نگرانی بابت پیمان دادن وسایل بروی میز وجود ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: